پرفروش‌ترین کتاب‌های فنگشویی و موفقیت

کتاب‌ها یکی از مهم‌ترین و بهترین آموزگارانی هستند که در جامعه کنونی نفس می‌کشند. افکار و دیدگاه‌هایی که در یک کتاب به تصویر کشیده می‌شوند، گاهی آنقدر ارزشمند و پرمحتوا هستند که شاید نتوان مشابه آن‌ها را در هیچ کجای این جهان یافت. از این رو، در خصوص هر موضوعی کتاب‌ها نقش موثری را به عنوان یک راهنما بازی می‌کنند.

معرفی پرفروش‌ترین کتاب‌ های موفقیت

موفقیت می‌تواند یکی از هزاران موضوعی باشد، که هزاران کتب به نقد آن نشسته‌اند تا موفقیت انسان‌ها را به شکلی ساده‌تر رقم بزنند. بعضا موفقیت آنقدر دور است که افراد چنین تصور می‌کنند که سفر کردن به کره مریخ راحت‌تر از موفق شدن است؛ در واقع موفقیت هیچگاه دور نیست، شاید حتی نزدیک‌ تر از آنی باشد که شما فکر می‌کنید و بتوانید با دراز کردن دستتان آن را همچون ستاره‌ از آسمان موفقیت و آرزوها بچینید.

این نزدیکی بسته به عوامل مختلفی مانند باور، تلاش، آگاهی، علم، توانایی و مهم‌تر از همه ایمان قلبی صورت می‌گیرد. به همین جهت در ادامه این بررسی به نقد پرفروش‌ترین کتاب‌ های موفقیت می‌پردازیم. البته ما در مقاله ای دیگر بهترین کتاب های قانون جذب را معرفی کرده ایم.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید راه‌حلی سیزده گانه‌ای ارائه می‌دهد تا انسان را به سمت جذب ثروت و موفقیت سوق دهد. این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا فکر کند و موفق شود. این کتاب طبق سال‌ها تلاش نویسنده عنوان راز رسیدن به موفقیت را از آن خود کرده است.

انديشيدن یک حرفه است که مبتنی بر نظریه این کتاب می‌تواند از حالت حرفه به ثروت بدل شود و سرانجام خوشی را رقم بزند. هر فصل از این کتاب یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت و ثروت را آشکار می‌کند. این رازها به طرز شگفت آوری تاثیرگذار هستند و تا کنون توانسته‌‌اند بیش از پانصد نفر را به حرکت وا دارند و در مسیر موفقیت قرار دهند.

 

بیشتر بخوانید: کارما چیست؟ + [10 قانون اصلی کارما]

مجموعه کتاب‌ های موفقیت مارک فیشر

مارک فیشر نویسنده قهاری است که کتاب‌های زیادی را در رابطه با موضوعیت موفقیت نوشته و به انتشار رسانده است. مجموعه کتاب‌های مارک فیشر، هر کدام به تنهایی نقد مجزایی از موفقیت دارند و در راستای بهتر کردن شیوه منطق و نگرش افراد می‌کوشند.

از جمله کتاب‌های مطرح و فوق‌العاده موثر مارک فیشر می‌توان به معامله گر منطقی، معبد میلیونرها، میلیونر یک شبه، وصیت نامه میلیونر، حکایت ثروت و فرزانگی، حکایت دولت و فرزانگی، میلیونر آنی، حکایت عشق و خوشبختی، راه و رسم میلیونرها، گلف باز و میلیونر و روایت موفقیت میلیونر یک شبه، اشاره کرد.

 

بیشتر مطالعه کنید: راز اعداد تسلا و نحوة استفاده از آن ها

پدر پولدار، پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی در کتاب پدر پولدار، پدر بی پول از اثر تفکر و شیوه تربیت سخن می‌گوید، اینکه پول پول نمیاورد و این نحوه زندگی و چگونگی تفکر است که سبب موفقیت و به ثمر رسیدن آرزوها می‌شود.

اگر فرزندی دارید که می‌خواهید درست تربیت شود و درست عمل کند، پیشنهاد می‌کنیم که پیش از انجام هر عملی کتاب پدر پولدار، پدر بی پول را بخوانید تا به درک چیستی موفقیتی که از بطن نحوه تربیت زاده می‌شود، برسید.

کتاب پدر پولدار، پدر بی پول در راستای یک پکیج آموزشی برای والدین و خانواده‌ها عمل می‌کند تا نشان دهد موفقیت، جذب کردنی است و هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که موفقیت را پیش‌ از تولد برای فرزندش به ارمغان آورده است.

مطالعه کنید: قانون جذب در نهج البلاغه

کتاب هنر ظریف بی خیالی از مارک منسون

هنر ظریف بی خیالی با عنوان دیگر هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها در صدد است تا مبنای بی خیالی را به نحوه صحیح به خوانندگان القا کند. گاهی افراد بی خیال بودن را با بی اعتنایی به زندگی اشتباه می‌گیرند و یک عمر پشیمانی را به دوش می‌کشند.

بی خیالی یک هنر است که باید مانند تمام هنرها، آموزش داده شود. بخشی از کتاب پرفروش‌ هنر ظریف بی خیالی می‌گوید:《کلید زندگی خوب، این نیست که به چیزهای بیشتر و بیشتری اهمیت بدهید؛ بلکه باید به چیزهای کمتری اهمیت بدهید، و تنها چیزهایی را مد نظر قرار دهید که حقیقی، فوری و مهم هستند.

یک واقعیت پنهان در زندگی هست؛ این‌که چیزی به نام بی‌ خیالی وجود ندارد. شما باید به چیزی اهمیت بدهید. توجه به چیزهای مختلف و اهمیت دادن به مسائل، بخشی از جسم و بیولوژیِ ماست.》بر همین اساس می‌توان به روشنی فهمید که هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها می‌تواند رهنمود خوبی برای پرواز باشد و همچنین خواننده را به چالش‌های موفقیت‌ آمیز دعوت کند.

مطالعه کنید: همه چیز در مورد قانون جذب برای ازدواج

کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

موفقیت در هر جایی یک تعبیر دارد و هر تعبیری برای موفقیت می‌تواند مجزا از دیگر تعبیرات باشد. لذا اثر مرکب به عنوان یک کتاب با نگاهی جدید به چگونگی رسیدن به موفقیت قدم به عرصه راهنمایی گذاشته است. کتاب اثر مرکب، مفهوم واقعیت است و هیچگاه دروغ نمی‌گوید، وعده بیهوده و امید  واهی نمی‌دهد.

دارن هاردی در کتاب خود صراحتا بیان می‌کند که قرار نیست کسی یک شبه پولدار شود یا یک شبه از قعر به اوج صعود کند. اثر مرکب کتاب بهترین راهنمایی است که می‌تواند انسان را در جهت درست هدایت کند.

 

کتاب جادوی فکر بزرگ اثر د. شوارتز

همانطور که از نام و عنوان این کتاب پیداست، فکر بزرگ جادو می‌کند و جادوها به سبب افکار بزرگ زاده می‌شوند؛ کتاب جادوی فکر بزرگ از عناوین منطقی، شیوه‌ها، اصول رفتاری، طریقه افکار، نگرش و.. صحبت می‌کند.

این کتاب درک و منطق انسان را به چالش می‌کشد تا مسیر موفقیت را هموار سازد و به خواننده بفهماند که موفقیت چیزی جز یک فکر بزرگ و دیدگاه عمیق نیست.

انسان‌هایی که بزرگ فکر می‌کنند، لایق بهترین‌ها خواهند بود، چرا که انديشيدن در سطح گسترده کاری نیست که هر مغزی توان انجام آن را داشته باشد. کتاب جادوی فکر بزرگ تلنگری است برای افرادی که تصور می‌کنند، موفقیت در بند بند وجود پول نهان گشته است.

مطالعه کنید: قانون جذب شغل

 

کتاب قدرت فکر از نویسنده ژوزف مورفی

اگر بخواهیم خلاصه‌ای از این کتاب شرح دهیم، باز هم می‌رسیم به یک مطلب “موفقیت و تاثیر افکار بر روی آن”. تا کنون کتب زیادی از موفقیت و دلایل اهمیت آن نوشته شده است که هر کدام به تنهایی دنیایی از ایده‌ها و روش‌ها را برای افراد به همراه دارند.

تاثیر فکر و باورها بر روی هر کنشی در عمل آنقدر زیاد است که نمی‌توان موفقیت را از آن فاکتور گرفت‌. کتاب قدرت فکر هم در همین راستا قصد دارد به خواننده توضیح دهد که موفقیت تنها در وادی تفکر نفس می‌کشد و پله‌های صعود چیزی جز ساختمان داده افکار نیست.

بنابراین اگر تعریفتان از موفقیت متفاوت است و یا افکارتان در راستای دستیابی به موفقیت قرار ندارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب قدرت فکر از ژوزف مورفی را مطالعه کنید.

 

کتاب پول از آنتونی رابینز

چه بخواهیم، چه نخواهیم، پول عامل اصلی موفقیت است. واقعیت این است که شما نمی‌توانید تاثیر شگرف پول بر روی موفقیت را نادیده بگیرید و از جهت دیگر نمی‌توانید موفقیت را از پول متمایز کنید.

لذا پول یعنی موفقیت و موفقیت یعنی پول! کتاب پول از آنتونی رابینز با عنوان کلی “هفت قدم تا رسیدن به آزادی مالی”، سعی می‌کند تاثیر پول بر زندگی و احساسات انسان را به گونه‌ای شرح دهد که همچون راهنمایی مناسب خواننده را به سمت به دست آوردن آن نیز سوق دهد.

اگر فکر می‌کنید، پول خوشبختی نمی‌آورد یا چرک کف دست است، این کتاب را بخوانید، شاید یک بار برای همیشه دو گروه متفقین و موافقین پول به اتفاق نظر رسیدند و به لحاظ منطقی پول را بررسی کردند. چرا که پول فقط یک منطق اقتصادی است و عناوین مادی و معنوی تنها کلماتی برای شرح آن هستند.

مطالعه کنید: قانون جذب زنان

 

کتاب تو ثروتمند به دنیا آمدی از باب پراکتور

جالب است بدانید که هر کدام از ما انسان‌ها بسیار ثروتمند هستیم و همان ثروت درونی‌مان است که موفقیت را رقم می‌زند. باب پرژکتور در کتاب تو ثروتمند زاده شده‌ای در تلاش است تا به خوانندگان کتاب این موضوع را که ثروت اصلی، فکر، نگرش، توانایی، استعداد و قدرت انسان است، القا کند.

در حقیقت همین فاکتور‌ها هستند که سرانجام به یک دستاورد بزرگ تبدیل می‌شوند. 《برای دستیابی به تصویر ذهنی خود نباید به زور متوسل شوید، زیرا این کار با زور پیش نمی‌رود. اگر بخواهید با زور کاری را عملی کنید، از طریق الهی خارج شده‌اید. بنابراین یاد بگیرید که به ندای درون‌تان گوش فرا داده و از آن پیروی کنید.

سعی کنید بیشتر پیروی ندای قلبی و درونی‌تان باشید تا حرف و سخن مردم. توجه داشته باشید که ندای درونی شما اغلب به کارهایی تشویق‌تان می‌کند که با شیوه‌ی زندگی اکثر مردم متفاوت است. اما بی‌جهت نگران این موضوع نباشید.》متنی که خواندید بخشی از صحبت‌های کتاب تو ثروتمند به دنیا آمدی بود.

 

کتاب علم ثروتمند شدن اثری از والاس واتلز

این روزها کمتر محرکی را می‌توان یافت که مستلزم به حضور علم و آگاهی نباشد. در رابطه با ثروت و موفقیت نیز همین اصل برقرار است. اگر می‌خواهید موفق شوید باید یاد بگیرید؛ باید آگاه شوید؛ باید عالم شوید و بسیاری از بایدها که کتاب علم ثروتمند شدن به نویسندگی از والاس واتلز عهده‌دار آموزش آن‌ها به شماست.

بخشی از این کتاب چنین می‌گوید که: 《این جمله از مسیح (ع) را همیشه به یاد داشته باشید” آرزوی پدر (خداوند) شما این است که ملک پادشاهی را به شما بدهد”.

ماده‌ی اولیه می‌خواهد هر چیز ممکنی در زندگی شما وجود داشته باشد و شما همه‌ چیزهایی که برای بهتر و پُر نعمت شدن زندگی می‌توانید و می‌خواهید استفاده کنید را در اختیار داشته باشید.

اگر شما این حقیقت را به خاطر بسپارید که میل شما برای داشتن ثروت با خواسته‌ قدرت مطلق برای رسیدن به کمالِ بیشتر یکی است، ایمان‌تان استوارتر خواهد گردید.》

مطالعه کنید: قانون جذب در قران

 

کتاب قورباغه‌ات را قورت بده اثر برایان تریسی

قورباغه‌ات را قورت بده به نقد بیست و یک روش عالی برای مبارزه با تنبلی و انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر می‌پردازد. این کتاب انسان را برای بزرگ‌تر شدن و به روایتی پخته شدن آماده می‌کند.

قطعا بزرگی به قد، وزن و سن نیست؛ این نگرش و طرز عمل است که میزان بزرگی یک انسان را می‌سنجد. لذا اگر می‌خواهید وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شوید و با درایت ادامه راه‌ها در پیش بگیرید حتما کتاب قورباغه‌ات را قورت بده را بخوانید. این کتاب مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌های عالی برای پیمودن مسیر موفقیت و دستیابی به آرزوها است.

 

کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر و جری

تا به حال چیزی درباره قانون ارتعاش و قانون جذب شنیده‌اید؟ اثر معکوس توانستن به ازای خواستن را چطور؟.. اصلی از قوانین الهی و طبیعت وجود دارد که می‌گوید به دست آوردن‌ها در اثر خواستن‌های زیاد ایجاد می‌شوند.

کتاب بخواهید تا به شما داده شود نیز در صدد است همین مطلب را به درستی به خوانندگان القا دهد.  می‌گویند “خواستن توانستن است.” اما کسی از چطور خواستن صحبتی نکرده است. این کتاب همین صحبت‌های نشده است؛ استر و جری در کتاب خود با عنوان بخواهید تا به شما داده شود می‌خواهند یک چیز را به شما بفهمانند، “موفقیت را جذب کنید.”

درک همین جمله می‌تواند به صورت مجزا شما را به سمت پله‌های ترقی سوق دهد.

 

کتاب قله‌ها و دره‌ها اثر اسپنسر جانسون

خوانندگان این محتوای ارزشمند اعتقاد دارند که کتاب قله‌ها و دره‌ها برای غلبه بر ترس بسیار مفید است. قله‌ها و دره‌ها مجموعه‌ای نقاط ضعف و ناتوانی‌های انسان‌ها هستند که در کتاب قله‌ها و دره‌ها از آن‌ها به صورتی منطقی یاد می‌شود تا خواننده در جهت بالا به دست آوردن موفقیت معطوف کند.

بخشی از کتاب می‌گوی: 《با این حال، وقتی بزرگ‌تر شد، چیزهایی را در دره دید که به نظرش نادرست می‌آمد. او سردرگم و متعجب بود که چرا قبلاً آن‌ها را در دره‌اش ندیده است.

با گذشت زمان، نارضایتی و اندوه مرد جوان نیز بیش‌تر می‌شد، هرچند دلیلش را نمی‌دانست. تلاش کرده بود در دره‌اش کارهای مختلفی انجام دهد، ولی هیچ یک از آن‌ها او را خوشحال و راضی نمی‌کرد. بردن تلاش خود بهتر عمل کند.》

مطالعه کنید: قانون جذب ازدواج

 

کتاب موفقیت و راز ثروت

کتاب راز ثروت: بزرگترین راز کسب ثروت در طول تاریخ از جو ویتالی رهنمودی برای جذب ثروت و پول است. در نهایت فقر بخشیدن عملی است که در ابتدای کتاب به آن پرداخته می‌شود “تو هرچقدر هم از نداشته‌هایت بگویی، باز هم چیزی وجود دارد که ببخشی.” این کتاب می‌خواهد همین را به مخاطب انتقال دهد که بسیار دارا و ثروتمند است.

این ثروت تفکر درست تلقی می‌شود که موفقیت در راستای حضور آن به وجود می‌آید. اگر می‌خواهید موفق شوید و ثروت را جذب کنید، راز ثروت را بخوانید‌.

 

قدرت در درون شماست از لوئیز ال هی

یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ های موفقیت، کتاب قدرت در درون ماست، است که قدرت را انسان را به نقد و بررسی می‌نشیند. The Power Is Within You می‌خواهد به شما بفهماند که قدرت در اعماق وجودتان است و اگر بخواهید یک چیز را به دست آورید یا صاحب چیزی شوید هیچ سدی قادر به مانع شدن را ندارد.

اگر می‌خواهید پرواز کنید و به دنبال بال پرواز در دنیای بیرون هستید، دیت نگه دارید، محرک شما درون شماست. شما خودتان بال پرواز خودتان هستید. تنها باید باور کنید. موفقیت از درون شما زاده می‌شود.

 

کتاب موفقیت نامحدود در بیست روز از آنتونی رابینز

تا به حال به موفقیت در بیست روز اندیشیده‌اید؟ یا اصلا حدس هم نزده‌اید که بتوان در بازه زمانی کوتاه موفق شد و ره صد ساله طی کرد؟ منطق می‌گوید، ره صد ساله را در یک شب رفتن ناممکن است. عقل می‌گوید، منطق راست گفته است. احساسات همچنان در حال رویاپردازی است.

اما کتاب موفقیت نامحدود در بیست روز به شما می‌آموزد که چگونه عقل و منطق را با مثال نقص درست تفهیم کنید و احساسات را به دنیای واقعیت سوق دهید. موفقیت نامحدود در بیست روز یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ های موفقیت است که شما را به اوج آسمان‌ها می‌برد.

مطالعه کنید: قانون جذب ثروت

 

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ اثر اسپنسر جانسون

کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ های موفقیت قصه‌ای از جویندگان پنیر است. روایتی جذاب که قادر است کودکی پنج ساله را به فکر فرو ببرد و مردی چهل ساله را شگفت زده کند.  این داستان را بخوانید اگر موفقیت برایتان پنیری دست نیافتنی است.

 

کتاب محدودیت صفر اثر ایهالیاکالا هولن و جو ویتالی

این حد و حدودها هستند که برای موفقیت مانعی می‌سازند از جنس سخت، مرزها با حدودی که تعیین می‌کنند انسان را محدود به یک مسیر، یک مکان، یک نگرش، یک عمل و حتی یک رنگ می‌کنند.

اگر می‌خواهید موفق شوید محدودیت‌ها را در هم بشکنید و فرار کنید! پا فراتر از محدوده ممنوعه بگذارید و بدویید و پرواز کنید. تمام چیزی که کتاب محدودیت صفر می‌خواهد به مخاطب انتقال دهد، صفر بودن محدودیت است که در موفق شدن تاثیر بسزایی دارد. بخشی از کتاب:《او پرسیدم: «نگران پنیر و گوشت و نان نیستی؟»

گفت: «نه اصلاً! من هرروز صبح برای صبحانه هات‌داگ سرد می‌خورم و واقعاً از آن لذت می‌برم.»

واقعاً؟

او گفت: «غذا برایت خطرناک نیست، بلکه فکری که در مورد غذا می‌کنی مضر است.»

این حرف را قبلاً هم شنیده بودم اما هرگز باورش نکرده بودم. همیشه فکر می‌کردم که قدرت ماده بیشتر از فکر است، اما شاید در اشتباه بودم.》

 

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت آن کلاوسر

این کتاب به معرفی روش‌هایی در مسیر خواستن می‌پردازد و در نهایت خواسته‌ها را به موفقیت بدل می‌کند. یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ های موفقیت کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد است چرا که به شیوه‌ای ساده و بیانی رسا از چگونگی موفق شدن و به سرانجام رسیدن تلاش‌ها سخن می‌گوید.

مطالعه کنید: قانون جذب مردان

 

کتاب قدرت حال اثر اکهارت تال

از گذشته درس بگیرید، برای آینده تلاش کنید و در حال زندگی کنید. قدرت حال بسیار زیاد است و قادر است گذشته شما هرچند تلخ و شیرین جبران کند و آینده‌ای پر از موفقیت برایتان رقم بزند. به همین جهت کتاب قدر حال نوشته اکهارت تال یکی پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت می‌خواهد به مخاطب قدرتی که حال دارد را نشان دهد.

 

کتاب همسایه میلیونر اثر توماس جی استنلی

همسایه بابلی هفت راز شگفت انگیز زندگی ثروتمندان را به تصویر می‌کشد و خواننده را به دنیای افکار فرو می‌برد تا برای موفق شدن تلاش کند. راز‌ها و نکته‌های سبب پیشرفت و بهتر حل شدن یک مسئله می‌شوند، به همین جهت کتاب همسایه بابلی از توماس جین استنلی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ های موفقیت شناخته شده است.

 

کتاب ثروتمندترین مرد بابل از جورج سیموئل کلاسون

این کتاب به شرحی از زندگی ثروتمند منشانه مردم بابل و طریقه زندگی‌ آن‌ها پرداخته است تا با نشان دادن جنبه‌ای از زندگی مردمان ثروتمند، فکر و نحوه پولدار شدن آن‌ها را به خواننده منتقل کند‌. اگر پولدار شدن را مسیر سخت و ناممکنی تصور می‌کنید، کتاب ثروتمندترین مرد بابل را بخوانید تا به درک درستی از موفقیت و راه‌های رسیدن به آن دست یابید.

 

کتاب میلیونر اتوماتیک اثر دیوید باخ

کتاب میلیونر اتوماتیک به نویسندگی دیوید باخ یک متن پر از ایده و تکنیک است که افراد را به صورت گام به گام و پله به پله به سمت پیشرفت و توسعه هدایت می‌کند. این کتاب قادر است زندگی شما را خط به خط به آخر صفحه موفقیت متنهی کند.

 

کتاب لاین سبقت میلیونرها The Millionaire Fastlane اثر ام جی دی مارکو

این کتاب انسان‌ها را به سه دسته تقسیم بندی می‌کند، افرادی که از پیاده رو استفاده می‌کنند، افرادی که از لاین سرعت استفاده می‌کنند و افرادی که از لاین آهسته حرکت می‌کنند. این سه تقسیم بندی بر اساس میزان پول خود در راه‌های ذکر شده قرار می‌گیرند. در واقع هدف از نقد کتاب لاین سبقت میلیونر‌ها به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ های موفقیت، ترغیب خواننده به سمت لاین سرعت و افزایش بودجه مالی است.

امیدواریم کتب معرفی شده مثمرثمر واقع شوند و موفقیت در مسیر راه شما تداعی پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد