قانون جذب برای ازدواج [قانون جذب خواستگار]

آیا فکر میکنید با قانون جذب برای ازدواج، میتوان همسر خوب و ایده آلی را جذب کرد؟ باورتان برای جذب یک فرد خاص به زندگیتان برای ازدواج چه قدر است؟ اگر به شما بگویند تمامی اینها با وجود قانون جذب، امکان‌پذیر است، باور میکنید؟

شاید تاکنون چیزهای زیادی در مورد قانون جذب شنیده باشید، اما ندانید که چگونه میتوانید از این قانون برای جذب همسر دلخواه خود استفاده کنید. اگر به دنبال قانون جذب برای ازدواج هستید، مطالعهی این مطلب را که حاوی اطلاعات ارزشمندی است، از دست ندهید. خواهید دید که مطالعهی چنین مطالبی برایتان چه قدر جذاب و هیجان انگیز است.

قانون جذب برای ازدواج؛ چه عبارت هیجان انگیزی!

بسیاری از جوانان برایشان جذاب است که در مورد این قانون و میزان تأثیرگذاری آن بدانند. اگر در سن ازدواج باشید، ممکن است در این جا از خودتان بپرسید: آیا واقعاً میتوانم با قدرت تفکرم، فرد ایده آلی را برای ازدواج جذب کنم؟

جدا از این موضوع، بسیاری از افراد مدعیاند که در زندگی روزمره خود از این قانون استفاده میکنند و در نهایت نیز برایشان نتایج شگفت انگیزی را به دنبال داشته است. قانون جذب برای ازدواج نیز در سالهای اخیر، توجه افراد بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

بسیاری از افراد به این قانون اعتقاد دارند و به دنبال رسیدن به اهداف مورد نظرشان هستند. میتوان این موضوع را به طور خلاصه به صورت زیر بیان کرد:

از طریق باور داشتن به اهدافی که برای ازدواج در ذهن دارید و در طول مسیر رسیدن به آنها، پیامی را به طرف کائنات میفرستید، به دنبال آن کائنات نیز در نهایت شما را به اهدافتان میرسانند.

 

مطالعه کنید: آموزش قانون جذب ثروت [6 قانون جذب پول]

قانون جذب خواستگار

قانون جذب برای خواستگار و در آخر شوهر ایده آل تنها به همین توضیحاتی که در بالا ارائه دادیم ختم نشود. اگر این طور بود همهی افراد تنها با فکر کردن در زمانهای دلخواه به خواسته های ذهنشان میرسیدند و همه خوشبخت‌ترین بودند. بنابراین لازم است کمی با دقتتر به این موضوع توجه کنید و آن را بررسی نمایید. به منظور افزایش اطلاعات شما عزیزان، قصد داریم در ادامه در رابطه با راهکارها و نکاتی که در مورد قانون جذب و ازدواج مطرح میشوند، صحبت کنیم.

نکته: پیش از آن که به ادامه مبحث بپردازیم، لازم است به یک نکته مهم که در مورد زمان رسیدن به خواسته هایمان است صحبت کنیم. دقت داشته باشید که هیچ‌گاه برای خواسته هایتان زمانی تعیین نکنید. تعیین کردن زمان باعث ایجاد استرس میشود و در نهایت حس منفی را به شما القاء میکند. بنابراین بهتر است برای رسیدن به خواسته‌هایتان زمان مشخصی را تعیین نکنید.

پیشنهاد ما این است در صبحها و شبها این کار را انجام دهید. زمانی که تقریباً از خواب بیدار شدهاید یا تصمیم دارید به خواب بروید، در حالت آلفا قرار دارید و تأثیر آن بیشتر از زمانی است که در طول روز اقدام میکنید.

 

چگونه همسر دلخواه خودمان را جذب کنیم؟

همان طور که گفتیم قانون جذب همسر دلخواه تنها به تجسم کردن و فکر کردن به آن ختم نمیشود، بلکه شامل اصول و راهکارهایی ست که در ادامه به شرح آنها میپردازیم.

لازم به ذکر مواردی که در ادامه بیان میشوند، تا حد زیادی میتوانند در سلامت روان نیز تأثیر گذار باشند. حال زمان آن است که وارد چالش انگیزترین قسمت مقاله شویم:

خودتان را دوست داشته باشید

اولین قدم برای این که با قانون جذب، فرد مناسب را به سمت خود جذب کنید، دوست داشتن خودتان است. سعی کنید در همه حال خودتان را دوست داشته باشید و نسبت به خود با محبت بیشتری رفتار کنید. اعتماد به نفستان را افزایش دهید، به لیاقتها و شایستگیهای خود باور داشته باشید و همیشه تصورتان این باشد که چه قدر دوست داشتنی هستید.

اگر با خودتون تمرین کنید، توانمندتر میشوید و حس و حال بهتری را درون خود تجربه میکنید. این راهکار تنها برای قانون جذب صدق نمیکند، بلکه بارها شنیدهایم که روانشناسان میگویند:

هیچ فردی نمیتواند پیش از آن که با خودش روابط صمیمانه ای برقرار کند، با دیگران روابط دوستانهای داشته باشد.

به اهدافتان باور داشته باشید

یکی از مهمترین تمرینات در قانون جذب برای ازدواج، باور داشتن کامل به آن چه است که در ذهن دارید. به جای آن که طبق معمول، خواسته هایتان را یک هدف دور یا حتی آرزو بدانید، به عنوان یک واقعیت قطعی به آنها نگاه کنید. به هر میزان که به عنوان واقعیت آنها را در نظر بگیرید، با قدرت بیشتری پیام خود را به طرف کائنات میفرستید و به شما این اطمینان را میدهیم که سریعتر پاسخ دلخواهتان را دریافت میکنید.

با دیگران برخورد درست و مناسبی داشته باشید

از دیگر مواردی که در قانون جذب همسر دلخواه مطرح میشود، برخورد مناسب با دیگران است. سعی کنید در همه ی زمانها با دیگران رفتار درستی داشته باشید. با دلسوزی و محبت نسبت به آنها رفتار کنید. انجام این کار به شما کمک میکند شرایط روحی بهتری داشته باشید ودرخونتان نیز، احساسات مثبت تری شکل بگیرند.

به غیر از تمام اینها، خواهید دید که توجه اطرافیان نیز به سمت شما جلب میشود. علاوه بر این که احساس مثبتتر و حال بهتری خواهید داشت، میتوانید در رفع بسیاری از مشکلات و نواقصی که در روابط اجتماعی دارید، به خودتان کمک کنید.

چنین رفتاری، نتایج مثبت قطعی را به دنبال خواهد داشت. خواهید دید که در روابط خود پیش از پیش دیده میشوید و واضح است که این رفتارتان، باعث افزایش شانس آشنایی شما با فرد مورد نظرتان میشود.

آیا استفاده کردن از قانون جذب شوهر پولدار واقعا اثربخش است؟

احتمالاً شنیدهاید که نوشتن خصوصیات همسر دلخواه آینده، یکی از مؤثرترین و نتیجه بخشترین راهکارهای قانون جذب شوهر پولدار است. درست است، این مورد کاملاً صحیح است، اما باید دقت داشته باشید در ابتدا باید بدانید یک مرد پولدار چه خصوصیاتی دارد. بارزترین خصوصیات این مدل از مردان، عبارتند از:

  • بیشتر افرادی که وضع مالی خوبی دارند، برای کار خود اهمیت زیادی قائلاند.
  • همچنین این افراد به ظاهر خود اهمیت میدهند. تلاش میکنند همیشه ظاهری آراسته و شیک داشته باشند. معمولاً ادمهای پولدار از پوشیدن لباس های پر زرق و برق و جلف خودداری میکنند.

یک پیشنهاد: برای آن که بتوانید با افراد پولدار ارتباط بهتری برقرار کنید، پیشنهاد ما این است که مهارت های خود را ارتقاء دهید. نباید تمام برنامه های زندگیتان را به بعد از ازدواج موکول کنید. لازم است اشاره کنیم که این مورد در طرف مقابل تأثیر منفی میگذارد و موجب میشود که حتی در برخی مواقع، به عنوان یک فرد بیخاصیت به شما نگاه کند.

بنابراین میتوانید خواسته هایتان را از جمله پولدار بودن همسر را بر روی کاغذ بنویسید، مدام همه چیز را مجسم کنید، بر روی رفتار خود کار کنید و تلاش کنید که تمام فکرتان را با خواسته هایی که در نظر دارید هماهنگ کنید.

چند نکته مهم برای آن که درک کاملی از قانون جذب برای ازدواج پیدا کنید

همان طور که گفتیم باید به خواستهای که در نظر دارید، توجه داشته باشید. باید از این موضوع که قانون جذب چگونه عمل میکند، درک کاملی داشته باشید تا بتوانید با استفاده از آن، شخصی که میخواهید را وارد زندگیتان کنید. نکتهای که در این جا باید به آن اشاره کنیم، این است که در مورد استفاده از قانون جذب، هیچ گونه شک و تردیدی نداشته باشید.

ایمان کامل داشته باشید و این اطمینان را به خود بدهید، فکری که در ذهنتان است، حتماً محقق خواهد شد. اگر در مسیر درست باشید، احساسی را در درون خود تجربه میکنید که به شما میگوید به درستی در حال استفاده از قانون جذب یا همان قانون جهان هستی هستید.

تمام افکاری که در ذهن دارید، دارای ارتعاش و انرژی هستند. بنابراین زمانی که از قانون جذب برای ازدواج استفاده میکنید و در حال فکر کردن به شخص ایده آلتان هستید، در واقع در حال فرستادن ارتعاشات به طرف کائنات هستید. با توجه به تحقیقاتی که در طول این سالها انجام شده است، گفته میشود که کائنات تمام ارتعاشات که از ذهنمان خارج میشوند را دریافت میکنند. همین میشود که خواسته و ناخواسته هایمان در زندگی رخ می دهند.

جذب خواسته ها و ناخواسته ها در قانون جذب برای ازدواج

اگر در حین فکر کردن به موضوع، احساس منفی درونتان به وجود میآید، یعنی ناخواستهها در حال جذب شدن به زندگیتان هستند. به عنوان مثال، ممکن است از خودتان بپرسید چرا هیچ خواستگاری ندارم، چرا ازدواج نمیکنم و هزاران سؤال دیگر که تأثیرات مخربی دارند.

برای آن که بتوانید بهترین نتیجه را از قانون جذب برای ازدواج بگیرید، باید تمام سعی خود را بکنید و احساسات مثبتی درون خود ایجاد کنید. شاید در ابتدا این کار برایتان سخت و دشوار باشد، اما این فقط برای ابتدای راه است. به مرور زمان خوب کردن احساسات هم برایتان کاری ساده و در عین حال لذت بخش خواهد بود.

تنها به زمان نیاز دارید تا بتوانید در هر شرایطی، به خوب نگه داشتن احساسات و حال و هوایتان عادت کنید. خواهید دید که با خوب بودن احساستان، قانون جذب نیز تا چه اندازه در زندگیتان نقش مؤثری دارد.

سخن نهایی

در این مطلب به بیان موضوعی جذاب و در عین حال جدی با عنوان “قانون جذب برای ازدواج” بپرداختیم. امیدواریم با دوست داشتن خودتان و جذب بهترینها، بتوانید طعم خوشبختی حقیقی را در زندگی تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد