آموزش صفر تا صد قانون جذب

قانون جذب

قانون جذب یکی از اسرارآمیزترین قانون‌ها در دنیا است که بیش‌تر افراد حداقل اسم آن را در طول زندگی خود شنیده‌اند، قبل از این‌که بخواهید از این قانون برای رسیدن به خواسته‌ها و اهداف خود استفاده کنید باید بدانید که قانون جذب چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است.

قانون جذب مثل قانون جاذبه زمین، یک قانون ثابت در دنیا است. این قانون همیشه در زندگی ما تأثیر می‌گذارد و شما دانسته یا ندانسته از این قانون استفاده می‌کنید. با کمک این قانون می‌توانید به اهداف و آرزوهای خود برسید و از آن در زندگی خود استفاده کنید؛ اما قبل از آن باید بدانید چگونه می‌توانید از آن استفاده کرده و به خواسته‌های خود برسید.

در این مقاله شمارا به‌طور کامل با قانون جذب و ارتعاش آشنا کرده و سؤالات رایج و متداول در مورد آن را پاسخ‌خواهیم داد تا بتوانید از این قانون در راستای اهداف و خواسته‌های خود استفاده کنید.

تاریخچه قانون جذب

قبل از این‌که از این قانون استفاده کنید بهتر است در مورد تاریخچه این قانون اطلاعاتی را داشته باشید. چند صد سال قبل این قانون برای اولین بار به‌ وسیله بودای جاودانه بنیان‌ گذاری شد، تفکر او در این راستا بود که انسان و افکار او وجود دارد و معتقد بود که هر فرد به چیزی که فکر می‌کند تبدیل می‌شود، این مسئله اساس اصلی قانون جذب محسوب می‌شود.

با گذشت زمان و گسترش یافتن این مفهوم در فرهنگ‌های کشورهای دیگر مثل کشورهای غربی، مفهوم مشابه دیگری در بین جوامع مختلف جامعه بشری رایج شد که به‌ اصطلاح به آن karma یا همان کارما گفته می‌شد.

بعد از گذشت قرن‌ها، بیش‌تر افراد به این درک و اعتقاد رسیده‌اند که هر رفتاری که انجام می‌دهند بر روی محیط اطراف و جهان تأثیر می‌گذارد و درنهایت بازخورد و نتیجه آن را در زندگی خود مشاهده خواهند کرد، چه این رفتار و تأثیر خوب باشد چه بد، یعنی هرکس به نتیجه رفتار و کارهای خود خواهد رسید.

مطالعه کنید: قانون جذب ثروت

مفهوم قانون جذب

قانون جذب به این مفهوم است که هر احساسی که انسان‌ها داشته باشند، بر روی هر چیزی که تمرکز کنند به‌خودی‌خود ارتعاشات خاصی را به طرف کائنات ارسال می‌کنند و آن ارتعاشات نیز با ارتعاشات مشابه خود در جهان تطابق پیداکرده و همان مسائلی که انسان‌ها بر روی آن تمرکز کرده بودند را به طرف آن‌ها برمی‌گردانند. به همین دلیل در اغلب موارد توصیه می‌کنند که افکار و احساسات خود را کنترل کنید.

نویسنده‌هایی که این قانون را تائید می‌کنند اعتقاد دارند که این قانون درهرحال و در هر شرایطی در کنار انسان‌ها وجود دارد و بر روی زندگی آن‌ها تأثیر می‌گذارد. به‌ طورکلی مفهوم این قانون این است که اتفاقاتی که در زندگی شما و پیرامون آن رخ می‌دهد، همان مسائلی است که از قبل در تفکرات خود پرورش داده و بر روی آن‌ها تمرکز کرده‌اید.

این قانون از دید بیش‌تر افراد یک قانون جذب قدرت است و هر چیزی که انتظار آن را داشته باشید جذب زندگی شما خواهد شد. طبق این قانون هر چیزی که در واقعیت برای افراد رخ می‌دهد ناشی از خواسته‌ها و تفکرات انسان‌ها است به‌ این‌ علت که کائنات و انسان‌ها قدرت جذب مغناطیسی مشابهی دارند و با کمک این قانون می‌توانند به خواسته‌ها و اهداف رؤیایی خود نیز برسند.

مفهوم قانون جذب

مهم‌ترین نکته در شناخت قانون جذب

مهم‌ترین نکته درباره شناخت قانون جذب این است که در وهله اول بدانید که هدف شما در زندگی چیست و چه چیزی را بیش‌تر از همه در زندگی می‌خواهید بعدازآن باید برای رسیدن و تحقق اهداف خود باور داشته باشید و در راستای آن‌ها تلاش کنید.

بعد از شناخت اهداف و خواسته‌های خود مهم‌ترین کار شما این است که باید بر روی اهداف خود و کاری که می‌خواهید انجام دهید تمرکز کنید و افکار و تفکرات خود را به نوعی هدفمند تنظیم کنید تا اهداف خود را جذب کنید چرا که افکار مثبت باعث جذب اتفاقات مثبت و افکار منفی باعث جذب اتفاقات منفی می‌شوند.

به این منظور برای شما راهی در نظر گرفتیم که با قدم گذاشتن در این راه می‌توانید افکار و تفکرات خود را هدفمند کرده و در کمال آرامش به سمت خواسته‌های خود حرکت کنید. آن چیزی که برای شما به عنوان هدیه و کاملا رایگان در نظر داریم راه رسیدن به آرامش درون می‌باشد. تنها کافی است نام و شماره همراه خود را در فرم زیر وارد کنید تا فایل راه رسیدن به آرامش درون را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

شماره خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

قانون جذب چیست؟ آیا واقعی است

قانون جذب که در زبان انگلیسی به آن Law Attraction می‌گویند در فلسفه اندیشه نوین، نوعی باور اساسی است که در آن افراد با تمرکز بر روی افکار مثبت و منفی اتفاقات منفی یا مثبت را تجربه کنند. این قانون جزو مفاهیم جنجالی است که مدافعین و مخالفین زیادی دارد.

مطابق این قانون انسان به هر چیزی که فکر کند از کائنات دریافت می‌کند یعنی اگر معتقد باشید که می‌توانید کاری را انجام دهید یا نمی‌توانید آن را انجام دهید در هر دو صورت حق با شماست و تفکرات شما دراین‌باره تأثیر خود را در زندگی واقعی می‌گذارد و باعث شکست یا موفقیت شما می‌شود.

اگر برای شما هم سؤال باشد که آیا قانون جذب واقعی است؟ باید بگوییم که بزرگ‌ ترین مزیت این قانون این است که باعث از بین بردن موانع ذهنی و ایجاد پیش‌زمینه برای رشد و پیشرفت ذهن و باورهای افراد می‌شود. به همین دلیل نمی‌توان گفت این قانون 100 درصد مفید یا 100 درصد بی‌فایده است، مفید یا غیرمفید بودن این قانون در بیش‌تر موارد به خود افراد بستگی دارد.

مسائلی مثل برنامه‌ ریزی درست، اراده قوی، پشتکار و موارد دیگر، اگر در شخصیت فرد وجود داشته باشد می‌تواند از این قانون استفاده بهتری کنید اما اگر فردی در نظر داشته باشد فقط با فکر کردن به ثروتمند شدن یا موفقیت به آرزو و اهداف خود برسد بدون شک این قانون برای او اثرگذار نخواهد بود.

هیچ مدرک علمی برای اثبات قانون جذب وجود ندارد. با این حال، بسیاری از مردم معتقدند که قانون جذب به آنها کمک کرده است تا چیزهای مثبت را در زندگی خود جذب کنند. در نهایت، اینکه آیا قانون جذب واقعی است یا خیر، به عهده شماست که تصمیم بگیرید. اگر به آن اعتقاد دارید، ممکن است برای شما مفید باشد.

درنهایت می‌توان گفت واقعی یا غیرواقعی بودن این قانون بحث پیچیده‌ای است و بسته به مسائل مختلف واقعی بودن یا غیرواقعی بودن این قانون رابطه مستقیمی با خود فرد دارد. برای مثال اگر شما فردی با اراده و تلاشگر هستید و از این قانون استفاده می‌کنید با احتمال بسیار قوی به هدف خود خواهید رسید اما اگر فردی راحت‌طلب، بی‌خیال و بی‌نظم هستید بدون شک این قانون نمی‌تواند به شما دررسیدن به هدفتان کمک کند.

قانون جذب چیست؟ آیا واقعی است

اثبات علمی قانون جذب

شما نیز ممکن است درباره قانون جذب، تأثیر افکار مثبت و فرستادن انرژی به سمت کائنات و همین‌طور نحوه استفاده از آن‌ها برای رسیدن به اهداف و آرزوها شنیده باشید و حتی شاید در مواردی خواسته یا ناخواسته از آن استفاده کرده باشید. در حالت کلی ممکن است افرادی آن را باور داشته باشند و افرادی هم اصلاً اعتقادی به آن نداشته باشند و جزو مخالفان آن باشند. همانطور که گفته شد هیچ مدرک علمی برای اثبات قانون جذب وجود ندارد اما تا به‌ حال معتقدان به این قانون دلایل مختلفی برای اثبات این قانون ارائه‌ داد و بیان کرده‌اند که به‌طور خلاصه می‌توان به دلایل زیر اشاره کرد.

دلیل شماره یک:

قانون جذب و ژنتیک درباره باورهای منفی و مثبت به نتایج مشابهی رسیده‌اند، قانون ژنتیک ثابت کرده است اعتقادهای مثبت یا منفی می‌تواند به نسل بعدی انتقال پیدا کند یا به عبارتی از والدین به فرزندان به ارث برسد.

دلیل شماره دو:

در علوم روانشناسی ثابت‌شده است که جمله‌های تأکیدی که در قانون جذب وجود دارد می‌تواند تأثیر زیادی بر روی انسان داشته باشد.

دلیل شماره سه:

نورون‌های آیینه‌ای، فرضیه گسترش پیدا کردن فرکانس و ارتعاش‌های موجود را ثابت می‌کند.

دلیل شماره چهار:

تصورات فرد از خود، تأثیر زیادی بر روی آینده او می‌گذارد به‌طوری‌که اگر تصور مثبتی از آینده داشته باشید و به این باور برسید، آینده‌ای که برای خود متصور شده‌اید محقق خواهد شد.

چگونه افکار شما می‌توانند بر خروجی‌های زندگی‌تان تأثیر بگذارند؟

افکار مثبت و منفی، از جمله عوامل کلیدی در تعیین سرنوشت و روند زندگی افراد هستند. با آگاهی از اثرات مثبت افکار، می‌توان از قدرت جذب برای دستیابی به اهداف استفاده کرد. به عنوان مثال، افکار مثبت می‌توانند اعتماد به نفس را افزایش داده و به دستیابی به موفقیت کمک کنند. از طرف دیگر، افکار منفی می‌توانند منجر به احساسات ناامیدی و بی‌ثباتی شوند که در مسیر دستیابی به اهداف از بین می‌برند. بنابراین، آموزش تکنیک‌های مدیریت افکار و احساسات برای تقویت افکار مثبت و کاهش تأثیر افکار منفی بر خروجی‌های زندگی، یکی از اهداف اصلی این مقاله است.

روش استفاده از قانون جذب

امکانات شگفت‌انگیز و منحصربه‌فردی در جهان وجود دارد که اگر آن‌ها را درک کنیم می‌توانیم از آن برای بهتر کردن زندگی خود و رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم. یکی از این امکانات که هرروزه در زندگی ما نقش بزرگی را ایفا می‌کند و شما دانسته یا ندانسته از آن استفاده می‌کنید، قانون جذب است. با کمک این قانون می‌توانید زندگی و سرنوشت خود را در راستای اهداف و آرزوهای خود تغییر دهید.

این قانون طرز استفاده راحتی دارد چراکه همه قوانینی که بر طبیعت حاکم هستند می‌توانند تحت کنترل دربیایند و درعین‌حال قابل‌درک نیز هستند. قانون جذب نیز جزو این قوانین است و می‌توانید به‌راحتی آن را کنترل کرده و در اختیار خود بگیرید. البته باید تلاش زیادی در این کار انجام دهید و اراده قوی برای رسیدن به اهداف خود داشته باشید.

قبل از این‌که طرز استفاده از این قانون را بفهمید بهتر است بدانید که شما در حالت عادی نیز روی شرایط زندگی خود تسلط دارید، حتی اگر این قانون را نشناسید ناخودآگاه از آن استفاده می‌کنید.

این قانون همیشه و درهرحال وجود دارد و مهم نیست شما چه کسی هستید اگر ذهن شما خواسته یا ناخواسته بر روی یک مسئله متمرکز شود انرژی و ارتعاش خاص آن را به کائنات و دنیا می‌فرستد و برای کائنات مهم نیست شما درباره چه مسئله‌ای فکر می‌کنید، تنها کاری که کائنات می‌کند این است که به ارتعاشی که ارسال کرده‌اید پاسخ می‌دهد چه ارتعاش ارسالی شما منفی باشد چه مثبت.

همه ما در یک دنیا زندگی می‌کنیم و ناخودآگاه یا آگاهانه از این قانون در زندگی خود استفاده می‌کنیم به همین دلیل بهتر است از این قانون به‌طور آگاهانه و مناسب استفاده کنید تا تأثیر خوب آن را در زندگی خود مشاهده کنید.

روش استفاده از قانون جذب

نحوه استفاده از این قانون بسیار راحت و ساده است. برای استفاده از آن باید یا اصول اولیه آن آشنا باشید و از آن در زندگی خود استفاده کنید. برای این‌که بتوانید با کمک این قانون زندگی خود را طبق اهداف و آرزوهای خود بسازید یا تغییر دهید باید 3 مرحله زیر را انجام دهید:

مرحله اول: بخواهید

اولین مرحله این است که باید بخواهید تا به دست بیاورید.

مرحله دوم: باور کنید

مرحله دوم این است که باید به محقق شدن آرزوها و اهداف خود، باور قلبی و حقیقی داشته باشید.

مرحله سوم: دریافت کنید

مرحله سوم، مرحله رسیدن به اهدافتان است. اگر مراحل قبلی را به‌طور صحیح انجام داده باشید در این مرحله به اهداف و خواسته‌های خودخواهید رسید.

چرا قانون جذب کار نمی‌کند؟

می‌توان گفت همه ما در زندگی خود از قانون جذب استفاده می‌کنیم، حال با آن آشنایی داشته باشیم یا هیچ نوع شناختی از آن نداشته باشیم. درعین‌حال ممکن است بعضی مواقع پیش بیاید که فکر کنید چرا قانون جذب کار نمی‌کند و نمی‌توانید از طریق آن به اهداف و خواسته‌های خود برسید.

برای پاسخ دادن به این سؤال باید بگوییم در مرحله اول اگر می‌خواهید به بهترین نحو احسن از این قانون استفاده کنید بهتر است افکار منفی و مخرب را از خود دور کنید. چراکه می‌توان گفت قانون جذب برای همه کار می‌کند. این قانون در همه لحظات زندگی افراد وجود دارد و بدون این‌که بین انسان‌ها فرقی بگذارد برای همه افراد کاربردی خواهد بود؛ اما اگر شما نتیجه دلخواه خود از آن را نمی‌گیرید یا هنوز به اهداف خاص خود نرسیده‌اید باید بگوییم که در این مواقع باید به احساسات و افکار خود مراجعه کنید و موانعی که باعث شده‌اند به اهداف و آرزوهای خود نرسید را بررسی کنید.

چرا که مانع اصلی محقق نشدن آن‌ها خود شما هستید. دلایل مختلفی می‌تواند مانع اجرایی شدن قانون جذب در زندگی شما شود اما مهم‌ترین آن‌ها این است که شما به افکار و خواسته‌های خود باور ندارید و در ناخودآگاه خود رسیدن به آن‌ها را غیرممکن فرض کرده‌اید و فقط به‌صورت زبانی رسیدن به آن‌ها را تصور می‌کنید.

چرا قانون جذب کار نمی‌کند؟

انتقاد های تند نسبت به قانون جذب

همان‌طور که هر نظریه و قانون در دنیا موافقان خود را دارد، طبیعتاً افراد زیادی نیز ممکن است با آن مخالف بوده و نسبت به آن انتقاد کرده و مسائل مربوط به آن را نقض کنند. قانون جذب نیز از این قاعده مستثنا نیست و همان‌طور که افراد زیادی با این قانون موافق هستند به همان میزان افرادی نیز با آن مخالف هستند.

بیش‌ترین نقدی که توسط مخالفین به این قانون انجام می‌شود، غیرواقعی و فریب خواندن این قانون است. طبق انتقادهای مخالفین، این قانون وعده‌های دروغین را به انسان‌ها داده و آن‌ها را فریب می‌دهد درحالی‌ که در اصل اثباتی برای حرف خود ندارند. دراین‌بین صرف‌نظر از افکار منفی و شک گرایانه آن‌ها افراد زیادی نیز وجود دارند که با استفاده از قانون جذب به اهداف و آرزوهای خود رسیده‌اند.

درنهایت می‌توان گفت هر نظریه‌ای مخالفان و موافقان خود را دارد و استفاده کردن یا نکردن از آن بسته به انتخاب شخصی افراد دارد.

ارتعاش ذهن چیست؟

ارتعاش ذهن به این معنی است که ذهن انسان با ارسال ارتعاشات فکری مختلف به جهان اطراف، باعث جذب امواج مشابهی به طرف خود می‌شود و بعد ازآن این افکار به واقعیت‌های زندگی انسان تبدیل می‌شود. هنگامی‌ که شما در مورد مسئله‌ای نگران هستید ناخودآگاه به مسائل منفی فکر می‌کند و به همین علت است که بعد از گذشت زمان نگرانی‌های شما به حقیقت تبدیل می‌شوند.

در اصل شما مطابق قانون عمل و عکس‌العمل، انرژی ارسالی خود را دریافت می‌کند اگر شما افکار مثبتی را به دنیا بفرستید، دنیا نیز همان انرژی مثبت را به‌ طرف شما ارسال می‌کند.

ارتعاش ذهنی یکی از مهم‌ترین قوانین در دنیا است که با استفاده از آن به‌ راحتی می‌توانید به اهداف خود برسید. در اصل می‌توان گفت مهم‌ترین راز قانون جذب، ارتعاش است. برای این‌که به اهداف خود برسید باید با استفاده از ارتعاش درست اهداف و خواسته‌های خود را به کائنات بفرستید و از این طریق باعث محقق شدن آن‌ها شوید.

مطالعه کنید: قانون ارتعاش

استفاده از قانون جذب در زندگی روزمره

در حالت ساده معنی قانون جذب این است که هر چیزی که بر روی آن تمرکز می‌کنیم، به زندگی ما وارد می‌شود. بیش‌تر مردم اعتقاد دارند که صرف‌نظر از جنس، سن، ملیت، اعتقادات مذهبی همه افراد تحت تأثیر قوانین حاکم برجهان قرار دارند، یکی از این قوانین قانون جذب است که با استفاده از قدرت ذهن، افکار انسان‌ها را ترجمه کرده و آن‌ها را تبدیل به حقیقت می‌کند چه آن افکار خوب و مثبت باشند چه افکار بد و منفی باشند.

به همین دلیل شما می‌توانید با کمک اصول حاکم بر این قانون از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنید و با تمرکز بر روی افکار مثبت و مناسب از این قانون در راستای اهداف کوچک و بزرگ خود استفاده کنید. استفاده از این قانون در زندگی روزانه مزیت‌های زیادی برای انسان‌ها دارد چراکه قواعد این قانون به نوعی است که هر چیزی که در ذهن شما قابل‌تصور باشد در زندگی واقعی نیز رسیدن به آن ممکن خواهد شد.

استفاده از قانون جذب برای رسیدن به عشق

ذهن انسان همیشه ارتعاشات خاصی را به دنیا می‌فرستد، این ارتعاشات ممکن است بسته به افکار انسان مثبت یا منفی باشد. همچنین لازم به ذکر است که ارتعاشات ذهن انسان حتی وقتی به خواب می‌رود متوقف نمی‌شود چراکه نمی‌توانید جلوی احساسات خود را بگیرید و همین مسئله باعث منحصربه‌فرد بودن انسان‌ها از دیگر موجودات می‌شود.

در حالت کلی مسئله احساسات و عواطف انسانی جزو موضوعات مهم در قانون جذب است چراکه احساسات کنونی انسان‌ها روند زندگی آن‌ها را مشخص می‌کند. با کمک این قانون می‌توانید عشق موردنظر خود را به زندگی خود جذب کنید.

برای این‌که بتوانید از قانون جذب عشق استفاده کنید لازم است تا ارتعاشات لازم برای آن را به کائنات بفرستید تا کائنات نیز از طریق ارتعاشی که دریافت می‌کنند پاسخ شما مبنی بر این مسئله را به شما ارسال کند. به همین علت است که باید کنترل خوبی را بر روی افکار و احساسات خود داشته باشید تا ارتعاشات درستی را به جهان هستی بفرستید.

استفاده از قانون جذب برای رسیدن به عشق

 

استفاده از قانون جذب پول و ثروت

اگر در فکر جذب ثروت هستید و می‌خواهید با استفاده از قانون جذب به پول و ثروت زیادی برسید ابتدا باید نحوه نگرش و افکار خود را عوض کنید. قانون جذب به‌راحتی به این معنی است که هنگامی که به یک مسئله‌ای فکر می‌کنید، ارتعاش و فرکانس آن را به جهان هستی ارسال می‌کنید و جهان نیز به ارتعاشاتی که ارسال می‌کنید جواب می‌دهد.

به همین دلیل اگر می‌خواهید از قانون جذب برای رسیدن به ثروت استفاده کنید و پول زیادی را به زندگی خود وارد کنید باید طرز فکر خود را عوض کنید و افکار منفی و غیرممکنی نسبت به پول نداشته باشید؛ یعنی فکر نکنید ثروتمند شدن شما غیرممکن است یا افکار منفی در مورد پول و ثروتمندان داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که رسیدن به این هدف کار راحتی نیست اما به مرورزمان می‌توانید افکار خود را درباره پول عوض کنید و باورهای درستی را جایگزین آن‌ها کنید.

استفاده از قانون جذب برای رسیدن به ثروت

استفاده از قانون جذب برای سلامتی

مهم‌ترین مورد در جذب سلامتی این است که شما بیماری خود را یک شرایط ثابت و غیرقابل تغییر نبینید و بدانید که این بیماری صرفاً هشداری برای شما بوده تا بیش‌ازپیش مراقب خود باشید و به‌سلامت جسمی خود توجه کنید. شکی در این نیست که همه انسان‌ها آرزو دارند تا از سلامتی کامل برخوردار باشند، برای جذب سلامتی با کمک قانون جذب باید بدانید که تفکرات خود را در مسیر افکار مثبت قرار دهید و همیشه خود را سالم و شاداب تصور کنید.

همچنین نباید فکر کنید من در آینده سالم خواهم شد بلکه باید این مسئله را در زمان حال در نظر بگیرید و بگویید که من در سلامت کامل هستم در ضمن فراموش نکنید که درعین‌حال که از قانون جذب سلامتی استفاده می‌کنید باید از بیماری خود نیز غافل نشوید و آن را جدی بگیرید و همراه با این مسئله روحیه و ذهن خود را قوی و پرانگیزه نگه دارید تا در برابر بیماری ضعیف نشوید.

مطالعه کنید: قوانین متافیزیک و ماورالطبیعه به زبان ساده

استفاده از قانون جذب برای رسیدن به سلامتی

قانون جذب از دید قرآن

استفاده از قانون جذب از دید قرآن مشکلی ندارد و افراد می‌توانند از این قانون در زندگی خود استفاده کنند. تنها در مواردی که تفکرات توهم آمیز و غیرتوحیدی در ذهن افراد ایجاد شود استفاده از آن از دید اسلام نادرست است. همچنین در نظر داشته باشید که قانون جذب هیچ نوع منافاتی با اراده خداوند ندارد و در اصل خواست و اراده الهی درهرحال بر همه قوانین جهان چیره می‌شود.

همچنین این فقط شما هستید که می‌توانید به‌نوعی از این قانون در کنار باورهای مختلف مذهبی خود استفاده کنید تا هیچ نوع خدشه‌ای بر آن‌ها وارد نشود. همین‌طور فراموش نکنید که شما مسئول تصمیمات زندگی خود هستید و مختار هستید تا مسائل مختلف را تحلیل و بررسی کرده و بر اساس عقل سلیم خود از آن‌ها استفاده کرده یا آن‌ها را کنار بگذارید. قانون جذب نیز شامل موارد گفته‌شده است و درنهایت می‌توان گفت استفاده از این قانون در حالت متعادل تناقضی با قوانین و باورهای اسلامی ندارد.

سخن پایانی

قانون جذب به انسان‌ها می‌گوید مسئول کنترل سرنوشت خود هستند و فقط خود آن‌ها هستند که می‌توانند زندگی خود را تغییر دهند. با کمک این قانون می‌توانید تفکرات مثبت و خوب خود را به واقعیت تبدیل کنید و تأثیر آن را در زندگی خود به وضوح مشاهده کنید. در این مقاله به بررسی مفاهیم و سؤالات رایج درباره قانون جذب پرداختیم تا شما نیز بتوانید با کمک آن به اهداف و آرزوهای زیبای خود برسید.

درنهایت کنجکاویم که نظر شمارا در این مورد بدانیم، آیا شما نیز تجربه‌ای از استفاده از این قانون در زندگی خود دارید؟ شخصاً موافق این قانون هستید یا مخالف آن؟

3 دیدگاه برای “آموزش صفر تا صد قانون جذب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد