سریع ترین راهکار فعال کردن چشم سوم

چشم سوم چیست و فعال کردن چشم سوم چگونه است؟

چشم سوم به عنوان یکی از هفت چاکرای بدن بوده که در بین هفت چاکرا، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاص خود را دارد. این چاکرا که به عنوان ششمین چاکرای بدن شناخته می‌شود، توانایی‌های بسیاری را برای فرد به همراه دارد و سبب تمرکز بیشتر نیز می‌شود. در این مقاله و در ادامه به دنبال آن هستیم که روش‌های مختلف برای باز کردن و فعال کردن چشم سوم را پیدا کرده و درباره هریک توضیحاتی را ارائه دادیم و در انتها به این موضوع پرداختیم که آیا وجود چشم سوم از نظر علمی به اثبات رسیده است یا خیر.

از قرآن گرفته تا گیاهان دارویی و ذکر را برای فعال کردن چشم سوم مواردی هستند که برخی در موضوع چشم سوم به آنها اشاره داشته‌اند و ما نیز به نقل از آنها در اینجا آنها را بیان می‌کنیم. نکاتی که به شما کمک کند تا اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری درمورد این مفهوم داشته باشید.

چگونه چشم سوم خود را باز کنیم

ابتدا باید به این موضوع توجه کنید که وجود چاکراها و به خصوص چشم سوم در انسان به صورت علمی به اثبات نرسیده است. با این وجو در ادامه به راه‌ هایی که افراد و محققین در این زمینه به آن باور دارند می‌پردازیم.

چشم سوم در قران

هیچ اشاره مستقیمی به چشم سوم در قرآن وجود ندارد. با این وجود، برخی از مفسران معتقدند که آیه 22 سوره قاف اشاره ای به چشم سوم دارد. این آیه می گوید: “تو در غفلت از این بودی، پس ما پرده را برداشتیم و چشمانت تیزبین شد.” برخی از مفسران معتقدند که این آیه به این معنی است که خداوند پرده ای از غفلت را از چشمان انسان برداشت تا بتوانند حقیقت را ببینند. این حقیقت می تواند شامل چیزهایی مانند وجود چشم سوم باشد.

چشم سوم مفهومی است که در بسیاری از فرهنگ ها و ادیان یافت می شود. اعتقاد بر این است که چشم سوم چشم بصیرت یا بینایی است. برخی از مردم معتقدند که چشم سوم در وسط پیشانی قرار دارد، در حالی که برخی دیگر معتقدند که می تواند در هر نقطه از بدن قرار داشته باشد.

ذکر برای فعال شدن چشم سوم

به عنوان یکی از راهکارهای فعال شدن چشم سوم که برخی به آن معتقد هستند می‌توان به کمک گرفتن از اذکار الهی اشاره کرد. اذکار الهی و آسمانی راهی هستند که به وسیله آن می‌توان چشم سوم را فعال کرد و دیدگاه بهتری را در این زمینه داشت. در این بین، اذکار قرآنی و برخی از سوره‌های قرآن نیز به عنوان اذکار الهی برای فعال کردن چشم سوم شناخته می‌شوند.

 

فعال شدن چشم سوم با قرآن

برخی محققین به عنوان یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای فعال شدن چشم سوم استفاده از اذکار قرآنی را مهم می‌دانند. به اعتقاد آن‌ها برخی از سوره‌های قرآن این خاصیت را دارند که به مرور سبب باز شدن و فعال شدن چشم سوم می‌شوند. با اینکه برای هریک از این سوره‌ها روش خاصی برای فعال کردن چشم سوم وجود دارد، اما به هرحال می‌توان آن‌ها را مسیری برای فعال کردن چشم سوم دانست.

سوره حمد  را به عنوان یکی از اصلی‌ترین سوره‌های و اذکار قرآنی می‌دانند که با استفاده از آن می‌توان چشم سوم را به سرعت باز کرد. استفاده از این سوره در کنار برخی دیگر از سوره‌های قرآنی توحید را کمک کننده دانسته‌اند. این افراد همچنین بر این باور هستند که فعال شدن چشم سوم موضوعی است که در قرآن درباره آن حرف زده شده و آیاتی نیز در خصوص آن نازل شده است. به عنوان شناخته شده‌ترین آیه درباره فعال کردن چشم سوم می‌توان به آیه 22 در سوره قاف اشاره کرد. در این سوره و این آیه خداوند می‌فرماید: “تو در غفلت از این بودی، پس ما پرده را برداشتیم و چشمانت تیزبین شد.”

بیشتر بخوانید: کارما چیست؟ + [10 قانون اصلی کارما]

فعال شدن چشم سوم

گیاهی که چشم سوم را باز می‌کند

در دل طبیعت می‌توان راهکارهای بسیاری را برای هر درمانی پیدا کرد. این موضوع حتی در خصوص چشم سوم نیز افرادی اعتقاد دارند این امر صحت دارد و در دل طبیعت می‌توان راهکاری را برای فعال کردن چشم سوم پیدا کرد. آنها بر این باورند گیاهان مختلفی این شرایط را فراهم می‌سازند و می‌توانند در فعال کردن چشم سوم مؤثر باشند.

عصاره و رایحه گیاهانی مانند چوب صندل، اسطوخدوس، کندر، مریم گلی سفید و کاج مواردی هستند که می‌توانند در این مسیر کمک کننده باشند. علاوه بر فواید بسیار در دل این گیاهان می‌توان تاثیرات مثبت آن بر روی چشم سوم یا همان چاکرای ششم را نیز مشاهده کرد. این تاثیرات معمولا به وسیله تحریک شدن غده کاجی و تقویت آن صورت می‌گیرد تا به نتیجه رسیده به فعال کردن چشم سوم بینجامد.

بیشتر مطالعه کنید: راز اعداد تسلا و نحوة استفاده از آن ها

ساده‌ترین راه برای فعال کردن چشم سوم

با توجه به موارد و مدارک موجود در محافل مختلف که در مورد وجود چاکرا‌ها و بازکردن آن‌ها صحبت کرده‌آند، زمانی که به دنبال باز کردن و فعال سازی یک چاکرا در بدن هستید، ممکن است راهکارهای بسیاری برای این منظور وجود داشته باشد. در بین تمامی راهکارهای موجود برای باز کردن چشم سوم یا هریک از چاکراهای دیگر می‌توان به نگاه کردن به رنگ چاکرا اشاره کرد.

در واقع برای فعال شدن هر چاکرا نگاه کردن به رنگ آن می‌تواند مؤثر باشد. از همین رو برای فعال شدن چشم سوم، نگاه کردن به رنگ نیلی که رنگ چاکرای ششم یا همان چشم سوم است، می‌تواند تاثیر خاص خود را در این زمینه داشته باشد.

سریع ترین راه برای فعال کردن چشم سوم

غیر از راهکار بیان شده در بالا، راهکارهای بسیار دیگری نیز بیان شده است که می‌توانند برای باز شدن سریع چشم سوم تاثیر مستقیمی را داشته باشند. هریک از این راهکارها دارای مزایا و معایب خاصی هستند. مزایایی که می‌تواند موجب استفاده بیشتر و استقبال افراد بسیاری از آن راهکار شده و نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد.

سریع بودن راهکار می‌تواند یکی از این مزایا باشد. در این بخش به سراغ سریع‌ترین راهکارها برای فعال کردن چشم سوم رفته‌ایم تا بتوانید با به کارگیری آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن چشم سوم خود را باز کنید. این راهکارها عبارت است از:

  1. تمرکز کردن بر روی نحوه و چگونگی تنفس خود
  2. استفاده دائمی و همیشگی از مراقبه و مدیتیشن
  3. انجام ورزش‌های آرام بخش مانند یوگا در طی روز
  4. شست‌وشوی سینوس‌ها و حفره‌های آن در طی زمان
  5. حضور در طبیعت برای مدت زمان طولانی و داشتن توجه به آن
  6. گوش فرا دادن به صداهای دلنواز خصوصا صدای طبیعت و پرندگان
  7. داشتن برنامه روزانه دقیق و منظم برای انجام فعالیت و کارهای روتین
  8. توجه کردن به رویاهای مشاهده شده در زمان خواب و معناهای موجود در آن
  9. استفاده از گیاهان طبیعی به عنوان چاشنی و پخت غذاهای کاملا سالم در طی روز
  10. خواندن نماز و قرار گرفتن طولانی در حالت سجده به منظور تحریک چاکرای ششم
  11. خلوت کردن اطراف خود و خالی کردن محیط زندگی از وسایل اضافی و غیر ضروری

ماساژ دادن و ایجاد ضربه‌های آرام در نقطه آجنا یا همان چاکرای ششم در بین ابروان

 

یوگا راه فعال کردن چشم سوم

 

ده مورد از علائم فعال شدن چشم سوم

در این بخش به معرفی ده مورد از علائم فعال شدن چشم سوم پرداخته‌ایم تا با بررسی آن‌ها در خود بتوانید میزان فعال شدن چشم سوم را متوجه شوید. قبل از آن حتما توجه داشته باشید که این علائم به صورت علمی به اثبات نرسیده یا حتی رد نشده است. این علائم عبارت است از:

  1. داشتن توانایی برای خواندن ذهن افراد
  2. بهره بردن از احساسات قوی نسبت به نادیدنی ها
  3. افزایش قدرت تله پاتی و ارتباط ذهنی در شخص
  4. داشتن بیداری درونی و معنوی و افزایش میزان آن در زندگی
  5. پیش بینی زمان آینده و داشتن دوراندیشی در زندگی روزمره
  6. داشتن حساسیت زیاد نسبت به انواع نور مختلف موجود در محیط
  7. درگیری با سردردهای مکرر و شدید شدن هربار آن‌ها در زمان وقوع
  8. استفاده از دیدگاهی عمیق نسبت به مسائل و درک کردن عمق مسئله
  9. تغییر کردن احساسات قابل تجربه روزانه و نوع اندیشه و فکر کردن فرد درباره هر موضوع

تجربه کردن احساس فشار شدید در بین ابروان (دقیقا در محل نقطه آجنا و چاکرای ششم)

بیشتر بخوانید: رمزگشایی از قدرت ذهن آگاهی

آیا وجود چشم سوم به صورت علمی ثابت شده است؟!

چشم سوم یک مفهوم متافیزیکی است. این مفهوم در بسیاری از فرهنگ‌های مختلف وجود دارد و به عنوان یک چشم اضافی در پیشانی ار آن یاد می شود. با این حال، هیچ مدرک علمی تاکنون برای اثبات وجود چنین چشمی وجود ندارد. برخی از افراد ادعا می کنند که چشم سوم خود را باز کرده اند و توانایی دیدن دنیای معنوی را دارند. با این حال، هیچ مدرک علمی برای اثبات این ادعاها وجود ندارد.

چشم سوم بنا بر اعتقاد برخی اغلب با غده صنوبری مرتبط است، که یک غده کوچک در مغز است. غده صنوبری مسئول تولید ملاتونین است، هورمونی که در تنظیم خواب و بیداری نقش اساسی دارد. برخی از محققان معتقدند که غده صنوبری ممکن است همچنین نقشی در شهود و آگاهی داشته باشد. با این حال، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد غده صنوبری توانایی دیدن را دارد که بیان کننده وجود چشم سوم باشد. چشم سوم یک مفهوم متافیزیکی است و هیچ مدرک علمی برای اثبات وجود آن وجود ندارد.

اما رسیدن به احساس رضایت و موفقیت در زندگی بحثی است که در ادامه برای رسیدن به آن راهکاری به شما ارائه کرده‌ایم.

اولین قدم برای رسیدن به آرامش در زندگی

رسیدن به آگاهی و آرامش در زندگی از طریق چشم سوم، موضوعی بود که در این مقاله به آن پرداخته شده است، در حالی که وجود آن از طریق علمی ثابت نشده است و ما در اینجا به دنبال رد یا اثبات وجود چشم سوم نیستیم.

میتوان یکی از راه‌های رسیدن به رضایت و احساس موفقیت در زندگی را رسیدن به آرامش دانست. آرامش یک حالت ذهنی است که در آن احساس صلح و رضایت می‌کنید. این یک حالت ذهنی است که در آن احساس می‌کنید در کنترل زندگی خود هستید و توانایی آن را دارید که با هر چالشی که پیش می‌آید کنار بیایید.

آرامش برای سلامتی جسمی و روحی شما بسیار مهم است. وقتی آرام هستید، سیستم ایمنی بدن شما قوی‌تر است، فشار خون شما پایین‌تر است و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، سکته مغزی و سایر بیماری‌های مزمن کاهش می‌یابد. همچنین، وقتی آرام هستید، بهتر می‌خوابید، خلاقیت و انگیزه بیشتری دارید و در روابط خود با دیگران  بهتر عمل می‌کنید.

در اینجا برای افزایش آرامش شما هدیه‌ای ویژه در نظر گرفته‌ایم. برای اولین قدم در رسیدن به آرامش درون، فرم زیر را پر کنید تا جلسه اول از دوره آرامش درون را به صورت رایگان دریافت کنید. دقت کنید شماره همراه خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

شماره خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

جمع‌بندی پایانی مقاله

زمانی که به دنبال داشتن یک زندگی بهتر هستید، ممکن است با چاکراهای مختلف بدن آشنا شوید. چاکراهایی که باتوجه به ادعای برخی فعال کردن آن‌ها می‌تواند موفقیت بسیاری را در زندگی به دنبال داشته باشد و موجب بهبود شرایط برای زندگی فرد شود. در این مقاله به سراغ چاکرای ششم یا همان چشم سوم رفتیم. درباره آن نکاتی را بیان کردیم و از مهم‌ترین نکات و راهکارها برای فعال سازی چشم سوم حرف زدیم و در انتها بیان کردیم که وجود آن به صورت علمی به اثبات نرسیده است.

نکاتی که امید است با خواندن آن‌ها بتوانید نتایج خوبی را در زندگی رقم بزنید.

 

79 دیدگاه برای “سریع ترین راهکار فعال کردن چشم سوم

  1. طاها گفته:

    سلام کسی استاد خوبی رو سراغ داره که بتونه چشم سوم رو باز کنه اگه سراغ دارید ممنون میشم بفرستید یا معرفی کنید
    توی شاد یا روبیکا پیام بدین
    ۰۹۲۲۷۰۷۹۸۶۵
    ممنون

  2. طاها گفته:

    سلام لطفاً کسی می‌تونه کمکم کنه تا چشم سوم رو باز کنم اگر باز بشه شیرینی خوبی میدم
    توی شاد یا روبیکا
    شماره ۰۹۲۲۷۰۷۹۸۶۵

  3. سامان ۰۹۳۰۳۸۷۱۷۱۷ گفته:

    سلام و خسته نباشید من بیشتر شبها هر اتفاقی کە قرارە برام بیفتە چ خوب چە بد ازطریق خواب دیدن بهم اعلام میشه و بر حسب تعبیر اون خواب میتوانم بدانم که قراره خیر بهم برسه یاشر وبعضی شبها هم خواب مار گزیدگی یا گربه یا سگ رو میبینم که خیلی اذیت و ازارم میدهند که گاها حرف هم میزنن و مطلب دیگه هم اینه که با هر کسی دیدارکنم میتونم تشخیص بدم که قصد و نیتش چی هست از روی حرف زدنهاش و حرکات اعضای بدنش و احساساتش ممنونم میشم اگر بتوانید راهنما و کمک کنید که این علایم نشانه های چی هستن

  4. مهرشاد گفته:

    سلام اگر کسی بتونه کمکم کنه چشم سومم باز بشه قول میدم شیرینی خوبی دریافت میکنن
    اینم شمارم
    09921736503

        • مهدی شاهسونی گفته:

          سلام ابتدا درموردش خوب تحقیق کن بعد اقدام کن همینقدر که سخته به همین نسبت راحته با تمرین و باور ولی ضرر هم داره داٸما سرم مور مور میکنه و انگار وسط پیشونیم یه چیزی وول میخوره شبیه درد ناخواسته متوجه باز شدنش شدم و اگه بلد نباشیم ببندیمش داٸما صحبتهایی که میکنیم همه مارو دیوونه فرض میکنن حتی بعضی گوش نمیکنن بسکه براشون غیر قابل باوره احساس دیوانگی میکنی بااینکه همه چیز رو میبینی پس از مرگ قبلش زندگیهای دیگه ای که کردی هر چیزی اتفاقاتی که برای روحت بعدا میفته و کسانی که هستند و بقیه متوجه نیستند و شباهت دنیای بعدی و یازده دنیای دیگه که سپری میکنی در کمال ناباوری باز برمیگردی ولی افسوس که هیچ کدوم رو کسی یادش نمیاد و نمیشه هم اثبات کرد در کل احساس تنهایی میکنی و میخوای بیشتر و بیشتر از اینجا سفر کنی و اونقدر خسته که گاهی نشسته مغزم میخواد استپ کنه

      • مهدی گفته:

        سلام اقا مصطفی من دوست دارم با شما در تلگرام در ارتباط باشم دوست دارم از تجربیات شما بیشتر بدونم خیلی ممنون میشم اگه بهم پیام بدین چون دوست دارم بیشتر در این مورد بدونم از طرف کسی که تجربشو داره ) @stan_slimshady

      • حاج رضا گفته:

        سلام دوست من دنبال یک استاد برای باز کردن چشم سوم هست تهران هستیم.وشم سوم خیلی فعال داره فقط میخواد باز بشه.ممنون میشم راهنمایی کنید۰۹۳۷۲۱۰۴۵۴۳

      • حاج رضا گفته:

        سلام دوست من دنبال یک استاد برای باز کردن چشم سوم هست تهران هستیم.وشم سوم خیلی فعال داره فقط میخواد باز بشه.ممنون میشم راهنمایی کنید۰۹۳۷۲۱۰۴۵۴۳

  5. ائلیاد گفته:

    من میخوام به شناخت وجود خدا برسم و خیلی سردر گمم بعضی وقا اعتقاد دارم که وجود داره بعضی وقتا فکر میکنم که وجود نداره لطفا اگه کسی میدونه تو تلگرام به این ایدی پیام بده
    https://t.me/Elyad_khaji

  6. سپیده گفته:

    مطالبتون گنگ و ناقص هست سوره حمد رو نوشتین نحوه و تعداد نیست گیاهها رو نوشتین نخوه استفاده نیست لطفا برای تکمیل مطالبتون اقدام کنین

    • حمید رضا صادقی گفته:

      درود بر شما خوبان روزگار بانوی گرانمایه
      من هم با شما موافقم ⚘️🤝👌 البته عرض کنم که این خانم اعظم و تیم همراه که حرفه ای اینکاره نیستند ،مطالب را پس از تحقیق میدانی در سایت خود ذکر نمودند ،دقت کنید اول هر سرتیتر میگه ثابت نشده یا نقل قول میکنه 🤔😉🧐 ولی پیشنهاد من اینه که عود تمام چیزهایی که نام بردند را عود بگیرید و در محیط کار یا منزل روزی دوبار صبح و عصر روشن کنید تا دود کنه و با تمرکز و اعتماد به نفس بالا برخلاف عقربه های ساعت ۱۰ ثانیه بچرخانید یک مکث و دوباره ادامه دهید ،⭐️ نکته استفاده همه در یک روز یا جداگانه فرقی نداره و اینکه هر روز یکی را روشن کنید بازم تفاوت نیست ، سربلند و سرافراز باشید بانوی من یا حق

  7. امیر علی گفته:

    سلام دوستان بنده چشم سومم فعال شده و تونستم به دنیاهای دیگه ارتباط بگیرم ولی الان درسته قدرت هایی دارم اما زندگیم نابود شده شبها وقتی چشمهایم را میبندم و بعد وقت آنها را باز میکنم شخصی با چهره ای ناپاک را مقابل صورم مشاهاده میکنم اگر کسی مبتواند به من کمکم کند ممنون میشم به این شماره در روبیکا پیام بدهد
    ۰۹۰۱۲۹۸۰۵۸۱

    • سارا گفته:

      اشتباه شما این بوده که بدون در نظر گرفتن پاکسازی و فعال سازی بقیه چاکراهها سراغ این چاکرا دوست داشتنی رفتین شما باید شروع به پاکسازی بقیه چاکراهها کنید

    • ناشناس گفته:

      سلام خسته نباشید احتمالا شما تسخیر شده من لشگر 3هزار تاهی موکل دارم چشم سوم فقط با روش چله نشی باز میشه در کو و بیابان دوست عزیز اگر هنوز درمان نشدی من میتونم درمان منم 09231335203مسعود غلامی کارم جن گیری هست و رفع طلسم مرگ و پاکسازی

  8. عبوالرضا گفته:

    سلام من راه باز شدن چشم سوم را با آینه رفتم بدن خیلی گرم شد کمی سردرد گرفتم اما بعوس هیچ اعلامی نویدم استاد بای چکار کرد که چشم سوم فعال شود

  9. حسین آقامحمدی گفته:

    باسلام خدمت استاد من درمودچشم سوم که الان نزدیک دوسال خیلی عزاب میکشم اوایل صداهای جیغ دادور دادوصدای آژیر بلند میشنیدم، چشمامو که می‌بستم تصاویری از کائنات جنگل کوها ستارگان وکهکشانها رامیدیدم وخیلی موقه هم تصاویری از قیافهای وحشتناک میدیدم،
    ویک بار هم یک شماره 111رادیدم.درحال حاضر هم یه سری آدمایی هرجایی میرم یکدقیه منوآروم نمیزارن، توخونه بیرون هیچ آرامش ندارم،وبدون من هم بیصوچاری درحال ویبره است انگار زدن به برق.میخواستم کمکم کنید ممنون.

    • حمید رضا صادقی گفته:

      درود دوست عزیز من
      جای نگرانی نیست شما به یه شیخ ریاضت کشیده مراجعه کن درثاتیه کارد حل میشه در ظمن به نظر من بجای این کار برو عیب مسیر را برطرف کن ببین کجا را اشتباه انجام دادی وگرنه نباید اذیت بشی ،حیفه به این مرحله رسیدی ،لطفا توی ایمیل من بنویس چه کارهایی انجام دادی و چه مدت

  10. Mahdi گفته:

    من فکر میکردم شعر ور هستش تا امتحان کردم الان شب ها اشخاص میبینم که رو به روم وای سادن ولی وقتی چراغ روشن میکنم کسی نیست لطفاً کمکم کنید می‌خوام تعادل بین چاکرا ها پیدا کنم و همه چاکرا هارو باز کنم خیلی اتفاق های دیگه هم برام میوفته اینم شمارم اگه کسی می‌دونه باید چیکار کنم بهم داخل روبیکا یا شاد پیام بده 09336013975

  11. ناشناس گفته:

    تا زمانی که عملتون پاک وصادقانه نباشه به این قدرت دست نخواهید یافت کل مطلب فقط با پاکی میشه رسید گر مسلمان نیستی ازاد مرد باش

  12. ساحل گفته:

    من مدتی خیلی عبادت میکردم البته خالصانه فارغ از این دنیا بودم همه چیو میفهمیدم زمان مرگ شخصی رو یا اومدن مهمون یعنی قبل رسیدن میگفتم درو باز کنید فلانی اومد الان خیلی کم شده فقط آدمارو میشناسم از رو حسم

  13. ناشناس گفته:

    من مدتی خیلی عبادت میکردم البته خالصانه فارغ از این دنیا بودم همه چیو میفهمیدم زمان مرگ شخصی رو یا اومدن مهمون یعنی قبل رسیدن میگفتم درو باز کنید فلانی اومد الان خیلی کم شده فقط آدمارو میشناسم از رو حسم

  14. علی اصغر گفته:

    من دعا نویس و پنچ موکل دارم من ۱۶ ساله ام من یه راه کار پیشنهاد می کنم که جواب میده در مکان تاریک از رفاقت صحبت کنید وبا یغین صحبت کنید

  15. فاطمه گفته:

    راه های زیادی رو همه بیان میکنن همه چاکرا بدست دارن آموزش میدن ولی واقعا سخته مثلا ذکر کسی نمیگه چه ذکری یا مانترا یا چه گیاهی چه عودی چندین نوع معرفی میکنن سخت میشه

  16. صادق گفته:

    واقن خداوند متعال برای آرامش روحی و ذهنی ماانسانهاسیستم فوق العاده رابه توسعه داده هست که مایه مورورزمان میتوانیم ازش استفاده کنیم خداوند متعال راشکرگذارم

  17. فیروزه گفته:

    سلام
    مدتهاست که از چهره افرادبخصوص از روی عکسشان به راحتی شخصیت آنها را می‌خوانم.همسرم اگر برای اولین بار بخواهد کسی را ملاقات کند با عکسش از من نظر میخواهد.همان است که می گویم.احستساتم درستی یا نادرستی عملکرد را به من میفهمانند.حسم به من می‌گوید که این خوراکی الان برایم مفید است یا ضرر دارد.گاهی قبل از اینکه کسی حرفیی بزند فکرش را می خوانم و…در عین حال گاها حالات روحی متغیر و شرایط جسمی نامساعدی هم دارم…آیا اینها ربطی به فعال بودن چشم سوم دارد یاخیر

  18. معصومه کوچکی گفته:

    سلام استاد عزیزم، عالی بود، باعث شد تا کنجکاوتر وعمیق تر به خودم فکر کنم، متشکرم به خاطر آگاهی امروزم 🙏🌹🌹

  19. فاطمه میرجلیلی گفته:

    آموزش هاتون بسیار عالی بود . به خاطر اخشتاشات حال روحی بدی داشتم . یادآوری شد که افکار منفی را از خودم دور کنم و همه چیزرا به خدا بسپارم .

      • 😷😷 گفته:

        سلام ببخشید من جدیدن اشباه یا روح های ترسناکی را می بینم دکنر رفتم مگه توهم
        بعد زهن خوانی میکنم وپیش گویی و واقعا سردشدیدی دارم ومن قبلا نقاشی ام افتظاح بود ولی الان واقعا نقاشی ام خوب شده
        آیا ربطی به چاکرای چشم سوم دارد❤
        ولطفا پاسخ بدین😯
        ممنون😘

      • مهدی گفته:

        انسان.اجنه .فرشتگان . امامان وپیامبران. نیروهای ماورایی …همه زیرنظرقدرت مطلق الله هستند.همیشه خدارویادکنید.وهرچی که خیربه ماعطاکنه.وبدی وشرازمابگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد