بهترین کتاب های قانون جذب که باید بخوانید [9 کتاب برتر]

کتاب های قانون جذب، کتاب خواندن یکی از آن تفریحات دلچسبی است که نیاز به داشتن اطلاعات کافی دارد. شما با خواندن کتاب می‌توانید سفری دور و دراز را به دنیاهای مختلف و متفاوتی آغاز کنید. سفری که به شما کمک کند تا چیزهای بسیاری را فرا بگیرید و بتوانید به بهترین شکل ممکن از اطلاعات به دست آمده، برای خود و دنیای اطرافتان استفاده کنید. ابعاد و موضوعات مختلفی برای کتاب‌ها وجود دارد که هریک مخاطبان خاص و متفاوتی را به خود جلب می‌کند.

در این بین و در این مقاله ما تصمیم گرفتیم تا سری به دنیای کتاب‌های روانشناسی به زبان ساده زده و به معرفی بهترین کتاب قانون جذب در ابعاد و انواع مختلف بپردازیم. اگر دوست دارید که در این زمینه اطلاعات بیشتری را داشته باشید و بتوانید بهترین کتاب ممکن درباره قانون جذب را برای خود انتخاب کنید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

معرفی پرفروش ترین کتاب های قانون جذب

حال برای اینکه بتوانید با دنیای قانون جذب آشنا شوید و اطلاعات خوبی را در این باره داشته باشید، کتاب‌های بسیاری را می‌توانید به عنوان گزینه‌های مناسب خود انتخاب کنید. گزینه‌هایی که هرکدام به نوبه خود، اطلاعات مفید و مناسبی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. در این حوزه کتاب‌های بسیاری نوشته شده و به چاپ رسیده‌اند.

کتاب‌هایی که هرکدام در برخی بخش‌ها با یکدیگر مشترک بوده و در برخی متفاوت هستند. با این حال، هریک از این کتاب‌ها به دنبال آن هستند تا شما را با دنیای قانون جذب و اتفاقات پس زمینه آن آشنا کنند. قطعا علاوه بر این نه کتاب که در ادامه درباره آن‌ها به معرفی کتاب قانون جذب خواهیم پرداخت، کتاب‌های بسیار دیگری نیز هستند که می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند.

حال اگر شما هم به دنبال آن هستید که دنیای قانون جذب را بهتر بشناسید و بتوانید از آن بهره برداری بیشتری را داشته باشید، این مقاله را همراه ما باشید. با شناخت دنیای قانون جذب در کتاب‌های مطرح دنیا، می‌توانید آرزوهای دور و دراز خود را با سرعت بیشتری برآورده کنید و با سرعت بیشتری این آرزوها را به آغوش بکشید.

 

معرفی کتاب قانون جذب: کتاب قانون جذب راز نوشته راندا برن

مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب در حوزه قانون جذب، کتاب راز است. کتابی که در سال 2006 نوشته شد و با حضور خود در دنیای کتاب‌های روانشناسی توانست تاثیری بزرگ و شگرف را در این زمینه خلق کند. این کتاب به عنوان اولین و پایه‌ای ترین کتاب برای فهم قانون جذب شناخته می‌شود.

در واقع با خواندن این کتاب می‌توانید از چیستی قانون جذب و چگونگی عملکرد آن آگاه شوید و درک بهتری را از قانون جذب برای خود داشته باشید. از همین رو اگر به تازگی با این مفهوم آشنا شده‌اید و می‌خواهید درباره آن اطلاعات بیشتری را داشته باشید، استفاده از این کتاب می‌تواند انتخاب خوب و مناسبی برای شما باشد.

نوشتن کتاب قانون جذب توسط راندا برن به آنجایی برمی‌گردد که زندگی او در شرایط سخت و پیچیده‌ای قرار می‌گیرد. این شرایط سخت او را به تلاش و تکاپو واداشته بود تا آنجا که راندا برن با یک کتاب در حوزه قانون جذب آشنا شد. خواندن آن کتاب و استفاده کردن از محتویات درون این کتاب سبب شد تا راندا برن به فکر فرو رود و به دنبال تغییر زندگی خود در این حوزه باشد.

در واقع معرفی کتاب قانون جذب راز از راندا برن را می‌توان بخشی از تجربیات و زندگی او دانست. دقیقا همان بخشی که سبب شد تا زندگی راندا برن تغییر کرده و رشد بسیاری را به خود ببیند. این همان دلیلی است که سبب شد تا کتاب راز از دیگر کتاب‌ها در این زمینه پیشی بگیرد و رشد بسیاری را به خود ببیند.

با خواندن این کتاب و محتویات درون آن درباره قانون جذب، از چیستی این قانون و رمز و رازهای آن آگاه می‌شوید. اطلاعاتی جزئی و کامل را درباره آن به دست می‌آورید و می‌توانید از آن‌ها در زندگی روزمره خود استفاده کنید. موضوعی که در صورت داشتن درک درست و صحیحی از آن، به شما کمک می‌کند تا بتوانید قانون جذب را در زندگی خود پیاده کرده و سرعت رشد و پیشرفت خود را افزایش دهید.

این پیاده‌سازی مسیری است که شما را با سرعت بیشتری به سمت و سوی آرزوهایتان به پیش می‌برد و سبب می‌شود تا دنیای بزرگتری را تجربه کنید. دنیایی ساخته شما و ایده‌آل‌هایتان که انتخاب مورد نظرتان است!

پس اگر به دنبال آن هستید که قانون جذب را درک کنید و براساس یک منبع معتبر که پیش از این امتحان شده است به پیش روید، کتاب قانون جذب راز راندا برن را از دست ندهید! کتابی که به 44 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و به عنوان منبعی الهام بخش در این زمینه شناخته می‌شود. منبعی الهام بخش که همه دنیا آن را به خوبی می‌شناسند و کتابی نام آشنا و شناخته شده لقب گرفته است!

 

معرفی کتاب های قانون جذب: جذب معجزه شکرگزاری نوشته راندا برن

به عنوان دومین معرفی کتاب قانون جذب، به سراغ کتابی دیگر از راندا بردن استرالیایی رفتیم. معجزه شکرگزاری، نوشته دیگری از این نویسنده موفق است که باز هم در زمینه روانشناسی و قانون جذب نوشته شده است. این کتاب که به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی در دنیا شناخته می‌شود، تمرینات بسیاری را در دل خود جای داده است.

تمریناتی که برای شکرگزاری نوشته شده و به دنبال بهبود شرایط و احوال روانی در زندگی روزمره است. با خواندن این کتاب و استفاده از تمرینات آن، قرار است یاد بگیرید که در زندگی خود ارزش کوچکترین زیبایی‌ها را بدانید و از آن‌ها به بهترین شکل ممکن بهره ببرید. موضوعاتی که شاید کوچک به نظر برسند اما می‌توانند تاثیرات بسیاری را بر روی دنیای اطراف شما داشته باشند.

در واقع این کتاب و تمرینات آن، به دنبال آن هستند که هرروز صبح به شما نیکی‌های دنیا را یادآوری کنند. نیکی‌های که بابت آن‌ها شکرگزار باشید و بتوانید با تکیه بر آن‌ها بر دیگر ابعاد زندگی خود فائق آیید. تمرینات کتاب معجزه شکرگزاری به شما آموزش می‌دهد که در طی 28 روز، شکرگزاری روزانه را یاد بگیرید و زندگی خود را به زیباترین شکل ممکن ببینید.

زمانی که شما روز خود را با دیدن زیبایی‌ها و شکرگزاری آغاز می‌کنید، در ادامه مشکلات برای شما ساده شده و می‌توانید با سادگی و راحتی بیشتری از آن‌ها عبور کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا حس و حال بهتری را در طول روز داشته باشید. حس و حالی که برگرفته از ساختن یک صبح خوب و با شکرگزاری است و شرایط آرام‌تری را برای شما پیش می‌برد.

همان‌طور که گفته شد، این کتاب در 28 روز نوشته شده است. در روز اول از این کتاب، به سراغ نعمت‌های بزرگ زندگی خود می‌روید. در روز دوم قرار است تا نسبت به سلامتی خود شکرگزار باشید. روز سوم زمانی برای شکرگزاری برای روابط سالم شما است و روز چهارم کارهای شگفت‌انگیز شما لازم است تا مورد شکرگزاری قرار گیرد.

در واقع این کتاب در هر روز از خود، به سراغ یک بعد از زندگی برای شکرگزاری می‌رود و به شما آموزش می‌دهد که از بزرگترین چیزها تا کوچکترین ابعاد زندگی شما، نیاز به شکرگزاری دارند. با خواندن این کتاب و انجام تمرینات آن می‌توانید به سادگی دنیای اطراف خود را تغییر دهید. انرژی منفی را از خود دور کرده و دنیایی سالم و پر از انرژی مثبت و سالم را برای خود بسازید.

ممکن است به نظر ساختن این دنیا، موضوعی ساده و بی‌دردسر به نظر برسد. اما همین سادگی می‌تواند بر روی روان شما تاثیر گذاشته و ابعاد مختلفی از زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

مطالعه کنید: شکرگزاری در قانون جذب

 

کتاب قانون جذب بخواهید تا به شما داده شود نوشته استر هیکس

اگر به دنبال کتابی درباره قانون جذب هستید که نویسنده دیگری آن را نگارش کرده باشد، در این معرفی کتاب قانون جذب به سراغ کتاب استر هیکس رفتیم. کتاب بخواهید تا به شما داده شود، کتابی است که به شما کم خواهد کرد تا دنیای قانون جذب را کامل درک کرده و از صفر تا صد این قانون را به خوبی فرا بگیرید. با استفاده از این کتاب و نکات بیان شده در آن، می‌توانید دنیای جدیدی را برای خود بسازید.

دنیایی ساخته شده بر منبا و پایه قانون جذب که می‌تواند با سرعت بیشتری شما را به آرزوهایتان برساند. در این کتاب، فرستنده و گیرنده تمامی ارتعاشات شما شناخته می‌شوید. موضوعی که با تسلط بر آن می‌توانید دنیای جدیدی را برای خود بسازید. ارتعاشات بیان شده در این کتاب، همان‌هایی هستند که در صورت همگام شدن با آن‌ها می‌توانید دنیای جدیدی را بسازید. دنیایی که در یک راستا قرار گرفته و می‌تواند شما را به نتایج دلخواهتان برساند.

در ادامه معرفی کتاب قانون جذب بخواهید تا به شما داده شود، لازم است ذکر کنیم که این کتاب با استفاده از تمرین مفاهیم خود را به پیش می‌برد. برای یک راستا شدن آرزوهایتان با ارتعاشات و انرژی زندگی خود، در این کتاب تمرینات بسیاری وجود دارد. در واقع این کتاب هم بر مبنا و پایه تمرین قرار است تا همسو شدن دنیای آرزوهایتان را به صورت عملی به شما آموزش دهد.

مطالعه کنید: قانون ارتعاش به زبان ساده

برای اینکه بتوانید از این تمرینات استفاده کنید، پیش از هرچیزی لازم است تا به سراغ یاد گرفتن مفاهیم و معانی مرتبط با قانون جذب برویم. از همین رو این کتاب به صورت کلی به دو بخش تقسیم شده است. بخش اول کتاب که خود شامل چندین و چند فصل است، خود به ارائه توضیحاتی در این باره می‌پردازد و نکات مهمی را درباره چیستی قانون جذب بیان می‌کند.

موضوعات و نکات بیان شده در این بخش از کتاب، نکاتی تکراری هستند که به احتمال زیاد بارها و بارها با آن‌ها روبه‌رو شده‌اید.  اگر این مفاهیم برای شما تکراری هستند، نگران نباشید! این مفاهیم و تکرار آن‌ها از این جهت صورت گرفته است تا یادآوری خوبی را برای شروع تمرینات کتاب داشته باشید.

در این بخش از کتاب که خود شامل 22 فصل است، از موضوعات مختلفی چون احساسات و واقعیات زندگی حرف زده می‌شود تا بتوانید در نهایت با شناخت این موارد، به سراغ همسو و راستا کردن آن‌ها بروید. پس از خواندن این بخش از کتاب، بخش دوم کتاب شروع می‌شود!

بخش دوم از کتاب، بخشی است سراسر تمرین و کارهای عملی که به شما یاد گرفتن تمامی مفاهیم بخش اول کتاب را آموزش می‌دهد. در این بخش از کتاب که باز هم به 22 فصل تقسیم می‌شود، مفاهیم بیان شده در فصل اول مورد ارزیابی و اندازه‌گیری قرار می‌گیرند. در واقع در این بخش می‌توانید تمامی مفاهیم و معانی آموزش دیده خود را جهت دهید و به نتیجه برسانید.

 

معرفی کتاب قانون جذب: کتاب چهار اثر فلورانس نوشته اسکاول شین

اگر در دنیای کتاب و کتاب خواندن سیر کنید، حتما تا به حال نام کتاب چهار اثر فلورانس را شنیده‌اید. کتابی بسیار محبوب و دوست داشتنی که در مدت زمان کوتاهی توانست به عنوان یک اثر شناخته شده در جهان مطرح شود. همان‌طور که از نام این کتاب پیدا است، محوریت اصلی آن بر چهار محور است.

در واقع چهار موضوع اصلی در این کتاب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند که هریک بخشی از کتاب را تشکیل می‌دهند. در چهار بخش این کتاب که هریک با نامی مشخص شده‌اند، موضوعات مختلفی مورد بحث و ارزیابی قرار می‌گیرد.

بخش اول از این کتاب، محتوایی با نام بازی زندگی و راه این بازی دارد. در این بخش از کتاب، قرار است تا به زندگی به عنوان یک بازی نگاه شود، نه پیکار و جنگ. در واقع این بخش از کتاب برای آن که بتواند زندگی را به خوبی شرح دهد، گریزی به دنیای روانکاوی و روانشناسی نیز می‌زند و از هشیار، نیمه هشیار و هشیار برتر نیز نکاتی را بیان می‌کند.

در بخش دوم کتاب که با نام کلام تو عصاره معجزه‌گر توست، شناخته می‌شود به دنبال موضوعات دیگری هستیم. این بخش بر تاثیر کلام اشاره دارد و در آن چگونگی استفاده درست از کلمات و تاثیر این کلمات بر روی ابعاد مختلف زندگی مورد بررسی قرار می‌گیرد. اسکاول شین در دومین بخش از کتاب به تاثیر کلمات بر روی زندگی انسان و ابعاد جسمانی و روانی اشاره دارد.

سیری به هم پیوسته که در صورت به وجود آمدن مشکلی در یکی از آن‌ها، دیگر موضوعات نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرند. در معرفی کتاب قانون جذب چهار اثر فلورانس و بخش سوم از آن، به دنبال نظام موفقیت هستیم. این بخش که در پنهان موفقیت نام دارد، قرار است تا با چگونگی به موفقیت رسیدن آشنا شوید.

در این بخش موفقیت و ابعاد مختلف آن مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و از چیستی این موضوع نکاتی بیان می‌شود. در آخرین بخش از کتاب که به دنبال جمع بندی تمامی مفاهیم قبلی است، پیروزی و توفیق به عنوان دو کلمه اصلی شناخته می‌شوند. نفوذ کلام نام این بخش از کتاب است که با سه بخش قبلی در هم تنیدگی بسیاری دارد. در این بخش تاثیر و اثر کلمات براساس انتخاب درست سنجیده می‌شوند.

در واقع این بخش، کلمات بیان شده در حین گفت‌وگو را به عنوان یک جدول متقاطع در نظر می‌گیرد که هریک بر دیگری اثر دارند. مشخص شدن هریک از این کلمات، تاثیر خود را بر روی کلمه دیگر می‌گذارد و سبب افزایش نفوذ کلامی می‌شود.

حال که با معرفی کتاب قانون جذب چهار اثر فلورانس و ابعاد و بخش‌های مختلف آن آشنا شدید، لازم است بدایند که نویسنده این کتاب، زبانی بسیار ساده و صمیمی در این کتاب به کار برده است. زبانی که سبب شده تا افراد بسیاری بتوانند محتوای این کتاب را مطالعه کرده و مفاهیم آن را به خوبی دریابند.

خرید خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین از اکادمی مهرآفرین

 

معرفی کتاب های قانون جذب: کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته تی هارو اکر

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در خواندن کتاب‌های قانون جذب به دنبال آن هستیم، رسیدن به درآمد مالی خوب و پولدار شدن است! اگر شما هم با این هدف به دنبال خواندن کتاب‌های قانون جذب هستید، پس معرفی کتاب قانون جذب اسرار ذهن ثروتمند گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

گزینه‌ای که به شما کمک می‌کند تا با درس‌های خود به نقطه بالایی برسید و بتوانید وضعیت مالی خود را رشد و بهبود دهید. در این کتاب شما راهکارها و رهنمودهایی را مشاهده خواهید کرد که به شما در مسیر رسیدن به ثروت کمک می‌کند. مسیری که از یک ذهن ثروتمند می‌گذرد و سبب مالی و واقعی شدن این ثروت در دنیای واقعی می‌شود.

قوانین و قواعد سازمان یافته در این کتاب به شکلی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن با پیش بردن آن‌ها در عرض کمتر از دو سال و نیم به ثروت مالی بسیاری برسید. در واقع این کتاب با آموزش دادن چگونگی داشتن یک ذهن ثروتمند، زندگی پر از ثروتی را برای شما رقم می‌زند.

زندگی با وضعیت مالی مناسب و خوب که آرزوی هر فردی در دنیا است! اگر شما هم از این افراد هستید و می‌خواهید تجربه داشتن یک زندگی مالی خوب را برای خود به ارمغان آورید، خواندن این کتاب برای شما ضرری را به دنبال نخواهد داشت!

در حین معرفی کتاب قانون جذب ذهن ثروتمند، لازم است به بخش‌های مختلف این کتاب نیز توجه داشته باشید. این کتاب از دو بخش اصلی تشکیل شده است که در هریک قرار است تا نکات مهمی را برای چگونگی انجام یک بازی درونی پول فرا بگیرید. در این کتاب، شما مهارت‌های لازم را برای رسیدن به ثروت بیشتر می‌آموزید. مهارت‌هایی که هر بخش از کتاب آموزش قسمتی از آن را یدک می‌کشد.

دو بخش اصلی در این کتاب به شکلی طراحی شده‌اند تا یاد بگیرید که چطور به ثروت برسید. برای این موضوع، در بخش اول، نکاتی را درباره چگونگی تشکیل ذهن مادی خود در طی چندین سال گذشته زندگی‌تان فرا خواهید گرفت. تفکرات مختلف، موفقیت‌های به دست آمده و خواسته‌های شما در یک راستا قرار خواهند گرفت تا بتوانید به بهترین شکل ممکن در مسیر موفقیت مالی قرار بگیرید.

بخش دوم کتاب برای شما از تفاوت افراد فقیر و ثروتمند نکاتی را بیان خواهد کرد. در واقع در این بخش از کتاب قرار است تا تشنه موفقیت شوید و بخواهید که طعم آن را بچشید. اتفاقی که شاید در طول زندگی بارها آن را تجربه کرده باشید اما برای شما ثروتمند شدن را در پیش نداشته باشد!

حال قرار است در این بخش از کتاب، یک روال تکراری به شما آموزش دهد که چگونه می‌توانید به ثروتی مناسب برسید. روالی که در ادامه بخش اول از کتاب و در تکمیل آن بیان شده است.

مطالعه کنید:آموزش قانون جذب ثروت

 

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل

از دیگر کتاب‌های معروف در راستای آشنایی با قانون جذب، کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید است! این کتاب که شهرت بسیاری را در دمت زمانی کوتاه از آن خود کرد، توانست سرعت بسیاری را در زندگی بسیاری از افراد پدید آورد. در این کتاب برای رسیدن به پول و ثروت مناسب، نکات بسیاری بیان شده است.

نکاتی که سبب شده تا بیش از 75 میلیون نسخه از این کتاب به فروش رسد و مطالعه کتاب برای افراد بسیاری جذاب باشد. از دیگر دلایل شهرت و محبوبیت این کتاب می‌توان به زمان انتشار این کتاب و بعید بودن مسیر آن اشاره کرد. زمانی که این کتاب به بازار آمد، کمتر کتاب‌هایی را در این راستا می‌توانستید مشاهده کنید. این کتاب خود شروع کننده دنیای معرفی کتاب قانون جذب بود و توانست شروعی برای حضور دیگر کتاب‌های مشابه در این زمینه باشد.

علاوه بر این نکات، معرفی کتاب قانون جذب بیندیشید و ثروتمند شوید در بازار کتاب‌های قانون جذب، سبب شد تا دیدگاهی جدید از رویارویی با دنیای قانون جذب مشاهده شود. ناپلئون هیل، نویسنده این کتاب اذعان دارد که برای نگارش این کتاب با بیش از 500 ثروتمند در دنیا مکالمه و مصاحبه کرده است.

در واقع او برای نوشتن این کتاب از مستندات و تجربیات واقعی زندگی افراد بهره گرفته است. نکاتی که سبب شود تا به بهترین شکل ممکن دنیای ثروتمندان ترسیم شده و بتوان نسبت به آن آگاهی پیدا کرد.

در واقع با خواندن این کتاب و تمامی نکات بیان شده در آن، می‌توانید از چگونگی ثروتمند شدن افراد بسیاری اطلاع پیدا کنید. پس از اطلاع پیدا کردن از این نکات، با در نظر گرفتن شباهت‌های این افراد با یکدیگر مسیر رسیدن به ثروت را برای خود پیدا خواهید کرد. مسیری دلچسب و لذت بخش که کمتر کسی ممکن است از آن لذت نبرد و نخواهد که به آن برسد.

پس اگر شما هم به دنبال رسیدن به این مسیر هستید و می‌خواهید که نتیجه‌ای مشابه با 500 ثروتمند این کتاب داشته باشید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.

کتابی که در 15 فصل نوشته شده است و در هریک از این فصول به بررسی نکات مختلفی در باره رسیدن به ثروت و استفاده از قانون جذب در این مسیر می‌پردازد. در بین معرفی کتاب قانون جذب مختلف، کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید جزئی از آن دسته کتاب‌هایی است که بیشتر مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته است.

در 15 فصل این کتاب که به توصیه اندرو کارنگی به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان نوشته شده است، محتواهای بسیاری مورد بررسی قرار می‌گیرد. از اندیشه و اشتیاق و ایمان گرفته تا تلقین و دانش و تخیل، مواردی هستند که هرکدام به دنبال راهکاری برای رسیدن به ثروت هستند.

 

بیشتر بخوانید: راز اعداد تسلا و نحوة استفاده از آن ها

معرفی کتاب های قانون جذب: کتاب محدودیت صفر نوشته جو ویتالی

برای هفتمین معرفی کتاب قانون جذب به سراغ کتاب جذاب محدودیت صفر رفته‌ایم. در این کتاب زندگی انسان بر محوریت خود و مسئولیت ‌پذیری او تعریف می‌شود. تعریفاتی از قبیل راهکارهای رسیدن به بهبود وضعیت زندگی موضوعاتی است که این کتاب به این منظور نوشته شده است.

با استفاده از این راهکارها می‌توانید در زندگی خود به از بین بردن مشکلات بیندیشید و مسیر هموارتری را برای رسیدن به آرزوهای خود بسازید. مسیری که برای شما پذیرش درونی را به همراه داشته باشد و سبب شود تا دنیای بهتر و ساده‌تری را ایجاد کنید. در این کتاب، به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در ابعاد خارجی زندگی نیستیم.

بلکه قرار است با خواندن نکات بیان شده در آن، پذیرش درونی را در خود افزایش داده و تغییرات را بهش کلی درونی ایجاد کنید. البته تمامی این مسیر و نکات بیان شده، در قالب یک داستان بیان می‌شود. داستانی واقعی که در آن نویسنده کتاب، جو ویتالی به بازگو کردن روایت آشنایی و ملاقات خود با یک روانشناس مرموز و عجیب می‌نشیند.

روانشناسی که بیماران متعدد و سختی را بدون مراجعه و ویزیت حضوری درمان کرده بود و توانسته بود تاثیری عمیق و شگرف بر روی جامعه خود بگذارد. ملاقات این دو تن، پر از داستان‌های متفاوت و ایده‌های خلاقانه است که سبب می‌شود تا راهی برای رسیدن به دنیای پاکسازی روانی بردارید. با استفاده از این داستان، نکات بسیاری را فرا خواهید گرفت.

نکاتی که به شما در رسیدن به یک زندگی ساده و عادی کمک کننده باشد و بتواند سلامت بیشتری را برای شما به ارمغان آورد. پس از خواندن این داستان، متوجه خواهید شد که محوریت اصلی زندگی هر فرد خود شخص است! در واقع در این داستان قرار است تا با این موضوع به شکلی کامل روبه‌رو شوید تا پذیرش خود را بالا ببرید.

روایت این داستان مسیری است تا شما را به پذیرش بیشتر خود برساند و در رسیدن به سلامت و پاکسازی روانی یاری کننده باشد. هر فرد برای داشتن توانایی تغییر دنیای اطراف خود نیاز دارد که در اولین قدم، امکان تغییر دادن دنیا را بپذیرد. برای اینکه بتوان در یک دنیا تغییراتی را ایجاد کرد، لازم است تا اول آن دنیا و امکان تغییر در آن را پذیرفت!

در واقع پذیرفتن وجود مشکل و امکان ایجاد تغییر توسط شخص، اولین قدمی است که برای رسیدن به مرحله بعدی و ایجاد تغییر باید صورت گیرد. حال که فرد وجود مشکلات و تاثیر خود بر آن‌ها را قبول کرد، می‌تواند به دنبال راهی برای ایجاد تغییر باشد. در واقع موضوع اصلی که این کتاب به شکلی محوری بر آن می‌چرخد، پذیرش خود و تاثیر بر دنیای اطراف است!

پذیرشی که می‌تواند سبب شود تا افراد تمامی دنیا را نشات گرفته از خود دانسته و برای ایجاد تغییرات جدید در آن به دنبال مسیر بهتر و مناسب‌تر باشند!

 

معرفی کتاب قانون جذب: عشق آیین دوست یابی نوشته دیل کارنگی

اگر به دنبال معرفی کتاب قانون جذب برای داشتن یک رابطه سالم و خوب هستید و می‌خواهید در رابطه خود رشد کنید، کتاب این بخش انتخاب خوب و مناسبی برای شما است. عشق آیین دوست یابی کتابی است که توسط دیل کارنگی، نویسنده و سخنران آمریکایی نوشته شده است.

این کتاب که با محوریت راهکارهای نفوذ در دیگران نوشته شده است، به دنبال آن است که سبب جذاب‌تر نشان دادن شما برای دیگران شود. در واقع با استفاده از راهکارهای بیان شده در این کتاب، می‌توانید به فردی کاریزماتیک تبدیل شوید و جذابیت خود را برای دیگر افراد بیش از پیش کنید.

به این ترتیب شما توانایی این را خواهید داشت که تغییراتی را در دنیای دیگران پیاده کرده و فردی بانفوذ و تاثیرگذار لقب بگیرید. این همان چیزهایی است که با استفاده از خواندن دیگر کتاب‌های قانون جذب، برای جذاب‌تر دیده شدن خود می‌توانید پیاده کنید.

لحن ساده و جذاب این کتاب سبب شده است تا افراد بسیاری به دنبال خواندن این کتاب باشند و به انتخابی مناسب برای همه اقشار جامعه تبدیل شود. تمامی این موارد در کنار یکدیگر سبب شده است تا این کتاب بتواند محبوبیت بسیاری را در دنیای کتاب‌های قانون جذب به دست آورد. جذابیتی که فروش بیش از 15 میلیون نسخه از این کتاب کاملا آن را بیان می‌کند.

محوریت نوشته شدن این کتاب، براساس میزان تاثیرگذاری افراد بزرگ در دنیای کسب و کار است.دیل کارنگی در حین یک پژوهش متوجه شد که بسیاری از افرادی که در کسب و کا خود فردی تاثیرگذار هستند و دنیا را تغییرات بسیاری داده‌اند، علم بالایی نداشته و در سطوح علمی متوسط هستند.

در واقع این وضوع سبب شد تا دیل کارنگی به دنبال دلیل و علت بیشتری باشد. دلایل و عللی که در نهایت به بررسی روابط اجتماعی افراد ختم شد. همین نکته، دقیقا محوریت نوشته شدن کتاب عشق آیین دوست یابی است و نکات اصلی کتاب را تشکیل می‌دهد.

خواندن کتب مختلف در زمینه روابط انسانی و تاثیر انسان‌ها بر یکدیگر، تحقیق و تفحص در حوزه روابط احتماعی و افراد تاثیرگذار در کسب و کارهای مختلف و معاشرت با افراد متفاوت سبب شد تا دیل کارنگی به معرفی کتاب قانون جذب بر محوریت روابط اجتماعی بنشیند.

عشق آیین دوست یابی، براساس تمامی این موارد نوشته شد و به عنوان یک کتاب کامل در این حوزه، شناخته می‌شود. کتابی که 6 بخش اصلی دارد و هر بخش به فصول مختلفی تقسیم می‌شوند. از اصول اساسی رفتار با مردم تا همراه سازی دیگران با خود و صداقت و صمیمیت مواردی هستند که در این کتاب به عنوان راهکار رسیدن به روابط اجتماعی بهتر در نظر گرفته می‌شود.

 

 

معرفی کتاب قانون جذب: جادوی فکر بزرگ نوشته دیوید جی شوارتز

برای نهمین معرفی کتاب قانون جذب به سراغ کتاب دیوید جی شوارتز رفتیم. کتابی مشهور و با محوریت دنیای قانون جذب را در نظر گرفتیم تا با استفاده از نکات بیان شده در آن بتوانید به نتایج دلخواه و خوبی برسید. این کتاب که در جهت رشد و توسعه فردی نوشته شده است، به دنبال بهترین راهکارهای رسدن به موفقیت در دنیای کسب و کار است.

با خواندن این کتاب و نکات مهم مطرح شده در آن، می‌توانید توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را به رسمیت بشناسید و سبب شوید که بهتر از آن‌ها استفاده کنید. موضوعی که در نهایت می‌تواند شما را به اهداف بزرگی برساند و سبب رسیدن به آرزوهای دور و دراز شما باشد!
در این کتاب قرار است با نگرشی جدید آشنا شوید.

دیوید جی شوارتز به دنبال آن است که با تغییر نگرش و طرز تفکری که دارید، شما را در رسیدن به موفقیت کمک کند. ممکن است کمی سخت و عجیب به نظر برسد، اما درست است! تنها تغییر طرز تفکر شما و زاویه دیدتان نسبت به مسائل می‌تواند دنیای جدیدی را برای شما رقم زند. در واقع در تمامی این کتاب، افراد موفق و ناموفق از نظر تفاوت طرز فکر و دنیایی که دارند، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

همان‌طور که از نام این کتاب پیدا است، جادوی فکر بزرگ قرار است تا به شما بزرگ فکر کردن و داشتن یک دنیای بزرگ را آموزش دهد. داشتن اهداف بزرگ و کوچک نشمردن هیچ چیزی در مسیر اهداف، اصلی‌ترین بخش از درس‌های این کتاب است.

علاوه بر این، در معرفی کتاب قانون جذب جادوی فکر بزرگ متوجه خواهید شد که این کتاب، به دنبال استفاده از کلمات درست‌تر و بهتر برای رسیدن به نتیجه مطلوب است. داشتن کلمات مثبت و نگاه کردن به دنیا از زوایای مثبت راهی است که موفقیت و رسیدن به آرزوهای بزرگ را در پیش خواهد داشت.

البته تمامی نکات این کتاب، به همین‌ها خلاصه نمی‌شود. در این کتاب مهارت‌های بیشتری آموزش داده می‌شوند که با استفاده از خواندن و به کارگیری آن‌ها می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنید. همچنین مقاله ای با عنوان همچنین پرفروش‌ترین کتاب‌های فنگشویی و موفقیت تهیه شده که پیشنهاد می‌کنیم حتما مطالعه کنید.

جادوی فکر بزرگ، کتابی برای بزرگ اندیشیدن

1 دیدگاه برای “بهترین کتاب های قانون جذب که باید بخوانید [9 کتاب برتر]

  1. بنت الهدی آیت اللهی گفته:

    مطالبی جالبی بود من خیلی از کتاب‌هایی که معرفی شد رو خوندم و همگیشون عالین مخصوصا کتاب بخواهید تا به شما داده شود استرهیکس رو خیلی دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد