راز اعداد تسلا چست؟ [3 استفاده اثر بخش از اعداد تسلا]

راز اعداد تسلا یا همان قانون تسلا چیست؟

چه رمزی پشت این اعداد است که برخی از مردم به این اعداد اعتقادات قوی دارند؟ آیا درست است که می­گویند با استفاده از این اعداد، می­توانیم به خواسته‌­هایمان برسیم؟

اعدادی که قرار است در رابطه با رمز و راز آن­ها صحبت کنیم، اعداد 3، 6 و 9 هستند. این اعداد همان طور که می­دانید به اعداد تسلا معروف ­اند. تسلا به شکوه و رموز این اعداد پی برد و توانست الهام بخش افراد بسیار زیادی باشد. افرادی که اعتقاد دارند، اعداد 3، 6 و 9 می­توانند در تحقق بخشیدن به خواسته­ هایشان، به طور شگفت‌انگیزی به آن­ها کمک کنند. حتی در مقاله راز اعداد تسلا در قران به این موضوع پرداخته‌ایم.

برای روشن شدن این موضوع، بهتر است در ابتدا به شرح راز اعداد تسلا بپردازیم. پس از آن که با بخشی از نظرات حیرت‌انگیز تسلا آشنا شدید و نحوة استفاده از این اعداد را که توسط او استفاده شده توضیح خواهیم داد.

[irp posts=”134993″ name=”اعداد تسلا در قرآن”]

چگونه از اعداد تسلا استفاده کنیم؟

برای آن که بتوانید از این اعداد برای رسیدن به خواسته‌­هایتان استفاده کنید، لازم است با نحوه استفاده از اعداد تسلا آشنایی داشته باشید. تسلا و تعداد از محققین معتقدند با پی بردن به راز اعداد تسلا و استفاده از تکنیک­های مناسب، می­توانید به منبع مستقیم کائنات دسترسی داشته باشید. در ادامه در مورد تکنیک استفاده از این اعداد توسط تسلا صحبت می­کنیم:

تکنیک به کارگیری عدد 3

در بین شگفتی­ ها و راز اعداد تسلا، عدد سه اهمیت زیادی دارد. در رابطه با تکنیک استفاده از عدد 3 باید بدانید که این عدد را مربوط به ریشه کائنات می­دانند. لازم است برای استفاده از این عدد، در قدم اول درک درستی از قدرت این عدد داشته باشید.

به بیان دیگر می­توان این گونه گفت که تسلا و محققین معتقدند عدد 3 ارتباط مستقیمی با منبع کائنات دارد.

تکنیک به کارگیری عدد 6

عدد 6 یکی دیگر از اعداد تسلا است که برای باز کردن درب مخفی کائنات، نیاز به درک قدرت آن است. با توجه به مطالبی که تاکنون بیان شده است، گفته می­شود که عدد 6 بیانگر قدرت درونی است؛ بنابراین می­توان این چنین گفت که بیدار شدن قدرت درونی افراد، می­تواند انرژی آن­ها را برای رسیدن به خواسته ­هایشان چندین برابر کند.

به بیان دیگر، بسیاری از افراد می­گویند که این انرژی در مواقع برطرف ‌کننده­ی موانعی است که در آینده با آن­ها مواجه می­شویم.

[irp posts=”133770″ name=”کارما چیست؟ + (10 قانون اصلی کارما)”]

تکنیک به کارگیری عدد 9

اکنون که تا حدودی به روش استفاده از عدد تسلا 3 و 6 پی برده ­اید، زمان آن است که در مورد اعتقاداتی که در مورد عدد 9 وجود دارد، صحبت کنیم. برای آن که به بهترین شکل از گذشته عبور کنیم، به آینده قدم بگذاریم و حال را سپری کنیم، مهم است که قدرت این عدد را درک کنیم.

نکتة مهمی که باید در مورد عدد 9 بدانید، این است که تأثیر بسزایی در قطع ارتباطات با گذشته دارد. برای دستیابی به فرصت­های جدید در آینده، کاهش احساسات منفی و افزایش اعتماد به نفس بسیار تأثیرگذار هستند.

راز اعداد تسلا 369

مهم ترین صحبت نیکولا تسلا در رابطه با راز عدد تسلا چیست؟

تسلا نظرات عجیبی در مورد این اعداد و نحوه استفاده از اعداد تسلا دارد. او معتقد است که این اعداد می­توانند کلید جهان باشند. با توجه به صحبت­ های تسلا، به این نکتة مهم و تفکر برانگیز پی می­بریم که اسرار جهان را می­توان در اعداد تسلا پیدا کرد.

او شیفته راز و رمز عدد سه بود. در طول تاریخ این عدد در موارد بسیار زیادی به چشم می­خورد. به عنوان مثال، می­توان به

  • مثلث­ها
  • گذشته، حال و آینده
  • پروتون، نوترون و الکترون
  • اهرام
  • و غیره اشاره کرد.

مورد مهم دیگری که در صحبت­های تسلا به آن اشاره شده است، مربوط به فرکانس، انرژی و ارتعاش است. گفته می­شود اگر فردی بتواند به راز اعداد تسلا و عظمت آن­ها پی ببرد، در نهایت می­تواند به کلید جهان هستی برسد.

در حال حاضر نیز از اعداد صحبت­ های زیادی می­‌شود. افرادی که این مطالب را باور دارند، تصمیم می­گیرند از این نظریه برای رسیدن به اهداف بزرگ خود استفاده نمایند. روش آن­ها این گونه است:

خواسته­ ای که در نظر دارند را سه مرتبه در صبح، شش مرتبه در ظهر و نه مرتبه در عصر نوشته و آن­ها را مرتب تکرار می­کنند. در ادامه به طور مفصل­تری در این باره صحبت خواهیم کرد.

[irp posts=”135414″ name=”2 راهکار جذب جفت روحی در قرآن”]

چگونه با عدد 369 تسلا به خواسته هایمان برسیم

همه چیز آن جایی جذاب­تر می­شود که تسلا اعداد 3، 6 و 9 را با یکدیگر ترکیب می­کند. بر اساس نظرت او با دستیابی به راز بزرگ هر کدام از این اعداد، بازگشایی درب مخفی کائنات امکان‌پذیر است. برای جذب آرزوهای خوبتان، می­توانید از این اعداد استفاده کنید. در ادامه مقاله بصورت کامل به نحوه استفاده از اعداد 369 که توسط محققین بیان شده است، پرداخته ایم.

این که این موارد هنوز از نظر علمی تایید نشده است، قابل بحث است اما نکتة مهمی که باید به آن دقت داشته باشید، ایمان داشتن در تمام مسیر است. لازم به ذکر است که برای رسیدن به آرزوهایتان، باید به طور منظم و هماهنگ از آن­ها استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله قانون جذب را مطاله کنید.

راز اعداد تسلا و تکنیک استفاده از 369

در ادامه تکنیک هایی که از اعداد تسلا که توسط تسلا و دیگر محققین در این مورد بیان شده است را آورده‌ایم. نکات مهمی که باید در استفاده از اعداد تسلا مد نظر قرار دهید، عبارت‌اند از:

  • قدم اول مشخص نمودن هدف است. در واقع باید هدف روشنی در ذهن داشته باشید و با پررنگ نمودن آن در ذهن به آن قدرت دهید.
  • در قدم دوم پس از آن که هدف مشخصی را در ذهنتان تصور کردید، لازم است به طور واقع بینانه آن­ها را دنبال کنید. به عنوان مثال، می­توان به جملات تأکیدی همچون من یک شریک واقعی برای زندگی خود می­خواهم، من می­خواهیم همیشه فردی آرام و خوشحال باشم اشاره کرد.
  • در قدم بعدی، هر روز به مدت 68 ثانیه، هدف واقعی­تان را در ذهن مجسم کنید.

نکته: این کار باید در 4 دور و در هر دور به مدت 17 ثانیه انجام شود.

  • اکنون زمان آن است که انرژی قوی را به سمت هدف خود بفرستید. در واقع برای پی بردن به راز اعداد تسلا و استفاده از آن­ها، باید انرژی قدرتمندی به خواسته ­هایتان تزریق شود.
  • هدف مورد نظرتان را روزانه یادداشت کنید. بهتر است مدت زمانی که هر روز صرف نوشتن می­کنید، به مدت 17 ثانیه یا بیش­تر از آن باشد.

نکته: هدفی که در ذهن تجسم کرده ­اید را سه مرتبه در صبح، شش مرتبه در بعدازظهر و نه مرتبه در شب بنویسید.

این کار را به مدت 21 روز به طور مداوم تکرار کنید.

پس از هر بار که خواسته­ هایتان را یادداشت می­کنید، سپاسگزار کائنات باشید.

 

راز اعداد ۳ ۶ ۹ تسلا

جذب خواسته‌ها، علت محبوبیت اعداد تسلا

اینکه شما تا اینجای مقاله را خوانده و در مورد اعداد تسلا و راز آن‌ها دنبال جواب و پاسخی صحیح هستید، احتمالا پیش از این در مورد جذب خواسته‌ها با این اعداد شنیده یا خوانده‌اید. اما باید دقت کنید راز اعداد تسلا یک تئوری است که توسط نیکولا تسلا، دانشمند و مخترع صرب-آمریکایی، ارائه شده است. هیچ مدرک علمی برای اثبات ادعاهای تسلا وجود ندارد. با این حال، برخی از مردم معتقدند که راز اعداد تسلا می‌تواند برای ایجاد تغییر مثبت در زندگی آنها استفاده شود.

اما ما اینجا نیستیم که این حقیقت را رد کنیم یا حتی آن را به اثبات برسانیم اما میتوانیم برای رسیدن شما به خواسته‌هایتان اولین قدم را به شما بیان کنیم.

رسیدن به آرامش کلیدی است که در رسیدن شما به احساس رضایت و خوشبحتی نقشی اساسی داشته است و نبود آن می‌تواند آسیب مالی و ارتباطی فراوانی به شما وارد کند. آرامش برای رسیدن به خواسته‌ها بسیار مهم است. وقتی آرام هستید، ذهن شما بازتر و خلاق‌تر است. این به شما کمک می‌کند تا راه حل‌های بهتری برای مشکلات خود پیدا کنید و تصمیمات بهتری بگیرید. علاوه بر این، وقتی آرام هستید، انگیزه و اشتیاق بیشتری برای کار سخت و دستیابی به اهداف خود دارید.

به این ترتیب هدیه‌ای ویژه برای شما در نظر گرفته‌ایم که به خواسته‌های خود برسید. تنها کافی است فرم زیر را پر کنید تا فایل راه رسیدن به آرامش درون را دریافت کنید.

شماره خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

کلام پایانی

نیکولا تسلا اعداد تسلا را خلق کرد و آن چنان به انرژی آن­ها باور داشت که آن­ها را اعداد الهی می­دانست. پی بردن به راز اعداد تسلا به قدرت، انرژی و ایمان هر فرد بستگی دارد. بسیاری از افراد تاکنون توانسته­ اند با اعتقاد و ایمان قوی و با تکیه بر این قانون، به اهداف و آرزوهای خود برسند.

شاید شبیه دانستن این اعداد به یک آهنربای قوی، مثال خوبی باشد. این آهنربای قوی یا همان اعداد تسلا هستند که می­توانند اتفاقات مثبت و منفی زیادی را روانة زندگی شما کنند.

تسلا و محققین معتقدند اگر بتوانید به باور درستی از این اعداد برسید و تکنیک­های گفته شده را به درستی به کار گیرید، با نتایج شگفت انگیزی رو به رو خواهید شد. استفاده از این تکنیک­ ها، آرامش، سلامتی، رفاه و … را برایتان به دنبال خواهد داشت اما اینکه این اعداد در جذب خواسته‌ها و رسیدن به اهداف موثر است به صورت علمی و کامل تایید نشده و جای بحث دارد.

31 دیدگاه برای “راز اعداد تسلا چست؟ [3 استفاده اثر بخش از اعداد تسلا]

  1. ایمان گفته:

    سلام میخواستم عرض کنم که این اعداد نمی‌تواند شیطانی باشد چرا که همراه با شکر گزاری از خداوند کائنات هست واینکه به قدرت لایتناهی خداوند ایمان داشته وبراین باور هستیم که تنها اوست که می‌تواند مارا برای رسیدن به اهدافمان یاری کند اینکه سه بار صبح و۶بار ظهر و۹ بار شب با شکر گزاری روی خواسته هایمان متمرکز بشویم بی نتیجه نیست
    ممنون از اینکه هستید

  2. ایمان گفته:

    سلام میخواستم عرض کنم که این اعداد نمی‌تواند شیطانی باشد چرا که همراه با شکر گزاری از خداوند کائنات هست واینکه به قدرت لایتناهی خداوند ایمان داشته وبراین باور هستیم که تنها اوست که می‌تواند مارا برای رسیدن به اهدافمان یاری کند اینکه سه بار صبح و۶بار ظهر و۹ بار شب با شکر گزاری روی خواسته هایمان متمرکز بشویم بی نتیجه نمیتونه باشه
    چممنون از اینکه هستید

  3. وحید گفته:

    اگه دنبال این اعداد و نحوه به ثروت رسیدن هستین حتما یه سر به چارت بازار هایه مالی بزنین حتما قدرت این اعداد رو اونجا میبین مثال ۳۶۹ رو میزنم روندی که از ۳ شروع شده حتما به عدد ۹ میخور من الا یه ساله دارم روش کار میکنم تازه تونستم که کمی از این راز بزرگ رو درک کنم

    • سکینه مداحی گفته:

      سلام واحترام من یک تریدرم‌میشه منوهم راهنمایی کنیدچجوری استفاده میکنیدمن هم استفاده کنم تریدهام کلاضرره موفق وپرسودباشی

  4. ناشناس گفته:

    تا ابله در جهان است ابرقدقد قهرمان است. آخه اعداد چه قدرتی دارن که کاری برا ما بکنند؟ قدرت فقط از آن خداست. اگر ایمان داشته باشید به قدرتش و ازش بخواهید هدایتتون میکنه و هر چی صلاحتون باشه بهتون میده. گول نخورید بعضی از این اعداد و سابلیمینال ها و کانال ها فقط پای شیاطین رو باز میکنه به زندگیتون. حواستون جمع باشه آخرالزمان هجوم شیاطین به زمین خیلی زیاد میشه

  5. Mari گفته:

    من واقعاً ب این اعداد باور دارم و خواسته اای زیادی رو جذب کردم از طریق همین تکنیک 3 بار صبح 6 بارظهر و 9 بار شب ولی من خواسته هامو جوری مینوشتم ک انگار تو لحظه بهش رسیده بودم مثلا خداروشکرکه فلان چیزو دارم

  6. amirreza گفته:

    سلام از تکنیک 3.6.9 میتوان برای تغییر رنگ چشم و چاق شدن صورت و یا صورت سفید و بدون جوش استفاده کرد؟

  7. Katayoun گفته:

    زمان انجام این تکنیک مهمه؟اینکه حتما باید صبح ظهر و عصر باشه یا فقط سه زمان متفاوت در روز کافیه؟

  8. هرکی گفته:

    اگه این اعداد انقدر جادویی و جواب ده هستن چرا خود تسلا نتونست ازشون درست استفاده کنه و دست ادیسون رو بشه و موفق بشه اختراعاتش رو انجام بده؟!

    • ناشناس گفته:

      آفرین. اینها یه مشت اراجیفه شاید هم اعداد شیطان پرستها باشه برای باز کردن پای شیاطین و انرژی های منفی به زندگی ما. بیشترش هم کار یهودی هاست. اعداد مقدس میخواهید ۷ و ۴۰‌. ولی در کل اعداد ربطی به خوشبختی ما ندارن همه چیز در باور و ایمان ماست. خدا ما رو طوری خلق کرده که هر چی بهش باور داشته باشیم اتفاق میفته. پس ایمان داشته باشید به خدا و یاری خدا و تمرکز بر داشته ها و شکرگزاری و مثبت نگری تا به احساس رضایت از زندگی برسید. والسلام

  9. ناشناس گفته:

    شما که روان شناس هستید باید بدونید که با این تکنیک های غیرعلمی و من درآوردی فقط وسواس را در افراد زیاد میکنید

  10. هآنی گفته:

    سلام عزیزم
    منظورتون از جمله بعد از هر بار نوشتن خواسته تون شکر گذار باشید رو متوجه نشدم
    یعنی یه خواسته مون رو سه مرتبه که صبح نوشتیم
    بعدش شکرگذاری کنیم ؟!
    یا یه مرتبه که نوشتیم شکرگذاری کنیم دوباره بعد از جمله دوم دوباره شکر گذاری و تا آخر ….
    ممنون میشم جواب بدید مچکرر

  11. مانا ماریو گفته:

    سلام خوبید عالی باشید. عالی بود دوست دارم. در مورد تعداد بیشتر بدانم. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد