چشم سوم چیست؟

چشم سوم چیست

مفهوم چشم سوم یک مفهوم باستانی است. یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین خدایان هندو، شیوا، اغلب با نماد چشم سوم به تصویر کشیده می شود(1). در آیین هندوئیسم از شیوا به عنوان ارباب سه چشم نیز یاد می شود. در این افسانه چشم سوم شیوا در حقیقیت نماد خرد ورزی و تشخیص شر است. در آیین بودائیست نیز خداوند بودا با چشم سوم شناخته می شود. بوداییان بر این باورند که چشم سوم خردی فراتر از چشم معمولی به انسان می بخشد.

اگر برای شما نیز این پرسش که چشم سوم چیست؟ به وجود آمده است پیشنهاد می کنیم که برای یافتن پاسخ  این سوال و همچنین آشنایی بیشتر با نشانه های فعال شدن چشم سوم، نماد چشم سوم و توانایی های چشم سوم تا پایان با ما همراه باشید.

چشم سوم چیست؟

در پاسخ به پرسش چشم سوم چیست؟ می توان چنین بیان کرد که چشم سوم در حقیقت یک چشم نامرئی عرفانی است که درکی فراتر از دید معمولی را به افراد می بخشد. در حالی که چشمان فیزیکی تنها جهان فیزیکی را مشاهده و درک می کنند، چشم سوم قادر به درک دنیای واقعی است. این چشم به صورت نمادین بر روی پیشانی به تصویر کشیده می شود.

نماد-و-الگوی-چشم-سوم

نشانه های فعال شدن چشم سوم چیست؟

در ادامه پاسخ به پرسش چشم سوم چیست؟ به بررسی نشانه های فعال شدن چشم سوم پرداخته ایم. به عقیده درمانگران بهترین راه برای فعال کردن چشم سوم انجام تمرین های مدیتیشن می باشد. در واقع مدتیشن به پاکسازی انرژی های منفی از بدن و تمرکز بهتر کمک شایانی می نماید.

از نشانه های فعال شدن چشم سوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. احساس فشار خفیف در بین ابروها:

این نشانه نخستین علامت فعال شدن چشم سوم می باشد. از آنجایی که مجل چاکرای ششم در بین ابروان قرار دارد، انرژی زیادی در این قسمت در حال جریان است.

  1. سر دردهای مکرر:

این سر دردها ممکن است در ابتدا خفیف بوده و تنها در پاره ای از مواقع اتفاق بیفتد. به مرور زمان تعداد سر دردها و شدت آنها افزایش می یابد.

  1. افزایش قدرت شهود:

قدرت شهود شما را به سمت انجام اقدامات درست و ملاقات با افراد مناسب هدایت می کند. همچنین با استفاده از این توانایی قادر به ادارک اتفاقات و احساسات موجود در پیرامون خود خواهید بود.

  1. دیدن رویاهای واضح به صورت مکرر:

پس از فعال شدن چشم سوم رویاهایتان واضح تر از همیشه خواهند بود. این رویاها می توانند در مورد آنچه که در آینده برایتان اتفاق خواهد افتاد حامل پیامی باشند.

  1. آگاهی بیشتر نسبت به رژیم غذایی خود:

با فعال شدن چشم سوم، میزان حساسیت به مواد غذایی مورد استفاده تان افزایش می باید. به عنوان مثال ممکن است با گوشت خوردن مشکل داشته باشید. چرا که درد و ترسی را که حیوان پیش از کشته شدن تجربه کرده است را حس می نمایید. همچنین ممکن است که به مواد غذایی طبیعی و غیر فرآوری شده تمایل بیشتری داشته باشید.

  1. افزایش حساسیت به نور و صدا:

به دلیل گسترش سطح آگاهی تان نسبت به نور و صداها حساسیت بیشتری خواهید داشت.

  1. جستجوی هدفی متعالی تر برای زندگی:

با افزایش سطح آگاهی، قدرت شهود و روشن بینی نیاز به زندگی معنادارتری را احساس خواهید نمود. بنابراین سعی در برقراری روابط معنادار تلاش بیشتری می کنید. همچنین احساس می کنید که می بایست وقت خود را به آنچه که واقعا مهم است اختصاص دهید.

  1. احساس آزادی و آرامش بیشتری می کنید:

با فعال شدن چشم سوم احساس می کنید که تنها بخشی از این جهان نیستید، بلکه خود جهان هستید. این درک و احساس به شما امکان رهایی از محدودیت ها و خواسته های دنیوی را می دهد. داشتن چنین احساسی آزادی و آرامش زیادی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

  1. ارتباط بیشتری با طبیعت و حیوانات برقرار می کنید:

وقتی چشم سوم در شما فعال می شود، با تمامی موجودات زنده بر روی زمین مرتبط می نماید. این ارتباط آنقدر قدرتمند است که احساس پیوند خاصی با طبیعت و حیوانات خواهید داشت. دلیل این احساس به یک حقیقت باز می گردد: همه ما یکی هستیم.

 

نماد چشم سوم

هفت مرکز انرژی (هفت چاکرا) در بدن ما وجود دارد. هر چاکرا ارگان های به خصوصی را کنترل می نماید. چاکرای ششم در بدن به عنوان چاکرای چشم سوم شناخته می شود. چاکرای ششم به چاکرای “دیدن” نیز مشهور است. محل این چاکرا در میان ابروان قرار دارد. چشم سوم به غدد هیپوفیز و هیپوتالاموس بدن متصل است.

نماد چشم سوم یک نیلوفر آبی همراه با دو گلبرگ می باشد. این نماد به رنگ نیلی شناخته می شود. در مرکز نماد چشم سوم، مثلثی معکوس درون یک دایره قرار دارد. گلبرگ های نیلوفر آبی بیرون از دایره قرار گرفته اند. گل نیلوفر آبی به عنوان یک نماد مذهبی در آیین هندوئیست و بودائیست مورد استفاده قرار می گیرد. این گل نشان دهنده مفاهیمی از قبیل خلوص، زیبایی، تجدید حیات و روشنگری است. همچنین در این نماد، مثلث معکوس نشان دهنده هدایت دانش (حکمت الهی) به مرکز مثلث می باشد که در واقع این دانش به سمت فرد جریان می یابد. دایره نیز به عنوان نمادی از محافظت شناخته می شود. همچنین دایره نشان دهنده وحدت و ابدیت نیز می باشد.

توانایی-و-قابلیت-های-چشم-سوم

توانایی های چشم سوم

پس از بررسی پاسخ چشم سوم چیست؟ بد نیست که در ارتباط با توانایی های چشم سوم سخن بگوییم. چشم سوم دروازه ورود به تمام توانایی های روحی است. با فعال شدن چشم سوم ضمیر خودآگاه به ناخودآگاهتان متصل خواهد شد. چشم سوم قادر به درک چیزهایی است که حواس پنج گانه توانایی احساس کردن آن را ندارند. از قابلیت های چشم سوم می توان به بینش های مذهبی، توانایی مشاهده چاکراها، پیش آگاهی و روشن بینی اشاره کرد. از دیگر قابلیت های چشم سوم کسب توانایی تله پاتیک است. با استفاده از این توانایی می دانید که که دیگران به چه موضوعی فکر می کنند و یا حتی از طریق تله پاتی می توانید با افراد خاصی ارتباط برقرار نمایید.

ذکر این نکته نیز الزامی است که چشم سوم ابزار قدرتمندی بوده که می توان از آن برای دیدن آینده، گذشته، برقراری ارتباط و… استفاده نمود. اما تمامی توانایی های ذکر شده هنگامی در اختیار شما قرار خواهد داشت که به سطح معینی از بلوغ معنوی رسیده باشید.

محصول چشم سوم و کاربردها و تمرینات آن به شما کمک می‌کند تا چشم سومتان را فعال کنید و انرژی این چاکراه را به شکلی راحت، مطمئن و امن متعادل و پاکسازی کنید. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد