آرامش ذهن

قدرت آرامش ذهن

The power of peace of mind

آیا می‌دانید تمام تلاش و سعی طاقت‌فرسایی که آدمی در طول عمر خود، متحمل می‌شود، برای رسیدن به آسایش و آرامش ذهن است؟!

آیا می‌دانید کسانی هستند، که در پی به دست آوردن آرامش، از روی عدم آگاهی، آرامش کنونی خود را، با رفتارهای ناسالم از بین می‌برند؟!

آیا می‌دانید چگونه قادر خواهید بود به آرامش ذهن و سلامت روان دست پیدا کنید؟!

آیا می‌دانید که اکثریت مردم، به علت عدم‌آگاهی از بخش‌های وجودی خود و بی‌توجهی به آن، از جمله کودک‌درون، به سلامت روان خود لطمه‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌سازند؟!

آیا می‌دانید لازمه رسیدن به آرامش ذهن، برخورداری از سلامت روان است؟!

آیا می‌دانید که همانطور که جسم فیزیکی نیاز به تغذیه دارد، روح و روان آدمی نیز، نیاز به آرامش دارد؟!

آیا می‌دانید آرامش ذهن بستری است، برای فتح قله‌های ترقی و پیشرفت؟!

آیا می‌دانید که فقط یک فرد ذهن‌آگاه می‌تواند به آرامش ذهن، دست پیدا کند؟!

آیا می‌دانید که برای رسیدن به آرامش ذهن و آشنایی با کارکرد ذهن، نیاز به یک مربی توانمند و متخصص در این زمینه دارید و افراد ناآگاه و تجارت پیشه، می‌توانند به کالبد روانی شما صدمات جدی وارد سازند؟!

آیا می‌دانید فقط در شرایط آرامش ذهن می‌توانید پی ببرید که راه‌های بهتری هم برای زندگی کردن وجود دارد؟!

آیا می‌دانید در شرایطی که به آرامش ذهن و ذهن‌آگاهی می‌رسید، دست از گلایه و شکایت و قضاوت کردن دیگران، برمی‌دارید؟! و تمرکزتان را بر روی دنبال کردن اهداف و برنامه‌های خودتان می‌گذارید؟!

آیا می‌دانید که در شرایط ذهن‌آگاهی، می‌توان به آرامش ذهن پایدار دست پیدا کرد؟!

آیا تمایل دارید که آرامشی پایدار، بر کل وجودتان سیطره یابد؟! پس مقاله زیر را بخوانید.

این مقاله متعلق به شماست. مطمئن باشید که فرکانسهای ذهنی شما، باعث شده که به این مقاله هدایت شوید و از آگاهی‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهد، استفاده نمایید.

مطالعه کنید: صفر تا صد قانون جذب مردان

نقل یک داستان در خصوص آرامش ذهن

می‌گویند: آقا محمدخان قاجار، علاقه خاصی به شکار روباه داشته است. بزرگترین تفریح او، این بوده است که روباه را بگیرد و زنگوله‌ای به گردنش آویزان کند و بعد رهایش کند.

ظاهراً تا اینجای کار مشکلی نیست. اگرچه که روباه، بسیار وحشت زده است که در دام انسانی گرفتار آمده است. ولی بعد از بستن زنگوله، هم جانش را دارد و هم دمش و هم پوستش را.

فقط یک زنگوله‌ای به او اضافه شده است. از این به بعد است که این زبان بسته، از زندگی ساقط می‌شود. چراکه هر کجا برود، زنگوله قلاده شده به گردنش، صدا می‌کند و شکار را فراری می‌دهد بنابراین گرسنه می‌ماند و صدای زنگوله باعث می‌شود که دیگر روباه‌ها که قبلا از دوستانش بودند، نیز به وی حمله کنند و او را از خود برانند تا به سرنوشت وی گرفتار نشوند.
وقتی جفتش نیز او را از خود می‌راند، روباه عصبی و آشفته می‌شود و دیوانه‌وار و بی‌هدف به هر سو می‌گریزد. گرسنگی و رانده‌شدن از جمع روباه‌های دیگر بر او فشار می‌آورد و قبل از اینکه گرسنگی او را از پای درآورد؛ حیوان زبان بسته سکته می‌کند و ترجیح می‌دهد که به این زندگی زجرآور و بی‌مفهوم خود، خاتمه دهد.

این همان بلایی است که انسان امروزی بر سر ذهن ناآرام خود می‌آورد و فکر و خیال رهایش نمی‌کند و زنگوله‌ای از افکار منفی را به ذهن خود قلاده کرده و مدام با خود جابجا می‌کند و فکر می‌کند که آزاد است. ولی در بند و اسارت آن افکار منفی است و آن افکار آرامش را از او گرفته‌اند. چرا که وی به هر کجا پای می‌گذارد، این افکار، دست از سرش بر نمی‌دارند و حتی بدتر از آن زنگوله روباه، امانش را می‌برند و عرصه زندگی را بر وی سخت و طاقت فرسا می‌نمایند. به طوری که چنین فرد زنگوله‌داری ممکن است همانند آن روباه، دست به خودکشی بزند تا خودش را از آن اوهام و افکار منفی خلاص کند.

مطالعه کنید: آموزش قانون جذب ثروت [6 قانون جذب پول]

مقدمه مقاله آرامش ذهن

در ابتدای مبحث آرامش ذهن ضروری است، تفاوت ساختاری ذهن افراد موفق و افراد معمولی را بررسی کنیم:

یک تفاوت ساختاری مهم، بین انسانهای معمولی و انسانهای موفق وجود دارد. و آن این است که انسان‌های معمولی بر اساس عادات خود و باورهایی که از طرف والدینشان، برایشان، به ارث رسیده، زندگی می‌کنند. اگر حتی با ناملایماتی بارها و بارها روبه‌رو شوند، قدرت تجزیه و تحلیل آن رویداد را ندارند و بازهم، همان کارهای قبلی را بر اساس عادات پیش‌فرض خود، تکرار می‌کنند و باعث می‌شوند به شکلی ادامه‌دار شاهد همان‌گونه رویدادها باشند.

اما در سمت مقابل، انسانهای موفق، با ژرف‌اندیشی و نگاهی عمیق به مسائل خود و ریشه‌یابی آن اتفاقات و رویدادها، در صورت خوشایند نبودن آن رویداد، با تغییر سبک و سیاق خود، از تکرار آن رویداد جلوگیری به عمل می‌آورند. و روند بهبود را جایگزین روند معیوب گذشته می‌سازند.

بهبود مستمر، روندی است که آنها تا پایان عمر، به آن ممارست و اشتغال دارند. این افراد بنابر یک عادت زیبا، هرگز دست از تلاش و بازنگری و اصلاح رویه و عملکرد خویش بر نمی‌دارند تا به نتیجه مورد نظر دست یابند. انسانهای موفق، با آگاهی زندگی می‌کنند.

آنان، ذهن خود و افکاری که در آن زاییده می‌شود را، تحت کنترل خود می‌گیرند. می‌دانند که کنترل ذهن، مساوی با کنترل رویدادهای واقعی زندگی‌شان است. اگر در نظر دارند که به خروجی مطلوبی دست پیدا کنند، با کنترل ورودی‌های ذهن به نتیجه مورد نظر دست پیدا می‌کنند.

این انسانها قدرت ذهن‌شان را باور کرده‌اند و بر مبنای عادات نامناسب، کاری را صورت نمی‌دهند. اتفاقاً سعی بر این دارند که عاداتی سازنده را جایگزین عادات مخرب، نمایند. تا به شکلی اتوماتیک موفقیت‌ها را در آغوش بکشند.

ضرورت دستیابی به آرامش ذهن

انسان‌های موفق، می‌دانند که ذهن، قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. می‌توان از آن در تحقق تمامی آرزوها و خواسته‌ها استفاده کرد. بنابراین، سعی می‌کنند، فضای مقدس ذهن‌شان را به دور از هر گونه بی‌نظمی و پراکندگی و اغتشاش نگه دارند. تا ذهن بتواند در فضای آرام و به دور از دغدغه‌ها و تنش‌ها، به رسالت عظیم خود، به نحو احسنت جامعه عمل بپوشاند.

این افراد از دید یک ناظر، لحظه‌به‌لحظه، بر آنچه که از ذهن‌شان عبور می‌کند، اشراف دارند.و تمامی افکار خود را رصد می‌کنند. آنها، آگاهانه، تمرکز خود را بر روی افکاری می‌گذارند که با اهدافی که تنظیم کرده‌اند، همسویی داشته باشد. افکاری که باعث پراکندگی و تشویش خاطر و عدم تمرکز ذهن‌شان، می‌شود را، فیلتر می‌کنند. و آن افکار را مورد پردازش و تجزیه و تحلیل قرار نمی‌دهند.

همه این‌ها، به معنای کنترل آگاهانه ذهن و تمامی آنچه بر آن سیطره دارد، هست. چیزی که از آن، به خردورزی و تعقل تعبیر می‌‌شود. در واقع هر دو وجه تسمیه مشابهی دارند. بنابراین موضوع پالایش و پاکسازی ذهن، از افکار معیوب و علفهای هرز و کاشت بذرهای دلخواه، در این فضای مقدس، از جمله عادات سازنده‌ای است که، افراد موفق نه تنها هر روزه، بلکه هر لحظه، به آن همت می‌گمارند.

همواره، کار مراقبت از ذهن، یکی از کارهای عمده و اساسی و مهم است که، در سراسر زندگی‌شان به آن اشتغال دارند. آنها معتقدند که، تمامی واقعیت‌های زندگی‌شان، از درون ذهن‌شان، زاییده می‌شود. بنابراین، شرایط آرامش ذهن را، فراهم می‌آورند. خودشان، و ذهنشان را، در معرض افکار مسموم و اخبار و رویدادهای نامناسب، قرار نمی‌دهند. و کنترل مبادی ورودی ذهن را، به دست می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: آموزش صفر تا صد قانون جذب

آرامش ذهن و 11 مورد فايده حاصل از آن

  • وقتی آرامش بر ذهن، مستولی می‌شود؛ صداها و نجواهای ناامید کننده، در ذهن، خاموش می‌شوند.
  • با آرامش ذهن، افکار منفی و آزاردهنده از وجودتان، رخت برمی‌بندند و مثبت‌اندیشی بر فضای ذهن حاکم می‌شود.
  • آرامش ذهن، باعث می‌شود که، به جای اینکه بر روی مشکلات تمرکز کنید، بر روی راه‌حل‌ها فکر و تمرکز کنید. افکار را دسته بندی نموده و
  • بهترین و موثرترین فکر و راه‌حل را برای پایان دادن به آن مشکل انتخاب نمایید.
  • آرامش ذهن، باعث می‌شود تا، کانون تمرکزتان را از روی ناخواسته‌ها و شرایط ناپایدار بردارید. بر روی خواسته‌های خود، تمرکز کنید و فرایند
  • خلق خواسته‌هایتان را سرعت ببخشید.
  • آرامش ذهن، باعث گشایش دروازه‌های نعمت و ثروت و شادمانی به روی زندگی می‌شود.
  • چرا که در بستر این آرامش، فرصتی به دست می‌دهد، تا قدردان و سپاسگزار نعمت‌هایی باشید که خداوند به شما تقدیم نموده است.
  • به خاطر این سپاسگزاریها، نعمت‌های بیشتری سرازیر زندگی‌تان می‌شود. چرا که نعمت‌ها از دل شکرگزاریها زاییده می‌شوند و نقمت‌ها از دل ناسپاسی‌ها.
  • آرامش ذهن، باعث افزایش ظرفیت وجودیتان، می‌شود. مشکلاتی که روزی قادر بودند تا شما را از پای درآورند؛ امروز در مواجهه با آنها احساس توانمندی و اقتدار می‌کنید و از منظرتان کوچک جلوه می‌کنند و به راحتی از سر راهتان کنار می‌روند.
  • در معیت آرامش ذهن و ذهن‌آگاهی و شفای کودک درون، آگاهانه از رویکرد و عملکرد انسان های معمولی، دست کشیده و دست از قضاوت دیگران بر می‌دارید. تمرکزتان بر روی خودتان قرار می گیرد.
  • در بستر و فضای آرام ذهن، برای انجام هر اقدام یا اتخاذ هر تصمیمی، ابتدا مکثی خردمندانه، بر فضای ذهن شما حاکم می‌شود.
    بعد با صلاحدید و در نظر گرفتن و بررسی تمامی جنبه‌های آن رویداد، تصمیمی عاقلانه و باتدبیر و درایت اتخاذ می‌گردد.
  • آرامش ذهن، باعث آزادسازی قدرت کودک‌درون می‌شود. این قدرت بی‌پایان می‌تواند، بستر تحقق خواسته‌ها و آرزوهایتان را فراهم کند.
  • آرامش ذهن و ذهن‌آگاهی باعث می‌شود که نسبت به امورتان هوشیار و آگاه باشید. از واکنش‌های خود نسبت به هرگونه فشاری که از بیرون به شما تحمیل می‌شود، آگاهی کسب کنید. حالت‌های عصبی شدن و اضطراب و استرس خود و دیگر حالات نامناسب، نظیر: خشم و غضب و کینه ورزی و نفرت را، کنترل نمایید.
    به طوری که بعد از مدتی تکرار و تمرین در کنترل روحیات خود، کلاً این موارد از ذهن و ضمیرتان پاک می‌شود.
  • در بستر آرامش ذهن، واگویه‌های مثبت، فضای ذهن را، در بر می‌گیرد. دیگر افکار منفی مجالی برای جولان‌دادن در ذهن، پیدا نمی‌کنند. چرا که شما آگاه به امور ذهنی خود هستید.

به قدری بر روی اهدافتان و برنامه‌های پیش رویتان، متمرکز هستید که، مجالی برای پرداختن به این گونه افکار منفی، پیدا نخواهید کرد.
در بستر آرامشی که در ذهن استقرار یافته، از پرداختن به موارد غیرضروری اجتناب می‌کنید.

با آموزه‌هایی که در دوره‌های آرامش ذهن، دریافت می‌کنید؛ هدف گذاری واقعی و هدف‌گذاری هدایت‌کننده را، درک نموده و با کشف استعداد و توانایی‌ها و و پتانسیل‌های درونی خود، به مسیر درست زندگی هدایت می‌شوید.

مطابق با اصل پارتو یا همان قانون ۲۰/۸۰ که ۸۰ درصد اثرات، از ۲۰ درصد علل، ناشی می‌شوند. تمرکزتان را بر روی موارد بسیار مهم زندگی خود، می‌گذارید. تا هوشیارانه، با صرف کمترین انرژی، بیشترین دستاورد و نتیجه را از آن زندگی خود سازید.

سلسله دوره‌های آرامش ذهن موجود در فروشگاه سایت اعظم صادقیان، چه رسالتی را دنبال می‌کنند؟!

دوره‌های آرامش ذهن که توسط استاد توانمند و روان درمانگر برجسته کشور، برگزار می‌شود؛ به صورتی خزنده و ناملموس، تاثیرات فوق‌العاده‌ای را بر روی ذهن و ضمیر مخاطبان می‌گذارد.

به میزان تغییراتی که در نحوه‌ی جهان‌بینی و نگرش و نوع افکار و باورهای افراد مشارکت‌کننده، به وقوع می‌پیوندد؛ هر کسی از نتایجی متفاوت، ولی در همه‌ی موارد مثبت، نسبت به وضعیت اولیه خود، برخوردار می‌شود.

هر کس بر مبنای میزان باور و ایمان خود و لیاقت و شایستگی که در طول دوره، کسب می‌کند از دستاوردهایی گوناگون برخوردار می‌شود.
این دوره‌ها قادرند شرایط پایدار و دلپذیری را برای آرامش‌بخشی به ذهن ایجاد کنند.

در بستر ایجاد شده، هرگونه اضطراب و استرس و نگرانی را از فردی که در متن آموزش‌ها قرار می‌گیرد، دور ساخته و زندگیش را با انواع زیبایی‌ها، پیوند می‌دهد.

حواس شخص را به نعمت‌هایی معطوف می‌دارد که تا به حال، در زندگیش بود، ولی قادر نبود آنها را ببیند و قدردان آنها باشد. دوره‌های آرامش ذهن، چشم بصیرتی به مخاطبان می‌دهد که قادر می‌شوند، مسائل را از زوایای دیگری هم نظاره‌گر باشند؛ و حکمت هر واقعه یا رویدادی را در زندگی‌شان درک کنند.

افراد، در این دوره‌ها یاد می‌گیرند که هر واقعه‌ای را به نفع زندگی خود، تعبیر و تفسیر نمایند و همواره صاحب امید و انگیزه کافی باقی بمانند.
و به قدرت و انگیزه لازم، در اثر آزاد‌سازی منابع انرژی درونی، دست پیدا کنند.

دیگر نتایج دوره‌های آرامش ذهن:

در دوره‌های آرامش ذهن، از ماهیت و کارکرد اصلی ذهن آدمی، رونمایی می‌شود.

با آشنایی از نحوه عملکرد بخش آمیگدال مغز و مغز قدیم، قادر می‌شوید که قدرت ضمیر ناخودآگاه را در اختیار خود گرفته و بر ترس‌ها و نگرانی‌هایی که مبنای واقعی و حقیقی ندارند و زاییده مغز قدیم هستند، فائق آیید.

همانطور که می‌دانید، غلبه بر ترس‌های پنهان، کلید دستیابی به تمام موفقیت‌هاست.

چون عامل بازدارنده رشد و موفقیت تمامی انسان‌ها، ترس‌هایی است که، وجود آنها را فراگرفته است.

این ترس‌ها، مانع می‌شوند که، قوای خفته درونی‌ افراد، فعال شود و به نفع زندگی‌شان کار کند.

اغلب افراد ناموفق، در پس ترس‌هایشان پنهان می‌شوند و هیچ گاه قادر نمی‌شوند که به دل ترس‌هایشان زده و خودشان را از این بند اسارت برهانند.

لیکن، حضور و مشارکت شما عزیزان در دوره‌های آرامش ذهن استاد اعظم صادقیان، از این نظر حائز اهمیت می‌شود که زین پس، قادر می‌شوید فرایندهای ذهنی‌تان را به نفع زندگی‌تان کنترل کنید و با دریافت این آموزه‌ها و تجارب سالیان متمادی ارتباط استاد با مراجعان خود و به کار بستن آنها در زندگی‌تان، مسیری ساده‌تر و هموارتر را زیر نظر یک مربی خبره و کاردان و متخصص در زمینه ذهن‌آگاهی و آرامش ذهن و کودک درون طی نمایید.

ايجاد مثلث خوشبختی،با تسلط بر آرامش ذهن

بی‌شک، دستیابی به سلامت روان و پالایش ذهن، از هرگونه آلایندگی‌ها، بدون استفاده از این آموزه‌های ناب، غیرممکن خواهد بود.
مثلث خوشبختی، بدون تسلط بر آرامش ذهن و ذهن آگاهی و کودک درون، میسر نخواهد بود.

برای تسلط در تمامی این زمینه‌ها، باید وقت و انرژی لازم گذاشته شود و بهای آن پرداخته شود. تا بتوان به اوضاع زندگی مسلط شد و فرایند ذهن و محتوای ذهنی را کنترل کرد؛ و آرامش را بر آن حاکم ساخت، تا از محل این آرامش دستاوردهای مطلوبی سرازیر زندگی شود.

ذهن آدمی، فرق بین واقعیت و مجاز را تشخیص نمی‌دهد. به عنوان مثال، شما قادرید با تصویرسازی و تخیل یک برش لیموی ترش تازه، همان فرایندی را در ذهن فعال نمایید که، در حالت واقعی، حین خوردن آن لیمو، شاهد آن خواهید بود. یعنی در حالت تصور یک برش لیمو هم، امکان راه افتادن بزاق دهان، از تصور ترشی آن وجود دارد.

پس با شناخت عملکرد ذهن، می‌توانید، برایش سناریو بسازید و شرایط دلخواه را برایش به تصویر بکشید و با تصور و تجسم به فرایند خلق خواسته‌های خود، کمک کرده و زمان تحقق‌بخشی آن را کوتاه نموده و به صورتی میانبر به خواسته مورد نظر، دست پیدا کنید.

وقتی به آرامش ذهن، دست پیدا می‌کنید؛ احساس می کنید که، چرخ‌های زندگی‌تان، روغنکاری شده است. چرا که در بعضی موارد از صورت گرفتن خود به خود کارهایی که فقط فکر آن را در سر می‌پروراندید، تعجب خواهید کرد.

هر دم، با شگفتی‌هایی روبرو خواهید شد که، تا قبل از دستیابی به ذهن‌آگاهی و آرامش ذهن و شفای کودک درون، اثری از آنها در زندگی شما نبود.

ارتباط ذهن‌آگاهی با آرامش ذهن

بعد از در آغوش گرفتن آرامش ذهن، در اثر ذهن آگاهی، با ذهن متلاطم و آشفته خود، که فضایی برای تولید افکار منفی و رویدادهای تلخ و آزار دهنده‌ی زندگی بود، خداحافظی خواهید کرد و طعم خوش زندگی را، خواهید چشید و تولد دوباره خود را جشن خواهید گرفت.

در فضای عطرآگین ذهن آرام، عملکرد اعضای بدن هم متفاوت می‌شود و روند تولید بیماری‌ها در سلولهای بدن، متوقف می‌شود. حتی فرآیند شفای تمامی اعضاء و جوارح بدن، در اثر شفای کودک درون آغاز می‌گردد.

دیگر هیچ آثار و علائمی از مریضی‌های مزمنی که با آن درگیر بودید و سالیان سال، شما را رنج می‌داد؛ پیدا نخواهید کرد. چشم شما، قادر خواهد بود زیبایی‌های دنیا را ببیند و وجودتان حتی لذت های کوچک، نظیر خوردن یک بستنی را به گونه‌ای متفاوت لمس و درک خواهد نمود.

چشم زیبا بین انسان ذهن‌آگاه، عیب‌های دیگران را، بندرت می‌بیند. چون قادر شده است، ارتعاش خوبی را به سمت جهان هستی گسیل دارد.

در سمت مقابل جهان هم بازتاب مناسب و درخور همان ارتعاش را به سمت وی باز می‌گرداند. از منظر فردی که به آرامش ذهن رسیده است، هر پدیده‌ای از جهان، چشم اندازی زیبا دارد.

به طور کلی این شخص، با این فضای ذهنی زیبا، بیشتر با جاذبه‌های طبیعی و طبیعت عجین می‌شود و ارتباط و تعامل بهتر و سازنده‌تری با دیگر موجودات این جهان، که تجلی آفرینش خالق بی همتا هستند، برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اصول قانون جذب عشق [ جذب نیمه گم شده ]

تاثيرات آرامش ذهن

فردی که به آرامش ذهن دست یافته، خودش را دوست دارد و همواره به خودش عشق می‌ورزد. در اثر این صلح و سازش درونی، او روز به روز به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کند.
اعتماد به نفس او، ارتقا یافته و او را آماده دستیابی به موفقیت‌هایی بزرگ‌تر می‌سازد.

پس روند دستیابی به موفقیت‌ها، در فضای ذهن‌آگاهی و آرامش‌ذهن، بسیار مهیاتر است. فردی که از قدرت ذهن‌آگاهی و آرامش ذهن برخوردار شده، احساس می‌کند که، بر اوضاع دنیا تسلط و اشراف کامل دارد.

او قادر می‌شود از فرایند زندگی خود، حظ و بهره کافی ببرد. روح او متعالی می‌شود و فشارهای جسمی و فیزیکی از وی برداشته می‌شود.
از بسیاری از قید و بندهایی که همانند غل و زنجیر، امکان رشد و بالندگی را به وی نمی‌دادند، آزاد می‌شود.

قدرت ذهن، قدرتی فوق‌العاده است. که فقط در شرایط آرامش ذهن، امکان بهره‌برداری از آن، وجود دارد.
پس، با حضور در دوره‌های آرامش ذهن، که در قسمت فروشگاهی این سایت، می‌توانید به ترتیب آنها را تهیه کنید و ذهن‌تان را در معرض این آموزش‌ها قرار دهید.

بی‌تردید در پایان هر دوره، در اثر آگاهی‌های دریافتی، از یکسری توانمندیها در وجودتان رونمایی می‌شود. به مرور، آن قدرت و نیروی بیکران و اعجاب‌انگیز درونی، بیدار می‌شود و ثمرات آن زندگی‌تان را بهره‌مند می‌سازد. آگاهی، همچون نوری است که، می‌تواند، زوایای تاریک زندگی را، برایتان روشن سازد.

با دستیابی به آگاهی‌های ارزشمند این دوره‌ها، قادر خواهید بود، کنترل تمامی جنبه‌های زندگی‌تان را، به دست بگیرید.

با مسلط شدن به اوضاع ذهن و دستیابی به آرامش ذهن، قادر خواهید بود، روح‌تان را از قید و بندهای ذهن، آزاد و رها ساخته و اجازه دهید که بلندپروازانه، به آن دوردست‌ها هم، سفر کند و مواهبی را به زندگی‌تان دعوت کند که، تا به حال، با آنها بیگانه بودید. و قادر شود دروازه‌های نعمت و ثروت را به روی زندگی‌تان بگشاید.

نتيجه‌گيری

بدون‌شک، آن چیزی که بسیار زجرآور است، غرق بودن، در جهل و عدم آگاهی و نادانی است.
انسان‌های معمولی، فقط به موضوع شکم خود، توجه دارند. اغلب در جهل مقدس و باورهای ناکارآمد خود، گرفتار آمده‌اند.
آنها فکر نمی‌کنند که بتوانند، از کیفیت مطلوب‌تری از زندگی، برخوردار شوند.
مطمئنم که شما از این دست، آدمها، نیستید.
می‌دانید که بهترین و موثرترین و پربازده‌ترین، نوع سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری، بر روی ارتقاء و باورسازی ذهن و آزادسازی قوای خفته درونی، است. که اگر قادر شوید که این نیروهای درونی را فعال کنید، با جلوه‌های ویژه، یک زندگی مسرت‌بخش و شادی‌آفرین، رو به رو خواهید شد. مراتب کمال انسانی، زیر چتر ذهنی آرام و بی‌دغدغه، طی مي‌شود.
پس، همین الان، اقدام نمایید و خودتان را از شر افکار منفی و پرمخاطره که معلوم نیست، قرار است شما را به کدامین ناکجاآباد ببرند، آزاد سازید.

لطفا نظر خودتان را در خصوص ميزان تاثيرگذاري مقاله و ميزان توفيق آن در باز كردن ابعاد گوناگون آرامش ذهن و تاثيرات اعجازگونه آن در شكل‌دهي يك رندگي پويا و موفق از همه جهات، در پايين همين برگه، بيان نماييد.

جهت اطلاعات بيشتر در خصوص نحوه برگزاري دوره‌هاي آرامش ذهن با مدير روابط عمومي سايت به شماره 09136713317 تماس بگيريد.

برای دریافت مشاوره در زمینه آرامش ذهن و راه های کسب

آرامش روان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی مهرآفرين

از طریق تلفن همراه با شماره 09136713317 هماهنگي لازم را جهت نوبت‌دهي بعمل آوريد.

7 دیدگاه برای “آرامش ذهن

  1. مریم سلاجقه گفته:

    درود استاد عزیزم
    خدا قوت.بسیار بسیار از خواندن مقاله لذت بردم و تک تک جملات را با تمام وجودم حس کردم.بسیار عالی بود و خداروشکر میکنم که تو این دوسالی که در محضر شما آموزش دیدم چقدر موفقیت و پیشرفت داشتم.وقتی فواید آرامش ذهن را خواندم دیدم چقدر از این فواید در من ریشه ای شده و چقدر عالی با ما کار کردید و از صمیم قلبم ازتون سپاسگزارم به خاطر دوره های ناب آرامش ذهن. اینکه انسان قدردانی شدم و نعمتهای زندگی ام رو میبینم، اینکه دیدم به دنیا و آدم های دنیا عوض شده،اینکه چقدر قضاوتهای من کم شده،اینکه مواظب ورودی های ذهنم هستم، اینکه سعی میکنم ذهن آگاه باشم و روی فکرهای منفی تمرکز نکنم،اینکه چقدر انسان قوی تری شدم و صبور و مسائلی که قبلا من رو داشت از پا درمی آورد الان قادر به حل آنها هستم،اینکه تا حد خیلی خوبی با خودم به صلح رسیدم و خیلی خیلی دیگر از موفقیتها…‌
    خدای مهربانم رو به خاطر داشتن استاد توانمندی چون شما سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم 😍🤗🤗🤗

  2. رضیه احمدی گفته:

    باعرض سلام خدمت استادعزیزم و آقای عارف بزرگوار
    من از وقتی دردوره ها شرکت کردم تفاوت خودم را بقیه درک کردم و میبینم که مردم چقدر درنااگاهی و هپروت سیر میکنند ولی تمام این تفاوت ها در درونم هست و فقط خودم متوجه میشم. به اون آرامشی رسیدم که باهیچ چیز عوضش نمیکنم و خدارا شاکرم که دراین مسیرالهی قرار گرفتم. خط به خط توضیحاتتون از آرامش ذهن را درک کردم ولذت بردم از خواندن آن، واقعا چقدر دنیا شیرین و زیبا میشد اگه تموم مردم رو ذهنشون کار کنند و دنیا را جای قشنگتری برای خود کنند.ممنونم از استادبینظیرم و استاد عارف عزیز با مطالب دلنشینشون❤❤🌺🌺

  3. سهيلا حاجي زاده گفته:

    سلام
    براي كسب ارامش چقدر ذهن آگاه بودن و در لحظه زندگي كردن مهمه و اين مهارت فقط با داشتن مربي خوب امكان پذيره و اين باعث افتخار منه كه با شاگردي استاد عزيزم خانم دكتر صادقيان در اين مسير حضور دارم و براي رسيدن به اين مهارت دوره هاي عالي ايشون رو ميگذرانم
    خدارا شكر ميكنم كه در اين مسير قرار گرفتم
    و از استاد عزيزم نهايت سپاس و تشكر را دارم

  4. فرنوش فاضلي گفته:

    با درود وعرض ادب خدمت استادصادقیان
    واستاد عارف گرامی
    چه بسیار قابل تامل است (همچون روباهی که که زنگوله بسته به گردن در این دنیا…..)
    چه پر بار وخوشخوانتر کردید انرا وهمانطور که باز کردن افکار،رویدادها به ذهن فکر پدید می اید واحساس در گیر میشود ونمو در رفتارمان میشود قبل از شروع به اموختن وقرار گرفتن در این مسیر حالم همانند این روباه بود
    چون دریچه های ذهنم به روی تمام رویداد ها باز بود ولی با شروع این کلاس ها وتمرینات احساس فراخوانده شدن به قصر کاوش های ذهنی را دارم خدایا شکرت بابت بودنم در این مسیر
    آموزگار گرچه خداوندگار نیست
    غیر از خدا،برتر از آموزگار نیست

  5. خدیجه مهدی پور گفته:

    سلام
    من خدیجه مهدی پور هستم
    استاد عزیز من این مقاله را که خیلی جذاب
    بود مطالعه کردم و خوشحالم که تو این مسیر که طی سالیان سال از همون دوران کودکی ام در پی این مسیر بودم ،هست
    و الان دارم به اهمیت ذهن آگاهی میرسم‌،
    وهر نکته اش جز واقعیت های وجودی ام هست دست پیدا میکنم
    و سپاس گذارم از استاد عزیز
    وخدارا بابت وجود خودش
    و وجود بنده نازنین استاد صادقیان عزیز
    سپاس گذارم

  6. زهراالسادات صادقی مهر گفته:

    سلام استاد جان
    خداقوت
    من جمله جمله این مقاله را با تمام وجود درک میکنم چرا که شرکت در کلاسهای شما زندگی من را کلا تغییر داد
    حتی جمله (▪️ آرامش ذهن، باعث گشایش دروازه‌های نعمت و ثروت و شادمانی به روی زندگی می‌شود.) را به چشم دیدم
    من خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم و از این بابت همیشه و همیشه خدا را شاکرم 🙏🥰🥰🥰

  7. اعظم زارع گفته:

    باعرض سلام خدمت استادبزرگوارم خانم صادقیان عزیز واقعا مطالب شیرین وارزشمندی دررابطه باذهن آگاهی بیان شدومن فوق العاده این مسیررادوست دارم شایدهیچ روزی نباشه که خدارابه واسطه ذهن قدرتمندم وذهن آگاهیم سپاسگزاری نکنم والان که درمسیرذهن آگاهی هستم تفاوت بارزخودم راباانسانهای معمولی دریافتم وهرروزدراین مسیرزیبابه معجزات وشگقتی های آن دسترسی پیدامی کنم
    خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد