قانون جذب جفت روحی

آیا میدانید  قانون جذب جفت روحی چیست و در زندگی ما چه نقشی دارد؟ آیا اصلاً به وجود آن اعتقاد دارید؟ آیا میدانید علاوه بر موضوعات متعدد روانشناسی، در قرآن نیز به این مورد اشاره شده است؟

اگر میخواهید به پاسخ سؤالات بالا برسید و اطلاعات جامع و کاملی در این باره بدست آورید، لازم است تا پایان این مطلب همراه ما باشید. احتمالاً در مورد قانون جذب، مطالب پراکندهای از این طرف و آن طرف به گوشتان خورده است. اگر بگوییم با این قانون، جذب جفت روحی نیز امکان‌پذیر است، متعجب میشوید؟ در این مطلب قرار است هر آن چه که میتواند در این زمینه کمکتان کند را شرح دهیم و اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم.

جفت روحی چیست؟

این سؤال سالهاست که مطرح شده و پاسخهای زیادی به آن داده شده است. برای آن که با کلمات ساده‌تر بخواهیم توضیح دهیم، می توانیم به نیمه گمشده اشاره کنیم. البته دقت داشته باشید ک جفت روحیتان را با نیمه گمشده اشتباه نگیرید. مطمئناً بارها در زندگیتان این کلمه را شنیدهاید. بسیاری از افراد بر این عقیدهاند که یک روح از همان ازل به دو نیم تقسیم شده است.

نام آنها یین و یانگ یا همان زن و مرد میدانند که برای رشد، پیشرفت، معرفت و شناخت به دنیا آمدهاند. بنابراین میتوان این طور گفت که هر کسی در طرح الهی خود شخصی را دارد که با وجودش روح او را کامل کرده است.

حضور جفت روحی در زندگی موضوعی نیست که انسان به سادگی از آن بگذرد، همان طور که میگویند از همان ابتدا به عنوان یک دغدغهی درونی برای انسان ها بوده است. همه ی انسانها به دنبال فردی هستند که در تنهایی آنها به عنوان همدمی در کنارشان باشند و حرفهای ناگفته ی درونی آنها را بفهمند.

ذهن و روح انسان تا همیشه درگیر این موضوع بوده و خواهد بود. البته شاید فرد اصلاً نداند که به دنبال چه چیزی است، اما اگر به طور حقیقی صحبت کنیم، فرد در تمام زمانها از درون به دنبال جفت خود بوده است. همیشه و همیشه به دنبال شخصی است که در کنار او باشد و آرامشی ناب و طولانی مدت را تجربه کند، نه آرامشی که از سر خوشی های زودگذر و آنی باشد.

شخصی که از آن صحبت میکنیم، در واقع همان نیمه شما یا بهتر است بگوییم همان جفت روحی شما است. جالب است بدانید در قرآن نیز به این موضوع اشاره شده است و همین موضوع میتواند مهر تأییدی بر وجود جفت هر فرد در دنیا باشد. در ادامه به نشانه های بیشتری در این مورد اشاره خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش قانون جذب ثروت [6 قانون جذب پول]

جفت روحی در قرآن

به جفت روحی در قرآن نیز به گونه‌ای اشاره شده است. در بررسی نشانه هایی که در قرآن آمده است، متوجه میشویم که همهی آن چه که در مورد وجود جفت در دنیا گفته میشود حقیقت دارد. خداوند در قرآن کریم فرموده است:

فاطر السموات و الارض جعل لکم من انفسکم ازواجا و من الانعام ازواجا یذرؤوکم فیه لیس کمثله شی ء و هو السمیع العلیم

خداوند آسمانها و زمین را آفریده است. برای شما در زمین جفتهایی از جنس خودتان قرار داده است. برای چهارپایان نیز جفتهایی از جنس خودشان آفریده است. این جفت قرار دادن وسیله ای است برای تکثیر نسل های شما. خداوند است که مثل و مانندی ندارد و اوست شنونده و دانا.

آیات بسیار زیاد دیگری در قرآن آمده است که بر روی این موضوع تأکید میکند. به طور کلی میتوان به این صورت نتیجه گیری کرد که خداوند در قرآن میفرمایند:

یک جفت برای هر موجود زندهای که آفریدیم، مقرر کرده ایم و انسانها را تشویق به ازدواج کردن نمودیم. البته در قرآن در این باره که هر شخصی جفت و نیمه خاص خود را پیدا میکند و حتماً در زندگی به او خواهد رسید، چیزی گفته نشده است. در قرآن گفته می‌شود انسان، انتخاب‌های متعددی پیش رو دارد.

 

نقش ارتعاش در جذب جفت روحی چیست؟

همان طور که میدانید میتوانیم دنیایی که در آن زندگی میکنیم را دنیای ارتعاشات بدانیم. در واقع هر چیزی فرکانس خاصی برای خود دارد. پس میتوان گفت که برای جذب جفت خود، باید بتوانیم فرکانس مناسبی را ارسال کنیم. بیایید در ابتدا نگاه جزئی تر به نقش ارتعاش در این دنیا داشته باشیم:

فرض اصلی قانون جذب این است که همه چیز با سطح انرژی یکسان به سمت یکدیگر کشیده میشوند. بنابراین میتوان گفت هر دو موجودی که در سطح مشابهی از فرکانس هستند، یکدیگر را جذب میکنند.

ارتعاش نیز نوعی انرژی معنوی است که هر فردی از خود بیرون میدهد. به عبارتی میتوان گفت همان حال و هوای ما است. میتوان از این تعریف نتیجه گیری کرد که احساس درونی ما بر آن چه که از دنیای بیرونی منعکس میشود، تأثیر مستقیمی دارد.

در تعریفی دیگر میتوان گفت که به وجود قانون جذب و جفت روحی در قرآن نیز اشاره شده است. پس کاملاً واضح است که این دو با یکدیگر مرتبط اند و میتوان با استفاده از قانون جذب، جفت خود را پیدا کرد.

بسیاری از افراد در ابتدای ملاقات با یک فرد، تصور میکنند که او همان جفت روحی آنها است و تمام ویژگی های مدنظرشان در او وجود دارد. اما پس از گذشت زمان، به طرز ناامیدکنندهای آن پتانسیل اولیه و امیدوارکننده از بین میرود. در چنین مواقعی معمولاً افراد در نهایت به این نتیجه میرسند که ما هیچ شباهت درونی به یکدیگر نداشته ایم. در واقع چنین افرادی به صورت ارتعاشی با شریک خود آشنا نشده اند.

 

ارتعاش و قانون جذب جفت روحی

از بخش قبلی میتوان نتیجه گیری کرد که یکی از مهمترین پایه ها در قوانین جذب خواسته هایمان، وجود ارتعاشات مناسب است. احساسات و افکارمان این ارتعاشات را تولید میکنند. به عنوان مثال، اگر به موضوعی علاقه مند باشیم و با فکر کردن به آن از درون شاد شویم، ارتعاشات مثبتی را به طرف کائنات ارسال میکنیم. در واقع به کائنات میگوییم که بیشتر در مورد آن موضوع وارد زندگیمان کنند.

با توجه به نقش قانون ارتعاش، میتوان گفت به هر چه که فکر کنی همان میشود. هر چیزی را که میخواهید وارد زندگیتان کنید، نیاز به ارسال فرکانس مناسب دارد. لازم است در مدار همان موضوعی که به آن فکر میکنید بایستید. برای جذب جفت روحی خود، باید در مدار این موضوع قرار بگیرید و فرکانس درست و مناسبی را با فکر کردن به جذب آن، ارسال کنید. البته هیچ‌گاه این موضوع را فراموش نکنید که حس درونیتان پر از شور و شوق باشد.

 

نشانه های جفت روحی

این که تنها در مورد نقش ارتعاش و چگونگی جذب نیمه گمشده خود بدانید کافی نیست. علاوه بر این موضوعات، باید با نشانههای وجود آن در زندگیتان آشنا باشید تا در صورت رو به رو شدن با هر شخصی، او را به عنوان جفت خود به حساب نیاورید. نشانه ها و علائم بسیار زیادی وجود دارد که به شما کمک میکند، جفت خود را در زندگی تشخیص دهید. این علائم و نشانهها عبارتند از:

  • جفت روحی دوست بسیار خوبی برای شما خواهد بود.
  • کامل کننده شما نیست، اما موجب میشو که در زندگیان رشد و پیشرفت چشمگیری داشته باشید.
  • زمانی که او را میبینید، احساس میکنید پیش از این هم با او ملاقات کردهاید.
  • شما را خیلی خوب میشناسد و درک میکند.
  • اعتقادات و باورهایتان شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارد.
  • احساس میکنید که او در زندگی شما نقش کلیدی دارد.
  • احساستان این است که شادی و رشد معنوی برای شما به وجود میآورد.
  • در دیدار اول، کشش احساسی قوی بین شما برقرار میشود.
  • احساس میکنید که اکنون شخصی را که منتظرش بودید، یافته اید.
  • به راحتی هر چه تمام تر، میتوانید خودتان را بروز دهید.
  • از طرف او هیچ ترسی از قضاوت یا طرد شدن نخواهید داشت.
  • احساس بزرگی را تجربه میکنید، گویی که در دریایی آرام و بیکران شناور هستید.
  • علاقه فراوانی به یکدیگر دارید و احتمال اختلاف و دعوا بین شما کم است.
  • الزاماً رابطه با او همیشگی نیست، میتواند پس از مدتی تمام شود.
  • بین جفتها، رابطه تله پاتی بسیار قوی برقرار است.
  • مطمئن باشید که برای پیشرفت کردن و بهتر شدن در زندگی به شما کمک میکند.
  • ممکن است این فرد همجنس شما باشد.

یک مورد مهم: شاید فکر کنید، فردی که به عنوان جفت روحی شناخته میشود، همان یار شما در زندگی است. در صورتی که این تصور غلط است و این فرد میتواند هر نسبتی با شما داشته باشید. به عنوان مثال، مادر، خواهر و …

 

چگونه جفت روحی خود را پیدا کنیم؟

با استفاده از ضمیر ناخودآگاه جذب هر چیزی امکان‌پذیر است. همه چیز از ذهن ناخودآگاه آغاز میشود و شروع مسیر رسیدن به هدف نیز از همین جا است. یکی از بهترین راههایی که بتوان در این مسیر قرار گرفت یا به عبارت دیگر فرمانهای لازم را صادر کرد، استفاده از عبارات تأکیدی است.

سعی کنید این پیام را عمیقاً به ضمیر ناخودآگاه خود بفرستید:

من میخواهیم در زمان مناسب، جفت روحی خود را پیدا کنم و برای همیشه با او باشم. در این جذب، خداوند عالم یار و یاور من است.

در عبارت بالا از زمان مناسب استفاده کردیم. به این معنا که اگر جفت خود را در زمان مناسب پیدا نکنید، ممکن است جنبهی عشقی که باید را نداشته باشید و به هر دلیلی راهتان از یکدیگر جدا شود. ضمیر ناخودآگاهی که از شعور جهانی برخوردار است، این شخص را به اذن خداوند پیدا میکند. در ادامه قانون جذب به میان میآید و با فرستادن ارتعاشات مناسب، جفتتان را به شما میرساند.

نکته: البته لازم نیست نگرانی خاصی بابت این موضوع داشته باشید. بیایید به کائنات اعتماد کنید و بدانید که حواسشان به همه چیز خواهد بود. این که شخص چگونه و کجا حضور پیدا میکند، نمیتواند دلیلی برای نگرانی باشد. کائنات راهی که بتوانید یکدیگر را ملاقات کنید، انتخاب کرده و پیش رویتان قرار میدهد.

تنها بر روی آن چه که میخواهید درون جفت روحی شما قرار بگیرد، تمرکز کنید. این اطمینان را در درون خود ایجاد کنید که شما دارای لیاقت هر چیزی که میخواهید هستید.

 

چند عبارت تأکیدی مهم

هر روز در آغاز صبح و در آخر شب، این عبارت تأکیدی را بنویسید و آنها را با خود تکرار کنید:

  • به لطف الهی، هم اکنون جفت من در مکان و زمان مناسب در کنارم قرار میگیرد.
  • هم اکنون عقد من و جفت من که در آسمانها بسته شده است، به لطف الهی هم اکنون بر روی زمین پدیدار میشود.
  • هم اکنون تا ابد با جفت روحی خود یکی خواهم شد.

بعد از آن که جفت خود را یافتید و با او رو به رو شدید، زمان آغاز کارتان فرا میرسد. در این زمان است که باید تمام تلاش خود را به کار ببرید تا پیشرفت و رشد بیشتری داشته باشید و بتوانید در نهایت رسالت خود را به پایان برسانید. تلاش کنید همیشه آگاه و هوشیار باشید و اگر فرصتی برای مواجه با جفت خود پیدا کردید، آن را از دست ندهید.

علاوه بر نوشتن عبارات تأکیدی و تکرار آنها، لازم است در طول روز مراقب افکار و کلام خود باشید. در این صورت است که میتوانید ارتعاش مناسبی را ارسال کنید. به بیان دیگر زمانی که کلامتان و دلتان با هم یکی باشد، کائنات دچار تناقض نمی‌شوند.

این موارد را فراموش نکنید و بدانید که با انجام این تمرینات، میتوانید شخص مورد نظرتان را پیدا کنید. قانون جذب دست به کار خواهد شد، مسیر را برای شما هموار میکند و کمک میکند که به یکدیگر برسید.

 

جفت روحی چیست و در زندگی ما چه نقشی دارد؟

به زبان ساده جفت روحی همان نیمه گمشده است که با دست یافتن به آن و استفاده از راهنمایی های آن می‌توانید خود را در هر زمینه ای که تمایل دارید رشد و ارتقا دهید.

 


جمع‌بندی

فراموش نکنید که اگر حال و هوای خوبی داشته باشید، هیچ‌گاه ندای درونیتان به شما دروغ نمیگوید. بنابراین برای آن که جفت روحی خود را پیدا کنید، در ابتدا باید از درون حالتان خوب باشد، با حال خوبتان ارتعاشات مناسبی را ارسال کنید و از نتایج شگفت انگیز قانون جذب، حیرت‌زده شوید.

امیدواریم با استفاده از راهکارهایی که بیان کردیم، بتوانید جفت خود را در مکان و زمان مناسب در کنار خود داشته باشید و حس عمیق آرامش را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد