روش های پاکسازی کارما

روش های پاکسازی کارما

کارما، در مواردی، به درستی در بین افراد، معنی نمی‌شود و آن را نظام تنبیه و پاداش از طرف کائنات می‌دانند در صورتی که این موضوع تفاسیر و مفاهیم زیادی دارد. شاید گاهی برای شما نیز پیش آمده باشد که از خود بپرسید مگر من چکار کردم که چنین اتفاقی برایم افتاد؟ در چنین مواردی  برای پاسخگویی به این سوالات باید با قانون کارما آشنا شوید تا بتوانید روش‌ های پاکسازی کارما را یاد بگیرید.

روش های پاکسازی کارما

هر چیز که در این دنیا، اتفاق می‌افتد و هر کاری که انجام می‌دهیم، به صورت چرخشی و دورانی در حال حرکت هستند تا زمانی در جایی دیگری، عدالت کیهانی و قانون کنش و واکنش، بازتاب این قانون را در زندگی خودمان ببینیم. بنابراین بهتر است برای اینکه نتیجه مثبتی از کارما نصیبمان شود،  باید دست به اعمال نیک بزنیم و در راه درست قدم برداریم. نکته مهمی که باید بدانیم این است که خوشبختانه راه‌هایی برای خلاص شدن از کارمای بد زندگی برای فرد وجود دارد.

قدم اول برای پاکسازی کارما این است که ابتدا  دریابیم که مشکل و نگرانی که در حال حاضر داریم، مربوط به کدام کاری است که در گذشته انجام داده‌ایم. بعد از آن می‌توانیم به روش‌های زیر اقدام به پاکسازی کنیم.

[irp posts=”135004″ name=”راز اعداد تسلا چست؟ (3 استفاده اثر بخش از اعداد تسلا)”]

کارما چیست و قانون آن چگونه عمل می‌کند

کارما در حقیقت با قانون عکس‌العمل نیز شناخته می‌شود. «با هر دستی بدهی، از همان دست پس می‌گیری» و یا اینکه «هر چیزی که بکاری، همان را درو خواهی کرد». این توضیحات می‌خواهند این پیام را به ما برسانند که از قانون کارما هیچ راه فراری نداریم؛ هر اتفاقی که در زندگی ما می‌افتد، علت و دلیل آن، خودمان هستیم. مادامی که زنده هستیم، اگر کار بد انجام دهیم، بازتاب آن به خود ما برمی‌گردد و اگر کار خوبی انجام دهیم، عکس‌العمل آن در زندگی خود ما نمایان می‌شود. این قانون بر روی نیات، احساس، رفتار و برخورد ما نیز تاثیر دارد.

چگونه کارمای منفی را پاکسازی کنیم؟

کارمای بد و منفی نمونه و موارد مختلفی دارد. زمانی برای فرد احساس بدی دارد، آرامش از او سلب می‌شود و نگرانی و ناراحتی به طور کامل بر ذهن و روح او احاطه می‌شود، به این معنی است که در گذشته اتفاقات و کارهایی انجام گرفته است که بازتاب آن در حال حاضر، به زندگی فرد وارد شده است. گاهی نیز به صورت گروهی است که باعث می‌شود بلایای طبیعی بر سر یک گروه خاص نازل شود. مثل داستان اصحاب فیل و یا همین بیماری کرونا که در جهان شیوع پیدا کرده است.

· علائم را شناسایی کنیم

با این وجود راه‌هایی نیز پس برای رها شدن از کارمای منفی وجود دارد که ابتدا باید علائم آن را بشناسیم و بفهمیم گرفتاری امروزمان، بازتاب کدام خطا بوده است تا بتوانیم ان را پاکسازی کنیم. وقتی که فرد بتواند خطای گذشته خود را شناسایی کند، نیمی از مسیری که برای پاکسازی کارما باید طی کند را پیموده است و به این ترتیب قدرت کارمایی برای او تقویت می‌شود.

قدم بعدی این است که در مسیر اصلاح  اشتباهی که در گذشته انجام داده است، قدم بردارد و این باعث می‌شود که انرژی منفی درون فرد، به طور کامل تغییر کند و جای خود را به دیدگاه‌ها و واکنش‌های مثبت دهد، به این صورت عقوبت‌های منفی کارمایی از فرد دور می‌شود.

· ایده‌آل گرا نباشیم

راه دیگر برای پاکسازی کارمای منفی و جایگزین کردن کارمای مثبت به جای آن، این است که ایده‌آل‌گرا نباشیم و به جای آن سعی کنیم که عملگرا باشیم. افرادی که ایده‌آل گرا هستند معمولا در زمان جذب اتفاقات و واکنش‌های مثبت، تنها به فکر کردن اکتفا می‌کنند با وجود اینکه برای جذب کارمای مثبت علاوه بر تفکر، به اقدام و عمل نیاز است.

· در لحظه زندگی کنید

زندگی در لحظه یکی از بهترین راه‌ها برای تبدیل کارمای منفی به مثبت است به این ترتیب، فرد از گذشته‌های نگران کننده خود دست می‌کشد و آنها را فراموش می‌کند و همین می‌تواند دیدگاه‌های منفی را از ذهن فرد پا کند. البته اگر زندگی کردن در لحظه بتواند با تفکر برای زندگی آینده همراه باشد می‌تواند نتیجه بهتری داشته باشد.

[irp posts=”133466″ name=”آموزش قانون جذب ثروت | 6 قانون جذب پول”]

روش پاکسازی کارمای منفی اجدادی

در بعضی موارد مشکلات، یاس و نگرانی‌های که فرد دارد، به خاطر کارهای نادرستی است که از گذشتگان  و اجداد او صورت گرفته است. برای مثال اینکه فرد در خانواده‌ای با تربیت و عادت‌های نادرست بزرگ شده است و این نوع رفتار به همراه او رشد کرده و در آینده باعث شد عادات بد در وجود او شده است به همین خاطر شخصیت نادرست و مخربی از او در جامعه به جای گذاشته است.

به همین خاطر تغییر رفتار و تغییر شخصیت برای او کار مشکلی است. حال این سوال پیش می‌اید که چطور می‌توان به پاکسازی کارمای منفی اجدادی پرداخت؟ برای این کار فرد باید در مرحله اول اجداد، و کسانی که باعث به وجود آمدن این شخصیت برای او شده‌اند را ببخشد و قبول کند که اجداد و پدران او نیز تحت تاثیر افراد دیگری به این نوع رفتار و تربیت روی آورده‌اند تا به این ترتیب، آرامشی در درون او به وجود آید.

بخشیدن، دادن خیرات و صدقات برای اجداد می‌تواند راهایی از پاکسازی کارما و رهایی از کارمای منفی را برای فرد راحت‌تر کند و باعث شود فرد از انجام کارهای بد فاصله بگیرد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله کارمای اجدادی را مطالعه فرمایید.

روش های پاکسازی کارما

رسیدن به آرامش، مقدمه پاکسازی کارما

قبل  از هرکاری و در اولین قدم نیاز است تا احساس رضایت و آرامش را در خود ایجاد کنید. به این منظور برای شما هدیه‌ای ویژه در نظر گرفتیم تا با استفاده از آن اولین قدم برای رسیدن به آرامش را در پیش بگیرید.

تنها کافی است فرم زیر را پر کنید تا فایل راه رسیدن به آرامش درون را به صورت کاملا رایگان و به عنوان هدیه دریافت کنید. دقت کنید شماره همراه خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

شماره خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

سخن آخر

طبق نقد قانون کارما می‌توان نتیجه گرفت که انسان هر عملی که انجام دهد نتیجه آن را در زندگی خود خواهد دید بنابراین بهتر است هر زمانی که کار نادرستی انجام دادیم، سعی کنیم سریع مسیر بهتر را پیدا کرده و قبل از اینکه بازتاب اشتباهات را در زندگی خود ببینیم، به پاکسازی کارما بپردازیم.

2 دیدگاه برای “روش های پاکسازی کارما

  1. ناشناس گفته:

    در کل نفرمودید چگونه کارماسوزی انجام دهیم.به هر حال انجام این کار آدابی دارد مراحلی مراسمی؟

  2. جواد گفته:

    سلام خانم صادقیان ایا روشی هست بر پاکسازی خاطرات یا خواسته ی که ناخودآگاه آدم ب زبون اوردباشه چون منفی بود طرف هم ناآگاه از عواقب خواستش اطلاع نداشته ایا امکان پاکسازیش وجود دار
    لطفا کمکم کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد