ذکر جذب ثروت و میلیاردر شدن

ذکر جذب ثروت

آیا فکر می­کنید افزایش رزق و روزی با ذکر جذب ثروت امکان پذیر است؟ آیا فکر می­کنید تنها تکرار این ذکرها در زندگی، در رفع تنگدستی و فقر تأثیرگذار است؟

در این مقاله به بررسی سؤالات بالا می­پردازیم و خواهید دانست که بنا بر اعتقاد برخی ذکرهایی وجود دارند که افراد نتایج شگفت انگیزی از آن­ها دیده­‌اند و به احتمال زیاد تاکنون از آن­ها بی­‌خبر بوده­‌اید. در حال حاضر سوره­‌ها و دعاهای زیادی از ائمه اطهار وجود دارند که برای افراد تأثیرات باور نکردنی از جذب ثروت را به دنبال داشته است.

در این مقاله به شرح دعاها و ذکرهایی می­پردازیم که برخی معتقدند خواندن آن­ها برای ثروتمند شدن از طرف ائمه اطهار توصیه شده است. همچنین از منظر قرآن نیز به این موضوع نگاه خواهیم کرد. اگر تا پایان مقاله همراه ما باشید، مطالبی را خواهید خواند که بدون شک تعجبتان را برمی­‌انگیزد.

ذکر جذب ثروت

یکی از راه­ها برای افزایش رزق و روزی و ثروتمند شدن توکل داشتن به خدا و دعا کردن است. در ادامه قصد داریم به برجسته­‌ترین و مهم­ترین روایات ائمه اطهار اشاره کنیم که به صورت واضح گفته شده است خواندن این دعاها و سوره­‌ها برای کسب روزی و ثروتمند شدن بی ­تأثیر نیستند. قبل از شروع این مقاله بهتر است با قانون جذب ثروت آشنا باشید.

یک نکته مهم

اگر بخواهیم به دور از اغراق صحبت کنیم، لازم است بگوییم که تنها خواندن ذکرهای جذب ثروت برای رسیدن به ثروت کارساز نیست، این موضوع که با خواندن ذکر به تنهایی به ثروت خواهید رسید از نظر علمی به اثبات نرسیده است و نباید تلاش و پشتکار خود را نادیده بگیرید. بنابراین دقت داشته باشید که اراده و همت شما نیز در رسیدن به اهداف مالی اهمیت بسیار زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: راز اعداد تسلا و نحوة استفاده از آن ها

ذکر ثروت عظیم

ذکر جذب ثروت به نقل از مرحوم قاضی کیمیا

  • ذکر اللّهُمَ اَغنِنِی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِفَضِلکَ عَمَّن سِواک را برای افزایش رزق و روزی بسیار تکرار کنید. استاد بهجت در رابطه با این ذکر می­گویند که بهتر است ابتدا صلوات فرستاده شود، هر تعداد ذکر که می­خواهید بفرستید و در آخر دوباره صلوات فرستاده شود.
  • یکی دیگر از ذکر جذب ثروت خواندن روزانه 77 مرتبه ذکر یا غَفور یا وَدود است.
  • ذکر اللهم اَغْنِنِی بحَلالِکَ عَنْ حَرامِکْ و بِطاعَتِکَ عَنْ مَعْصیَتِکْ و بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِواکَ را برای افزایش رزق به صورت مداوم تکرار کنید.
  • بهتر است برای افزایش رزق و ثروتمند شدن، کم اما به صورت مداوم صدقه دادن را فراموش نکنید.
  • بعد از نماز صبح، 100 مرتبه ذکر لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المُبینُ را تکرار کنید.
  • بعد از نماز صبح، 10 مرتبه ذکر یَا رَازِق یَا فَتَّاحُ یَا وَهَّابُ یَا غَنِیُّ یَا مغنِی یَا بَاسِط ُ را تکرار کنید.
  • بعد از نماز صبح، 10 مرتبه ذکر سُبْحَانَ اللهِ العَظیمِ وَبِحَمْدِهِ، أسْتَغفِرُ اللهَ وأُتوبُ إلیهِ وَأسْأَلُهُ مِنْ َفضْلِهِ را تکرار کنید.

بهترین ذکر جذب ثروت از امام صادق (ع)

امام صادق (ع) در روایتی فرموده­اند:

اگر کسی هر روز چهارصد مرتبه در دو ماه پیاپی دعای زیر خوانده شود، خداوند مال یا علم بسیاری را نصیب می­کند:

اَسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذی لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَیُّ

الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَالاَْرْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمی وَ جُرْمی

وَ اِسْرافی عَلی نَفْسی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ

آمرزش خواهم از خدایی که معبودی جز او نیست زنده و پاینده و بخشاینده و مهربان پدیدآورنده آسمان­ها و زمین (آمرزش ) از تمام ستمکاری و جنایت و زیاده روی بر خود و بسویش توبه کنم.

مطالعه کنید: شکرگزاری قانون جذب در قرآن

 

رهایی از تنگدستی و زیاد شدن رزق و روزی با ذکر جذب ثروت از رسول خدا (ص)

حضرت محمد (ص) به اصحاب صفه زمانی که از فقر و تنگدستی خود شکایت کردند، فرمود: ذکر زیر را دائم تکرار کنند تا ثروتمند و غنی شوند:

اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظیم اقض عنا الدین و اغننا من الفقر

حضرت رسول اکرم در روایت دیگری فرموده­اند: قسم به خداوندی که من را مبعوث فرمود، اگر کسی این دعا را بنویسد و همراه خود داشته باشد یا آن را در منزل یا دکان خود بگذارد، رزق و روزی او وسعت می­یابد. این ذکر عبارت است از:

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین

همچنین در جای دیگری علاوه بر بیان ذکر جذب ثروت که در بالا خواندید بالا، گفته­ شده است پس از این ذکر سوره حمد، توحید، قدر و همچنین آیة الکرسی را بخوانید، پس از آن بلند شوید و حاجت خود را رو به قبله از خداوند بخواهید.

دعای طلب روزی از پیامبر نیز عبارت است از:

یا رازِقَ الْمُقِلّینَ وَ یا راحِمَ الْمَساکینَ وَ یا وَلِیَّ الْمُؤْمِنینَ وَ یا ذَا الْقُوَّةِ الْمَتینَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَارْزُقْنی وَ عافِنی وَ اکْفِنی ما اَهَمَّنی

ای روزی ده نداران و ای مهرورز به مسکینان و ای سرپرست مؤمنان و ای صاحب نیروی محکم درود فرست بر محمّد و خاندانش و روزیم ده و عافیتم ده وکفایتم کن آنچه مهم است بر من

 

ذکر جذب ثروت از رسول اکرم (ص) که به آن تأکید شده است

در روایت دیگری از رسول اکرم دعایی آورده شده و گفته می­شود که ایشان فرموده­اند، هر کسی این را بخواند و همراه خود داشته باشد، خداوند به او مال حلال و همچنین فرزندان صالح عطا می­کند. تمام حاجات او برآورده شده و گناهان او بخشیده می­شوند.

بَسم اللّه الرّحْمنِ الرَّحَیمَ اَسْتَغْفِرُ اللَّه الَّذی لااِلهَ اِلاّ هُوَالْحَیُّ الْقَیُّومُ وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ اَسْتَغْفِراللّهَ مِنْ جَمِیع ما کَرِهَ اللّهُ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْتَغْفِرُکَ ما قَدَّمْتُ وَ ما اَخْرْتُ وَ ما اَسْرَرْتُ وَ ما اَعْلَنْتُ مَنْ مَعْصِیِتَکَ وَ اَسْتَغْفِرُکَ مِنْ الذَّنُوبِ الَّتی لا یَغْفِرُها غَیْرُکَ وُ لَمْ یَطَّلعْ عَلَیْها سِواکَ وَلا بَسَعُها اِلاّ حِلْمُکَ وَلا یَتَجاوَزُ مِنْها اِلا عَفْوُکَ وَ اسْتَغْفِرُکَ مِنْ کُلَّ یَمینِ صَدَرَ مِنّی فَخالَفْتُ مِنْها وُ اَسْتَغْفِرُکَ یا عَالِمَ الْغَیبِ وَلاشَّهادَهِ مِنْ کُلَّ سَیَّئَتهٍ عَمِلْتُها فی بَیاض النَّهارِ

وَ سَوادِ اللَّیْلِ وَ مَلاَءٍ وَ خَلاَءٍ وَ سِرًّ وَ عَلانِیَهٍ وُ اَنْتَ ناظِرُ بِها اِلَهیَّ اِذَا اَرْتَکَبْتُها وَ اَنیّتُ بِها مِنَ العْصیانِ یا حَلیمُ یا کَریمُ وَ اَسْتَغْفِرُکَ لِکُلَّ سَیَّد الْمُرْسَلینَ وَ اِلیْنا مِنُ نَبِیَّکَ مُحَمَّدٍ وَ الِهِ الطَیَّبینَ الطَّاهِرینَ الْمَصْومینَ مَنْ الِ طه وَ یسَ بَرحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الَّراحِمینَ

 

ذکر جذب ثروت و توسعه رزق و روزی از امام جواد (ع)

امام جواد (ع) در روایتی فرموده­اند:

یا من یکفی من کل شی ء و لا یکفی منه شیء اکفنی ما اهمنی

خواندن این آیه برای افزایش رزق و روزی در مغازه و منزل بسیار کارآمد است.

همچنین می­فرمایند آیه 59 سوره انعام را بر روی صفحه­ای از قلع نوشته و در منزل یا مغازه آویزان کنید.

آیه 59 سوره انعام:

وَ عِنْدَهُ مَفاتِحُ الْغَیْبِ لایَعْلَمُها اِلاّ هُوَ وَ یَعْلَمُ ما فِی الْبَرَّ وَ الْبَحْرِ وَ ما تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ اِلاّ یَعْلَمُها وَ لا حَبَّهٍ فِی ظُلُماتِ الْاَرْضِ وَ لا رَطْبٍ وَ لا یابِسٍ اِلاّ فی کِتابٍ مُبین

مطالعه کنید: قانون فرکانس در قرآن

ذکر ثروت عظیم

 

ختم سوره واقعه برای جذب ثروت

علاوه بر ذکرهای جذب ثروت که در بالا خواندید، امام سجاد (ع) نیز در روایات خود نقل کرده است که برای افزایش رزق و روزی ختم سوره واقع بسیار مفید است.

اگر روز دوشنبه ابتدای ماه قمری بود، خواندن سوره از 1 روز تا 14 روز انجام شود. روز اول یک بار، روز دوم دو بار و … . بعد از خواندن سوره در هر روز، دعای زیر خوانده شود:

اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ

و دعای زیر نیز در هر پنجشنبه که بین روز 1 تا 14 است، خوانده شود:

یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی

دعای بالا بیانی است از آیت الله العظمی سید “صادق روحانی” برای ثروتمند شدن.

خواندن سوره واقعه و بیان ذکرهای جذب ثروت تنها به این یک مورد خلاصه نمی­شود. در روایت دیگری گفته شده:

از شنبه به مدت پنج هفته، پشت سر هم هر شب سه بار و در شب جمعه 8 مرتبه خواندن سوره واقع انجام شود. قبل از هر بار خواندن سوره، دعای زیر خوانده شود:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ. دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین

 

ختم سوره مبارکه طه برای جذب ثروت

سوره مبارکه طه را هر روز بعد از اذان صبح و پیش از طلوع آفتاب بخوانید. از صدق دلتان دعا کنید، خواهید دید خداوند از جایی که گمان نمی­کنید، رزق و روزیتان را افزایش می­دهد. اگر این سوره را در هنگام طلوع آفتاب بخوانید، روزی تازه وارد زندگیتان می­شود.

همچنین گفته می­شود که اگر می­خواهید به دنبال هر حاجتی که می­روید، موفق شوید این سوره را نوشته و همراه خود داشته باشید. هچنین بد نیست بدانید که خواندن این سوره پیش از آن که برای اصلاح دو نفر بروید نیز تأثیرگذار است.

راز ثروتمند شدن در قرآن

راز ثروتمند شدن در قرآن از دو جهت قابل بررسی است:

  • کسانی که ثروت و دارایی را نعمت خداوند می­دانند و حتی در نبود آن هم باز شاکر خدای متعال هستند.
  • افرادی که ثروت و دارایی­های خود را تنها نتیجه تلاش­ها و دستاوردهایشان می­دانند و در بود و نبود آن، افراد طغیان گری هستند.

قرآن، افرادی همچون حضرت داوود (ع)، حضرت سلیمان (ع) و ذوالقرنین را افراد ثروتمندی معرفی کرده است. این افراد تمام ثروت و دارایی خود را نعمت الهی می­دانند و در راه خدمت به خداوند، ثروت خود را به کار گرفته­اند. برعکس افرادی همچون فرعون، قارون و ابی لهب و در کل ظالمان و مستکبران و افرادی که علاقه­ی بیش از حدی به اموال دنیوی دارند، در برابر خداوند و اولیاء، افراد طغیانگری بوده و در نهایت تمامی این­ها باعث سقوط آن­ها شده است.

اگر به خوبی بر روی این مطالب تفکر کنیم، متوجه خواهید شد که راز ثروتمند شدن در قرآن پیش از هر چیزی به ایمان و عقاید ما بستگی دارد. در واقع این خودمان هستیم که انتخاب می­کنیم در کدام گروه باشیم. خداوند در بسیاری از آیات قرآن، بندگانش را برای کسب ثروت و موفقیت، به کوشش، پشتکار و تلاش دعوت کرده است.

هر کدام از این نظریه­ها در قرآن، در قالب مثال زیبایی از دو باغ پرثمر بیان شده است. مالک اول فردی است که تمام آن را نعمت خداوند می­داند و با همین تفکر و ایمان، نه تنها ثروتش باقی می­ماند بلکه روز به روز بیش­تر می­شود. مالک دیگر منکر اراده خداوند است و در نهایت تمام باغ او ویران خواهد شد. در قرآن افرادی که در دسته­ی دوم قرار می­گیرند، نکوهش شده و گفته می­شود که زمینه­ی طغیان آن­ها، همین ثروت است.

 

قانون جذب و ذکر جذب ثروت

در آیه 34 سوره الاسراء می­خوانیم:

«بگو هر کس طبق روش و خلق و خوی خود عمل می‌کند»

اگر بخواهیم با یک ضرب المثل امروزی این آیه را توضیح دهیم، می­توانیم از ضرب المثل از کوزه همان برون تراود که در اوست استفاده کنیم. نه تنها در این آیه بلکه در بسیاری از آیات قرآن با چنین معانی رو به رو می­شویم که همه­ی آن­ها به بیان امروزی، نشان دهنده­ی قانون جذب ثروت هستند. بنابراین می­توان نتیجه گرفت که قانون جذب در قرآن نیز اثبات شده است و از این جهت باید مراقب اعمال و کارهای خود باشیم، زیرا هر فرکانسی که بفرستیم در نهایت همان است که به سمت ما باز می­گردد.

برخی از ذکرهای جذب ثروت را در مطالب قبلی خواندید. تنها تمرکزتان بر روی خواندن این ذکرها و رد شدن از روی آن­ها نباشد، سعی کنید حس مثبتی را در درونتان به وجود آورید و این تفکر را داشته باشید که من لیاقت شایستگی­ها و جذب ثروت­های بسیار زیادی را دارم. به خداوند و سپس به باورهای خودتان معتقد باشید و مطمئن باشید که در نهایت همه چیز به بهترین شکل ممکن به شما بازمی­گردد.

 

نکته مهم

این نکته را هرگز از یاد نبرید که باید به نیروی خداوند یکتا باور داشته باشید. همه­‌ی ما هم قدرت تجسم داریم و هر چیزی را هم که جذب کنیم به اذن خداوند است. همه­ی ما می­دانیم که همه چیز در این دنیا تنها به اذن الهی به وقوع می­پیوندد.

ذکر ثروتمند شدن در6روز

این موضوع که با گفتن تنها چند ذکر در طول روز و بعد از مدت زمان مشخص به ثروتی بسیار برسیم انظر علمی به اثبات نرسیده است. در عین حال شاهد و دلیلی محکم برای این موضوع نیز وجود ندارد.

در ادامه یکی از راه‌ها و پایه‌های رسیدن به ثروت را برای شما بیان خواهیم کرد.

ذکر ثروتمند شدن در6روز

آرامش، مهم‌ترین قدم برای رسیدن به ثروت

گفتن ذکر برای رسیدن به ثروت و موفقیت موضوعی است که از نظر علمی ثابت نشده است و ما در اینجا به دنبال اثبات یا رد این موضوع نیستیم. ثروت و آرامش دو مولفه مهم در زندگی هستند. بسیاری از مردم گمان می‌‌کنند که باید یکی را انتخاب کنند. اما این درست نیست. در واقع، آرامش و ثروت می‌توانند مکمل یکدیگر باشند. وقتی آرامش دارید، می‌توانید تمرکز کنید و روی اهداف خود کار کنید. شما کمتر مستعد تصمیم‌گیری‌های احساسی هستید و بیشتر احتمال دارد که تصمیمات منطقی بگیرید. علاوه بر این، وقتی آرامش دارید، خلاقیت و انگیزه بیشتری دارید.

در اینجا چند نقل قول از افراد موفق آورده شده است که اهمیت آرامش را تأیید می‌کنند:

  • “آرام ترین فرد، ثروتمندترین است.” – اپیکتتوس
  • “ثروت واقعی در آرامش است، نه پول.” – ارسطو
  • “ثروت واقعی سلامتی، عشق و آرامش است.” – دالایی لاما

برای اولین قدم برای رسیدن به آرامش، دیدن قسمت اول از دوره آرامش درون را به صورت رایگان به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای دریافت لینک این جلسه ارزشمند فرم  زیر را پر کنید. دقت کنید که شماره همراه خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

شماره خود را با اعداد لاتین(انگلیسی) وارد کنید.

کلام پایانی

در این مطلب با عنوان “ذکر جذب ثروت” با موارد متعددی از ذکرها و آیات قرآنی رو به رو شدید که بنا بر اعتقاد برخی با خواندن آن­ها به طور مسمتر، می­توانید صاحب رزق و روزی زیادی شوید. دانستید که به قانون جذب در قرآن نیز اشاره شده است، اما باید همیشه این تفکر را داشته باشید که همه چیز به اذن خداوند است. لازم است یادآور شویم که تنها خواندن ذکرها ما را ثروتمند نمی­کند، بلکه ایمان به خداوند و پشتکار خودمان است که پیش از هر چیزی کارساز است.

“امام صادق (ع) در روایتی فرموده­اند:

اگر کسی هر روز چهارصد مرتبه در دو ماه پیاپی دعای زیر خوانده شود، خداوند مال یا علم بسیاری را نصیب می­کند:

اَسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذی لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَیُّ

الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَالاَْرْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمی وَ جُرْمی

وَ اِسْرافی عَلی نَفْسی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ

آمرزش خواهم از خدایی که معبودی جز او نیست زنده و پاینده و بخشاینده و مهربان پدیدآورنده آسمان­ها و زمین (آمرزش ) از تمام ستمکاری و جنایت و زیاده روی بر خود و بسویش توبه کنم.”
“سوره مبارکه طه را هر روز بعد از اذان صبح و پیش از طلوع آفتاب بخوانید. از صدق دلتان دعا کنید، خواهید دید خداوند از جایی که گمان نمی­کنید، رزق و روزیتان را افزایش می­دهد. اگر این سوره را در هنگام طلوع آفتاب بخوانید، روزی تازه‌وارد زندگیتان می­شود.

همچنین گفته می­شود که اگر می­خواهید به دنبال هر حاجتی که می­روید، موفق شوید این سوره را نوشته و همراه خود داشته باشید. هچنین بد نیست بدانید که خواندن این سوره پیش از آن که برای اصلاح دو نفر بروید نیز تأثیرگذار است.”

9 دیدگاه برای “ذکر جذب ثروت و میلیاردر شدن

  1. عبدالوهاب آخوندزاده گفته:

    آیا کشورهای غیر اسلامی که خیلی مردمانش سرمایه دار هستند یعنی ایمانش از زیادتره ؟ من خیلی از آدم‌های خوب و با ایمان دیدم که فقیرند اما این منو قانع نمیکنه

  2. وحید گفته:

    اگر مومنی به دلیل بیماری توان کارکردن نداشته باشد حتی کار اسان ایا با متوسل شدن به این ذکرها میتواند امید داشته باشد که به ثروت برسد . اگر میشود چگونه این اتفاق خواهد افتاد ؟

  3. ندا گفته:

    چندین ساله که درمورد اعداد تسلا پژوهش وتحقیق میکنم تسلا همه پازلاش درست بود به جز ۱راز که هرگز به اون پی نبرد.
    واون راز پنهان اکنون در اختیار……میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد