آموزش قانون جذب ثروت [6 قانون جذب پول]

پول و ثروت از ارکان اساسی یک زندگی به حساب می‌آیند، به طوری که گاه پول و ثروت نقش اکسیژن را برای یک زندگی مطلوب و پایدار بازی می‌کنند و اگر وجود نداشته باشند، تنفس آن زندگی دچار اختلال می‌شود. زندگی ما بر پایه قوانین متعددی در حال گردش و جریان است.

قوانینی که شاید عده بسیاری از وجودشان بی خبر باشند، اما وجود دارند و صرفا بر پایه ایمان و یقین افراد حکم نمی‌کنند. قانون جذب ثروت کائنات نیز از این دست از قوانین موجودی است که همه افراد خواه ناخواه درگیر آن هستند.

جهت تعریف اصل وجودی قانون جذب ثروت و پول ابتدا لازم است به نقد قانون جذب بپردازیم. قانون جذب خود یک قانون ثانویه است که از اثرات و فرکانس‌های قانون ارتعاش متولد می‌شود؛ قانون ارتعاش به معنای تفکر و اندیشیدن درباره یک شیء و فرستادن انعکاس و ارتعاش خواستن آن شیء به کائنات است که در نهایت به قانون جذب و رسیدن به آن شیء ختم می‌شود.

تعریف قانون جذب ثروت و پول نیز بر همین اساس پایدار است. یعنی شما با نگرش زیاد درباره ثروت و تلاش برای نگرش، زندگی خود را به صورت کلی صرف آن می‌کنید و به قانون جذب ثروت و رسیدن به آن دست می‌یابید. قانون جذب ثروت در همه جای هستی و جهان در جریان است.

زندگی کنونی انسان‌ها بسیار وابسته به پول، مال و ثروت است؛ از این رو خواستن و داشتن پول روزانه برای مراتب بالایی اتفاق می‌افتد و قانون جذب ثروت را به یک قانون منطقی و موردنیاز بشریت تبدیل می‌کند.

قانون جذب ثروت چیست؟

قانون جذب ثروت چیست؟

پیش از این به صورت خلاصه از چگونگی و منشأ قانون جذب ثروت و پول بحث شد؛ اما در این قسمت می‌خواهیم به علل پدید آمدن و چیستی این قانون بپردازیم. قانون ارتعاش و در پی آن قانون جذب‌ به علت نیاز انسان شکل گرفتند. ما به قانون ارتعاش نیاز داریم چون نیندیشیدن و تفکر نکردن درباره خواسته‌ها، رویاها و آرزوها محالِ ممکن است.

شما نمی‌توانید ادعا کنید که هیچ ذهنیتی در خصوص آینده و خواسته‌هایتان ندارید. تلاش انسان بر پایه خواسته است، چرا که اگر نیازی به خواسته و رویا نباشد، قطعا نیازی به تلاش و کوشش و در ادامه آن دست یافتن به آن خواسته و رویا نیست‌.

بنابراین نتیجه می‌گیریم که حضور قانون ارتعاش در زندگی برای رسیدن به قانون جذب ضروری است. از این جهت می‌توانیم صراحتا اعلام کنیم که قانون جذب ثروت و پول نیز بر همین منطق مبتنی است و در اصل علل پیدایش قانون جذب ثروت و پول نیاز بشر به وجود آن بوده است.

این روزها حتی برای آشامیدن آب سالم که حق مسلم انسان است، نیاز به حضور پول می‌باشد. بنابراین نمی‌توان تاثیر شگرف پول و ثروت را در زندگی نادیده گرفت. اما در پاسخ به چیستی قانون جذب ثروت و پول می‌توان در ادامه توضیح قبلی گفت، مگر نه اینکه پول و ثروت از نیازهای ضروری جامعه کنونی و زیستن بشریت هستند؟..

لذا کاملا طبیعی و منطقی است که بگوییم قانون جذب ثروت و پول یعنی اندیشیدن به نیاز مهم زندگی برای رسیدن به آن‌. انسان با تفکر و تأمل در مورد پول و طریقه به دست آوردن آن به سمت داشتن و به دست آوردن کشیده می‌شود. اصل کائنات می‌گوید شما با اندیشیدن درباره یک مطلب، فرکانس آن را به کائنات منتقل می‌کنید و با اثر بر روی کائنات به آن شیء مد نظر دست می‌یابید.

بنابراین قانون جذب ثروت و پول در تعریف به معنای رویاپردازی برای رسیدن و جذب ثروت است. برای آموزش کامل و ویدئوی قانون جذب، دوره قانون جذب را تهیه فرمایید.

 

چگونه با قانون جذب، پول و ثروت را جذب کنیم؟

تکنیک‌های قانون جذب پول و ثروت برای هر شخص متفاوت است و نمی‌توان انتظار داشت که اعمال قانون جذب پول و ثروت برای همه به یک شکل باشد. قانون جذب می‌گوید که ارتعاشات و فرکانس‌های خواستن به سمت جذب کشیده می‌شود و آنچه که به دست می‌آید به سبب تفکر و تمرکز اولیه است.

همانطور که گفته شد، قانون جذب ثروت وجود دارد و وجود داشتن آن به دست اشخاص و خواست آن‌ها نیست؛ این نیازها هستند که علت وجود قانون جذب هستند؛ اما آنچه که برای هر فردی در قانون جذب متفاوت است، نحوه‌ عملکرد، چگونگی تلاش و نوع انجام کار است. مرحله اول قانون جذب که همان قانون ارتعاش می‌باشد، برای همه افراد برابر است، تنها کافی است افراد برای اجرای قانون ارتعاش مدام در ذهن خود خواسته‌ها و رویاهایشان را به چالش بکشند.

تفکر عمیق و به صورت متداوم و محکم در رابطه با ماهیت و به دست آوردن یک شیء سرانجام مسیر داشتن‌ها را برای شما هموار می‌سازد. از همین بابت است که می‌گوییم مرحله اول قانون ارتعاش به طور برابر انجام می‌شود، اما مراحل بعدی آن و چگونگی انجام آن متفاوت است. استعداد‌ها و مهارت‌ها در خلال حرکات بعدی قانون ارتعاش قرار می‌گیرند و به قانون جذب در پدید آمدن درست کمک می‌کنند.

به فرض مثال دو انسان روزانه به صورت متعدد به قانون ارتعاش عمل می‌کنند و پیام طلب مال و ثروت را به سمت کائنات می‌فرستند؛ کاملا درست است که رویاپردازی‌ها و آرزوها به یک شکل یعنی تمرکز در ذهن صورت می‌گیرد، اما قطعا چگونگی جذب پول و ثروت برای این دو فرد کاملا متفاوت است. این تفاوت بسته به استعدادها و مهارت‌ها سنجیده می‌شود.

قطعا نحوه دستیابی به ثروت در دو نفر تفاوت دارد که همین توجه و در نظر گرفتن تفاوت‌ها است که شما را در مسیر جذب پول و ثروت یاری می‌رساند و قانون جذب ثروت را در جایگاه اصلی خود قرار می‌دهد.

 

آموزش قانون جذب پول و ثروت

تکنیک به خصوص قانون جذب پول و ثروت نوع نگرش و شیوه تفکر می‌باشد. گفتیم که وجود قانون جذب پول و ثروت کاملا به صورت ناخودآگاه و به عنوان پیش نیاز زندگی است. اما اینکه هر فرد با چه نوعی از تفکر به ارتعاش خواسته‌ها به سمت کائنات می‌پردازد یک بحث کاملا جدا به حساب می‌آید.

به عنوان مثال؛ اینکه روزانه در جهت منفی درباره جذب پول و ثروت فکر کنید یک تکنیک غلط محسوب می‌شود. برای آموزش قانون جذب پول و ثروت عامل کلیدی طرز تفکر شما است. خلاصه بگوییم: مثبت فکر کنید، به تفکر خود ایمان داشته باشید و برای رسیدن به ایمان خود تلاش کنید تا خواسته خود را جذب کنید.

