قانون جذب سلامتی

قانون جذب سلامتی، پدیده‌های اطراف ما در حال گردش هستن و هر چیزی در جریان گردش پدیده‌های خلقت به نحوی تاثیر می‌پذیره و رویداد جدیدی رو به وجود میاره. قانون طبیعت از قوانین متعددی به وجود اومده که به سبب اون‌ها زندگی همچنان در جریانه.

مهم‌‌ترین قانون موجودی در طبیعت، قانون جذب هست که به واسطه اون قانون‌های دیگه حاصل می‌شن؛ البته قانون جذب مانند تمامی قوانین جذب از قانون ارتعاش نشأت می‌گیره.

از اونجایی که هدف ما از نقد این مقاله بررسی قانون جذب سلامتی هست، ابتدا باید به شرح تعریفی از قانون جذب و قانون ارتعاش بپردازیم تا موضوع اصلی به درستی برای مخاطب تفهیم بشه.

قانون ارتعاش و قانون جذب 

《کاش از خدا یه چیز دیگه می‌خواستم. 》

به این جمله توجه کنین؛ برای اکثر انسان‌ها و شاید هم همه انسان‌ها پیش اومده که توی موقعیت‌های مختلف به خواسته قلبی‌شون رسیدن و اولین چیزی که به ذهنشون رسیده این بوده که کاش طالب چیز دیگه‌ای بودن.

دلیل این ذهنیت این هست که افراد فکر می‌کنن چون اون خواسته رو خالصانه طالب بودن بهش رسیدن و اگر این حجم از خواستن رو برای یک چیز دیگه به کار می‌بردن قطعا به اون هم می‌رسیدن.

می‌شه گفت این ذهنیت تا حدودی درسته، اما باید توجه کرد که خواسته اولیه اون‌قدر قوی و محکم بوده که طبق قانون جذب، ارتعاشات به واقعیت بدل شدن. در واقع، این نوع از خواستن رو به قانون ارتعاش نسبت می‌دیم و این نوع از رسیدن به خواسته رو به عنوان قانون جذب تعریف می‌کنیم.

چنین فرآيندی یک مثال ساده برای تعریف قانون جذب و قانون ارتعاش بود، اما مسلما قانون ارتعاش و جذب تعاریف جداگونه‌ای که به خوبی بتونه اون‌ها رو به نمایش بذاره رو هم دارا هستن.

قانون ارتعاش از موج، ارتعاش، فرکانس و در نهایت تفکر پدید میاد؛ یعنی انسان با فکر کردن درباره یک چیز یا یک هدف سعی می‌کنه که اون رو به دست بیاره، قانون ارتعاش از تلاش، استعداد، توانایی و یا هر عاملی که سبب رسیدن انسان به یک خواسته بشه صحبت نمی‌کنه؛ تمامیت این قانون از تفکر مملو هست و انسان به واسطه خواستن‌های فکری و قلبی در نهایت به خواسته خودش دست پیدا می‌کنه.

توی قانون ارتعاش افکار ما خواسته‌های ما رو کنترل می‌کنن و ان‌قدر ذهن رو درگیر اون خواسته‌ها می‌کنن تا تمام عوامل و فعالیت‌های انسان در مسیر اون خواسته قرار بگیرن.

به طور مثال اگر شما از صمیم قلب‌تون خواستار به دست آوردن ترفیع توی محل کارتون باشین، کل ذهنتون درگیر این ترفیع می‌شه و خواه ناخواه برای به دست آوردن اون تلاش می‌کنین و شب و روز در رویای رسیدن به اون ترفیع زمان می‌گذرونین؛ بنابراین تفکر و تلاش شما با هم سبب رسیدن به این ترفیع می‌شن.

از طرف دیگه، رسیدن به این ترفیع رو به عنوان قانون جذب می‌شناسیم. به این صورت که شما با افکار و فرکانس‌های ارسال شده به سمت کائنات، اون جایگاه و ترفیع رو دریافت می‌کنین و یا به عبارتی خواسته خودتون رو جذب می‌کنین.

کاملا درسته که قانون جذب به لطف حضور قانون ارتعاش به وجود میاد، اما لازمه اعتراف کنیم که تمام هستی انسان پیرو قانون جذب به وجود اومدن و این کائنات و کارما هستن که با کنترل کردن و اهمیت دادن به احساسات، عواطف، روحیات و افکار انسان سبب به وجود اومدن قانون جذب می‌شن.

قانون جذب به این موضوع که، “خواستن توانستن است.” کاملا واقفه و یقین داره که توانستن‌ها از بطن‌ خواستن‌ها بیرون اومدن و اگر انسان یک چیز رو بخواد قطعا براش تلاش می‌کنه و برای قرارگیری در مسیر اون خواسته از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنه.

البته قانون جذب شاخه‌های گوناگونی رو تحت پوشش خودش قرار می‌ده و می‌شه گفت که ماهیت قانون جذب به علت شاخه به شاخه بودن اون مورد قبول خیلی از افراد قرار نمی‌گیره. البته لازم به ذکر هست که قانون جذب مبتنی بر باورهای یک شخص ساخته نمی‌شه و چه مورد قبول باشه، چه نباشه، همچنان در جریانه و حضور اون کاملا ملموسه.

دوره قانون جذب مهرآفرین مسیری کامل برای یادگیری و استفاده از قانون جذب است. از اونجایی که قانون ارتعاش چنین ذهنیتی رو به وجود میاره که افکار سبب ارسال فرکانس‌ها و در آخر وقوع قانون جذب می‌شن، این سؤال به وجود میاد که اگر یک شخص به قانون جذب باور نداشته باشه و از باور اون امتناع کنه پس باید هیچ فرکانسی ارسال نشه و قانون جذب به وجود نیاد چون افکار تابع ایجاد قوانین نبودن.

اما در واقع، در همین حین که فرد از تفکر در رابطه با قانون جذب و قانون ارتعاش خودداری می‌کنه و یا سعی می‌کنه که زندگیش رو بر اون اساس هدایت نکنه، در حال فکر کردن به موجودیت این قانون‌ها هست و این کلنجار روانی در درون شخص سبب ایجاد قانون جذب و به وجود اومدن هاله‌ای از کائنات می‌شه.

لذا می‌تونیم نتیجه بگیریم که قانون جذب در همه حال وجود داره و این خود افراد هستن که تصمیم می‌گیرن چطور ازش استفاده کنن، با افکار مثبت در جهت صحیح موجب جذب خواسته‌هاشون بشن و یا با افکار و نگرش منفی سبب دفع نیکی و جذب نشدن خوبی بشن.

در همین راستا، طبق تعریفی که از قانون جذب و قانون ارتعاش ارائه شد قصد داریم در ادامه به شرح قانون جذب سلامتی و چگونگی بروز اون به همراه تاثیرات اون بر زندگی افراد بپردازیم.

 

مطالعه کنید: آموزش قانون جذب ثروت [6 قانون جذب پول]

 

قانون جذب سلامتی  

تا حالا شده یک شخصی رو ببینین که مدام از ناتوانی‌ها و بیماری‌هاش گله‌مَنده؟ … جالب اینجاست که چنین فردی واقعا به صورت متداوم دچار انواع بیماری می‌شه و مریضی‌ها یکی پس از دیگری به سمت فرد مذکور هجوم میارن.

طبق اساس قانون ارتعاش و قانون جذب چنین فرآیندی بر اثر ارسال ارتعاش و فرکانس‌های منفی به وجود میاد و فرد با ذهنیتی که خودش نسبت به خود و سلامتی بدنش داره، بیماری و انواع مریضی رو جذب می‌کنه.

از این رو عکس چیزی که شرح داده شد به عنوان تعریفی از قانون جذب سلامتی به حساب میاد. قانون جذب سلامتی در راستای قانون جذب عشق قرار داره، به طوری که برخی افراد این دو قانون رو با هم ادقام می‌کنن و از عنوان قانون جذب عشق و سلامتی به منظور ذکر اون‌ها استفاده می‌کنن.

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رکن قانون جذب سلامتی این هست که بیماری رو یک حالت پایدار در نظر نگیرین و باور کنین که مریضی و بیماری همیشگی نیستن و به زودی از بدن شما دفع می‌شن.

متأسفانه بسیاری از افراد به علت حضور یک بیماری ساده اینطور تصور می‌کنن که دیگه تا آخر عمر مریض هستن و علاوه بر سلامتی جسمی، سلامتی روحی‌شون رو هم مختل می‌کنن.

برای اینکه بتونین به درستی توی مسیر پیروی از قانون جذب سلامتی قرار بگیرین بهتره که در زمان بیماری اینطور فکر کنین که علت به وجود اومدن اون بیماری این هست که شما قدر سلامتی و آسودگی جسم خودتون رو بدونین و هنگام برخوردار بودن از سلامتی جسمی بیشتر مراقب اون باشین تا دیگه درگیر بیماری نشین.

چنین ذهنیتی به عامل اصلی قانون جذب سلامتی شهرت داره که به علت کنترل افکار سلامتی رو در حالت پایدار نگه می‌داره و موجب دفع بیماری می‌شه.

بیشتر بخوانید: راز اعداد تسلا و نحوة استفاده از آن ها

پیشگیری از بیماری ها با قانون جذب

بدون شک همه افراد خواهان سلامتی هستن و هیچ فردی دوست نداره که حتی نقطه‌ای از جسم و یا روحش آسیب ببینه. به همین جهت قانون جذب سلامتی به شدت مورد توجه عموم مردم واقع می‌شه، اما متأسفانه بسیاری نمی‌دونن که چطور باید پیرو این قانون باشن.

برای اینکه قانون جذب سلامتی رو در جهت درست پیش ببرین سه فاکتور مهم باید درون شما شکل بگیره، رهایی، آرامش و باور.

معمولا انسان‌های رها و آزاد کم‌تر بیمار می‌شن چون روح ‌بی‌پروایی دارن که جسمشون رو به سلامتی و آزادی دعوت می‌کنه؛ لبخند و عشق دو مشخصه بارز این گونه افراد به حساب میان و رهایی رو در جسم سالم و به دور از بیماری تعریف می‌کنن.

آرامش یک حس آرام درونی هست که در زمان تشویش، اضطراب و بیماری از بین می‌ره؛ بنابراین اگر آرام هستین و توی زندگی سعی می‌کنین که مدام خودتون رو به آرامش دعوت کنین ذهنتون بر اساس ارتعاشات مثبتی که به سمت کائنات فرستاده می‌شه به شما سلامتی رو تزریق می‌کنه و قطعا بیماری برای فردی که سرتاسر مملو از آرامش و حس خوبه، تعریف نشده‌ به حساب میاد.

باور، ترکیبی از اصل قانون جذب و خواستن سلامتی هست، زمانی که شما توی اوج مریضی باور می‌کنین که حال خوب دور نیست و بالاخره روزی می‌رسه که دوباره سلامتی اولیه خودتون رو به دست میارین در حال پیروی از قانون جذب سلامتی هستین.

جالبه بدونین که تمام ارگان‌های بدن ما با هم در ارتباط هستن و شعر سعدی “بنی آدم اعضای یک پیکرند، که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار “بر همین باب صراحتا گویای اتصال بین اعضای بدن هست.

پس وقتی که روح شما مریضی می‌طلبه، جسم شما هم به همون سمت و سو گرایش پیدا می‌کنه و زمانی که روح شما باور داره که بیماری یک عامل گذراست جسم شما هم تلاش می‌کنه تا به سرعت این مهمون ناخونده رو از خودش دور کنه؛ در واقع تاثیر روح بر جسم بسیار بالاتر از عکس این موضوع هست، لذا تصمیم گیرنده نهایی شما هستین که انتخاب کننده یک بدن مریض و خسته باشین، یا شادی رو با افکارتون به وجودتون تزریق کنین.

 

مطالعه کنید: صفر تا صد قانون جذب زنان + 5 تکنیک کاربردی

تاثیر قانون جذب سلامتی  

قانون جذب سلامتی زمانی تاثیر خودش رو می‌‌ذاره که شما حقیقت رو انکار نکنین؛ اینکه در زمان بیماری فکر کنین که بیماری شما وجود نداره یا در صدد این بربیاین که به خودتون تلقین کنین که اصلا مریض نشدین، حقیقتا حالتون رو خوب نمی‌کنه که هیچ، بلکه با تمام قوا سعی می‌کنه به شما بفهمونه که بیماری وجود داره! گفتیم که باور کردن می‌تونه یکی از ارکان قانون جذب سلامتی باشه، لذا بیماری رو باور کنین و سعی کنین که با انرژی مثبت و وایب خوب، خودتون رو از منجلاب درد بیرون بکشین.

سلامتی چیزی نیست که با توهم و افکار واهی حاصل بشه، تنها کاری که می‌توان در مقابله با بیماری و درد جسمی انجام داد این هست که با اون بجنگین و از نقاط عطف اون برای مقابله با نقاط ضعف اون استفاده کنین.

به طور مثال اگر سرما خوردین و باید یک روز کامل توی تخت باشین تا بتونین سلامتی خودتون رو مجددا به دست بیارین، نیازی نیست مدام ناله کنین که کارهاتون عقب افتاده و اگر مریضیتون ادامه پیدا کنه بیچاره می‌شین، به این شکل فکر کنین که بعد از چند روز سخت کاری بالاخره فرصتی برای استراحت پیدا کردین و بعد از این استراحت جانانه، دوباره با تمام توان فعالیت‌های کاریتون رو به بهترین نحو ممکن و پرقدرت‌تر از قبل شروع می‌کنین.

بنابراین می‌تونیم از این مطالب نتیجه بگیریم که حین بیماری، افکار و منطق شما بیشتر از دارو و درمان تاثیرگذار هستن و چیزی که سبب خوب شدن حال شما می‌شه نوع نگرش شماست.

تغییر قانون توجه، یکی دیگه از عوامل تاثیرگذار در قانون جذب سلامتی هست که به شما کمک می‌کنه تا ذهنتون رو به سمت دیگه‌ای معطوف کنین. اگر ذهنتون رو به سمت جایی به غیر از بیماری بکشونین، کم‌کم اثرات بیماری کم‌رنگ‌تر می‌شن.

به طور مثال اگر دندون درد دارین، خودتون رو با گوش کردن به موزیک یا جمع کردن لباس‌ها سرگرم کنین تا درد به مرور جاش رو به دغدغه‌های جدیدی بده. در کل قانون جذب سلامتی بی‌نهایت وابسته به طرز فکر و شیوه نگرش شما هست تا ارتعاشات مناسبی رو به سمت کائنات ارسال کنه.

قانون جذب سلامتی به عنوان زیرمجموعه‌ای از قانون اصلی جذب یکی از پرطرفدارترین قوانین بشریت هست که به دنبال اون عشق، شادی، آرامش، نشاط و در نهایت تندرستی به وجود میاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد