بعد از خرید محصول دسترسی به آن مادام العمر بوده و هر زمانی که امکانش رو داشیتن میتونید دوره رو شروع کنید.
درمان حسادت
۷۹۴,۰۰۰تومان
حسادت پدیدهای کاملا درونی، هیجانی و رفتاری است که اصلا ربطی به افراد و شرایط بیرونی ندارد و درمان آن کاملا دست خود فرد است. حسادت تکاملی است یعنی منشاء ژنی دارد و از اجداد منتقل میشود. از دوران کودکی بسته به شرایط بهوجود آمده. کمبود عزتنفس و اعتمادبهنفس در شکلگیری حسادت نقش زیادی دارد.
اغلب ما حسادت را به عنوان یک احساس ناخوشایند به یاد میآوریم که از گرفتار شدن به آن بیزاریم. البته که هیچ آدمی در ابتدا به حسادت خودش آگاه نیست و قاعدتا به آن اعتراف نمیکند اما ما باید بدانیم که یکی از قویترین احساساتی که کودک درونمان تجربه میکند، همین حس حسادت است. نکته اینجاست که ما به عنوان انسانهایی بالغ لازمه تا کودک درونمان را در موضع حسد ورزیدن کنترل کنیم وگرنه آسیبهای جدی، روابط اجتماعی و در کنار آن سلامت روان ما را تهدید میکند. حسادت انبار شادمانی ما را تخلیه میکند.
آدمهای حسود دائما خودشان را در رقابت با دیگران میبینند چون مرتب در حال مقایسه کردن هستند و اینگونه زیراب خودشان را میزنند و در حقیقت باعث رشد طرف مقابل میشوند. به طور کلی میشود گفت ریشه حسادت در حس ترس، خشم و نا امنی است که در مواقع مقایسه خودمان با بقیه به سراغمان میآید.
سرفصلهای دوره
- حسادت چیست؟
- انواع حسادت
- ریشه حسادت
- رایجترین علل حسادت
- راههای درمان و توقف حسادت
نتایجی که بعد از دوره حسادت به دست میآورید؟
کنار رفتن پرده حسادت نگاه جدیدی به فرد عرضه میکند:
- رسیدن به احساس کارآمدی و ارزشمندی بیشتر
- از بین رفتن انتقاد و سرزنش
- عدم مقایسه خود با دیگران
- تمرکز هر چه بیشتر بر روی خودمان و نه دیگران
- افزایش دانش نسبت به خودمان و بالا رفتن توانمندیها
- امنیت فکر
- ذهنآگاهی و در لحظه عمل کردن
مهمترین مزیتهای دوره درمان حسادت

تمرین محور بودن
با استفاده از تمرینات ارائه شده در این دوره یاد میگیرید که چگونه شور و شوقگذاری کنید و به اهداف و خواستههایتان برسید

آموزشها از تجربه آمدهاند
تمام آنچه در این دوره میآموزید از تجربه سالها کار و مشاوره مدرس بدست آمده است و با انجام آنها میتوانید نتایجی که دیگران بدست آوردهاند، تجربه کنید.

پشتیبانی کامل
پس از شرکت در دوره از زمان تهیه محصول پشتیبانی شما شروع میشود و در طول دوره در صورت وجود هر گونه ابهام میتوانید با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.
مدرس دوره «درمان حسادت» چه کسی است؟
✔ نویسنده کتابهای آرامش ذهن،خلق بهترین سال نو، مدیریت کودک درون عصبانی و کتاب عشق و مودت همسرانه
✔ مدرس بیش از ۱۰۰ دوره حضوری و آنلاین
✔ تجربه مشاوره و تدریس به بیش از ۲۰۰۰ دانشجو
سوالات متداول
بعد از خرید دوره فایلهای تصویری و دانلودی آن در پنل کاربری شما قرار میگیرد.
خیر، این محصول پیش نیازی ندارد.
حق استفاده از این دوره تنها برای یک نفر بوده است. لطفا اجازه دهید هر کس خودش بهای رشد شخصی خود را بپردازد و مجموعه مهرآفرین در صورت استفاده از محصول بدون پرداخت بهای آن هیچگونه رضایتی ندارد و آن را حرام میداند.
۷۹۴,۰۰۰تومان

5 دیدگاه برای درمان حسادت
فاطمه کیانی (خریدار محصول) –
با سلام خدمت استاد بزرگوارم
من خوشحالم که در کارگاه حضور داشتم و بعد از کارگاه احساس سبکی داشتم
درسهای مهم و ارزشمندی گرفتم
چند وقتی بود که در فاز این کلاس قرار گرفته بودم و خیلی نیاز داشتم
سپاسگزارم از برگزاری این دوره
سپاسگزارم
خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت
نجمه احمدی –
سلام
استاد جان من در دوره شرکت کردم
وتمریناتش شروع کردم
واقعا نیاز هر انسانی هست
این آگاهی داشته باشه
سپاسگزارم بابت وقتی که واسمون گذاشتید
وتمریناتش دارم انجام میدم وعالی هست
سمیرا زرنگاردوست –
سلام استاد عزیزم
امیدوارم حالتون عالی باشه♥️
واقعا خدا قوت بهتون بابت برگزاری این دوره فوق العاده و ضروری و عالی
واقعا دوره برای من خیلی عالی و خوب بود و اصلا انگار دیدم نسبت به حسادت عوض شده
خیلی از خطاهای شناختی ای که داشتم با اشنا شدن با خود حسادت حل شده انگار و متوجه شدم چقدر دیدگاه هایی که توی ذهنم راجب حسادت داشتم اشتباه بوده و با شرکت توی این دوره تونستم این هارو متوجه بشم
مراقبه ی اخر کار هم خیلییییی عالی بود و بهم حس خوبی داد
سپاسگزارم از شما
♥️♥️♥️♥️✨
عالیه پکارد کشمیر –
سلام استاد عزیزم
دوره فوقالعاده ایی بود،همیشه میگفتم من حسود نیستم ولی در زمان کلاس و صحبت های شما استاد عزیزم متوجه شدم منم حسادت درونم هست و امیدوارم با انجام تمرینات درمان شوم
سپاسگزارم از شما و آموزههای بینظیرتون
زهرا عطائی –
سلام استاد عزیزم خداقوت
من نمیدونم چجوری از شما تشکر کنم، من دوسال هست که در این مسیر الهی حضور دارم و تمام دوره ها رو با اشتیاق شرکت کردم و هرکدوم موفقیت داشتم، همیشه در درونم میگفتم تا بفهمم ریشه تمام مسائلم از کجاست, و بعد از دوسال من تازه متوجه سدم که گیر زندگیم و مسائلم در چیه که حسادت را متوجه سدم،پایه و اساس تمام مسائلم به خاطر حسادت هست وچقد این دوره بی نظیر و چقد من نیاز داشتم و چقد خدارو شکر میکنم که تونستم گیر درونیم را به لطف خدا و شما فرشته ی زندگیم پیدا کنم، استادم من از شما قدردانم، شما خورشید زندگیم هستید، از زمانیکه مسئله ام را پیدا کردم در این دوره ی حسادت انگار دوباره متولد شدم، تمرینات را دارم مرتب انجام میدهم، و مهمتر از همه اینکه متوجه شدم همه ی اتفاقات زندگیم من خودم مقصر هستم، و خوشحالم که در حسادت عشقی از طرف مقابلم قدردانی و او را تحسین کردم و متوجه تمام اشتباهاتم شدم و تمام تلاشم را میکنم برای داشتن یک زندگیه ی
ایده ال
خیلی دوستتون دارم استادم ، سپاسگزارم بابت حضورتون در زندگیم،
خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت🙏🏻🙏🏻❤️❤️🤲🏻🤲🏻💕💕🙏🏻🙏🏻