بسیاری عقیده دارند که تنها تفکر حول یک عامل به معنی رسیدن به آن نیست؛ کاملا درست است و ما قصد نداریم با شرح آموزش قانون ارتعاش و قانون جذب پول و ثروت شما را از تلاش و کوشش برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوهایتان بازداریم‌. بحث اصلی ما این است که قانون ارتعاش حرف اول را در مسیر رسیدن به یک رویا یا ثروت را می‌زند. بدون قانون ارتعاش، قانون جذب ثروت و پول نیز پوچ و بی معنا جلوه می‌کند. فراموش نکنید که بدون خواستن، توانستن هیچ لذتی ندارد!

 

چگونه از قانون جذب ثروت استفاده کنیم؟

چگونه از قانون جذب ثروت استفاده کنیم؟

استفاده از قانون جذب ثروت مشروط به عقیده درست و نگرش صحیح است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید عده بسیاری از مردم تصور می‌کنند که قانون جذب ثروت اگر درست اعمال گردد، در طول یک شب قابل انجام است!

در حالی که پرش از یک مقطع ابتدایی به مقطع پیشرفته در بازه زمانی کوتاه تقریبا غیر ممکن است‌‌. ذهن شما باید بپذیرد که روند جریان قانون جذب ثروت و پول نیازمند بازه زمانی منطقی است و هرگز نمی‌توان با یک روز فکر کردن به ثروت، روز بعد انتظار به وجود آمدن آن را داشت.

واقعیت امر این است که هر چقدر هم فرکانس‌های خواسته قوی باشند و تاثیر مثبت بر روی کائنات بگذارند و حتی هر چقدر هم که تلاش و کوشش عمیق باشد، یک پدیده غیر منطقی البته به لحاظ زمان، هرگز اتفاق نمی‌افتد‌. روایت کوتاه زیر را بخوانید تا بهتر متوجه منظور و مفهوم نکات گفته شده، شوید‌‌.

فردی در یک روز سخت کاری از رئیس خود می‌پرسد که چگونه توانسته است ثروتمند شود و موفقیت زیادی کسب کند؟.. رئیس آن شخص به او در رابطه با قانون جذب ثروت و پول توضیح می‌دهد و در انتهای گفته‌های خود از چگونگی استفاده از قانون جذب ثروت می‌گوید.

چنین می‌گوید که قانون جذب ثروت، از قوانین مهم طبیعت است و در همه حال پایدار است اما انتظار بیهوده از آن سبب تباهی قانون می‌شود. آن فرد طبق گفته‌های رئیس خود در طول یک هفته بدون هیچ گونه عملکرد مازادی به تفکر درباره ثروت پرداخته است و در پایان با نرسیدن به نتیجه دلخواه شکایت خود را نزد رئیس برده است!..

قطعا نیازی به توضیح چرایی عدم موفقیت فرد مذکور نیست، چرا که کاملا مشخص است که منطق هیچ جایگاهی در تفکر این فرد نداشته است‌. لذا استفاده از قانون ارتعاش و قانون جذب ثروت و پول منوط به حضور منطق و اساس درک است.

بدون حضور یک عامل منطقی هیچ قانونی در جهت درست قرار نمی‌گیرد و قانون جذب ثروت و پول نیز از این قاعده کلی مستثنی نمی‌باشد‌. قانون جذب ثروت به معنای، تغییر باورها و جایگزین افکار غلط با افکار درست و مثبت برای رسیدن به هدف است.

 

مهمترین رازهای جذب پول و ثروت

مهم‌ترین و اساسی‌ترین راز جذب پول و ثروت احساسات است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با خرج کردن خساست به جای پول، ثروتمند می‌شوند‌. این نوع از احساسات غلط شاید بتواند پول را برای شما محفوظ نگه دارد، اما مطمئنا از ورود پول جلوگیری می‌کنند.

خساست یک نوع حس تخریب کننده برای بیشتر داشتن و ثروتمندتر شدن است. در حقیقت دلیل اینکه خساست سبب جلوگیری از ورود پول به زندگی می‌شود این است که تاثیر بسیاری بر روی کائنات و اطرافیان می‌گذارد.

همیشه چنین ذهنیتی وجود دارد که افراد ثروتمند بسیار پولدار هستند و می‌توانند هر چیزی را تهیه کرده و بخرند. در مورد یک فرد به اصطلاح خسیس این ذهنیت دقیقا عکس مثال است؛ یعنی فرد خسیس هر چقدر هم که دارا و ثروتمند باشد، باز هم قادر به خرید هر چیزی نیست!

این عامل یک نوع فرکانس‌ یا موج منفی فقر را به کائنات ارسال می‌کند که به اعتقاد انسان‌های قدیم، برکت را از سفره می‌برد. همین نگرش راز جذب پول و ثروت است: خسیس نباشید و با تمام حس خود پول خرج کنید.

داشتن حس خوب در هنگام خرید علاوه بر نیروی مثبتی که برای شما به همراه دارد این ارتعاش را برای کائنات ایجاد می‌کند که شما لیاقت پول و ثروت را دارید و می‌توانید با جذب پول و ثروت حال خود را خوب کنید؛ از این رو قانون جذب ثروت بیشتر بر روی زندگی شما حکم‌فرما می‌شود.

استفاده از جملات تاکیدی مثبت راز دیگر قانون جذب ثروت و پول است. کلمات قدرتمندترین موجودیتِ خلع سلاح جهان هستند‌. کلمات می‌توانند با پنبه سر ببرند و از هیچ جان بیافرینند. لذا استفاده از همین کلمات مثبت تاکیدی است که می‌تواند به فرآیند قانون جذب ثروت کمک کند. اینکه شما با اطمینان از موفقیت‌ها و ثروت احتمالی آینده سخن بگویید یک نوع فرمان به کائنات برای اجرای قانون جذب ثروت به حساب می‌آید که احتمال جذب ثروت را بیشتر می‌کند.

جملات قدرتمند قادر به انتقال قدرت خود و اجبار قدرت برای افراد هستند. به این صورت که اگر یک جمله قدرتمند بگویید، به کائنات الهام می‌شود که آن را اجرا کنند‌. از این رو به عنوان راز جذب ثروت و پول به دو عامل احساسات و جملات تاکیدی مثبت می‌رسیم.

 

6 قانون جذب ثروت که باید بدانید

قوانین جذب ثروت بسیارند و نمی‌توان به صورت کامل هرکدام را ذکر کرد، به طوری که شاید هزاران قانون و راز برای جذب ثروت وجود داشته باشد که برای هر شخص متفاوت است.

 

۱) سخت کوشی و تصمیم قاطع

سخت کوشی و داشتن پشتکار و تصمیم قاطع از عوامل مهم قانون جذب است؛ حتی می‌توان گفت که تصمیم قاطع خود یک قانون برای اصل جذب ثروت و پول است. کسی که پشتکار ندارد و در مسیری که در آن قدم گذاشته استوار و قاطع نیست، هرگز به مقصد نمی‌رسد.

به بیانی دیگر اگر تصمیم شما قاطع نباشد و یا فرکانس‌های تمرکزی شما آنقدر که انتظار می‌رود استوار و محکم نباشد، کائنات شما را به سمت جذب پول هدایت نمی‌کنند. در حقیقت این تصمیمات قاطع هستند که در آخر به موفقیت ختم می‌شوند و تنها اراده و تمرکز فولادین است که در میدان خواسته پیروز می‌شود.

 

۲) گردش و جابجایی جهان

عده بسیاری عقیده دارند که جهان و هستی پیرامون ما یک نوع دستگاه کپی است که در برابر کنش‌های ما، واکنش نشان می‌دهد و با کپی برداری از آنچه در مسیر زندگی ما صورت گرفته، همان را به ما برمی‌گرداند.

در تعریف دیگر به این صورت است که کائنات و کارما در یک مسیر هستند و هر چه انجام می‌پذیرد، به شخص انجام دهنده باز می‌گردد و هر کس به آنچه که برایش تلاش کرده و لایقش می‌باشد، می‌رسد.

از این رو یکی دیگر از قوانین جذب ثروت این است‌ که شما گردش و جابجایی زمین و جهان را در نظر بگیرید و فراموش نکنید که زمین به شدت گرد است و اعمال ما روزی به خود ما باز می‌گردند. تلاش و تفکر امروز شما می‌تواند موجب جذب ثروت فردایتان باشد.

 

۳) تفکر صحیح

بر اساس قانون جذب ثروت و قانون اولیه ارتعاش به شما گفتیم باید راجع به آن چیزی که خواستار آن هستید فکر کنید، منظور این بود که درست فکر کنید. گاه افراد در طول شبانه روز مدام به پول و ثروت و چگونگی دزدیدن آن از بانک و هر شخص یا مرکز دیگری فکر می‌کنند و در نهایت انتظار دارند که ارتعاش منفی ارسال شده به جذب پول ختم شود!

لذا تفکر صحیح یا همان فرستادن فرکانس‌ها و ارتعاشات مثبت به سمت کائنات سبب جذب ثروت می‌شود که از قوانین اساسی جذب پول محسوب می‌شود.

 

۴) تلقین برای رسیدن به خواسته‌ها

باور و ایمان قلبی سبب تلقین می‌شود، به این صورت که افراد باید در درون خود آنچه را که می‌خواهند و مدام در حال تفکر درباره آن هستند را با تمام وجود باور کنند و به خودشان تلقین کنند که قطعا به آن خواهند رسید. در حقیقت تلقین همان قانون ارتعاش است که در بین مردم بیش از قانون ارتعاش رواج دارد و تقریبا همه مردم باور دارند که تلقین‌ها سرانجام به مقصد می‌رسند.

 

۵) شبیه شبیه را جذب می‌کند

قانون مغناطیس می‌گوید که دو آهنربای ناهمنام یکدیگر را دفع می‌کنند و قانون حلال و محلول شیمی می‌گوید که شبیه شبیه را حل می‌کند. در قانون جذب نیز مانند قانون شیمی و عکس قانون فیزیک، شبیه شبیه را جذب می‌کند.

در پاراگراف قبلی چنین گفته شد که تلقین‌ها و تفکرهای مثبت به صورت متوازن بازمی‌گردندد و همان چیزی اتفاق می‌افتد که شما واقعا به آن فکر کرده‌اید و واقعا برای آن تلاش کرده‌اید. عبارت “شبیه شبیه را جذب می‌کند” نیز در دایره همین قانون کلی قرار دارد و به طرح قانون جذب ثروت که چرخش محوری اعمال است، اشاره دارد.

 

۶) بحث لیاقت است، نه تلاش!

درست است که تلاش شما بسیار حائز اهمیت و مهم است اما در نهایت آنچه که برای شما پیش می‌آید، چیزی است که لیاقت آن را دارید. جالب است بدانید که لیاقت بر اساس تلاش به دست می‌آید اما هیچ‌گاه نمی‌توانید با تلاش خریدار لیاقت باشید‌. بنابراین قبل از اینکه شروع به تلاش کردن کنید؛ ابتدا لیاقت خود را بسنجید.

بهترین کتاب های قانون جذب

معرفی کتاب قانون جذب ثروت اثر استر هیکس و جری هیکس

استر هیکس و جری هیکس به عنوان نویسندگان کتاب پول و قانون جذب برای خوانندگان رازهایی را آشکار می‌کنند که آن‌ها را در راه رسیدن به خواسته‌ها و قرار گرفتن در نوک قله آرزوها راهنمایی می‌کنند.

نویسندگان کتاب Money, and the law of attraction از آبراهام (Abraham) استاد خود آموخته‌اند که چه بنویسند و چه آموزش دهند‌. در عصر حاضر رفاه و ثروت از مهم‌ترین عوامل یک زندگی مرفه محسوب می‌شوند که وجودشان ضروری است. خواندن کتاب قانون جذب ثروت یا پول و قانون جذب به شما کمک می‌کند که درست فکر کنید، درست عمل کنید و درست به نتیجه برسید.

قانون ارتعاش یک نوع خواستن محسوب می‌شود و قانون جذب توانستن است. از این رو جمع این دو قانون به ضرب المثل خواستن توانستن است حاصل می‌شود. کتاب قانون جذب ثروت نیز بر پایه همین ضرب المثل نوشته شده است. روایت این کتاب نقد منطق و فلسفه است که دنیای کائنات را دگرگون می‌کند و به جملات اثربخش خود زندگی انسان‌ها را هم تحت شعاع این دگرگونی قرار می‌دهد.

“من محدود به عقاید دیگران نمی‌شوم.” جمله‌ای است که در این کتاب گفته شده است و معنا و مفهوم عمیقی دارد که به تنهایی قادر است ذهنیت شما را درباره آنچه که هستید و آنچه که سعی می‌کنید باشید، تغییر دهد.

“آیا من روی خواسته‌هایم تمرکز می‌کنم یا ناخواسته‌هایم؟” پرسشی است که در کتاب مطرح می‌شود و به نقد پاسخ آن پرداخته می‌شود تا تمرکز درست بر خواسته‌ها را شرح دهد.

“با دست روی دست گذاشتن، موفقیتی حاصل نمی‌شود.” جمله دیگری است که کتاب پول و قانون جذب ثروت به شرح و گفت و گو درباره آن می‌پردازد.

به صورت کلی آبراهام تمام دانش اقتصادی و احساسی خود را از طریق استر هیکس و جری هیکس در این کتاب به مخاطب منتقل کرده است. کتاب پول و قانون جذب ثروت را بخوانید تا ذهنتان به سمت به دست آوردن رفاه و ثروت کشیده شود.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های قانون جذب که باید بخوانید

 

جمع بندی قانون جذب ثروت

در نهایت، شایان ذکر است که شما با اعمال قانون ارتعاش در جهت صحیح و روی کار آوردن قانون جذب ثروت به زندگی و احساسات خود و خانواده‌تان کمک می‌کنید. متاسفانه یا خوشبختانه این روزها آرامش در گرو حضور پول است و شما با جذب ثروت و اجرای قانون جذب می‌توانید در منطقه امن آرامش قرار بگیرید.

چگونه از قانون جذب ثروت استفاده کنیم؟

استفاده از قانون جذب ثروت مشروط به عقیده درست و نگرش صحیح است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید عده بسیاری از مردم تصور می‌کنند که قانون جذب ثروت اگر درست اعمال گردد، در طول یک شب قابل انجام است!

در حالی که پرش از یک مقطع ابتدایی به مقطع پیشرفته در بازه زمانی کوتاه تقریبا غیر ممکن است‌‌. ذهن شما باید بپذیرد که روند جریان قانون جذب ثروت و پول نیازمند بازه زمانی منطقی است و هرگز نمی‌توان با یک روز فکر کردن به ثروت، روز بعد انتظار به وجود آمدن آن را داشت.

واقعیت امر این است که هر چقدر هم فرکانس‌های خواسته قوی باشند و تاثیر مثبت بر روی کائنات بگذارند و حتی هر چقدر هم که تلاش و کوشش عمیق باشد، یک پدیده غیر منطقی البته به لحاظ زمان، هرگز اتفاق نمی‌افتد‌. روایت کوتاه زیر را بخوانید تا بهتر متوجه منظور و مفهوم نکات گفته شده، شوید‌‌.”

6 قانون جذب ثروت که باید بدانید
قوانین جذب ثروت بسیارند و نمی‌توان به صورت کامل هرکدام را ذکر کرد، به طوری که شاید هزاران قانون و راز برای جذب ثروت وجود داشته باشد که برای هر شخص متفاوت است. این قوانین عبارتند از ۱) سخت کوشی و تصمیم قاطع، گردش و جابهجایی جهان و …

2 دیدگاه برای “آموزش قانون جذب ثروت [6 قانون جذب پول]

  1. گوهر ماوندادی پور گفته:

    سلام استاد جان سپاسگزارم بابت تمام آموزش های بینظیرتان
    امیدوارم قبل از تلاش لیاقت ثروت را داشته باشم وبتوانم در مسیر الهی قدم برداشته وبه اهدافم برسم سپاسگزارم استاد جانم 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد