صفر تا ۱۰۰ قانون جذب مردان

در پس تمامی اتفاقاتی که بین افراد و سرنوشتشان رخ می‌دهد، قوانینی نانوشته وجود دارد که هر یک به گونه‌ای تاثیرات خود را اثبات کرده‌اند. این قوانین در اشکال و نام‌های مختلفی وجود دارند و بسیاری از اعمال و افکار را در دایره کنترل خود قرار داده و آن‌ها را به عین می‌آورند. قانون جذب مردان از جمله این قوانین است که اختیارات زیادی در سرنوشت شما دارد و آن را در حیطه کنترل خود قرار می‌دهد.

 

این قانون نه تنها برای سرنوشت و اختیاراتی ناشی از آن، بلکه برای اتفاقات بزرگ‌ تری در زندگی شما تصمیم‌ گیری کرده و آن‌ها را عملی می‌کند. به طور کلی قانون جذب شامل خواسته‌هایی است که به صورت عمد و یا غیر عمد برای افراد رخ می‌دهند و آنان را درگیر خود می‌کنند. منظور از غیر عمد، ناخواسته بودن افکار است که تحت تاثیر شرایط و بدون نیت و قرض خاص، به ذهن شما نفوذ می‌کند و در حقیقت رخ می‌دهد.

 

در واقع این افکار ممکن است به طور مستقیم در زندگی شما ظاهر شوند. قانون جذب تمایلات و افکار شما را به شکل حقیقت درآورده و ارتباط مستقیمی با رویاهای شما دارد.

 

قانون جذب مردان هم شامل این اختیارات می‌شود. در این شکل از قانون جذب هم افکار و رفتار شما تاثیر مستقیم دارد و حتی می‌تواند ناخواسته صورت گیرد و هیچ نیتی پشت آن افکار و رفتار نباشد‌‌. در ادامه اين مقاله بیشتر در رابطه با این موضوع صحبت خواهیم کرد و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

بیشتر بخوانید: آموزش قانون جذب ثروت [6 قانون جذب پول]

 

 

قانون جذب مردان چگونه عمل می‌کند؟

 

قانون جذب مردان توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده و باعث شده عده زیادی به دنبال شیوه و نحوه انجام آن باشند و بخواهند بیشتر در رابطه با این قانون و چگونگی عملکرد آن آشنا شوند.

 

شعار قانون جذب، کنترل ذهن بر زندگی است. با توجه به این مسئله شما همان فاعلی هستید که تمام آینده و سرنوشت خود را می‌سازید و در این بین تصورات شما است که اهرم تبدیل حال شما به آینده‌ای است که می‌خواهید. در قانون جذب مردان هم به همین گونه است و خود شما عامل و فاعلی هستید که چرخه جذب را فعال می‌کنید.

 

در این روش، شما تمامی افکار و احساسات خود را باید بازسازی کنید تا به نتیجه برسید. یعنی تصورات خود را به شکلی عینی و بدون خلاصه‌سازی در ذهن خود ببینید تا اتفاقات را با تمام وجود احساس کرده و باور کنید که این‌ها همه بخشی از آینده شما خواهند بود. شما باید بتوانید لحظه لحظهِ بودن با مرد دلخواه خود را تصور کنید و احساس خود را وارد این جریان کنید.

 

البته اینکار با وجود اینکه بسیار ساده به نظر می‌آید، اما برای بسیاری از خانوم‌ها و به ویژه آنان که عقاید و باورهای مذهبی دارند، کاری سخت و عملا ناممکن است، چرا که تصور جزء به جزء یک رابطه، از قرارهای عاشقانه تا ارتباط جنسی با طرف مقابل، کاری سخت و خلاف اصول و عقاید آن‌ها است. به همین دلیل هم از اصل وقف افکار در این قانون استفاده می‌شود.

 

در قانون جذب مردان، باید آن را بفهمید و درک کنید که آنچه در خیال شماست، قابل اجرا و بخشی از حقیقت آینده شما است‌. برای اینکار باید احساسات خود را تحت اراده و کنترل خود درآورده و مانع پیدایش احساساتی چون خشم و نفرت شوید. در این حالت نمی‌توانید نتیجه درستی از افکارتان به دست آورید. از دیگر کارهایی که جزء اصول و واجبات نتیجه‌گیری در قانون جذب مردان است، اراده و خواسته شما است که نباید دچار تزلزل شده و از بین برود. علت این تزلزل مدت زمانی است که افراد برای رسیدن به خواسته خود طی می‌کنند و نمی‌توانند آن زمان را به حداقل برسانند.

 

در واقع هر کاری به زمان و فرصت برای به سرانجام رسیدن نیاز دارد تا بدون عیب و نقص انجام شود و عجله کردن کاری را از پیش نمی‌برد. افراد در آغاز کار با اشتیاق و انرژی بالا شروع به انجام تمرینات ذهنی می‌کنند و در نهایت دچار نوعی جوزدگی شده و تمام انرژی و اشتیاق خود را از دست می‌دهند. بنابراین باید تداوم عمل داشته باشید و برای جذب، اراده به خرج دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

 

لازم به ذکر است که در آغاز عمل به قانون جذب مردان، باید هدف و خواسته خود را به طور کامل مشخص کنید و بدانید که دقیقا چه ایده‌آل‌هایی از همسر یا مرد آینده خود دارید.

 

 

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون جذب، حتما دوره قانون جذب را مشاهده فرمایید.

روابط گذشته را حل و فصل کنید

 

لازمه هر آغازی، پایان و فراموشی گذشته است. نمی‌توانید با وجود درگیری‌های رابطه ناتمام خود، به دنبال نتیجه‌گیری از روش قانون جذب باشید. چرا که همانطور که گفته شد، قانون‌ جذب نیازمند تمرکز و توجه فکری است، در نتیجه نمی‌توان با فکری دغدغه‌ مند این کار را با تمرکز انجام داد. افراد گاهی قبل از اینکه رابطه گذشته خود را چه از نظر احساسی و عاطفی، چه از نظر ارتباطی، حل و فصل کنند، اقدام به انجام تمرینات برای جذب مردان می‌کنند.

 

قطعا در این حالت به نتیجه نخواهند رسید. چرا که زمانی که شما در حال تفکر به مشغله‌های دیگر هستید، توانایی تمرکز و توجه به مسائل دیگر را نخواهید داشت و دچار دوگانکی در افکار خود خواهید شد و این اتفاق امکان نتیجه‌گیری را به شما نمی‌دهد.

 

 

افزایش اعتماد به نفس

 

اعتماد به نفس در روحیه و افکار شما تاثیر بسیاری دارد و به شما نتایج بهتری را ارائه می‌دهد. افراد با اعتماد به نفس پایین، نمی‌توانند انتخاب‌های خوبی داشته باشند. علت آن هم به سبب روحیه خود کم بینی است که در افراد با اعتماد به نفس پایین شکل می‌گیرد و مانع آن‌ها برای انتخاب افراد بهتر می‌شود، به گونه‌ای که خود را به اندازه‌ای نمی‌بینند که بتوانند برای مرد مورد نظرشان کافی باشند و به همین سبب دنبال تفکر درباره افرادی با سطح پایین‌تر هستند که بیشتر در سطح خودشان باشند.

 

افکار و تصورات شما چیزی به نام حد و مرز نمی‌شناسند و می‌توانند تا هر اندازه‌ای که شما بخواهید گسترده شوند و دایره بزرگ‌تری را در بر بگیرند. اعتماد به نفس دقیقا همان چیزی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید افکار خود را بازتر و بزرگ‌تر کنید. بنابراین نباید نسبت افزایش اعتماد به نفس در اجرای قانون جذب مردان بی‌توجه باشید.

 

کسب ارزش

ارزش تنها یک کلمه نیست و معنای زیادی را در خود جای داده است. این کلمه برای هر کسی به‌ گونه‌ای تعریف شده. افراد اتفاقات و اعتبارات مختلف و متفاوتی را ارزش می‌دانند که معمولا در داشتن رفتار یا ثروت خلاصه می‌شود. گاهی افراد ارزش را در ظاهری آراسته و زیبا می‌بینند.

 

عده‌ای بر این باورند که پول و دارایی، همان ارزشی است که جویای آن هستند. حتی رفتار و منش خوب هم نوعی ارزش است که افراد آن را می‌پسندند. قطعا ارزش در معانی مختلفی برای هر کسی تعریف می‌شود و نسبت به یکدیگر متفاوت است. شما باید خود را به ارزش‌های ایده‌آل خود نزدیک کنید و در تفکراتتان هم در ارزش گذاری ارفاق قائل نشوید.

 

در این حالت می‌توانید بهتر به نتیجه برسید. نکته سنجی در روابط باید در تصورات و باورها به کاملی انجام شود.

 

 

خوش لباسی و خوش بویی

قطعا ظاهر خوب و آراسته خود عامل جذب است و به شما در فرایند قانون جذب مردان کمک می‌کند تا بتوانید به خواسته خود برسید. آراستگی و داشتن ظاهری خوب و موجه به قدری اهمیت دارد که با خوش لباسی و خوش بویی مردان را مجذوب می‌کند و توجه آن‌ها را جلب می‌کند.

قطعا هر آنچه که هر یک از حواس پنجگانه شما را تحت تاثیر قرار دهد و آن‌ها را تحریک کند، ذهن و فکر شما را هم به خود جذب می‌کند و سبب درگیری روح می‌شود. وقتی لباس‌هایی جذاب و خیره کننده به تن کنید و از عطرهایی با بوهای خوب برای خود استفاده کنید، متوجه خواهید شد که راحت‌تر می‌توان توجه مردان را جلب و افکار آن‌ها را درباره خود درگیر کنید.

 

همه از ظاهری زیبا خوششان می‌آید و ترجیح می‌دهند با افرادی باشند که پوششی زیبا و خیره‌ کننده دارند. حتی خود شما هم در تفکراتتان تلاش می‌کنید فردی را با خود ببینید که پر از جذابیت‌های ظاهری باشد تا بتوانید احساس خوب داشته باشید. اصلا اولین چیزی که توجه‌ها را در برخورد با دیگران جلب می‌کند، همین لباس‌ و ظاهر است. پس نباید نسبت به آن غافل شد.

 

 

بهترین خودتان باشید

 

هر کسی فرازها و فرودهایی در نمایش رفتارهای خود دارد که با عنوان‌ بهترین و بدترین خود شناخته شده است. زمانی که شما در بهترین حالت خود قرار دارید، به این معنا است که خودتان احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید و این احساس خوب درباره همه چیز باشد، چه ظاهر و چه اخلاق. زمانی که حال شما خوب است و احساس رضایت دارید، معمولا در بهترین حالت خودتان قرار می‌گیرید که این حالت نه تنها برای شما بلکه برای دیگران هم جذابیت دارد و سبب ایجاد حال خوب در آن‌ها هم می‌شود.

 

افسردگی و ناراحتی، از جمله حالت‌هایی هستند که شما را از روحیه‌ قوی دور کرده و امکان شادابی و سرخوشی را از شما می‌گیرند. قطعا جذابیت کسانی که حال و روحیه‌ای خوب و امیدوار کننده دارند، به مراتب از دیگر افراد بیشتر است و افراد را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

 

اینکه کسی دائما از شرایط و اوضاع خود ناراضی باشد و غر بزند، دیگران را از خود دور می‌کند و تنها می‌شود‌. با توجه به همین مسئله نباید روحیه خود را از دست بدهید و ناامیدانه به همه چیز بنگرید. باید امید و رضایت از خود را حفظ کنید تا بهترین حالت خود را در ارتباط با دیگران ارائه دهید.

 

 

هنر گوش کردن

هنر خوب گوش کردن

 

از آنجایی که مردها معمولا مشکلات و دغدغه‌هایی که دارند که در دل خود می‌ریزند و سعی می‌کنند که حرفی از آن‌‌ها نزنند، جذب کسی می‌شوند که بتواند بهتر به حرف‌های آن‌ها گوش بسپارد و به آن‌ها این اطمینان را بدهد که شنیده می‌شوند. شاید در نگاه اول بسیار جزئی به نظر بیاید، اما همه مردان، حتی شما از شنیده شدن و احساس اینکه تنها نیستید، لذت می‌برید. برای همین توصیه می‌شود روی این مهارت خود کار کنید تا افراد بتوانند به شما جذب شوند و احساس خوبی از با شما بودن پیدا کنند.

 

هیچکس از حس تنهایی و درک نشدن توسط دیگران خوشش نمی‌آید و ترجیح می‌دهد وقتی با کسی وارد رابطه می‌شود، از این احساس تنهایی دور شود. باید با وجود خود به اطرافیان احساس امید و دلگرمی ببخشید تا در قانون جذب پیروز شوید نتیجه دلخواه خود را کسب کنید.

 

قانون جذب مرد مغرور

قانون جدب مرد مغرور

 

مرد مغرور به لحاظ برقراری ارتباط با دیگران دچار ضعف می‌شود، چرا که غرور از نزدیکی جلوگیری کرده و سبب خودنگهداری در افراد مغرور می‌شود. قانون جذب مردان مغرور به تداوم و اراده بیشتری نیاز دارد و اگر چنین قصدی داشته باشید، نباید شک را وارد اراده و عمل و افکار خود کنید. بلکه باید برای این اتفاق بیشتر تلاش کنید. مرد مغرور هم مانند دیگر مردان مجذوب فردی با اعتماد به نفس و دارای ظاهری آراسته و زیبا می‌شود، یعنی اینگونه نیست که این مردان به کلی از کسی خوششان نیاید و مجذوب هیچ کسی نشوند.

 

با توجه به همین مسئله جای امیدواری برای اجرای قانون جذب وجود دارد و شما می‌توانید نتیجه مورد نظر خود را دریافت کنید. به طور کلی در قانون جذب افکار شما هستند که بر اتفاقات و رخداد های آینده شما حکومت کرده و آن‌ها را تحت کنترل خود قرار می‌دهند. باید برای اجرای این قانون، روی افکار و تصورات خود تسلط پیدا کرده و آن‌ها را تقویت کنید تا نتیجه دلخواه را از آن کسب کنید. در قانون جذب مردان هم مانند هر کار دیگری، تداوم و پیوستگی، شرط اولی است که باید برای نتیجه‌گیری رعایت کرده و به آن پایبند باشید.

 

در قانون جذب همیشه باید باور داشته باشید که تصورات شما حاکم آینده شما هستند؛ اینگونه اتفاقات بهتر حاصل می‌شوند. هر چند که این قانون در حالت کلی وجود دارد و نیازی به باور نیست. این باور برای آن است که ایمان شرط اول اتفاق است و دلیل دیگری ندارد. با رعایت تمامی موارد می‌توانید حاصل تفکرات و تصورات خود را به عین مشاهده کنید.

1 دیدگاه برای “صفر تا ۱۰۰ قانون جذب مردان

  1. fateme haghir گفته:

    چقدر جالب من فکر میکردم مردها کلا دوست ندارن که از احساساتشون حرف بزنن ، این تکنیک گوش دادن رو حتما در زمان خودش اجرا میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد