جذب انرژی مثبت از کائنات

چگونه از کائنات انرژي مثبت بگیریم

هر چیزی که در این جهان وجود دارد، کائنات نام دارد. کائنات شامل خود شما و خداوند نمی‌شود. شما می‌توانید از کائنات انرژی مثبت بگیرید. جذب انرژی مثبت از کائنات نیاز به آموزش دارد. اگر یاد بگیرید که چگونه می‌توان از کائنات انرژی گرفت، به راحتی به هدف خود می‌رسید. برای کائنات هیچ اهمیتی ندارد که چیزی که می‌خواهید به ضرر شما است یا نه. شما هر آنچه را که بخواهید از طریق کائنات می‌توانید به دست آورید. خداوند کائنات را به گونه‌ای برنامه ریزی کرده که در آن همه چیز ممکن است. هیچ چیز در کائنات دست نیافتنی نیست.

ما در این مقاله قصد داریم به طریقه انرژی گرفتن از کائنات بپردازیم. برای جذب این انرژی باید تنبلی را کنار بگذارید و عمل کنید. لیستی از اهداف و خواسته‌های خود تهیه و برای جذب آن‌ها تلاش کنید. اگر شما هم از افرادی هستید که دوست دارند از کائنات برای رسیدن به اهداف خود کمک بگیرند، با ما همراه باشید و این مقاله را مطالعه کنید.

جذب انرژی مثبت از کائنات

شاید بعضی از افراد فکر کنند که جذب انرژی یک شایعه است و چنین کاری امکان‌پذیر نیست. این در حالی است که بسیاری از افراد وجود چنین چیزی را اثبات کرده‌اند. جذب انرژی مثبت از کائنات با کارهایی که به شما پیشنهاد می‌کنیم امکان‌پذیر خواهد بود. یک سری تمرینات مشخصی برای جذب انرژی از کائنات وجود دارد که به شما کمک خواهند کرد. این تمرینات اگر به درستی انجام شوند، نتیجه مثبتی به دنبال خواهند داشت. ما در ادامه این مقاله راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانند به شما در رسیدن به این انرژی مثبت کمک کنند.

مطالعه کنید:‌کائنات چیست؟ 3 مرحله اصلی در جهت رسیدن به آرزوها

دوری از اخبار و افکار منفی

یکی از ابتدایی‌ترین کارهایی که برای جذب انرژی مثبت از کائنات می‌توانید انجام دهید، دوری از افکار و اخبار منفی است. اخبار منفی زیادی پیرامون ما هستند که می‌توانند ما را آزار دهند. شما باید از همه چیزهای آزاردهنده فاصله بگیرید. بعضی از فیلم‌ها می‌توانند تأثیرات منفی ایجاد کنند و باید سعی کنید از چنین فیلم‌هایی هم فاصله بگیرید. حتی بعضی از آهنگ‌ها نیز می‌توانند اثرات مخربی را در شما ایجاد کنند و بهتر است از آن آهنگ‌ها هم فاصله بگیرید. زمانی که به احساسات منفی توجه کنید، تمام چیزهای منفی را به خود جذب خواهید کرد. همه چیزهای منفی، مانع از جذب انرژی مثبت می‌شوند.

شکرگزاری

از دیگر کارهایی که به جذب انرژی مثبت از کائنات کمک می‌کند، شکرگزاری است. شکرگزاری می‌تواند احساس مثبتی ایجاد کند و شما را به آرامش برساند. همین آرامش یک عامل مثبت محسوب می‌شود و می‌تواند عوامل مثبت دیگری نیز جذب کند. سعی کنید شب قبل از این که بخوابید، بابت تمام چیزهایی که دارید و به دست آورده‌اید شکرگزاری کنید. تمرینات شکرگزاری در جذب انرژی مثبت مؤثر است. یک دفتر بردارید و لیستی از نعمت‌هایی که دارید تهیه کنید. بابت تک‌تک این نعمت‌ها شکرگزاری کنید.

مطالعه کنید: شکرگزاری روزانه

مراقبه

مراقبه از دیگر راه‌هایی است که به جذب انرژی مثبت از کائنات کمک خواهد کرد. اگر روزانه تمرینات مراقبه را انجام دهید انرژی منفی را از خود دور می‌کنید. در این شرایط افکار منفی از شما فاصله می‌گیرند و به آرامش می‌رسید. برای انجام مراقبه بهتر است در یک محیط آرام بنشینید. مطمئن شوید که جایتان راحت است. به آرامی نفس بکشید و به خوبی بر روی تنفس خود تمرکز کنید. اگر دوست دارید اثر این مراقبه بیشتر باشد، هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید، مراقبه را شروع کنید. قبل از به خواب رفتن نیز می‌توانید مراقبه انجام دهید. این کار اصلاً سخت نیست و فقط باید تمرکز خود را حفظ کنید. تنفس عنصر اصلی مراقبه است.

انرژی کائنات در شب

راه رسیدن به انرژی از طریق رسیدن به آرامش 

همانطور که اشاره شد یکی از راه‌های رسیدن به حال و انرژی خوب رسیدن به آرامش است. در اینجا برای رسیدن به آرامش درون مسیری را برای شما در نظر گرفته‌ایم که با قدم گذاشتن در این مسیر در واقع در مسیر رسیدن به آرامش قدم گذاشته‌اید. به این منظور تنها کافی است فرم زیر را پر کنید تا به صورت کاملا رایگان فایل رسیدن به آرامش درون را دریافت کنید.

شماره خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

فاصله گرفتن از افراد منفی

همان طور که اشاره کردیم شنیدن اخبار منفی، انرژی مثبت کائنات را از شما دور می‌کند. در واقع افراد منفی نیز به همان اندازه می‌توانند بین شما و انرژی‌های مثبت فاصله ایجاد کنند. با افراد منفی، تنها می‌توانید انرژی‌های منفی کائنات را جذب کنید. اگر دوست ندارید سراسر زندگی شما را انرژی منفی احاطه کند، بهتر از این چنین افرادی دوری کنید. به سمت افرادی بروید که انرژی مثبت دارند. تشخیص چنین چیزی اصلاً سخت نیست. فکر کنید و ببینید که با چه کسانی حال بهتری دارید و چه کسانی حس بهتری به شما می‌دهند.

بیان احساس رضایت نسبت به زندگی

حتماً برای شما هم پیش آمده است که افرادی را ببینید که از خواب بیدار می‌شوند و از زمین و زمان گلایه می‌کنند. این افراد رضایتی از زندگی خود ندارند و دائم در حال منفی بافی نسبت به زندگی هستند. این افراد خود را فردی بدبخت می‌دانند و معتقد هستند پنجره‌های شانس به رویشان بسته شده است. آیا شما هم از این دسته از افراد هستید؟ اگر چنین احساسی دارید، بهتر است هرچه سریع‌تر در افکار خود تغییراتی ایجاد کنید.

بیان احساس رضایت نسبت به زندگی، از راه‌های جذب انرژی مثبت از کائنات است. شما می‌توانید رضایت از زندگی خود را با لبخند زدن در طول روز بیان کنید. گاهی زبان بدن بهترین بیان و لبخند زدن بهترین پیغام است. زمانی که لبخند می‌زنید، کائنات هم به شما توجه می‌کنند.

استفاده از جملات مثبت

جملات مثبت، جملاتی قدرتمند هستند. اگر بتوانید به استفاده از این جملات عادت کنید، امکان جذب انرژی مثبت از کائنات برایتان فراهم می‌شود. جملات منفی را کنار بگذارید؛ زیرا هر چیز منفی، انرژی منفی به دنبال دارد. به توانایی‌های خود شک نکنید و افعال من نمی‌توانم، امیدوار نیستم و چنین چیزهایی را کنار بگذارید. سعی کنید به جای نمی‌توانم، از سعی می‌کنم بتوانم استفاده کنید. همیشه مثبت فکر کنید و این افکار مثبت را به زبان بیاورید.

طریقه انرژی گرفتن از کائنات

انرژی کائنات در شب

انرژي کائنات در شب همانقدرمی‌باشد که در روز وجود دارد. نور خورشید به زمین می رسد و ما می توانیم آن را ببینیم. اما نور ستاره ها به زمین نمی رسد. آنها آنقدر دور هستند که نور آنها قبل از رسیدن به زمین پراکنده می شود. بنابراین، وقتی شب است، ما فقط می توانیم ستاره هایی را که بسیار نزدیک به ما هستند ببینیم. اما این بدان معنا نیست که انرژی ستاره ها در شب وجود ندارد. آنها هنوز هم وجود دارند و هنوز هم انرژی تولید می کنند. این انرژی فقط به زمین نمی رسد.

انرژی کائنات یک چیز شگفت انگیز است. این همه جا وجود دارد و همه چیز را در جهان به حرکت در می آورد. ما فقط می توانیم نوعی از آن را ببینیم، اما می دانیم که انواع دیگری از آن نیز وجود دارد.

جمع‌بندی

ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین راه‌های جذب انرژی مثبت از کائنات را به شما معرفی کنیم. راه‌های مختلفی برای جذب انرژی کائنات وجود دارد. جذب این انرژی مثبت چندان کار سختی نیست و فقط نیاز به تمرکز دارد. همان طور که اشاره کردیم دوری از افکار منفی، مراقبه، لبخند زدن به زندگی و موارد دیگر از جمله راه‌های جذب انرژی مثبت از سوی کائنات هستند. شما نیز می‌توانید این انرژی‌های مثبت را به سمت خود بکشید. کائنات می‌توانند هر چیزی را به شما تقدیم کنند و فقط کافی است شما بر روی آن چیز تمرکز کنید.

3 دیدگاه برای “جذب انرژی مثبت از کائنات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد