قانون جذب زیبایی [تغیر چهره با قانون جذب]

قانون جذب برای زیبایی، زیبایی و ظاهر مناسب از مهم‌ترین شاخص‌های وجودی انسان هستند که در وهله اول، یک فرد به وسیله آن‌ها به افراد دیگر معرفی می‌شود. بسیاری از مردم عقیده دارند که ذات انسان مهم‌تر از باطن اوست. این ذهنیت کاملا درست است اما این مسئله که در نگاه اول تنها چیزی که نمایان می‌شود زیبای ظاهر است نیز به عنوان یک اصل غیرقابل انکار به حساب می‌آید.

جالب است بدانید که زیبایی و جذابیت را می‌توان به صورت طبیعی به دست‌آورد و یا جهت بهبود آن اقداماتی را انجام داد. قانون جذب برای زیبایی یک اثر طبیعی است که در جهت کائنات و ارسال فرکانس‌های مثبت رخ می‌دهد. زیبایی با قانون جذب فرآیندی است که پیرو قانون ارتعاش و اصول قانون جذب به وجود می‌آید. از این رو، در ادامه به شرح بیشتر قانون ارتعاش و قانون جذب برای زیبایی می‌پردازیم.

زیبایی با قانون جذب

قانون جذب یکی از قوانین طبیعت است که از بطن قانون ارتعاش متولد می‌شود. قانون ارتعاش به معنای ارسال فرکانس‌ها و ارتعاشات یک چیز به سمت کائنات به منظور به دست آوردن آن‌ها است. در قانون ارتعاش شما بر پایه تفکرات خود، یک شی‌ء را طالب می‌شوید و آن‌قدر به وسیله قدرت ذهنی خود روی آن شیء تمرکز می‌یابید که در نهایت از طالب بودن به مالک بودن تغییر پیدا می‌کنید و به خواسته خود می‌رسید.

قانون ارتعاش بر اصل “خواستن توانستن است” بسیار واقف است و باور دارد که شما باید تمام ذهن خود را در راستای به دست آوردن یک چیز فدا کنید تا در نهایت آن را به دست آورید. در مقابل، قانون جذب نتیجه قانون ارتعاش را پاسخ می‌دهد و هرآنچه که به سبب افکار، ارتعاشات و فرکانس‌ها حاصل شده است را فراهم می‌آورد.

قانون جذب شاخه‌های متعددی دارد و در مورد هر خواسته‌ای نوع متفاوتی از نگرش را ارائه می‌دهد. به طور مثال برای ثروت، مرد، زن، آرامش، سلامتی، زیبایی و … قانون جذب مجزایی تعریف می‌شود که در این مقاله هدف ما نقد قانون جذب برای زیبایی است. برای آشنایی کامل با قانون جذب می‌توانید دوره قانون جذب اکادمی مهرآفرین را مشاهده کنید.

 

استفاده از قانون جذب زیبایی

خوب است بدانید که زیبایی تنها پنج درصد به ژنتیک وابسته است؛ ده درصد از گریم، میکاپ و آرایش حاصل می‌شود و هشتاد و پنج درصد آن به شیوه نگرش و تفکر شما بازمی‌گردد. بنابراین خودباوری و اعتماد به نفس از اصول کلیدی جذابیت ظاهری هستند؛ پیش از انجام هر کاری ابتدا شما باید ایمان داشته باشید که بهترین هستید و می‌توانید حتی بهتر از بهترین خود باشید!

برای این کار و جذب کائنات در جهت مثبت تنها کافی است روزانه چند دقیقه را به ظاهرتان اختصاص دهید. مقابل آینه قرار بگیرید و از خود عکس بگیرد، عکس‌ها را بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف خود را یادداشت کنید، موزیک پلی کنید و شکلک‌های دوست داشتنی برای خودتان دربیاورید؛ با پوست خود حرف بزنید و به خودتان بقبولانید که امروز زیباتر از دیروز هستید و فردا مطمئنا بهتر از امروز نیز خواهید بود.

تاثیر قانون جذب با جملات مثبت

جملات مثبت خوب را به خودتان القا کنید؛ طوری به خودتان نگاه کنید که انگار در حال مشاهده زیباترین اثر هنری هستید و مدام زیبا بودنتان را به خودتان گوشزد کنید.

من عالی هستم.

من ظاهر زیبایی دارم.

ظاهر من به زیبایی باطنم است.

من می‌دانم که چقدر زیبا هستم.

من حس خوبی از ظاهرم و چهره دوست داشتنی‌ام می‌گیرم.

ظاهر من کاملا سالم و زیبا است.

من نقاط قوت و نقاط ضعف ظاهرم را دوست دارم.

من از تماشای چهره‌ام لذت می‌برم.

من واقعا جذاب هستم.

من از خودم کاملا راضی هستم‌.

و…

جملاتی هستند که شما به واسطه ذکر آن‌ها به خودتان و اطرافیانتان تلقین می‌کنید که باید شما را با توجه به آنچه که هستید و به همان مقدار که زیبا هستید قبول داشته باشند و این روند آنقدر ادامه پیدا می‌کند که در نهایت دیگر هیچ صفتی با عنوان “زشت” در بین توصیفاتی که از شما ارائه می‌شود جای نخواهد داشت.

به چنین فرآیندی قانون جذب برای زیبایی گفته می‌شود که در اثر ارتعاشات و تلقین‌های افکاری ایجاد می‌شود. زیبایی با قانون جذب، پایدارترین نوع زیبایی است؛ چرا که در چنین حالتی شخص شما به همراه اطرافیانتان با تمام وجود خود باور کرده‌اید که شما زیبا هستید و قطعا موضوعی را که روح انسان بپذیرد بسیار قوی‌تر از مسئله‌ای خواهد بود که به سبب چشم و نگاه قدرت یافته است.

بنابراین اگر فکر می‌کنید زیبا نیستید، برخیزید، تمام ابزاری که نیاز دارید شامل ایمان، آینه و لبخند است. موفق باشید دوستان زیبای من.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد