ناگفته هایی از قانون فرکانس در قرآن

آیا از قانون فرکانس در قرآن صحبت شده است؟ آیا واقعی است که قانون فرکانس، نتیجه­ی افکار و باورهای خوب و بد ما را به خودمان باز می­گرداند؟

در این مقاله در رابطه با قانون فرکانس صحبت می­کنیم و بررسی می­کنیم که آیا در جایی از قرآن به این قانون اشاره شده یا نه. تاکنون از این طرف و آن طرف، مطالب بسیار متعددی از قانون فرکانس به گوشمان خورده است. بسیاری از ما این قانون را باور داریم و بسیاری هم هیچ اعتقادی به وجود آن نداریم.

اگر بخواهیم واقع بینانه صحبت کنیم، باید بگوییم که پذیرفتن یا نپذیرفتن چنین مفاهیمی نیاز به مطالعه و جستجو دارد. به همین منظور تصمیم گرفتیم در این مطلب به بررسی قانون فرکانس در قرآن بپردازیم. شاید با توضیحاتی که در ادامه بیان می­کنیم، دیدتان کاملاً نسبت به این موضوع تغییر کند.

قانون فرکانس در قرآن

در حال حاضر در مورد قانون فرکانس یا همان قانون جذب تعاریف بسیار زیادی را شنیده­اید. در کلی­ترین تعریفی که در رابطه با این قانون بیان شده است، گفته می­شود:

قانون فرکانس این گونه است که هر چه درخواست می­کنیم و با ایمان و روشی درست به سمت کائنات می­فرستیم دارای یک سری ارتعاشات است. این ارتعاشات در نهایت به زندگی خود ما برمی­گردند.

می­شود هزاران صفحه در مورد جملات بالا بحث کرد. در واقع اکنون در رابطه با علم پیچیده­ای صحبت می­کنیم که در منابع مختلفی صحبت­های زیادی درمورد آن شده است. اما به طور کلی منطقی است اگر بگوییم زندگی چیزی به غیر از باورها و افکار ما نیست.

همان طور که گفتیم منابع بسیار زیادی در مورد این قانون وجود دارد. قصد داریم در این جا بهترین و حقیقی­ترین منبعی که در اختیار داریم، یعنی قرآن را مورد بررسی قرار دهیم و بدانیم که آیا واقعاً از قانون فرکانس در قرآن صحبت شده است؟

 

قرآن و قانون فرکانس

اگر از خودتان می­پرسید که آیا قرآن قانون فرکانس را تأیید می­کند یا نه، باید بگوییم که پاسخ به این سؤال مثبت است. البته باید بدانید که به طور کاملاً روشن و واضح نمی­توان این قانون را پیدا کرد، اما با توجه شرح داستان­ها، زندگی پیامبران و به طور کلی کلام خداوند به این نتیجه می­رسیم که قانون فرکانس در قرآن هم وجود دارد. پیشنهاد می کنم حتما مقاله قانون جذب در قرآن را مطالعه کنید.

به طور خلاصه قانون ارتعاش در قرآن بیانگر این مفهوم است:

تلاش کنید افکارتان را به سمت خوبی­ها هدایت کنید و از حزن، غم و اندوه دوری کنید. قرآن در بسیاری از آیات خود، انسان­ها را راهنمایی می­کند به سمت افکار مثبت بروند و در هر شرایطی، خودشان را تسلیم غم و اندوه نکنند. داشتن حس خوب و مثبت، باعث می­شود که تمام چیزهای خوب به سمت زندگی شما سرازیر شده و زندگیتان پر از کیفیت و معنا شود.

 

اثبات قانون ارتعاش در قرآن

تمام چیزهایی که در کائنات وجود دارند، از نور، الکترون و نور ساخته شده­اند. در آیه­ای از قرآن کریم می­خوانیم:

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ

خداوند نور آسمان­ها و زمین است

اگر عمیقاً در این آیه فرو بروید، می­توانید متوجه قانون فرکانس شوید. در واقع می­توان گفت انرژی که از آن صحبت می­کنیم، خداوند است. همچنین می­دانید که نور دارای خاصیت موجی ذره­ای است و باورها و افکار ما نیز دارای انرژی هستند. بنابراین واضح است افکار و احساسات ما می­توانند در فرکانسی که در آینده به ما بازمی­گردد، تأثیرگذار باشند.

خداوند نه تنها در این آیه بلکه بارها در جای جای قرآن توضیح داده است که در آسمان­ها و زمین نشانه­ها و آیاتی وجود دارد، البته برای افرادی که می­اندیشند. همین نوع خلقت که به وضوح دیدگاه فرکانسی در آن دیده می­شود، بسیار جای تأمل و تفکر دارد.

با توجه به مطالبی که در بالا بیان کردیم، می­توان به این نتیجه رسید که قانون فرکانس در قرآن نیز به شکلی زیبا و اثرگذار به چشم می­خورد. خداوند احساسات و افکار را به انسان هدیه داده است. این خود ما هستیم که باید تصیم بگیریم خوبی­ها را دریافت کنیم یا بدی­ها را.

همه چیز به خود ما بستگی دارد، در بسیاری از آیات قرآن انسان به داشتن افکاری مثبت، تلاش کردن و به وجود آوردن احساسات خوب در درون خود تشویق شده است. بنابراین افکار مثبت خود ماست که در نهایت فرکانس مثبتی را به ما بازمی­گرداند.

کلام پایانی

در این مطلب به بررسی قانون فرکانس در قرآن پرداختیم. قرآن کریم بهترین و مطمئن­ترین منبع اطلاعاتی است که در اختیار داریم، بنابراین برای اثبات این قانون به سراغ کتاب آسمانی رفتیم. دانستید که اگر در برخی از آیات قرآن عمیق شوید، می­توانید به قانون فرکانس برسید. لازم است یادآور شویم که همه چیز در قانون فرکانس به احساسات، باورها و افکار خودمان بستگی دارد، بنابراین لازم است برای داشتن افکار و احساسات مثبت تلاش کنیم.

7 دیدگاه برای “ناگفته هایی از قانون فرکانس در قرآن

  1. ناشناس گفته:

    انامنجوک..ماتورانجات خواهیم داد…انااعطیناک ماعطامیکنیم…خلقناکم ماآفریدیم ومی آفرینیم….همه آیات قرآن معجزه است ارتعاش مثبت هستش

  2. روناک گفته:

    هر وقت ادرس دقیق ایه ای از قران درمورد قانون جذب دادیدحرفتان درسته.. اینکه الله نوراسمان وزمین است چه ربطی به قانون جذب داره؟

  3. Fatemehaghir گفته:

    من مقالان زیادی رو مطالعه کردم اما این مقاله واقعا عالی بود
    خیلی عالی درباره تور و الکترون و خداوند توضیح دادید👍🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد