کائنات چیست؟[💝3 مرحله‌ی اصلی در جهت رسیدن به آرزوها]

کائنات چیست

کائنات چیست؟ طریقه‌ی انرژی گرفتن از کائنات

درک قدرت و توانایی‌های کائنات از توان و ذهن محدود ما انسان‌ها خارج است. کائنات بر اساس افکار ما واکنش نشان می‌دهند. این یعنی افکار مثبت انسان سبب می‌شود تا اتفاقات مثبت بیشتری وارد زندگی‌اش شود و از نعمت‌ها و ثروت بیشتری برخوردار شود.

عکس این مسأله هم ثابت است یعنی تمرکز بر افکار منفی انسان را به سمت اتفاقات منفی و ناخوشایند هدایت می‌کند و او را از پیشرفت و تجربه‌ی یک زندگی لذت‌بخش محروم می‌کند.

در این نوشته قصد داریم ابتدا به پرسشی مهم با عنوان کائنات چیست؟ پاسخ دهیم. پرسشی که سال‌هاست ذهن افراد بسیاری در سرتارسر جهان را به شدت درگیر خود کرده و همواره به دنبال پاسخ واضح و روشنی برای آن هستند.

در ادامه با قانون کائنات آشنا می‌شویم و روش‌های انرژی گرفتن از کائنات و رسیدن به آرزوها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. بنابراین عمیقا پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله‌ی جذاب و موثر با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: راز اعداد تسلا و نحوة استفاده از آن ها

کائنات چیست؟

اگر بخواهیم پرسش کائنات چیست؟ را به‌طور ساده جواب بدهیم، باید گفت هرچیزی که در این دنیا وجود دارد بجز خدا و شما، کائنات نامیده می‌شود. بنابراین تمامی موجودات زنده و غیرزنده‌ی جهان پیرامون شما جزئی از کائنات محسوب می‌شوند.

برای جواب به سوال کائنات چیست، میتوان گفت هرچیزی که در زمین و آسمان وجود دارد کائنات نام دارد. تمام انرژی موجود در جهان هستی جزئی از کائنات به شمار می‌رود. ماه، خورشید، ستارگان، سیارگان، کهکشان‌ها، انسان‌ها، گیاهان، حیوانات و همه و همه جزء کائنات پیرامون شما محسوب می‌شود.

کائنات این قدرت را دارند که ما را در جهت افکار و اهدافمان یاری نمایند. اگر به‌دنبال کسب ثروت بیشتر باشیم و مثبت فکر کنیم، کائنات ما را به‌طرف راه‌های کسب درآمد بیشتر و اتفاقات مثبت هدایت می‌کنند. همینطور اگر دائما افکار منفی را در ذهن خودمان دنبال کنیم و آینده‌ی خودمان را تاریک و پر از مشکلات ببینیم، کائنات هم ما را به سمتی هدایت می‌کنند که در مسیر پر فراز و نشیب خود با مشکلات و گرفتاری‌های بیشتری دست‌وپنجه نرم کنیم.

بنابراین کائنات می‌تواند در تمامی جنبه‌های زندگی انسان ازجمله امور شخصی، مالی و شغل، روابط اجتماعی و مسائل معنوی تاثیرگذار باشد. اگر با قوانین کائنات آشنا باشیم می‌توانیم از قدرت آن در جهت پیشبرد اهداف مالی و غیرمالی خود حداکثر استفاده‌ی ممکن را داشته باشیم.

کائنات چگونه ما را به اهدافمان می‌رسانند؟

همان‌طور که در قسمت قبل به‌طور مفصل اشاره شد، تمامی جهان هستی پیرامون ما کائنات نامیده می‌شود. اگر بخواهیم تعریف دیگری از کائنات را بیان کنیم، می‌توان آن را مجموعه‌ای از قوانین و مقررات الهی حاکم بر جهان هستی دانست.

قبل از هرچیزی باید به این موضوع توجه کنیم که یکی از مهم ترین نکات در رسیدن به اهداف و خواسته‌ها داشتن آرامش است. ما در اینجا برای شما مسیری را در نظر داریم که با قدم گذاشتن در آن، راه رسیدن به آرامش درون را طی خواهید کرد. تنها کافی است فرم زیر را پر کنید تا فایل رسیدن به آرامش درون را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

شماره خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

کائنات و‌ به‌طور کلی جهان هستی قادر هستند ما را به تمامی هدف‌ها و خواسته‌های مدنظرمان برسانند. رسیدن به اهداف میسر نمی‌شود مگر با بهره‌مندی از قانون جذب کائنات.

به احتمال زیاد اصطلاح قانون جذب برایتان آشنا است و حداقل یک‌بار آن را شنیده‌اید. افراد زیادی در مورد قانون جذب و جزئیات آن تحقیق کرده و سعی در عملی نمودن آن داشته‌اند ام بااینحال بیشتر آنها موفق به بهره‌مندی کامل از قانون جذب و مزایای آن نشده‌اند.

ما در این نوشته به‌طور کامل و جامع به بررسی قانون کائنات (قانون جذب کائنات) می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم که چگونه باید اهداف و آرزوهای خود را از کائنات درخواست کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه و مطلوب برسیم.

خیلی از افراد ازجمله خود من، سال‌ها با قانون جذب یا قانون کائنات آشنا بوده‌ایم و سعی در پیاده‌سازی آن در زندگی شخصی و کاری خود داشته‌ایم اما هرگز اطلاع دقیقی از اصول و جزئیات این قانون نداشته و به‌همین دلیل نمی‌دانستیم گونه باید به اهداف و خواسته‌های خود به بهترین صورت ممکن دست یابیم.

لازمه‌ی پیاده‌سازی و استفاده از قانون کائنات یا قانون جذب، استفاده از تکنیک‌ها و تمرین تاکتیک‌های متعددی است که بدون پرداختن به آنها، بهره‌مندی از قانون کائنات با سختی و دشواری زیادی همراه خواهد بود و نتیجه گرفتن را بسیار طولانی و طاقت‌فرسا می‌کند.

این تکنیک‌ها در 3 مرحله‌ی کلی تقسیم بندی می‌شود که لازم است به دقت انجام شود تا بتوان از قدرت کائنات در رسیدن به هدف‌ها و آرزوهای نهایت بهره را گرفت.برای کسب اطاعات بیشتر دوره قانون جذب را مشاهده گنید.

کائنات چگونه ما را به اهدافمان می‌رسانند؟

قانون کائنات به زبان ساده 

ذهن انسان از سلول‌های نورونی تشکیل شده. این سلول‌ها دائما درحال تولید فرکانس درجهت افکار خواسته و ناخواسته‌ی ما هستند. ذهن ما به‌طور مستمر درحال فرستادن انرژی و ارتعاش به سمت کائنات است و کائنات هم با توجه به همین ارتعاشات ارسال شده به افکار و رویاهای ما پاسخ می‌دهند.

با بهره‌مندی بهینه و صحیح از قانون کائنات (قانون جذب) می‌توانیم با سرعتی باورنکردنی به اهداف کوچک و بزرگی که برای خودمان تعیین کرده‌ایم برسیم. افکار مثبت شما را به اهدافی که در ذهنتان پرورانده‌اید نزدیک می‌کند درحالی که افکار منفی بین شما و آرزوهایتان جدایی می‌اندازد.

اگر شرایط اقتصادی فعلی شما مطلوب نیست و به بی‌پولی و مشکلات مالی فکر می‌کنید درواقع درحال جذب بی‌پولی بیشتر به زندگی خود هستید! اما چنانچه به کسب درآمد بیشتر و ثروتمندتر شدن می‌اندیشید، درحال جذب ثروت بیشتر هستید.

قانون جذب فقط مختص کسب ثروت مالی نیست بلکه در همه‌ی جنبه‌های زندگی کاربرد دارد. مسائل معنوی، ارتباطات خانوادگی و اجتماعی، کیفیت روابط با همسر و اعضای خانواده از مهمترین مواردی هستند که تاثیر قابل توجهی از افکار شما می‌پذیرند.

اگر دائما به این فکر می‌کنید که با همسر خود دچار اختلاف خواهید شد و محیط خانه آشفته می‌شود، به احتمال خیلی زیاد در آینده‌ای نه‌چندان دور وضعیت زندگی شما به همین سمت میل می‌کند و روزها و شب‌های پرتنش و آشفته‌ای را تجربه خواهید کرد.

برخلاف مورد قبل اگر درحال حاضر در زندگی شخصی خود دچار مشکلاتی هستید و با همسر خود در مواردی اختلاف نظر دارید، با تصور زندگی بدون تنش و آرام، این وضعیت را به سمت خانواده خود جذب می‌کنید و مشاهده خواهید کرد که به مرور زمان از تنش‌ها و اختلاف نظرهای بین شما و همسرتان کاسته شده و آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد.

 

3 مرحله‌ی اصلی در جهت رسیدن به آرزوها با استفاده از کائنات

3 مرحله‌ی اصلی در جهت رسیدن به آرزوها در قانون کائنات چیست؟

در قسمت‌های قبل با قانون کائنات یا قانون جذب به‌خوبی آشنا شدیم و دانستیم که تنها آگاهی از این قانون کافی نیست بلکه باید مراحل بکارگیری آن را به درستی اجرا کنیم. عدم بهره‌مندی صحیح از تکنیک‌های قانون کائنات حاصلی جز طولانی‌تر شدن رسیدن به اهداف نخواهد داشت.

در این بخش 3 مرحله‌ی اصلی رسیدن به آرزوها از طریق قانون کائنات را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

قانون جذب یا قانون کائنات چیست؟

 

۱) درخواست خواسته و هدف از کائنات

 

اولین مرحله برای رسیدن به آرزوها، درخواست کردن آن از کائنات است. درخواست شما باید صریح، واضح و شفاف باشد. اگر درخواست شما مبهم و گنگ باشد به نتیجه‌ی دلخواه نمی‌رسید.

 

افکار شما و ارتعاشی که به سمت کائنات می‌فرستید می‌تواند در دو جهت خواسته‌ها و نخواسته‌ها باشد. باید آنقدر تمرین و ممارست داشته باشید تا ذهن شما فقط ارتعاش مربوط به «خواسته‌ها» را به کائنات ارسال کند و درگیر «نخواسته‌ها» نشود.

 

ذهن شما باید مرتب درگیر “ثروتمند شدن” و “موفق شدن” باشد نه “فقیر نشدن” و “شکست نخوردن”. ارسال ارتعاشات مثبت و دور کردن افکار منفی میسر نیست مگر با داشتن حس خوب. برای آنکه همیشه حس خوبی نبست به خود و محیط پیرامون داشته باشید چند تمرین وجود دارد که به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

 

A) نوشتن هدف‌ها:

هدفی که مکتوب نشود به احتمال زیاد فراموش شده و جدی گرفته نخواهد شد. هدف‌های شفاهی ارتعاشی به کائنات ارسال نکرده و شما را از قدرت آن برخوردار نمی‌کند. لازم است خواسته‌های خود را با تمام جزئیات آن و به‌صورت کاملا واضح یادداشت کنید.

هرچه جزئیاتی که می‌نویسید کامل‌تر باشد، درخواستی که به کائنات و جهان هستی می‌فرستید دقیق‌تر بوده و جوابی که دریافت می‌کنید مطابقت بیشتری با خواسته‌ی شما دارد. اگر ویژگی‌های خانه‌ی موردعلاقه‌ی خود را یادداشت می‌کنید به‌هیچ وجه نباید حس بد مربوط به نداشتن خواسته‌ی خود را داشته باشید.

 

B) راضی بودن از شرایط فعلی:

هرچقدر از وضعیت فعلی خود ناراضی باشد کائنات نارضایتی بیشتری را وارد زندگی شما می‌کند. بنابراین باید به هرنحوی که شده از شرایط فعلی خود رضایت داشته باشید تا حس مثبت به کائنات ارسال شود.

 

c) مثبت اندیشی:

همواره به خواسته‌ها و موارد مثبت فکر کنید. اگر وضع مالی یا روابط اجتماعی مناسبی ندارید، هرگز روی آن تمرکز نکنید. توجه خود را تنها به آینده‌ای مثبت و روشن معطوف کنید و ارتعاشات مثبت به کائنات ارسال کنید.

 

D) حرف بزنید:

یکی دیگر از تکنیک‌های موثر در ارسال درخواست به کائنات، صحبت کردن راجع‌به اهداف است. بیان کردن و به زبان آوردن خواسته‌ها باعث می‌شود ارتعاشات قوی‌تری به سوی کائنات ارسال کنید و به طبع آن پاسخ‌های قدرتمندتر و سریع‌تری هم دریافت کنید.

 

E) تمرکز کنید:

سردرگمی و عدم تمرکز روی اهداف باعث عدم دریافت پاسخ مناسب از کائنات می‌شود. ابتدا هدف و آرزوهای خود را به‌طور واضح و شفاف مشخص کنید تا بتوانید روی آن متمرکز شوید. تمرکز روی یک هدف باعث می‌شود تا کائنات هم در جهت اجابت خواسته‌های شما متمرکز شده و پاسخ مناسبی به سمت شما ارسال کنند.

 

F) لمس کردن خواسته‌ها:

یکی از مهمترین مراحل جذب خواسته‌ها، احساس کردن آن است. یعنی درحال حاضر باید به‌گونه ای رفتار کنید که گویی به اهداف خود رسیده‌اید و درحال لذت بردن از شرایط خود هستید.

 

اگر خواسته‌ی شما این است که به یک تاجر موفق تبدیل شوید، باید همین الان خود را یک تاجر موفق تجسم کنید و از تجارت خود حس خوبی داشته باشید. این لمس و احساس کردن خواسته کائنات را در رسیدن شما به هدف کمک می‌کند.

 

۲) باور کردن اهداف

 

اگر باورهای خود را هدفمند و اصلاح نکنید قانون کائنات راه به‌جایی نخواهد برد. باورهای محدودکننده را از خود دور کنید. اگر عقیده دارید که پول و ثروتمند بودن خوب نیست و افراد ثروتمند خلافکار هستند، شما هیچ‌گاه یک فرد ثروتمند نخواهید شد.

باورها براساس تکرار افکار در ذهن انسان پدید می‌آیند. افکار مثبت باورهای سازنده و لذت‌بخش را به ارمغان می‌آورد و افکار منفی، باورهای مخرب و مأیوس کننده.

اگر خواسته و هدفی در سر دارید، آن را باور داشته باشید تا پاسخ مناسب را از کائنات دریافت کنید.

 

۳) دریافت و رسیدن به خواسته‌ها

 

اگر هدف‌ها و خواسته‌های خود را به درستی به کائنات ارسال کرده‌اید به احتمال خیلی زیاد به آنها می‌رسید. اگر باورهای مثبت و صحیح را جایگزین باورهای مخرب و منفی کرده باشید، کائنات خیلی زود شما را به سمت خواسته‌های سازنده‌ای که ارسال کرده‌اید هدایت می‌کنند.

مطالعه کنید : دریافت انرژي مثبت از کائنات

 

1 دیدگاه برای “کائنات چیست؟[💝3 مرحله‌ی اصلی در جهت رسیدن به آرزوها]

  1. بنت الهدی آیت اللهی گفته:

    سلام
    مقاله رو کامل خوندم و خیلی لذت بردم دقیقا خیلی از سوالات ذهن من رو پاسخ داد و خوشم اومد از این مقاله زیبا .امیدوارم با شرکت کردن در دوره جذب بتونم از این قانون زیبا در زندگیم استفاده کنم و خواسته هامو تحقق ببخشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد