شکرگزاری قبل از خواب

جملات شکرگزاری قبل از خواب

شکرگزاری قبل از خواب یکی از تکنیک‌های آرامش ذهن است که تأثیر زیادی بر روی کیفیت خواب شما نیز می‌گذارد. تکرار شبانه جملاتی که به شما یادآوری می‌کند که چه نعمت‌هایی در زندگی خود دارید؛ مطمئناً، باعث گرمی دلتان می‌شود و جنبه‌های احساسی روح شما را بیدار می‌کند.

در راستای این موضوع، ما در این مطلب سعی داریم مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از بهترین جملات شکرگزاری قبل از خواب را به شما ارائه کنیم.

قبل از شروع مطالعه این مقاله توصیه میکنیم از دوره قدردانی عمیق که به صورت رایگان برای شما تهیه شده است استفاده کنید. تنها کافی است که نام و شماره همراه خود را در فرم زیر وارد کنید.

شماره خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

10 جمله شکرگزاری قبل از خواب

مراقبه شکرگزاری قبل از خواب از بهترین کارهایی است که شما می‌توانید در زندگی خود انجام دهید و به نوعی از نعماتی که خداوند در اختیارتان قرار داده است، تشکر کنید. در ادامه، ده متن شکرگزاری قبل از خواب را برای شما بیان می‌کنیم.

مطالعه کنید: شکرگزاری روزانه

۱۰ جمله شکرگزاری قبل از خواب

۱. خدایا شکرت برای احساس خوشبختی که دارم

خدایا، از تو ممنونم که باعث شدی اتفاقات خوب در زندگی من بیفتد و از این بابت، احساس شادی و خوشبختی می‌کنم.

۲. خدایا شکرت برای سلامتی که دارم

خدایا، ممنونم که یک روز دیگر به من دادی که در صحت و سلامت کامل بتوانم برای تمام کارهایی که برای من انجام داده‌ای یا قرار است انجام دهی، شکرگزارت باشم.

من می‌دانم که همیشه زندگی مطابق میل ما پیش نمی‌رود و گاهی اوقات پیچیده می‌شود؛ اما از این که زنده هستم و تن سالمی دارم از تو سپاسگزارم.

۳. خدایا شکرت برای زندگی آرامی که دارم

خدایا شکرت از این که به من کمک کردی تا بتوانم زندگی‌ام را طوری سازماندهی کنم که احساس آرامش داشته باشم. خدایا از تو سپاسگزارم که این امکان را برای من فراهم کردی که با آرامش استراحت کنم و با کمک تو بتوانم نور صبح را دوباره ببینم.

۴. خدایا شکرت برای نعمت‌هایی که به من دادی

خدایا شکرت برای خانه و مکان امنی که دارم و می‌توانم شب و روزم را در آنجا بگذرانم.

خدایا، برای همه نعمت‌هایی که به من دادی، سلامتی‌ام، موفقیت تحصیلیم، شغل خوبی که دارم، سقف بالای سرم و برای لطف و محبتت از تو سپاسگزارم. برکتی به رؤیای قلبم بده و قدرتی برای تحقق آن رؤیاها به من عطا کن.

۵. خدایا شکرت برای خانواده و دوستان خوبی که دارم

خدایا شکرت برای خانواده و دوستان مهربانی که به من عطا کردی و من را از هر آسیبی حفظ کردی. اگر تو نبودی، نمی‌توانستم رؤیاهایم را برآورده کنم. ممنون که همیشه مراقب من هستی.

هر چند، می‌دانم یک تشکر ساده کافی نیست، اما این تنها چیزی است که می‌توانم ارائه دهم. بودن در کنار خانواده و دوستان خوب برای من نعمت بزرگی است که تو خیلی به من کمک کردی و خیلی بیشتر از لیاقتم به من لطف داشتی.

خدایا شکرت برای خانواده و دوستان خوبی که دارم

۶. خدایا شکرت که همیشه کنارم هستی

خدایا، ممنون که همیشه با من هستی حتی زمان‌هایی که تنها و غمگینم یا روز بدی دارم. ممنون که همیشه من را راهنمایی می‌کنی و ناامیدم نمی‌کنی. هر اتفاقی که بیفتد، من می‌دانم که تو همیشه مراقبم هستی و من از این بابت، خیلی خوشحالم. تو تنها کسی هستی که بدون قید و شرط من را دوست داری.

۷. خدایا شکرت برای روابط اجتماعی خوبی که دارم

خدایا از تو سپاسگزارم برای تمامی لحظات و فرصت‌های عالی که در اختیار من گذاشتی تا بتوانم با افرادی در ارتباط باشم که به بهتر شدن زندگی من کمک می‌کنند. افرادی که من را دوست دارند و من را حمایت می‌کنند.

من دیگر مانند گذشته، نگران مادیات زندگی نیستم. چیزی که برای من مهم است، این است که من سالم هستم و موقعیت اجتماعی خوبی دارم.

۸. خدایا شکرت برای رزق و روزی که به من دادی

خدایا از تو ممنونم که به سفره من خیر و برکت دادی تا من بتوانم از غذاها و نوشیدنی‌های سالم استفاده کنم و از مصرف آن‌ها انرژی بگیرم.

۹. خدایا شکرت برای سفرهایی که تا به حال داشتم

خدایا شکرت که باعث شدی به سفرهای مختلف بروم و از سفرم لذت ببرم. ممنون که من را به گوشه و کنار جهان بردی و همه جاهای دیدنی را به من نشان دادی. از تو سپاسگزارم که در سفر، من را رها نمی‌کنی و از من مراقبت می‌کنی تا آسیبی نبینم.

۱۰. خدایا شکرت برای زیبایی‌هایی که در این دنیا خلق کردی

خدایا به خاطر تمام زیبایی‌هایی که در این دنیا به ما عطا کردی از تو سپاسگزارم. از تو ممنونم که هر روز را می‌توانم با آواز پرندگان خوش صدای تو از خواب بیدار شوم یا در یک باغ پر از گل و درخت قدم بزنم تا سرحال شوم.

خدایا شکرت برای زیبایی هایی که در این دنیا خلق کردی

جمع‌بندی

شکرگزاری قبل از خواب یکی از راه‌های مؤثری است که شما با آن می‌توانید جسم و روحتان را بعد از گذراندن یک روز طولانی، آرام کنید. درواقع، تکرار منظم جملات شکرگزاری قبل از خواب به شما کمک می‌کند تا بتوانید صبح روز بعد را با احساس بهتر و نشاط بیشتری آغاز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد