آموزش ساخت سابلیمینال

چگونه سابلیمینال را بسازیم؟

“چگونه سابلیمینال را بسازیم؟” این سوال، سوالی است که بیشتر علاقمندان به علم جذب آن را برای یک بار هم شده از خود می‌پرسند. اما آیا شما به عنوان یک فرد علاقمند، پاسخی برای آن دارید؟ اگر پاسخی ندارید، پیشنهاد ما این است که مقاله ما را تا انتها دنبال کنید. اما چرا؟ چون که ما در این مقاله می‌خواهیم به شما صفر تا صد ساخت سابلیمینال را آموزش دهیم. پس همراه ما باشید.

سابلیمینال چیست؟

قبل از اینکه متوجه بشویم، چگونه سابلیمینال را بسازیم، خوب است که با ماهیت آن به طور کامل آشنا شویم. سابلیمینال یک فایل صوتی خاص است. خاص بودن این فایل به دلیل اثراتی است که آن روی ذهن بیشتر افراد تداعی می‌کند. در درون این فایل‌ صوتی پیام‌هایی پنهان است که می‌‌تواند ناخودآگاه ما را برای اهداف دلخواه تحت تاثیر قرار دهد. با تحت تاثیر قرار این ناخودآگاه، خواسته ما در واقع عملی شده به حساب می‌آید. (برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مقاله سابلیمینال چیست؟ و انواع سابلیمینال مراجعه کنید.)

آیا ساخت هر سابلیمینالی پاسخ می‌دهد؟

ساخت سابلیمینال

بعد از اینکه با مفهوم سابلیمینال آشنا شدیم، باید این سوال را بپرسیم که آیا می‌شود با هر سابلیمینالی به نتیجه دلخواه رسید؟

پاسخ قطعا خیر است. اما چگونه می‌توانیم سابلیمینال خوب را از بد تشخیص دهیم؟ پاسخ این سوال به تلاش شما برای گرفتن نتیجه بر می‌گردد. پس همان لحظه نمی‌توان سابلیمینال خوب را تشخیص داد. در واقع برای اینکه بتوانید سابلیمینالی خوب داشته باشید، باید خود را با پرسش “چگونه سابلیمینال را بسازیم؟” مواجه سازید. چرا که بهترین راه برای ارزیابی سابلیمینال این است که ساخت خود فرد باشد.

[irp posts=”135270″ name=”انواع سابلیمینال و کاردبردهایشان”]

۶ مرحله ساخت سابلیمینال

در ادامه در طی شش مرحله شما را با پاسخ پرسش چگونه سابلیمینال را بسازیم، آشنا خواهیم کرد.

  1. در مرحله اول نیاز است که شما بفهمید که دقیقا چه می‌خواهید. در واقع یک بررسی کلی انجام دهید و خواسته خود را در ذهنتان کامل تداعی شده ببینید.
  2. در مرحله بعد زمان آن می‌رسد که هر آنچه را که در ذهن  تصور کرده بودید را روی کاغذ بیاورید.  البته در این نگارش خاطرات تلخ و همچنین افکار منفی، جایی ندارند و آن‌ها را نباید به هیچ وجه بر روی کاغذ خود بنویسید.( در مقالات آینده به شما در رابطه با خلاصی از افکار منفی به واسطه نوشتن، نکاتی خواهیم گفت.) به یاد داشته باشید، علاوه بر افعال منفی، از نوشتن افعال گذشته و آینده نیز باید تا جای ممکن پرهیز کرد. برای مثال با فعل حال بنویسید که من الآن انگیزه دارم و عباراتی با مفهوم آینده را در متن خود(مانند من انگیزه خواهم داشت.) به کار نبرید.
  3. حالا باید متون نوشته شده را به صوت تبدیل کنید. این کار را با استفاده از نرم افزارهایی خاص به راحتی می‌توانید عملی سازید. خوب است بدانید عمده این نرم افزارها می‌‌توانند به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرند.
  4. در این مرحله باید سرعت صوت ساخته شده را افزایش دهید. برخی‌ها می‌گویند که این مرحله الزامی نیست و بدون آن هم می‌توان نتایج دلخواه را تجربه کرد. اما شما برای احتیاط حتما این مرحله را هم طی کنید. به یاد داشته باشید، در این مرحله نیز مانند مرحله ۴ باید از یک سری از نرم افزارها در جهت سرعت دهی صوت خود استفاده کنید.
  5. مرحله بعد، افزودن یک موزیک دلخواه در پس زمینه فایل صوتی آماده شده توسط خود است. در واقع شما نیاز خواهید داشت که آهنگی آرامش‌بخش همراه با فایل صوتی خود گوش کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. برای این کار می‌توانید یک آهنگ ملایم دلخواه با توجه به ساعاتی که قرار است آن را گوش کنید، در فایل صوتی خود جاسازی کنید. برای مثال اگر در هنگام خواب می‌خواهید آن را گوش کنید، آهنگی مناسب شب را در پس زمینه قرار دهید.( فایل تصویری هم در بعضی موارد الزامی است.)
  6. به ساده‌ترین مرحله پاسخ به ساخت سابلیمینال می‌رسیم. در این مرحله شما نیاز است که فایل صوتی خود را گوش کنید و اگر هر ایرادی داشت آن را بر طرف سازید. البته اگر فایل ایرادی نداشت، می‌توانید از همین الآن از سابلیمینال ساخته شده توسط خود نهایت بهره را ببرید.
[irp posts=”135044″ name=”چاکرای خورشیدی چگونه باز می شود؟”]

چه سابلیمینال‌هایی وجود دارد؟

جالب است بدانید، سابلیمینا‌ل‌ها محدودیتی ندارند. بنابراین شما می‌توانید، هر آن چه را که می‌خواهید با ساخت این نوع فایل‌های صوتی در درون خود پیاده‌سازی کنید. البته نکته قابل ذکر این است که شما باید در طی گوش دادن به سابلیمینال نهایت تلاش خود را در جهت برآورده شدن آرزو در پیش بگیرید.

برای مثال اگر حال خوش می‌خواهید نباید خودتان را مرتب در معرض شنیدن انواع اخبار ناگوار و البته پوچ قرار دهید. ( به یاد داشته باشید، شایعه در این اخبارها به شدت زیاد است و ناراحتی شما به واسطه شنیدن آن‌ها اصلا کار عاقلانه‌ای نیست. پس شایعات نباید شما را بیازارد.)

ساخت سابلیمینال

جمع‌بندی ساخت سابلیمینال

به پایان مطلب امروز رسیدیم. در این مقاله ما سعی که کردیم که تماما  به پرسش ساخت سابلیمینال پاسخی کوتاه، اما جامع به شما عزیزان بدهیم.

حالا اگر شما از کسانی هستید که به این نوع مقالات علاقه دارید، سایر مطالب ما نیز می‌تواند کمک کننده راه شما باشد. چرا که مقالات ما به تعداد فراوانی برای علاقمندان گرد هم آمده است. برای مثال اگر با سابلیمینال و آشنایی ندارید، مقاله سابلیمینال چیست را دنبال کنید. در زمینه قانون جذب و ضمیر ناخودآگاه هم مطالبی گسترده وجود دارد، پس ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد