با تابلو کائنات به آرزوهات برس

تابلو کائنات

کائنات یکی از مهم‌ترین ابزار شما برای تحقق رؤیاهایی هستند که در سر می‌پرورانید. همان‌طور که در مقاله «کائنات چیست» هم گفتیم، تصویرسازی ذهنی یکی از مهم‌ترین المان‌های ما برای تسلط بر کائنات و دستیابی به اهداف ریزودرشت است.

ساخت تابلو کائنات به ما کمک می‌کند تا تمام اهداف و آرزوهایمان را به‌طور شفاف ببینیم و حتی لحظه‌ای از آن‌ها غافل نشویم. کائنات تفاوتی بین تخیل و واقعیت قائل نیستند؛ تنها لازم است تمام خواسته‌هایتان را با وضوح‌بالا در ذهن تجسم و پیدا کردن مسیر دستیابی به آن‌ها را به جهان هستی واگذار کنید.

تابلو کائنات

تابلو کائنات که با اسم تابلو آرزوها هم شناخته می‌شود، ارتعاشات و فرکانس‌های ذهنی شما در مسیر اهداف و آرزوهایتان را افزایش می‌دهد. اگر قصد دارید مسیر رسیدن به خواسته‌هایتان را کاهش دهید، ساخت این تابو و استفاده از آن، تکنیکی بسیار مهم و حیاتی است. در ادامه با ویژگی‌های تابلو کائنات و چیستی آن بیشتر آشنا می‌شوید تا درنهایت بتوانید تابلوی مخصوص خودتان را بسازید.

نحوه ساخت تابلو کائنات

درست کردن تابلو آرزوها دارای اصول ساده و البته بسیار مهمی است. در ادامه با مراحل ساخت این تابلو آشنا شوید.

داشتن اهداف و خواسته‌های مشخص

بدون ترید اگر اهداف واضح و مشخصی در سر ندارید، ساختن تابلو آرزوها تأثیر چندانی در مسیر زندگی شما ندارد. باور کنید که هیچ محدودیتی در جهان هستی جود ندارد و شما می‌توانید به هرچه که می‌خواهید، دست پیدا کنید. اولین قدم شما برای ساختن تابلو کائنات، مشخص کردن اهداف است.

پیدا کردن عکس مرتبط با خواسته‌ها

عکس‌های مرتبط به آرزوهایتان را از اینترنت، روزنامه، مجله و… پیدا کنید. برای مثال عکسی شبیه به خانه رؤیاهایتان یا خودروی محبوبتان را چاپ کنید تا بتوانید از آن بر روی تابلو کائنات استفاده کنید. ممکن است عکس‌های زیادی برای خانه، ماشین، محل کار و سایر اهدافتان پیدا کنید؛ در چنین شرایطی از عکسی استفاده کنید که احساس بهتری به شما منتقل می‌کند. در انتخاب عکس‌ها به احساستان رجوع کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

چسباندن عکس‌ها به تابلو کائنات

یک صفحه چوبی، مقوایی، یونولیتی یا… تهیه کنید. این صفحه باید به حدی بزرگ باشد که بتوان تمام عکس‌های منتخب را به آن چسباند. در کنار هر عکس از جملات کوتاه یا کلماتی استفاده کنید که علاوه بر ایجاد حس و حال خوب، اشتیاق شما را هم افزایش می‌دهند. محل قرارگیری یا چیدمان عکس‌های تابلو کائنات هیچ اصول خاصی ندارد. آن‌قدر جای عکس‌ها را عوض کنید که درنهایت بهترین احساس را از دیدن آن‌ها داشته باشید.

بهترین محل قرار دادن تابلو کائنات

شما باید به‌طور روزانه تابلو آرزوهایتان را نگاه کنید تا عکس‌ها و نوشته‌های آن باعث افزایش انگیزه و انرژی شما شود. خیلی از افراد صبح‌ها به تابلو نگاه می‌کنند تا در طول روز انگیزه بیشتری داشته باشند. در چنین شرایطی بهتر است تابلو کائنات را بالای تخت یا کنار آینه اتاق نصب کنید. درواقع هیچ قانون نوشته‌شده‌ای برای محل قرارگیری این تابلو وجود ندارد.

تابلو آرزوها را در محل آرامی نصب کنید تا بتوانید برای چند دقیقه –بدون دغدغه- به آن خیره شوید. البته حریم خصوصی هم در انتخاب محل مناسب برای نصب تابلو مهم است! شما جزئیات دقیقی از مهم‌ترین اهداف و آرزوهایتان را در این تابلو نمایش داده‌اید و مسلماً نباید در معرض دید افرا مختلف باشد.

ضمن اینکه ممکن است انرژی منفی بعضی از افراد، شما را از رسیدن به خواسته‌هایتان دلسرد کند. تابلو کائنات را در محلی قرار دهید که تنها شما و نزدیکان قابل‌اعتمادتان قادر به دیدن آن باشید.

نکات مهم در ساخت تابلو آرزوها

  • تنها از عکس‌های مرتبط با اهداف و آرزوهایتان استفاده کنید
  • اگر بعضی عکس‌ها احساس خوبی به شما نمی‌دهند، آن‌ها را عوض کنید
  • شما می‌توانید چند تابلو کائنات برای اهداف مختلف بسازید
  • استفاده از تصاویر و عکس‌های شادی‌آور را فراموش نکنید
  • عکس‌ها را کاملاً منظم و به زیبایی بر روی تابلو بچسبانید

سخن پایانی

شما باید از تمام تکنیک‌های مرتبط با تصویرسازی ذهنی و برقراری ارتباط با کائنات استفاده کنید تا مسیر خلق اهداف و آرزوهایتان کوتاه‌تر شود. تابلو کائنات یکی از این تکنیک‌ها است و زمانی که با تلاش فراوان و تصمیم‌های درست همراه شود، شاهد رخ دادن معجزه‌ها در دنیای خود خواهید بود. اگر اهداف مشخصی دارید، ساخت تابلو آرزوهایتان را آغاز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد