قانون جذب شغل

قانون جذب شغل، شاید زمانی که در مورد قانون جذب شغل می شنوید متعجب شوید و تصور کنید که اصلاً چنین چیزی امکان پذیر نیست. جالب است بدانید که این قانون، یکی از قوانین اثبات شده در طبیعت است. اگر تنها بیاموزید که چگونه باید از قانون جذب در زندگی خود استفاده کنید، خواهید دید که به طور شگفت انگیزی به تمام خواسته‌های معقولتان، از جمله پیدا کردن شغل دلخواه یا افزایش درآمد می رسید.

امروزه در مورد قانون جذب شغل اطلاعات بسیار زیادی در دسترس است. تکنیکهایی در رابطه با این قانون وجود دارد که به افراد کمک می کند کسب و کار مناسبی را به سمت خود جذب کنند، درآمد خود را افزایش دهد و به موفقیتهای بسیار بزرگی در شغل خود دست پیدا کنند.

قانون جذب شغل چیست؟

تاکنون بارها در این باره شنیدهایم که هر چه در زندگیمان رخ میدهد، توسط خودمان جذب شده است . اصلی ترین مفهوم قانون جذب نیز همین است. اگر در زندگی فکر خود را معطوف به چیزهای مثبت کنید، خواهید دید هر آن چه که خوب و مثبت است برایتان رخ میدهد و بالعکس اگر فکرتان متمرکز بر روی چیزهای منفی باشد، اتفاقات منفی را در زندگی تجربه میکنید.

با توجه به این موضوع کاملاً منطقی است که به کمک قانون جذب به شغل مناسب و افزایش درآمد برسید. تنها شرط ممکن این است که به خودتان و افکارتان ایمان داشته باشید . تا وقتی که در گوشهای از ذهنتان تصور کنید که رسیدن به جایگاه دلخواه، درآمد بالا و امکان پذیر نیست، نمیتوانید به نتایج دلخواهتان در زندگی برسید.

ما در این جا از یک قانون جهانی به نام قانون جذب شغل صحبت میکنیم . اگر بخواهیم با یک مثال علمی این مسئله را روشن کنیم، میتوانیم به فیزیک کوانتوم اشاره کنیم. طبق قوانین فیزیک کوانتوم، انرژیهایی که یکدیگر را جذب میکنند، هم نام هستند.

همه چیز در این جهان از انرژی تشکیل شده است . بنابراین شما هم توانایی این را دارید که با استفاده از انرژی ذهنی خودتان، بهترینها را به سمت خود جذب کنید.

چگونه با قانون جذب در شغل خود به موفقیت برسیم؟

اگر در جستجوی شغل مناسبی هستید و یا میخواهید در شغل کنونی خود به جایگاه و درآمد بالایی برسید، قانون جذب شغل را فراموش نکنید . سعی کنید از این اصل به طور جدی در زندگی خود استفاده کنید، افکارتان را تغییر دهید تا بتوانید به هدف دلخواهتان برسید. نگرشها و اقدامات افرادی که در شغل خود موفق بودهاند را بررسی کنید.

خواهید دید که همهی آنها، مشتاق و مثبت اندیش هستند . همیشه سرشان را بالا گرفتهاند و لبخند بر لب دارند . از ته وجودشان اعتقاد دارند که شغل مناسبی را پیدا خواهند کرد. افرادی هم هستند که هم چنان درگیر افکار منفی خود هستند و فکر میکنند که هیچ گاه نمیتوانند به آن چه لیاقتش را دارند و در ذهنشان است، برسند .

بیشتر بخوانید: کارما چیست؟ + [10 قانون اصلی کارما]

پیدا کردن شغلی مناسب با قانون جذب

  • شاید بگویید مثبت فکر کردن شما را در مسیر درست قرار میدهد . درست است اما دقت داشته باشید که سطحی فکر کردن فایدهای ندارد . باید از اعماق وجود خود مثبت فکر کنید و اطمینان داشته باشید که لایق آن چه که میخواهید، هستید.
  • آن چه که فکر میکنید و آن چه که انجام میدهید را با هر آن چه که میخواهید به آن برسید، هماهنگ کنید . باید بدانید که اگر افکار و اعمالتان در تضاد با هدفتان باشد، راهکارهای پیدا کردن شغلی مناسب با قانون جذب برای شما کارساز نخواهد بود.
  • علاوه بر تمرکز بر روی افکارتان، میتوانید در مورد شغلی که مد نظرتان است، صحبت کنید . همچنین میتوانید شغل مناسبتان را بنویسید و با تمرکز بر روی آن، افکارتان را در مسیر درست قرار دهید.

مراحل قانون جذب شغل

قرار نیست کار چندان عجیب و غریبی انجام دهید. تلاش کنید ارتعاشات مثبتی به سمت کائنات بفرستید، امکان ندارد این کار را از ته دلتان انجام دهید و باز هم احساس بدی داشته باشید. همین احساسات است که به شما میگویند، کائنات به خواستههای شما پاسخ خواهند داد.

با کمک احساساتتان میتوانید بفهمید که آیا در حال حرکت به سمت خواستههای خود هستید یا نه؟ به شما اطمینان میدهیم که اگر احساسات مثبتی درونتان داشته باشید، خواهید دید که اتفاقات باورنکردنی و شگفت انگیزی را تجربه میکنید. برای رسیدن به این مرحله، تنها نیاز به تمرین دارید. مراحل قانون جذب را بشناسید و با انجام آنها، درخواستهای خود برای رسیدن به یک شغل مناسب و داشتن درآمد بالا را به طرف کائنات بفرستید .

مراحل پیدا کردن شغلی مناسب با قانون جذب، عبارتند از :

مرحله اول: درخواست

  • اولین قدم برای جذب شغل مناسب با استفاده از قانون جذب، این است که دقیقاً بدانید و بگویید که چه میخواهید. به چیزهایی که میخواهید فکر کنید و ارتعاشات ذهنی خود را به سمت کائنات بفرستید. تلاش کنید با فکر کردن به خواستههای خود، احساس مثبتی را در درونتان ایجاد کنید و با سایر ارتعاشات موجود در کائنات نیز هماهنگ شوید. باید برای استفاده از قانون جذب شغل تمرین کنید، کائنات متوجه ارتعاشات ذهن شما خواهند شد.

مرحله دوم: باور

  • به خودتان و خواستههایتان باور داشته باشید. اطمینان داشته باشید که کائنات به خواستههای شما توجه میکنند. افکار مثبت شما، اتفاقات مثبتی را در زندگیتان رقم خواهد زد. همیشه نسبت به آن چه فکر میکنید، آگاه باشید . زمانی که درخواست خود را بیان کردید، تصور کنید که اگر به شغل مد نظرتان برسید چه احساسی خواهید داشت. به بیان دیگر باید با باور عمیقی، خواسته هایتان را دنبال کنید.

مرحله سوم: دریافت

  • با انجام دو مرحله قبلی از مراحل قانون جذب شغل، دیگر اصل کار را انجام دادهاید . اکنون نوبت مرحله دریافت و رسیدن به خواستههایتان است . با کمی تمرین و تمرکز بر روی افکار و باور خود، خواهید دید که در نهایت کائنات پاسختان را میدهند و شما را به خواسته‌هایتان می‌رسانند.

این مراحل را تمرین کنید. مرور کردن آنها باعث میشود که افکاری مثبت داشته باشید و با احساسات مثبت درونی خود، به تمام خواستههای شغلی که در ذهن دارید، برسید.

 

بیشتر مطالعه کنید: راز اعداد تسلا و نحوة استفاده از آن ها

۴ تکنیک قانون جذب شغل تضمینی

در ادامه به برسی تکنیکهایی میپردازیم که با استفاده از آنها میتوانید در استفاده از قانون جذب شغل، به موفقیت برسید.

نکته: لازم است تأکید کنیم که برای رسیدن به اهداف نهایی خود، باید صبور باشید . برای آن که قانون جذب به شما جواب دهد، نیاز به زمان دارید . باور داشته باشید و با صبوری، در نهایت به شغل مورد نظر خود برسید.

تکنیک اول؛ رها کردن باورها و اعتقادات محدود کننده

باورهای محدود کننده خود را رها کنید . باید خودتان را به اندازهی کافی خوب بدانید و باور داشته باشید که شایستگی بهترینها را دارید . از جذب و تکرار چیزهای منفی بپرهیزید . محدودیت ذهنی را بردارید و افکار خود را بر روی قدرت، موفقیت و درآمدهای بالای شغلی متمرکز کنید.

میتوانید برای به کارگیری قانون جذب شغل در این تکنیک، از عبارات تأکیدی زیر استفاده کنید:

  • من در فراوانی نعمت هستم .
  • به اندازهی کافی، خوب و عالی هستم .
  • من شایستگی تحقق تمام آرزوهایم را دارم .

این عبارات را با صدای بلند بخوانید، عبارت تأکیدی پس از مدتی جواب مثبت خواهند داد. در صورتی که فکرهای محدود کننده به سراغتان آمد، سریعاً آنها را رها کنید و به جای آن از عبارات تأکیدی مثبت استفاده کنید.

تکنیک دوم؛ تمرین شکرگزاری

تمرکز خود را بر روی زیباییهای زندگی بگذارید و شکرگزار آنها باشید . اگر میخواهید با استفاده از قانون جذب شغل، یک شغل مناسب و پردرآمد را جذب کنید، ضروری است از نحوهی عملکرد قانون جذب مطلع باشید . اگر در حال حاضر از شغل خود رضایت ندارید، لازم نیست مدام نکات منفی آن را به خود یادآوری کنید.

بالعکس به دنبال مواردی باشید که خوشحالتان میکنید، از طریق طریق حس و حال درونی خود را مثبت کنید . به این ترتیب میتوانید در مسیر رسیدن به شغل بهتر و مناسبتر قرار بگیرید.

شکرگزاری منجر به مثبت نگری میشود . همچنین شما را در ارتعاشات بالاتری قرار میدهد . شکرگزاری، باعث افزایش انرژی شما میشود و در نهایت باعث میشود در یک شغل مناسب به پول و موفقیت بیشتری برسید.

تکنیک سوم؛ رها کردن کنترل بیش از حد

رها کردن کنترل زندگی، یکی دیگر از تکنیکهای قانون جذب شغل است . اگر بر روی چیزهایی که میخواهید کنترلی بیش از حد داشته باشید، به مرور وابسته میشوید . این وابستگی بیش از حد را کنار بگذارید و جملات زیر را با خود تکرار کنید:

  • همین حالا، همه چیز برای من است.
  • همه چیز در این دنیا به نفع من است.

برای استفاده از قانون جذب، تلاش کنید از روند کاری که در هر حال انجام آن هستید لذت ببرید . مدام با خود تکرار کنید که یک قدم به هدف نهایی نزدیکتر شدهاید. با رها کردن همه چیز متعادلتر میشوید و حتی ممکن است در زمانی که اصلاً انتظارش را ندارید، شغل مناسبتان را پیدا کنید.

تکنیک چهارم؛ رها کردن ترس در زندگی

هیچ گاه به ترس اجازه ندهید کنترل شما را به دست بگیرد . ترس باعث میشود در مسیر انجام کارهایتان محدود شوید . بنابراین بهتر است ذهن خود را از طریق تمرینهایی مانند مدیتیشن از ترس رها کنید . افکارتان را رشد دهید، حواستان باشد که که به ترسهایتان در زندگی قدرت ندهید و آنها را رها کنید.

 

 راز قانون جذب شغل

  • آیا میدانید در هر لحظه، قانون جذب در حال عمل کردن است؟ کائنات ارتعاشات را به صورت دائم دریافت میکنند و در نهایت به آن پاسخ خواهند داد . در واقع میتوان قانون جذب کار را نیروی طبیعی دانست که به افکار منفی و مثبت شما پاسخ میدهد.
  • راز دیگر قانون جذب کار، رها کردن آن است . در صورتی که مدام به شغل رویایی خود فکر کنید، دچار وسواس میشوید . خونسرد باشید و اجازه دهید کائنات به خواستههایتان پاسخ دهند.
  • همیشه شاد باشید . شاد بودن و مثبت بودن افکارتان راز دیگری از قانون جذب شغل است . به تخصص و توانایی خود باور داشته باشید و مطمئن باشید که شایستگی رسیدن به شغل رویاییتان را دارید.
  • همیشه خونسردی و آرامش خود را حفظ کنید . با باور عمیق به تواناییهایتان و حفظ آرامشتان، به شغل و درآمدی که خواستهتان است فکر کنید . مطمئن باشید کائنات به افکار مثبت شما پاسخ میدهند.

جمع بندی

قانون جذب شغل و انجام تکنیکهای مربوط به آن کمک میکند که به شغل و درآمدی که مد نظرتان است، برسید . در این مطلب به طور مفصل در مورد این قانون صحبت کردیم . دانستید که افکار مثبت و منفی چه تأثیری در رسیدن به خواستههایتان دارند. با مراحل قانون جذب کار آشنا شدید.

عبارات تأکیدی را بیان کردیم که تمرین کردن آنها شما را در مسیر رسیدن به خواستههایتان قرار میدهند. کائنات صدای شما را میشنوند و در حالی که انتظارش را ندارید، شغل مناسبی را پیش رویتان قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد