اصول قانون جذب عشق [ جذب نیمه گم شده ]

درباره عشق بسیار گفته و شنیده شده است. اما به قول حافظ: یک قصه بیش نیست غم عشق، وین عجب! کز هر زبان که می‌شنوم نامکرر است. نکته جالب درباره عشق این است که هرکسی به فراخور حال خود می‌تواند قصه‌ای در این باره تعریف کند، و نکته جالب‌تر اینکه تعریف هرکسی از عشق با دیگری متفاوت است.

یک نکته درباره بیشتر انسان‌ها صادق است و آن اینکه همۀ ما دوست داریم عشق را تجربه کنیم. قانون جذب عشق کمک می‌کند تا آنها که در جست‌وجوی این حس بی‌نظیر هستند، آن را بهتر و بیشتر تجربه کنند.

در سال‌های اخیر پژوهش‌های بسیاری درباره قانون جذب صورت گرفته است. شناخت این قانون کمک می‌کند تا قانون جذب عشق نیز بهتر شناخته شود. با ما همراه باشید تا ابتدا نگاهی به قانون جذب و پس از آن قانون جذب عشق داشته باشیم.

 

بیشتر بخوانید: کارما چیست؟ + [10 قانون اصلی کارما]

قانون جذب چیست؟

 

سال‌ها است دانشمندان به قانونی دست یافته‌اند که بر اساس آن همه فکرها، کارها و حتی وجود ما از انرژی ساخته شده است. طبق قانون بقای انرژی که همۀ ما در دوران دبستان خوانده‌ایم، انرژی از بین نمی‌رود، بلکه از صورتی به صورت دیگر تبدیل می‌شود. بر اساس همین قانون، فکرها و کردار ما نیز از انرژی تشکیل شده و ما در هر فرایند فکری یا عملکردی، انرژی‌های مختلفی از فکر، ذهن یا حتی اعضای بدن خود آزاد می‌کنیم.

این انرژی‌ها می‌توانند مثبت یا منفی باشند. بر اساس قانون جذب، انرژی‌های مشابه به یکدیگر نزدیک می‌شوند و یکدیگر را جذب می‌کنند.
بدین ترتیب افکار مثبت و متعالی در دنیا مشابه خود را پیدا می‌کنند، و افکار بد و منفی نیز به همانند خود دست پیدا می‌کنند. قانون جذب باوری است که اشاره دارد به این نکته که می‌توان با افکار مثبت سطح سلامتی و ارتباطات فردی را بهینه‌سازی کرد.

قانون جذب این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با تمرکز یافتن بر افکار مثبت یا منفی، تجربه‌های مثبت یا منفی را به زندگی خود وارد کنید. این کار قدرتی به شما می‌بخشد تا بتوانید زندگی خود را تغییر دهید. در واقع قانون جذب می‌گوید شما در بند تقدیر نیستید. شما قدرت دارید تا زندگی خود را به‌گونه‌ای که دوست دارید بسازید.

اگر به دنبال عشق، آگاهی، ثروت، احساس خوب و روابط متعالی هستید، می‌توانید آن را به دست بیاورید. اگر هم در پی دستیابی به قدرت‌های منفی و نابودی زندگی دیگران هستید، امکان به دست آوردن آنها برای شما مهیا شده است.

نمی دونی در جلسه خواستگاری چه سوالی بپرسی؟ نمی دونی چجوری مخاطبت رو بشناسی ؟

ما بهت پیشنهاد می‌کنیم دوره‌ چگونه خواستگار خود را بررسی کنید؟ رو شرکت کنی تا تصمیم‌های بهتری بگیری.

 

قانون جذب عشق چیست؟

 

رابطه بین وابستگی و قانون جذب عشق

 

قانون جذب عشق نیز از قانون کلی جذب پیروی می‌کند. شما همواره در حال فرستادن انرژی حاصل از احساسات، افکار و عملکردهای خود به دنیا و کائنات هستید. انسان زنده و بیدار هر لحظه در حال فرستادن ارتعاشات ذهن، سخن و کردار خود به دنیا است. اگر شما در حال انعکاس دوست داشتن و عشق به اجزای هستی باشید، عشق، خوبی و دوست داشتن را هم به سمت خود جذب می‌کنید.

شاید بتوان گفت قانون جذب عشق همان قانونی است که از کودکی چیزهایی درباره آن می‌دانستیم. قانونی که به ما می‌گوید هرچه بکاری، همان را درو می‌کنی، یا از هر دست که بدهی، از همان دست نیز پس می‌گیری. پس اگر شما عشق و دوست داشتن را به هستی هدیه بدهید، آنچه از هستی می‌گیرید هم عشق و دوستی است.

اگر هم دشمنی، کینه و تلخی همه آن چیزی باشد که به کائنات می‌دهید، همان را هم دریافت خواهید کرد. برای جذب عشق به زندگی خود لازم است به چند مورد مهم توجه داشته باشید:

  • خود را دوست بدارید:

افرادی که خودشان را دوست ندارند، نمی‌توانند مورد علاقه و توجه دیگران قرار گیرند. پس نخستین گام در جذب عشق، علاقه به خویشتن است. این نکته به معنای خودخواهی نیست، بلکه به این معنا است که حس خوب شما نسبت به خودتان، حس خوبی را به دیگران نیز منتقل خواهد کرد. بدین ترتیب دیگران نیز شما را دوست خواهند داشت.

  •  از عشق سرشار شوید:

وجود تهی از عشق نمی‌تواند جذب‌کننده عشق باشد. سرشار از عشق وجودی شوید تا قانون جذب عشق بازتاب آن را در هستی به سوی شما بازگرداند.

  • افکار و احساسات خود را در فرکانس جذب عشق قرار دهید:

اگر به هر بخشی از کائنات یا همه بخش‌های آن عشق بورزید، بازتاب آن هم در زندگی شما عشق خواهد بود. کارشناسان قدرت ذهن می‌گویند شما به چیزی تبدیل می‌شوید که به آن فکر می‌کنید. پس اگر در اندیشۀ شما عشق و محبت جاری است، وجود شما تبدیل به منبعی از عشق خواهد شد. عشق هم تنها جذب‌کننده عشق و دوستی است.

در واقع شما باید مدیر افکار خود باشید. برای قرار گرفتن در فرکانس عشق راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه‌ها بهره‌گیری از جمله‌های تأکیدی است. جمله‌های تأکیدی افکار شما را به سمت فرکانس عشق راهنمایی می‌کند و عشق را در وجود شما تثبیت می‌کند.

 

 

آیا جذب نیمه گمشده با قانون جذب عشق امکان‌پذیر است؟

 

با قانون جذب عشق می‌توانید نیمه گم‌شده خود را بیابید. البته برای دستیابی به این هدف باید به انجام تمرین‌های مختلفی بپردازید. این تمرین‌ها امکان رسیدن به آرزوهایتان را برای شما فراهم می‌کند. تمرین‌های قانون جذب دستیابی شما را به عشق ایدئال خود سریع‌تر و آسان‌تر می‌سازد. پس با انجام تمرین‌های مختلف، خود را برای جذب نیمه گم شده خود آماده کنید:

  1. شایستگی خود را برای جذب نیمه گم‌شده خود بالاتر ببرید.
  2. با انجام تمرین‌های مختلف، اعتمادبه‌نفس و عزت نفس خود را بیشتر کنید.
  3. در هر روز دست‌کم نیم ساعت را به انجام تمرین‌های خود اختصاص دهید.
  4. نکته‌های مثبتی را که دوست دارید در نیمه گم شده شما باشد را به‌طور کامل مشخص کنید. برای این کار بهتر است لیستی از ویژگی‌های مورد نظرتان را در دفتری بنویسید. پس از آن شکرگزار خداوند شوید که فردی با همۀ آن ویژگی‌ها را در زندگی شما قرار داده است.
  5. به‌عبارتی، پیشاپیش از خداوند برای تحقق خواسته خود سپاسگزاری کنید.
  6. اندیشه‌های منفی را از ذهن خود دور کنید و اندیشه‌های مثبت را جایگزین آن نمایید.
  7. خوشبختی، ثروتمندی و هر چیزی را که به دنبال آن هستید را تمرین کنید.
  8. ایمان داشته باشید که آرزویتان به تحقق می‌پیوندد. ایمان شاه‌کلید دستیابی شما به موفقیت و جذب نیمه گم شده شما است.

 

رابطه بین وابستگی و قانون جذب عشق:

برخی از مردم از نظر فکری و حتی از نظر ظاهری و مادی به فردی وابسته هستند و با قانون جذب عشق می‌خواهند آن فرد را برای همیشه از آن خود کنند. این نکته را به خاطر داشه باشید که در این قانون شما نمی‌توانید روی فردی متمرکز شوید. بلکه شما می‌توانید ویژگی‌های اخلاقی، رفتاری و حتی ظاهری مورد علاقه خود را در شخص ایده‌آل خود مشخص کنید.

پیش از این هم اشاره شد که می‌توانید این ویژگی‌ها را در دفتری بنویسید، اما نباید فرد خاصی را تعیین کنید و روی او متمرکز شوید. بسیاری از افراد قانون جذب عشق را برای این می‌خواهند که فردی را که عاشق او هستند و نوعی وابستگی ذهنی بین آنها و آن فرد پدید آمده را به خود جذب کنند.

بسیاری از افراد که غرق در حالت وابستگی خود به فردی خاص هستند، نمی‌توانند تشخیص دهند که آنچه دچارش شده‌اند عشق نیست و وابستگی است. آنها نمی‌دانند که آن فرد خاص نیمه گم‌شده آنها نیست. شاید فردی که قانون جذب عشق بر سر راه شما قرار می‌دهد بسیار بهتر از شخصی باشد که خودتان برای خود برگزیده‌اید.

 

قانون جذب چیست

 

 

رابطه بین کارما و عشق:

قانون کارما می‌گوید هرگونه در زندگی رفتار کنید، بازتاب آن به سوی شما بازمی‌گردد. بازتاب رفتار درست و اخلاق‌مدارانه، رفتار درست است. بازتاب بدی، ناراستی و خیانت هم بدی، نادرستی و خیانت است. قانون هستی هیچ استثنایی برای کسی قائل نیست. کارما نیز یک قانون است و استثناپذیر نیست. انسان‌ها چه اعتقاد به سوزندگی آتش داشته باشند و چه نداشته باشند، آتش سوزاننده است.

آتش فرقی بین یک کودک و یک انسان بزرگ‌سال نمی‌گذارد. قانون آتش سوزاندن است. کارما قانون هستی است. بر اساس این قانون، اگر شما به هستی و موجودات آن عشق بورزید، پاسخ آن را هم در قالب عشق دریافت می‌کنید. اگر هم با نفرت، دشمنی و کدورت با افراد و اجزای هستی روبه‌رو شوید، زندگی همان‌ها را بر سر راه شما قرار می‌دهد.

 

چگونه با استفاده از قانون جذب عشق، عشق جذب کنیم؟

برای استفاده از قانون جذب عشق به چند نکته توجه داشته باشید:

 

  • کنترل احساساتتان را در دست بگیرید:

کنترل احساسات به این معنا است که احساس خوب را پرورش دهید و از بروز احساسات بد در وجود خود جلوگیری کنید.

 

  • قانون بازتاب و کارما را در زندگی خود به کار گیرید:

اگر در جست‌وجوی عشق هستید، به هستی و موجودات آن عشق هدیه کنید. دادن عشق و محبت به کائنات را تمرین کنید. برخی از آدم‌ها به‌صورت وجودی عشق و محبت را در اطراف خود پراکنده می‌کنند. حتی اگر شما از آن دسته افراد نیستید، عشق ورزیدن به اطرافیان و موجودات هستی را تمرین کنید.

 

  • شایستگی خود را بالا ببرید:

گنجایش وجودی خود را با تمرین و خودسازی بالا ببرید. هرچه ظرف وجودی شما بزرگ‌تر باشد، آمادگی دریافت عشق بیشتری را از هستی خواهید داشت.

 

آیا می‌توان با استفاده از قانون جذب عشق برای ازدواج با فرد مورد علاقه خود اقدام کرد؟

 

جذب نیمه گمشده با قانون جذب عشق

 

با مدد از قانون جذب عشق می‌توانید فردی ایده‌آل را به زندگی خود جذب کنید. پس اگر به دنبال نیمه گم‌شده یا همسر ایده‌آل خود هستید، این قانون را به خاطر داشته باشید. برای جذب عشق به زندگی خود چند نکته را در نظر داشته باشید:

 

  • شخصیت و ویژگی‌های خود را بشناسید:

شناخت درست شخصیت شما می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای جذب فرد مناسب باشد. بسیاری از ما ویژگی‌های مختلفی را به خود نسبت می‌دهیم که ممکن است برخی از آنها در وجود ما نباشند. این مسئله ناشی از نداشتن شناخت از شخصیت خودمان است. شناخت درست ویژگی‌های شخصیتی ما کمک می‌کند تا بهتر بتوانیم ویژگی‌های فرد مورد نظر خود را تعیین کنیم.

 

  • ویژگی‌هایی را در همسر یا عشق خود بجویید که خود نیز دارای آن باشید:

اگر شما فردی وفادار و قابل‌اعتماد هستید، می‌توانید به دنبال عشقی وفادار باشید. اما اگر خود نیز وفادار نیستید، جذب‌کننده فردی باوفا نخواهید بود.

 

  • ویژگی‌های فرد مورد نظر خود را مشخص کنید و خود را در موقعیتی قرار دهید که گویا به خواسته خود رسیده‌اید:

پیش از این نیز اشاره شد که ویژگی‌های شخصیتی و حتی ظاهری فرد مورد علاقه خود را بنویسید. پس از آن طوری وانمود کنید که گویا به خواسته خود رسیده‌اید. در این تصویرسازی خود را در موقعیتی که دوست دارید اتفاق بیفتد قرار ‌دهید و آن را با تمام وجود احساس کنید. شکرگزاری بابت دستیابی به آرزوی خود نیز شما را به تحقق خواسته خود نزدیک می‌کند.

 

  • تمرین‌های خود را تا زمان رسیدن به هدف ادامه دهید:

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، حفظ انگیزه و ایمان است. داشتن ایمان شما را در انجام تمرین‌های خود استوار می‌سازد و بزرگ‌ترین و دشوارترین کارها را به نتیجه می‌رساند.

 

  • از فرصت‌ها بهترین بهره را ببرید:

اگر شما به دنبال جذب عشق هستید، باید از فرصت‌ها هم بهترین استفاده را ببرید. شما نمی‌توانید در خانه بمانید و هیچ رابطه‌ای با بیرون نداشته باشید، اما منتظر عشق رویایی خود باشید. پس برای یافتن عشق خود با مردم معاشرت کنید و هوشیارانه در انتظار فرصت بمانید.

 

  • شاد باشید:

یک نکته را از یاد نبرید! شادی شاه‌کلید دستیابی به موفقیت است. پس شاد بمانید و شاد زندگی کنید.

 

سخن پایانی:

به‌طور خلاصه می‌توان گفت در قانون جذب عشق اعتمادبه‌نفس و عزت نفس از اهمیت بسیاری برخوردار است. تمرین‌های مختلف در راستای جذب عشق نیز می‌تواند شما را به هدفتان نزدیک‌تر سازد. شادی و مثبت‌اندیشی نیز دو عامل مهم دیگر در دستیابی به موفقیت است. نکته پایانی اینکه همواره پیش از رسیدن به هر خواسته‌ای که دارید، از خداوند بابت دستیابی به آن سپاسگزاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد