چگونه حال عشقمان را از راه دور خوب کنیم؟

خوشحال-کردم-همسر-خود

در حال حاضر دسترسی به اینترنت و فضای مجازی موجب تغییر در زندگی انسان ها شده است. به همین خاطر است که امروزه بسیاری از روابط عاشقانه از راه دور شکل گرفته است. بی گمان روی کار آمدن برنامه هایی هم چون تلگرام، اینستاگرام، واتس­اپ و … به این موضوع رنگ تازه ای بخشیده و با استقبال بسیاری از جوانان همراه بوده است. با وجود این که برقراری رابطه عاشقانه از راه دور با مشکلات بسیاری همراه است، اما امری غیر ممکن نبوده و توجه و مدیریت بیشتری را می طلبد. اگر دوست، مادر، پدر، همسر و عشق شما از موضوعی ناراحت است و شما نیز از هر راهی به دنبال این هستید که چگونه عشق خود را خوشحال کنیم؟ ما در این مقاله با یادآوری نکات مهمی به سؤال شما پاسخ خواهیم داد. بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چگونه حال عشقمان را از راه دور خوب کنیم؟

زندگی همواره پر از لحظات غیر منتظره و غافلگیر کننده است. ممکن است روزی به هر دلیلی هم چون درس، کار و … مجبور باشیم برای مدتی از عشقمان دور شویم. با وجود این که راه دور سختی‌ها و چالش‌های خاص خود را دارد و خیلی ها معتقدند رابطه از راه دور فایده ای نداشته و راه به جایی نمی برد، اما همین رابطه نیز زیبایی های خاص خود را دارد. گاهی می توان با ساده ترین کارها رابطه‌ای را حفظ کرده و حال عشقمان را از راه دور خوب کنیم. به طور مثال می توانید در هر بار تماس با عشقتان، به او یادآور شوید که آشنایی با او بهترین اتفاق زندگی تان بوده و تمام تلاش خود را برای حفظ این ارتباط خواهید کرد.

می توانید با گفتن یک «صبح بخیر» و «شب بخیر» ساده که خرجی هم ندارد، حال عشقتان را خوب کنید. با او از اتفاقات ساده و پیش پا افتاده زندگی‌تان حرف بزنید. با فرستان پیام های عاشقانه و ارسال فیلم و عکس به او یادآور شوید که چقدر دلتنگ او هستید و هیچ چیزی در زندگی جای محبت او را نمی گیرد.

چگونه حال عشقمان را از راه دوره خوب کنیم

همین الان به شریک عاطفی خود هدیه دهید

در اینجا تصمیم داریم برای اینکه در زندگی با شریک عاطفی خود احساس آرامش بیشتری داشته باشید، هدیه‌ای ارزشمند را برای شما داشته باشیم. همانطور که اشاره شد و قطعا می‌دانید آرامش مهم‌ترین چیزی است که باعث ایجاد احساس رضایت در طرفین می‌شود بنابراین در اینجا میخواهیم راه رسیدن به آرامش درون را به شما نشان دهیم.

تنها کافی است فرم زیر را پر کنید تا فایل راه رسیدن به آرامش درون را به صورت کاملا رایگان و به عنوان هدیه‌ای برای پایداری عشقتان دریافت کنید و حتی این فایل را برای شریک عاطفی خود ارسال کنید.

شماره خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

چگونه عشق خود را خوشحال کنیم؟

بدون تردید اساس یک رابطه سالم و عاشقانه بر پایه خوشحال کردن طرف مقابل با انجام کارهایی ساده و کوچک می باشد. به طور معمول فضای مجازی از متن های عاشقانه ای پر است که موجب خوشحال کردن طرف مقابل می شود. با وجود این که وظیفه خوشحال کردن عشق زندگی تان بر عهده شما نیست و هرچقدر هم خوشحالی با مسائل بیرونی مرتبط باشد، اما در نهایت خوشحالی یک احساس درونی و مطلوب است. گاهی خوشحالی درونی و قلبی یک فرد، می تواند او را در شرایط سخت و ناگوار نیز خوشحال نگاه دارد. گاهی اوقات ما به دنبال پاسخ به این هستیم که از چه راهی و چگونه عشق خود را خوشحال کنیم؟ ممکن است بتوانیم برای مدت کوتاهی عشق خود را خوشحال کنیم، اما معمولا این قبیل کارها بسیار موقت بوده و باید به دنبال راه های مؤثرتری باشیم.

در ادامه شما را با راهکارهایی مؤثر برای خوشحال کردن عشقتان آشنا خواهیم کرد. هرچند به خاطر داشته باشید که انجام مداوم این کارها، جذابیت آن ها را از بین برده و به یک عادت ناخوشایند تبدیل خواهد شد. فراموش نکنید که افراط کردن در هر کاری را کنار بگذارید.

ایجاد حس امنیت و دوری از حس ترس و ناامنی

شاید یکی از زیباترین پاسخ ها به این سؤال که چگونه عشق خود را خوشحال کنیم؟ این باشد که در او حس امنیت را ایجاد کنید. معمولا در دعواها و بحث های دو نفره، خیلی از افراد حس ناامنی را در طرف مقابل ایجاد می کنند. به این صورت که بسیاری از زنان با استفاده از جملاتی هم چون «دیگر دوستت ندارم، از تو خسته شدم» و یا «دیگر نمی خواهم این ارتباط را ادامه بدهم» در مردان حس ترس و ناامنی را ایجاد می نمایند. ممکن است شنیدن این جملات از سوی زنان به تلاش بیشتر برای بهبود رابطه منجر شود، اما مردان بعد از شنیدن این جملات ناامید شده و به دنبال دوری از طرف مقابل هستند. در حقیقت شنیدن این قبیل جملات مردان را نسبت به زنان سرد می کند. به همین خاطر اگر به دنبال خوشحال کردن شریک عاطفی خود هستید، در زمان عصبانیت، ناراحتی و حتی شوخی از جملات مذکور استفاده نکنید.

ایجاد حس امنیت و دوری از ترس و ناامنی در عشقمان

هدیه دادن را فراموش نکنید

اگر از بسیاری از زوج ها و نامزدها بپرسید که چگونه عشق خود را خوشحال کنیم؟ قطعا به شما خواهند گفت که هدیه دادن یکی از راه های زیبا برای خوشحال کردن شریک عاطفی است. به خاطر داشته باشید که گاهی می توان با هدیه ای کوچک و جالب وجود او را از عشق خود سرشار کرده و یاد خود را در دل او زنده نگه دارید. به طور مثال می توانید کلیپی از تمام عکس های عاشقانه و دو نفره خود تهیه کرده و با قرار دادن آهنگی عاشقانه بر روی آن، برق شادی را در چشمان طرف مقابل ببینید. می توانید یک شاخه گل و یا یک جعبه شکلات برای او ارسال کنید. همین کارهای کوچک و کم خرج اما ارزشمند حال عشقتان را از راه دور خوب خواهد کرد.

هدیه دادن به عشق خود را فراموش نکنید

 

برای لحظه به لحظه دیدارهایتان برنامه ریزی کنید

درست است که گاهی اوقات با یک تماس تصویری و یا ایمیل زدن به عشقتان، تا حدودی از دلتنگی ها کاسته می شود، اما فراموش نکنید که هیچ چیزی جای یک ارتباط دلچسب را نمی گیرد. به همین خاطر گاهی او را غافلگیر کنید و ناگهانی به دیدار او بروید تا هیجان زده و خوشحال شود.

برای لحظه لحظه دیدار با عشقتان برنامه‌ریزی کنید

 

به او انگیزه بدهید و او را در رسیدن به اهدافش یاری کنید

بسیاری از ما تصور می کنیم که مردان بسیار قوی هستند و هیچ گاه گرفتار غول بزرگ و وحشتناک ناامیدی نخواهند شد. این باور کاملا غلط است. اگرچه مردان بسیار با قدرت رفتار می کنند، اما آن ها نیز گاهی همانند زنان سرشار از ناامیدی می شوند و انگیزه ای برای رویارویی با مشکلات و حل آن ها ندارند. به همین خاطر در این لحظات و به منظور پاسخ به این سؤال که چگونه عشق خود را خوشحال کنیم؟ می توان گفت، انگیزه دادن به او را فراموش نکنید و همواره به دنبال تشویق کردن او باشید تا از رسیدن به اهدافش ناامید نشود. اگر به دنبال ادامه تحصیل می باشد، مانع پیشرفت او نشوید و او را تشویق کنید. گاهی شرایطی فراهم کنید که از ارتباط فاصله گرفته و فقط بر روی اهدافش تمرکز کند.

متأسفانه بسیاری از خانم ها قدرت فراهم آوردن چنین شرایطی را برای عشقشان ندارند. نمی توانند ببینند که او تنهاست و به انجام کارهایش مشغول است. زیرا تصور می کنند این تنها شدن و دوری از همسرشان، موجب کمرنگ شدن عشقشان شده و او را از دست می دهند. این در حالی است که ارتباط درست و سالم، با درک طرفین از یکدیگر قوت گرفته و عشق را در وجودشان بیشتر می کند.

به عشق خود انگیزه بدهید و در رسیدن به اهداف خود یاری کنید

از وابستگی اجتناب کنید

ممکن است اوایل ارتباط وابستگی ها به شیرینی رابطه منجر شود. این که مدام به یکدیگر بگویید که عاشق هستید و بدون هم قادر به ادامه زندگی نیستید. اما با گذشت زمان، وابستگی جای خود را به کنترل گری و چسبندگی می دهد و در ادامه با رفتارهای اشتباهی همراه خواهد بود. بی تردید وابستگی شدید عزت نفس و سلامت روانی را پایین آورده و شریک عاطفی تان را از شما دور خواهد کرد. به همین خاطر همواره به دنبال ایجاد وابستگی سالم در ارتباطات باشید. اعتماد به نفس تان را افزایش دهید، زندگی پر مشغله ای برای خودتان فراهم کنید تا از وابستگی ناسالم دور بمانید.

ایجاد آرامش در شریک عاطفی خود

آرامش در روابط عاشقانه از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن یک رابطه عاشقانه آرام و بدون استرس می‌تواند به شما کمک کند تا احساس رضایت و صمیمیت بیشتری داشته باشید.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا آرامش در روابط عاشقانه مهم است:

  • باعث می‌شود تا با یکدیگر ارتباط بهتری برقرار کنید. وقتی احساس آرامش دارید، راحت‌تر می‌توانید افکار و احساسات خود را با شریک زندگی خود درمیان بگذارید. این امر می‌تواند به اعتماد و صمیمیت بیشتر در رابطه منجر شود.
  • به کاهش استرس و اضطراب کمک می‌کند. داشتن یک رابطه عاشقانه پرتنش و استرس‌زا می‌تواند تأثیر منفی بر سلامت روان شما و شریک عاطفیتان داشته باشد. آرامش در رابطه می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب شما کمک کند و احساس آرامش و رضایت بیشتری در شما ایجاد کند.
  • به افزایش میل جنسی کمک می‌کند. وقتی احساس آرامش و رضایت دارید، بیشتر احتمال دارد که تمایل جنسی داشته باشید. آرامش در رابطه می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی جنسی شما کمک کند.
  • باعث افزایش امید و خوشبختی می‌شود. وقتی در یک رابطه عاشقانه آرام و رضایت‌بخش هستید، احساس خوشبختی و امید بیشتری دارید. این امر می‌تواند تأثیر مثبتی بر سلامت جسمی و روانی شما در زندگی داشته باشد.

سخن پایانی

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که چگونه در زمانی که حال عشقمان خوب نیست و حتی ناراحت است، از راه دور حال عشقمان را خوب کنیم و حتی فهمیدیم گاهی تنها گذاشتن عشقمان باعث استحکام روابط ما در بلند مدت می‌شود.

امیدواریم با استفاده از نکات مطرح شده بتوانید عشق پایدار، همراه با احساس رضایت و شادمانی را تجربه کنید.

1 دیدگاه برای “چگونه حال عشقمان را از راه دور خوب کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد