اعداد شکرگزاری و تأثیر آن ها در جذب ثروت

اعداد شکرگزاری و تاثیر آن در جذب ثروت

شاید در ابتدا برایتان عجیب باشد که قرار است در رابطه با اعداد شکرگزاری و ارتباط آن­ها با قانون جذب ثروت صحبت کنیم. در همین ابتدا باید بر روی این موضوع تأکید کنیم که تمامی آن­ها، زیرمجموعه­ ای از قانون جذب است.

Law of Attraction که به معنای قانون جذب است، سال­هاست که به عنوان یک مفهوم شبه علمی در تمام جهان شناخته شده است. نمی­توان این قانون را ۱۰۰ درصد رد یا اثبات کرد، زیرا در هر جایی را که نگاه کنیم می­توانیم اثراتی از آن را مشاهده کنیم. البته برخی از افراد بدون توجه به این مسائل به زندگی خود می­پردازند.

هیچ مدرک علمی برای اثبات قانون جذب وجود ندارد. با این حال برخی دیگر به ارتعاشات و قانون جذب معتقدند و بسیاری از آن­ها اکنون با استفاده از همین قانون به خواسته­ های کوچک و بزرگ خود رسیده­اید. قرار است در این مطلب در رابطه با اعداد شکرگزاری صحبت کنیم. پس از آن که با شگفتی­ های این اعداد آشنا شدید، می­توانید در رابطه با نحوه جذب ثروت با استفاده از این قانون صحبت کنیم.

اعداد شکرگزاری به چه معناست؟

پیش از آن که برای جذب ثروت به سراغ اعداد بروید، لازم است بدانید که هر عدد چه معنا و مفهومی دارد. آگاهی داشتن از این موارد به شما کمک می­کند که بتوانید تمام خواسته­ های خوبی که دارید را در ابعاد مختلف زندگی، جذب کنید. لازم به ذکر است که معنا و مفهوم اعداد شکرگزاری را در رابطه با جذب ثروت بیان می­کنیم. اینکه استفاده از اعداد شکرگزاری برای جذب ثروت به صورت علمی تایید یا رد نشده است ولی ما در اینجا به اعتقاداتی که درمورد این اعداد وجود دارد پرداخته‌ایم.

اعداد شکرگزاری به چه معناست

عدد 0 و معنای آن در جذب ثروت

عدد صفر به تنهایی نیستی را به دنبال دارد، اما اگر به انتهای اعداد دیگری اضافه شود، به عدد ارزش بیش­تری می­دهد. باید بگوییم که این عدد در انتخاب نمودن مسیر درست به شما کمک می­کند. اگر به دنبال جذب ثروت در زندگی خود هستید و عدد 0 را می­بینید، به معنای آن است که تغییری در شیوه و راهی که در آن حرکت می­کنید ندهید.

 

بیشتر بخوانید: راز اعداد تسلا و نحوة استفاده از آن ها

عدد 1 در جذب ثروت به معنای شروعی دوباره است

اگر در راهی هستید که با اعمال منفی رو به رو می­شوید و عدد 1 را می­بینید، باید در شرایط فعلی خود به دنبال ایجاد تغییرات اساسی باشید. البته دقت داشته باشید که در ابتدا استرس و نگرانی را از خود دور کنید. بر روی اهداف و خواسته­ هایی که دارید تمرکز کنید. خواهید دید که مجدداً در راستای جذب انرژی، ثروت و فراوانی قرار می­گیرید.

 

از میان اعداد شکرگزاری، عدد 2 هماهنگی و تعادل را به دنبال دارد

اگر از میان اعداد شکرگزاری، 2 را مشاهده می­کنید، بدانید که قرار است اتفاقی خوشی رخ دهد. تنها لازم است با انرژی مثبت افکار خود را مثبت نگه دارید. این گونه توانایی رو به رو شدن با افکار و احساسات منفی را خواهید داشت. دقت داشته باشید که تمرکز خود را در هر حال حفظ کنید.

 

عدد 3 نشان‌دهنده دانش، عشق و خوش شانسی است

اگر عدد 3 را زیاد می­بیند، به این معناست که خوش اقبالی در انتظار شماست. در این حال، شما باید به دنبال رؤیاهایتان باشید. از منبع خرد، دانش و عشقی که دارید، استفاده کنید. افکار و احساسات منفی را از خود دور کنید، حواستان باشد که آگاهی و شانس را به همراه دارید.

عدد ۳

عدد 4 بیانگر نمادی باثبات است

عدد 4 بیانگر این است که در یک مسیر ثابت هستید. اگر عدد 4 را زیاد می­بینید و رضایتی از شرایط فعلی خود ندارید، لازم است که به دنبال ایجاد یک جهش در زندگی خود باشید. اگر هم از شرایط خود راضی هستید، به همان ترتیب ادامه دهید و برای ایجاد تغییرات در جهت روهایتان به دنبال فرصت مناسبی باشید.

 

عدد 5 یکی از اعداد شکرگزاری و قدردانی است

اگر این عدد را زیاد می­بینید، به معنای آن است که یک تغییر و چالش پیش رویتان است. اگر می­خواهید این تغییرات در جهتی مثبت رخ دهند، بهتر است که شکرگزارتر باشید. در حین شکرگزاری، ارتعاشات مثبتی را برای جذب ثروت در آینده می­فرستید. نتایج چنین فرکانس­ هایی بدون شک مثبت خواهد بود.

 

مشاهده اعداد شکرگزاری 6، 7، 8 و 9 که نشان دهنده آرامش، ارزش، فرصت و مهربانی هستند را جدی بگیرید

 

عدد 6، نشان دهنده عشق و آرامش است

دیدن عدد 6 در واقع نشان دهنده این است که آرامش و عشقی که به دور از انرژی منفی است را پیش رو دارید.

 

عدد 7 بیانگر فرصتی ارزشمند است

با دیدن این عدد باید بدانید که فرصت ارزشمندی در انتظارتان است؛ بنابراین لازم است به اتفاقات اطرافتان توجه بیش­تری داشته باشید.

 

عدد 8 نشان‌دهنده جذب ثروت است

عدد 8 نشانه­ای از یک موفقیت است. این عدد دارای انرژی بسیار زیادی است و می­تواند خوش شانسی فراوانی را در جذب ثروت به دنبال داشته باشد.

عدد ۸

عدد 9 از اعداد شکرگزاری مهربانی است

اگر عدد 9 را زیاد می­بینید و یا عدد شخصی شما 9 است، باید بدانید که شما فردی همدل و مهربان هستید. در مسیر جذب ثروت مشاهده این عددبه طور مداوم، نشان دهنده­ی خوش‌یمن بودن مسیری است که در آن قرار دارید.

بیشتر بخوانید: شکرگزاری قانون جذب در قرآن

چگونه عدد شانس خود را بدست آوریم

دو روش برای پیدا کردن شماره شناسایی ثروت وجود دارد. تنها به نام کامل و تاریخ تولد خود نیاز دارید تا بتوانید به یک کد که همان کد فراوانی شخصی است، برسید. بد نیست بسیاری از افراد با توجه به اعداد شکرگزاری، به دنبال تغییر نام خود هستند.

روش 1:

  • تاریخ تولد خود را به میلادی به دست آورید.
  • دو رقم پایانی سال تولد میلادی خود را با یکدیگر جمع بزنید.
  • در صورتی که جواب دو رقمی بود، مجدد اعداد را جمع کنید تا در نهایت به یک عدد یک رقمی برسید.
  • عدد به دست آمده را در صورتی که خانم هستید با 5 و در صورتی که آقا هستید از 10 کم کنید.
  • عددی که اکنون به دست آورده­اید، همان عدد شانس شما است.

روش 2:

  • روز، ماه و سال تولید خود را با یکدیگر جمع کنید. به عنوان مثال، 16/5/1376 می­شود 6+1+5+6+7+3+1.
  • در نهایت به یک عدد دو رقمی می­رسید. آن دو عدد را نیز با یکدیگر جمع کنید تا حاصل تک رقمی شود.
  • اکنون به عدد شانس خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اعداد تسلا در قرآن

چگونه از عدد شانس خود استفاده کنیم

آرامش اولین و مهم ترین قدم برای رسیدن به ثروت

استفاده از اعداد برای رسیدن به ثروت هنوز به صورت دقیق و علمی با مدرک تایید یا رد نشده است و ما در اینجا به دنبال اثبات یا رد این موضوع نیستیم اما تصمیم گرفتیم در اینجا یکی از راه‌های موثر در رسیدن به ثروت را به شما نشان دهیم. آرامش عنصر گم شده‌ای است که شما به دنبال آن هستید.

ثروت و آرامش دو عنصر مهم برای یک زندگی موفق هستند. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که برای رسیدن به ثروت باید سخت تلاش کنند و از آرامش خود صرف نظر کنند. اما این درست نیست. در واقع، آرامش ذهنی شرط لازم برای موفقیت مالی است.

اولین و مهم‌ترین قدم برای رسیدن به ثروت

وقتی احساس آرامش و رضایت دارید، ذهن شما خلاق‌تر است. این به شما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری بگیرید و در کار خود موفق‌تر شوید. علاوه بر این، وقتی احساس آرامش دارید، انگیزه بیشتری برای کار سخت و دستیابی به اهداف خود دارید. بنابراین، اگر می‌خواهید به ثروت برسید، باید ابتدا به آرامش ذهنی خود برسید. هنگامی که ذهن شما آرام است، می‌توانید تمام توان خود را برای رسیدن به اهداف خود متمرکز کنید و به موفقیت مالی دست یابید.

برای اولین قدم برای رسیدن به آرامش، دیدن قسمت اول از دوره آرامش درون را به صورت رایگان به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای دریافت لینک این جلسه ارزشمند فرم  زیر را پر کنید. توجه کنید شماره خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

شماره خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

مطالعه کنید: شکرگزاری روزانه

کلام پایانی

در این مطلب در رابطه با اعداد شکرگزاری صحبت کردیم. دانستید که برخی بر این باور هستند جذب فراوانی و ثروت با استفاده از اعداد امکان‌پذیر است. در واقع هر کدام از اعداد دارای ارتعاش هستند و اگر بتوانید به درستی از آن­ها استفاده کنید، پاسخ­های مثبت و شگفت انگیزی را دریافت خواهید کرد.

اما در پایان با توجه به عدم اثبات علمی تاثیر اعداد شکرگزاری در جذب ثر، رسیدن به آرامش را اولین قدم برای رسیدن به ثروت و احساس رضایت در زندگی معرفی کردیم و برای این موضوع یک فایل تصویری برای رسیدن به آرامش درون را برای شما معرفی کردیم.

11 دیدگاه برای “اعداد شکرگزاری و تأثیر آن ها در جذب ثروت

  1. علی گفته:

    به نظر من ثروت یک موضوع ذهنیه! و اگه ذهنت به فراوانی عادت کنه نتایجت کاملا با ادمای دوروبرت فرق خواهد کرد! بسیار دیدم مغازه دار هایی که توی یک راسته هستن و هر دو یک جنس رو میفروشن اما سر یکی شلوغه و اون یکی غاز میپرونه! و تمام غریب به اتفاق وقتی پای حرفاشون میشنی خواهی فهمید که این ثروتی که وارد زندگیشون میشه بخاطر باورهای درستشونه ! و اینکه به فراوانی باور دارن! در زمینه آماده سازی ذهن برای خلق ثروت اپلیکیشنی به نام pkaso هست که میتونین سرچش کنید و ضمیر ناخودآگاهتون رو با تمرین هاش به ثروت و فراوانی عادت بدین
    با ارزوی موفقیت برای شما 🙂

  2. امیر گفته:

    سلام عددبدست امده۲۸شده بعد جمع کردن این عدد می‌شود ۱۰برای عدد ۱۰هیچ اطلاعات نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد