3 نوع شکرگزاری در قانون جذب و تاثیر آن در زندگی

شکرگزاری و قانون جذب

در این وبلاگ سعی شده است تا شمارا با شکرگزاری در قانون جذب و نحوه شکرگزاری آشنا کنیم. در تمام طول زندگی بشر کلماتی وجود داشته که در حیطه تصورات و تاملات او قابل گنجایش نبوده و نمی‌توان آن را به سادگی کلام بیان کرد و درباره آن نظر داد.

این دست کلمات فراحقیقی، که بعد دیگری از زندگی را در بر می‌گیرند، معمولا با واژه‌هایی چون اعتقاد و باور توصیف می‌شوند. در واقع افراد بر این باور می‌باشند که چنین تصوراتی وجود خارجی ندارد و تنها بر اساس گفته‌ها تعریف می‌شود.

از جمله این کلمات، کائنات، قانون جذب و کارما هستند که هر کدام شکل خاصی از واژه‌ها را تشکیل داده و افراد بسیاری را به ایمان خود درآورده‌ است.

قطعا این حرف به گوش شما هم خورده که اگر خیلی به اتفاق و عقیده‌ای باور داشته باشید، آن رخداد برایتان به حقیقت می‌پیوندد! تمامی این شکل حرف‌ها، نمونه‌هایی از حقیقت وجودی این واژه‌ها هستند که در ادامه بیشتر در رابطه با آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

اگر نمیدونی قانون جذب چیه؟ پیشنهاد میکنیم در دوره قانون جذب رو شرکت کنی تا زندگیت رو تغیر بدی.

 

شکرگزاری چیست؟

شکرگزاری شاید در لغت کمی گنگ به نظر برسد و سؤال برانگیز باشد، اما در تعریف بسیار قابل درک و پرمفهوم است.

فعل شکرگزاری کردن بدان معنا است که شما سپاسگزار و قدردان داشته‌ها و حتی نداشته‌هایتان باشید! به طوری که نسبت به آن‌ها خوشحالی به خرج دهید و ممنون خدا و تمامی کائنات تحت اراده او باشید.

کلمه شکرگزاری نمی‌تواند توصیف‌گر عمل آن باشد، چرا که کلمات قالبا روح ندارند و تنها زیر نظر خط تحریر هستند و جاده زبان؛ اما این روح و جسم شما است که آن‌ها را به واژه‌هایی معنوی می‌آراید و خصوصیاتی از جنس وجود به آن‌ها می‌بخشد.

شکرگزاری هم با عمل حقیقی و از اعماق وجود است که به بعد روحانی و معنوی می‌پیوندد. برای اینکه بیشتر با این واژه آشنا شوید، باید به انجام آن بپردازید و با روحی پاک و عاری از قرض به دنبال آن بروید. حتما مقاله شکرگزاری قانون جذب در قرآن مطالعه کنید.

 

رابطه قانون جذب و شکرگزاری

شکرگزاری به عنوان یک عملکرد، تبعاتی دارد که در کلمه‌های مرموز و درک ناپذیری چون قانون جذب گنجانده می‌شود. قانون جذب همانطور که از نامش پیداست، در باره کنش‌ها و واکنش‌های فراتصوری است که بیشتر به نام کائنات انحصار یافته است.

 

💥صفر تا صد قانون جذب رو همین حالا یاد بگیر!💥

رابطه قانون جذب و شکرگزاری

در واقع فرد کنشگر است که شکرگزاری می‌کند و کائنات واکنشگری است که پاسخگوی این شکرگزاری خواهد بود. اگر دقت کرده باشید بسیاری از کلماتی که در پی هم می‌آیند، سرنوشت و آینده را رقم می‌زنند. گاها با تفکر به یک چیز و احساس خوشحالی نسبت به آن، متوجه بازتابی از آن مسئله در زندگی خود خواهید شد.

به طور کلی، می‌توان گفته شکرگزاری پلی است که در میانه قانون جذب وجود دارد و سبب تحقق آن در روندی مثبت می‌شود. از آنجایی که خود شکرگزاری یک حرکت پسندیده است، بازتابی مثبت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

افراد با شکرگزاری نه تنها حال خوب را در چرخه قانون جذب جاری می‌کنند، بلکه آن‌ را به دیگران هم منتقل کرده و سبب چرخش مثبت گرد در قانون جاذبه خود و دیگر افراد می‌شوند.

رابطه بین قانون جذب و شکرگزاری در همین حد است که آینه‌ای را در مقابل اعمال و افکار شما قرار می‌دهد تا همان را د‌ر زندگی خود مشاهده کنید، به طوری که با ارسال امواج کائنات را تحت تاثیر قرار می‌دهید تا کاری برای شما انجام دهند.

بیشتر بخوانید: راز اعداد تسلا و نحوة استفاده از آن ها

چگونه شکرگزاری کنیم؟

شاید با شنیدن کلمه شکرگزاری به دنبال واژه‌هایی چون نماز و عبادت باشید! اما شکرگزاری واقعی و حقیقی شباهت چندانی به این تصورات ندارد. در حقیقت شکرگزاری مربوط به اندیشه‌ و افکار شما است و آن‌ را تحت سلطه نورانی خود قرار می‌دهد تا همواره مثبت بیندیشید و به دنبال نقاط قوت باشید، به گونه‌ای بدبین نبوده و با دید وسیع‌تری تمامی موارد را در نظر بگیرید.

گاها افراد به قدری منفی باف هستند که انرژی منفی از خود ساطع می‌کنند و سبب ایجاد موج بد در شما می‌شوند‌. این اتفاق به خاطر عدم شکرگزاری رخ می‌دهد. افرادی هم وجود دارند که دائما با دید باز و پر از امید به قضایا و اتفاقات مختلف نگاه می‌کنند و سبب بروز موجی از مثبت اندیشی و انرژی در شما می‌شوند؛ این افراد هم نمونه‌ای از انسان‌های شکرگزاری هستند که در اطراف شما وجود دارند.

قطعا شکرگزاری مرتبط با توجه و تمرکز روی اتفاقات مثبت است که زندگی افراد را تحت سلطه امیدوارانه خود قرار داده و در نظر کائنات و تصمیم سرنوشت تاثیر می‌گذارد‌. بنابراین دیگر با شنیدن این کلمه به عبادت‌هایی بدون اعتقاد و باور فکر نکنید و آن را در قالبی از یک فرد خوشبین و پرانرژی تصور کنید.

برای شکرگزاری کافی است که با به زبان آوردن کلمات امیدبخش و تشکرآمیز شروع کنید تا در گذر زمان به حدی برسید که با اعماق وجود به آن کلمات ایمان بیاورید و باور کنید که نتایج در زندگی شما منعکس خواهند شد.

چگونه شکرگزاری کنیم

شکرگزاری در قانون جذب برای جذب ثروت

درباره تاثیر شکرگزاری در جذب نعمت توضیح داده شد و گفتیم که شکرگزاری سبب ارسال پیام‌ها و نیروهایی به کائنات شده و آنان را وادار به پاسخ دادن می‌کند؛ این اتفاق در مورد پول و ثروت هم به همان صورت است و سبب به حقیقت پیوستن افکار شما می‌شود.

هر چه چیزی را از اعماق وجود طلب کنید و نسبت به آن میزان که از آن داری قدردان و شکرگزار باشید، به همان مقدار در زندگی حقیقی خود اثرات و پاسخ‌های آن را مشاهده خواهید کرد. این اتفاق در جذب پول و ثروت هم درست به همان شکل است و افراد با شکرگزاری و فکر کردن زیاد به این مسئله، می‌توانند بهتر و بیشتر تاثیرات آن را در زندگی خود مشاهده کنند.

قانون جذب به سادگی بیان آن نیست و نیاز به تداوم تفکر شما تا درجه‌ای از باور و شکرگزاری شما دارد تا بتواند بازخورد دلخواه شما را داشته باشد.

 

شکرگزاری در قانون جذب برای جذب سلامتی

شکرگزاری برای جذب سلامتی، به معنای شکرگزاری نعمت سلامتی است. همانطور که گفته شد شکرگزاری‌های شما پلی را در میان افکار و کائنات می‌سازند تا به حقیقت زندگی شما بپیوندند.

از آنجایی که این مسئله دارای قابلیت تبدیل از بعد تجسمی به بعد حقیقی است، در رابطه با سلامتی هم به همان گونه صدق می‌کند و هر چه نسبت به سلامت خود سپاسگزار و قدردان باشید، سلامتی به همان میزان در زندگی شما ظاهر می‌شود.

ایده‌آل‌های افراد برای سلامتی متفاوت است و هر کسی بعدی از آن را در نظر می‌گیرد. این ایده‌آل‌ها می‌توانند در بردارنده دو بعد از سلامت ظاهری و باطنی باشند‌. افراد با داشتن احساس خوب از داشتن چنین نعمت‌هایی، سبب فزونی آن در زندگی خود می‌شوند و می‌توانند به راحتی تاثیرات مثبت شکرگزاری را به یاد بیاورند.

با توجه به این مسئله که سلامتی از جمله نعمت‌های بزرگ است، شکرگزاری آن هم به همان‌ اندازه از کارهای مهم است که می‌تواند برای جذب هر چه بیشتر سلامتی و پایدار سازی آن مؤثر باشد.

در پی این مسئله مثال‌های بسیاری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شعر زیبایی که می‌گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند اشاره کرد. در این شعر به زبانی ساده و همه فهم درباره تاثیر شکرگزاری در جذب نعمت اشاره شده است.

مطالعه کنید: شکرگزاری روزانه

شکرگزاری در قانون جذب برای جذب سلامتی

تاثیر قانون جذب در زندگی واقعی

قانون جذب به عنوان چرخه‌ای از عقاید و شکرگزاری‌های شما، تاثیرات مثبت بسیاری در زندگی شما می‌گذارد. این تاثیرات مثبت به علت از شکرگزاری هستند و هیچ کسی با کفر و داشتن عینک بدبینی بر چشم و افکار خود، نمی‌تواند تاثیرات مثبت را مشاهده کند.

در واقع چنین کسی، دچار اتفاقات منفی‌ای می‌شود که این قانون پر رمز و راز برای آن‌ها آماده می‌کند. با توجه به همین مسئله باید تلاش بر شکرگزاری و مثبت اندیشی داشته باشید تا با تاثیرات شگفت‌انگیز این رخداد روبه‌رو شوید.

قانون جذب چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد و نسبت به آن رویه‌‌ای از بی‌تفاوتی را در پیش گرفت، بلکه باید برای دریافت اتفاقات مثبت از سوی آن تلاش کرد.

1 دیدگاه برای “3 نوع شکرگزاری در قانون جذب و تاثیر آن در زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد