10 راز قانون جذب کائنات که باید بدانید !؟

کائنات به عنوان چیزی که امروزه توجه بسیاری از افراد را جلب کرده‌اند، تاثیر بسیاری در آینده و سرنوشت می‌گذارند. این واژه‌ شاید هنگام شنیدن برای اولین بار، شبیه به چیزی در کهکشان‌ها باشد، اما در واقع کائنات نیروهایی هستند که در جهان وجود دارند و بسیاری از اتفاقات را کنترل می‌کنند. اگر شما هم به دنبال آشنایی هر چه بیشتر با این کلمه و تاثیر آن بر زندگی خود هستید، می‌توانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد راز قانون جذب کائنات کسب کنید.

 

 

۵ راز قانون جذب کائنات:

هر کاری دارای راز و رمزهایی است که افراد باید با آگاهی از آن‌ها اقدام به انجام آن کار کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند. در قانون جذب هم رازهایی وجود دارد که معمولا توسط افراد گفته نمی‌شوند اما تاثیر بسیاری در باور و نوع فکر کردن شما دارند. این اسرار به شما کمک می‌کنند تا درک بهتری از این موضوع پیدا کنید و با آگاهی و اطلاعات کامل به انجام قانون جذب بپردازید.

 

هیچ کاری بدون داشتن اطلاعات و آگاهی از جوانب امکان پذیر نیست و مانند آب در هاون کوبیدن می‌ماند. کسی که آگاهی لازم را ندارد، ممکن است در روند انجام قانون جذب خطا کرده و به اشتباه امواج منفی به کائنات ارسال کرده و موجب رخ دادن اتفاقات منفی و ناخوشایند شود.

 

با توجه به همین مسئله و میزان اهمیتی که قانون جذب و انجام درست آن دارد، افراد تلاش می‌کنند که اطلاعات درستی که برای انجام این کار است را مخفی نگاه دارند. اما در این مقاله ما به توضیح نحوه درست انجام قانون جذب و چگونگی افکار صحبت خواهیم کرد و اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار خواهیم داد.حتما قبل از مطالعه این نوشته، مقاله کائنات چیست را مطالعه کنید.

 

 

۱) قانون جذب همیشه در حال عمل کردن است

 

اولین راز قانون جذب کائنات، جریان دائمی این قانون در طول زندگی شما است که هرگز متوقف نمی‌شود‌. با آگاهی از این مسئله می‌توانید احتیاط بیشتری در افکار خود بخرج دهید. گاها افراد نمی‌توانند چنین قانونی را باور کنند و اعتقاد دارند که تقدیر چیزی است که از پیش برای آن‌ها فرستاده شده و هیچ فکر و اراده‌ای نمی‌تواند تقدیر را تغییر دهد و با توجه به این سبک فکری که دارند، امید و روحیه خود را از دست می‌دهند.

 

اما لازم به ذکر است که بسیاری از اتفاقاتی که در زندگی رخ می‌دهند، همگی حاصل افکار یا اعمال شما هستند که به وسیله کائنات و قانون جذب ایجاد می‌شوند. کسی که نسبت به این مسئله آگاهی داشته باشد، بیشتر مراقب طرز تفکر خود می‌شود تا بتواند به شیوه بهتری آینده خود را به وجود آورد. این قانون واکنشی در مقابل افکار است و آن‌ها را به سمت شما جذب می‌کند.

 

بنابراین باید روی افکار خود تمرکز کرده و بتوانید کنترل آن‌ها را در دست بگیرید تا مانع نفوذ افکار و در نتیجه اتفاقات منفی در زندگی خود شوید. این افکار قدرت زیادی دارند و با همین نیرو، امواج مثبت یا منفی را به کائنات فرستاده و سبب جذب اتفاقات به سمت شما می‌شوند. یعنی امکان خاموشی و از کار افتادگی برای این قانون تعریف نشده و شما نمی‌توانید عملی شدن یا نشد افکار خود را کنترل کنید و مانع یا عامل قطعی این روند باشید.

 

منظور از عدم توانایی شما در کنترل، این نیست که شما نقشی در اینکار ندارید! چرا نقش دارید، اما این نقش تنها در تفکرات و تصورات شما است نه در از کار انداختن قانون جذب. با توجه به این مسئله همه ما عامل اتفاقاتی هستیم که برای رخ می‌دهند اما نمی‌توانیم چرخه این رخدادها را متوقف کنیم. این موضوع که قانون جذب همیشه در حال عمل کردن است، دقیقا به همین توضيحات اشاره دارد.

 

بیشتر مطالعه کنید: راز اعداد تسلا و نحوة استفاده از آن ها

۲)  جذبه ناخواسته ها به صورت تصادفی

 

دومین راز قانون جذب کائنات، اتفاقاتی است که ناخواسته رخ می‌دهند. این اتفاقات بدون قصد توسط خود شما به حقیقت می‌پیوندند، در واقع ناخواسته بودن دلیل بر این نیست که شما عامل آن اتفاق نباشید. گاها به سبب دغدغه‌ها و مشکلات زیاد، افراد دچار استرس و اضطراب می‌شوند و نمی‌توانند این احساس خود را کنترل کنند، در چنین حالتی است که روحیات و احساسات شما بدون توجه به افکار و تلاش‌های شما، امواج منفی ارسال کرده و سبب جذب اتفاقاتی ناخوشایند می‌شوند.

 

از آنجایی که این اتفاقات به صورت خودآگاه و به وسیله افکار رخ نمی‌دهند، در توصیفشان از واژه ناخواسته استفاده می‌شود. در حقیقت شما نمی‌خواهید اتفاق بد و ناخوشایندی را به سمت خود جذب کنید، اما دلشوره‌ها و نگرانی‌هایی که دارید، باعث این رخداد می‌شوند. این نگرانی‌ها معمولا در مسیر هدف قرار دارند و مشکلاتی را که مانع رسیدن به خواسته‌ها می‌شوند را پوشش می‌دهند.

 

با توجه به این مسئله نباید افکار خود را متمرکز به روش و چگونگی به حقیقت پیوستن یک رخداد مثبت سوق دهید! بلکه باید تنها مقصد مورد نظرتان را در ذهن خود پرورش دهید و فقط و فقط به آن فکر کنید. در این قانون می‌گوید که منظور شما ممکن است متفاوت و برای پیامدی مثبت و مفید در زندگی شما باشد اما به خاطر دل‌نگرانی‌ها و مشغلاتی که سبب اضطراب و استرس در شما می‌شود، امواج و ارتعاشات منفی به کائنات می‌فرستید و مانع جذب رخدادهای خوب می‌شود.

 

در این حالا اگر چه خواسته قلبی شما متفاوت است، ولی اتفاقات با عوامل دیگر رخ می‌دهند. برای اینکه از این شکل اتفاقات جلوگیری شود، باید همانطور که گفته شد، روی ذهن و حواص خود تمرکز کرده و با استفاده‌ از کار‌هایی که سبب آرامش روح و روانتان می‌شود، مانند مراقبه کردن، کنترل احساسات و عواطف خود را در دست بگیرید و آن‌ها را با توجه به شرایط به کار گیرید.

 

در این صورت می‌توانید آرامش خود را در شرایط گوناگون و استرس‌ زا حفظ کرده و مانع اتفاقات ناخوشایند ناشی از عدم توانایی در کنترل درست احساسات خود شوید.

 

 

۳) آن چیزی را که می خواهید رها کنید

 

سومین راز قانون جذب کائنات این است که از خودتان حرکتی نشان بدهید و اینگونه نباشد که دائما اصرار بورزید و انتظار تحقق داشته باشید. مهم این است که باور کنید کائنات به افکار شما توجه می‌کنند و با توجه به این مسئله توجه آن‌ها را به سمت مقصد نهائی و هدف جلب کنید. قطعا کائنات خود آگاه به این روند بوده و می‌داند چه مسیری را برای رسیدن شما به هدف مد نظرتان انتخاب کنند که نتیجه بخش باشد.

 

در این صورت می‌توانید مقصد را پیدا کرده و به خواسته خود برسید. این اصل را فراموش نکنید که باید باور قلبی نسبت به اینکه مقصد در انتظار شما است داشته باشید و به گونه‌ای نباشد که شک به دل خود راه دهید و دائم خود را قضاوت کنید. گاها افراد خود را شایسته آنچه دوست دارند و می‌خواهند کسب کنند، نمی‌دانند.

 

مدام این کلمات را با خود تکرار می‌کنند که من نمی‌توانم، این کار من نیست، من شایستگی چنین اتفاقی را ندارم، اگر نشود چه، شاید قسمت من نباشد و… همه این کلمات به تنهایی نیروها و ارتعاشات بسیار منفی را از خود ساتع می‌کنند و نه تنها کائنات را تحت تاثیر منفی خود قرار می‌دهند، بلکه روحیه خود فرد را تضعیف کرده و دچار این باور می‌شوند که خودشان به تنهایی شایستگی و لیاقت اتفاقات خوب و اهداف بالا را ندارند‌.

 

این روحیه باعث از بین رفتن روحیه بلند پروازی و رویا پردازی در افراد شده و از پیشرفت آن‌ها جلوگیری می‌کند. این روحیه جاه‌طلبی است که سبب رشد و قرار گرفتن در مراتب بالا می‌شود، که اگر از بین برود و یا کاهش یابد، دیگر نمی‌تواند سبب فرصت پروری شود و شما را به مراحل بالاتری ارتقا دهد.

 

بنابراین نباید به قدری خود را محتاج یک اتفاق بدانید و چنان آن را بچسبید که گویا قرار نیست به آن برسید. باید نسبت به خواسته خود مطمئن باشید و با شک نسبت به آن عمل نکنید تا این شک تردید شما را به وسواس فکری وادارد و باعث شوید نتوانید افکار خود را رها کنید و دائم اصراری حاوی شک داشته باشید گویا که قرار نیست به هدف خود برسید. این طرز فکر اصلا اتفاق خوبی نیست و می‌تواند پیامدهای منفی بسیاری برای شما داشته باشد. این پیامدها خود مانعی برای رسیدن به هدف و جذب اتفاقات خوب است.

 

 

۴)  مشخص کردن هدف و خواسته‌هایتان

راز چهارم در مسیر قانون جذب کائنات، این است که هدف و انتخاب مشخص داشته باشید. یعنی از انتخاب و تصمیمی که برای آینده خود دارید، کاملا مطمئن باشید و آن را دائما تغییر ندهید. اهداف در سنین مختلف بر اساس احساسات تغییر می‌کنند و این تغییرات گاها به قدری زیاد هستند که مسیر اهداف به کل تغییر می‌کنند. این اتفاق معمولا در انتخاب اهداف بلند مدت شکل گرفته و تغییرات کاملا محسوس هستند.

 

وقتی از هدفی که برای آینده خود انتخاب می‌کنید اطمینان ندارید و در انتخاب خود مشکوک هستید، نباید به سرعت اقدام به تصمیم‌گیری کنید. عجله همواره کارها را بدتر کرده و مانع از پیش بردن آن‌ها می‌شود. توصیه این است که برای اهداف بلند مدت خود با آگاهی و اعتماد پیش رفته و آینده خود را با شک و تردید از بین نبرید.

 

اما مشکل تنها برای تغییر اهداف نیست! زمانی که هدف نامشخصی ندارید و نسبت به انتخاب خود اطلاعات کافی و اعتماد کافی ندارید، نمی‌توانید آنگونه که بايد برای هدف خود تلاش کنید و کاری را از پیش ببرید‌. انسان با امید زنده است و زمانی که این امید همچون دیوار خشت کجی باشد، نمی‌توان چندان از ان برای روحیه خود استفاده کرد. زمانی که هدف مشخصی نداشته باشید، نمی‌توانید آنگونه که باید روحیه خود را تقویت کنید و برای زندگی خود دلیل داشته باشید. پس نسبت به داشتن اهدافی مشخص تردید نکنید.

 

 

۵) رسیدن به آن چیزی که میخواهید زمان بر است

راز قانون جذب کائنات

حال نوبت پنجمین راز قانون جذب کائنات است. زمان لازمه هر اتفاقی است و عجله نمی‌تواند آن‌گونه که باید نتیجه بخش باشد. گاهی تنها زمان و فرصت است که به شما برای اهدافتان کمک کرده و در نهایت خواسته شما را برآورده می‌کند. کسانی که دائما عجله می‌کنند و نسبت به خواسته‌های خود دچار استرس می‌شوند نمی‌توانند نتیجه دلخواه خود را کسب کنند. هر اتفاقی زمان خاص خودش را دارد و شاید اگر زودتر رخ دهد، مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

 

این مشکل نه از نظر فیزیکی بلکه به نظر روحی و فرهنگ قبول آن است که در طی گذر زمان در شخصیت افراد پدیدار می‌شود. پس به خود و افکارتان فرصب بدهید تا کائنات با توجه به شرایط شما، اتفاقا خوب را رقم بزند و شما را به خواسته‌تان از بهترین راه برساند.

 

 

قانون جذب چیست؟

 

قانون جذب به عنوان یک کلمه، شاید ناممکن به نظر برسد، اما در واقع نه تنها چنین قانونی وجود دارد، بلكه به طور حقیقی قابل اجرا بوده و می‌تواند تاثیرات بسیاری در آینده شما بگذارد. قانون جذب متکی بر افکار و اندیشه‌هایی است که شما در سر دارید و آن‌ها را پرورش می‌دهید.

 

به گونه‌ای که می‌توان گفت این افکار شما هستند که مسیر آینده شما را مشخص می‌کنند و شما را به اتفاقاتی از زمینه فکری شما هدایت می‌کنند. شاید عجیب به نظر برسد اما حتی شما هم در مواقعی اتفاقاتی برایتان رخ داده که قبلا به آن فکر کرده‌اید!

 

در واقع به صورت ناخواسته قانون جذب را اجرا کردید و آینده خود را تحت کنترل افکار خود درآوردید. قانون جذب ارتباط مستقیمی با باورها و گفته‌های شما دارد که باعث به حقیقت پیوستن آن‌ها می‌شود. قانون جذب تمامی احساسات و عواطف شما را وارد چرخه‌ای از آینده می‌کند و مبدل افکار شما از حالت تجسمی به حقیقی است. با توجه به همین مسئله و اهمیتی که قانون جذب دارد، افراد به دنبال کشف اسرار آن برای به حقیقت پیوستن آن‌ هستند‌.

 

این قانون چیزی فراتر از قوانین کتبی است و قدرت بسیار زیادی دارد. افراد با همین قانون جذب به سطوح بالاتری از زندگی رسیده و یا در تلاش‌اند که اوضاع خود را با استفاده از آن، بهبود ببخشند و موجب ارتقاء سطح خود شوند. پس نباید از اهمیت قانون جذب و کائنات قافل شوید؛ بلکه باید با آشنایی و اطلاعات بیشتر از آن به نفع خود استفاده کنید، تا بتوانید اتفاقات خوب را در زندگی خود جاری کنید.

 

 

جمع بندی:

 

با توجه به آنچه از راز قانون جذب کائنات گفته شد، کائنات نه تنها وجود دارند، بلکه با توجه به افکار شما، اتفاقاتی که رقم می‌زنند که مثبت یا منفی بودن آن‌ها تنها به خود شما بستگی دارد و اینگونه نیست که کائنات به تنهایی تصمیماتی برای شما و آینده شما بگیرند. پس باید نسبت به آنچه فکر می‌کنید و تصور می‌کنید هوشیار باشید تا اتفاقات و پیامدهای بدی برایتان رخ ندهد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد