تصویرسازی ذهنی ثروت در قانون جذب

چگونه با استفاده از تصویر سازی ذهنی ثروت در قانون جذب پول را به زندگی‌تان دعوت کنید؟

چگونه با استفاده از تصویرسازی ذهنی ثروت در قانون جذب فراوانی را به زندگی‌تان دعوت کنید؟

اگر شما فردی هستید که می‌خواهید با استفاده از تصویرسازی ذهنی ثروت در قانون جذب پول را به زندگی‌تان دعوت کنید در این مقاله با ما همراه باشید.

فرض کنید شما به عنوان یک انسان از قدرت تجسم برای تجلی چیزی که نیاز به پول دارد تا آن را تهیه کنید، در زندگی خود استفاده می‌کنید. آیا برای داشتن آن چیز، پول را تجسم می‌کنید یا چیزی را که می‌خواهید داشته باشید؟

فقط قبل از هرچیز مهم است که بدانید اگر پول را تجسم کنید، ممکن است پول را به دست آورید، اما به این معنا نیست که برای آن چیزی که می‌خواهید این پول را خرج خواهید کرد. ممکن است نیازهای دیگری با اولویت بالاتر وجود داشته باشد که شما آن پول را صرف آن نیازها کنید. به طور کلی همیشه بهتر است آنچه را که دقیقاً می‌خواهید تجسم کنید. اگر فقط می‌خواهید از نظر مالی مستقل باشید می‌توانید پول را تجسم کنید و آن را به زندگی خود جذب کنید.

با این حال، اگر چیزی که می‌خواهید یک شی خاص یا فعالیتی است که نیاز به پول دارد، بهتر است که آرزوی خود را به طور دقیق محقق شده در رویای خود به تصویر بکشید. اگر برای تحقق چیزی که می‌خواهید نیاز به پول باشد، این پول به نوعی تهیه خواهد شد.

نحوه عملکرد تجسم

تجسم مانند یک تمرین ذهنی است برای دستیابی به چیزی که می‌خواهید وارد زندگی خود کنید. این قانون از اصول  قانون جذب نشات می‌گیرد، که اساساً می‌گوید آنچه را که از ذهن خود منتشر می‌کنیم فرا می‌خوانیم.

با تصور اینکه تحقق اهدافمان چه احساسی دارد، می‌توانیم مسیرهای عصبی عضلانی جدیدی را تشکیل دهیم. انجام این کار می‌تواند به مغز ما کمک کند تا تصور کند تجربه این کار را قبلا داشته و کار دور از دسترسی نخواهد بود.

تصویرسازی ذهنی ثروت در قانون جذب

چگونه تصاویر مناسب خود را پیدا کنیم.

برای تصویرسازی مهم است که از تصاویری استفاده کنید که هیجان شما را به طور خارق‌العاده‌ای تحریک می‌کند و شما با تمام وجود لحظه‌ای که به خواسته‌تان رسیده‌اید را درک کنید.

فرض کنید می‌خواهید برای تصویرسازی اینکه کتاب‌تان جز پرفروش‌ترین‌هاست سناریویی بنویسید. نمونه زیر یک سناریو برای تجسم مذکور است:

برای انجام سفر کاری در حال قدم زدن در فرودگاه هستم. کمی دیرم شده است، دیوانه‌وار به دنبال مانیتور می‌گردم.  لحظه‌ای چهره خودم را می‌بینم که از کتابفروشی فرودگاه به خودم نگاه می‌کند. این کاملا غیرمنتظره و کمی ناراحت‌کننده است. سپس متوجه می‌شوم که این کتاب پرفروش‌ترین کتاب من است و لبخند بزرگی روی صورتم پخش می‌شود!

[irp posts=”133466″ name=”آموزش قانون جذب ثروت (6 قانون جذب پول)”]

چگونه تصویرسازی ذهنی ثروت در قانون جذب را شروع کنیم.

برای شروع اولیه تصویرسازی ذهنی ثروت در قانون جذب، به مبلغی فکر کنید که برای شما هیجان‌انگیز است. چشمان خود را ببندید و سعی کنید سناریوهای خود را بسازید که در تحقق این هدف ممکن است رخ دهد. تصاویری را پیدا کنید که بیشتر شما را هیجان زده می‌کنند و روی آن تمرکز کنید. مهم است که آنها را در ذهن خود تصور کنید تا به طور مداوم قدرت ناخودآگاه خود را تحریک کنید. در اینجا چند  تکنیک تجسم وجود دارد که می‌توان به شما کمک کند تا از آن استفاده کنید:

1. یک تابلو کائنات بسازید.

یک راه عالی برای تصویرسازی و به نمایش درآوردن خوسته‌های خود،  ایجاد یک تابلوی چشم‌انداز است. کلمات، تصاویر و هنری را که نشان‌دهنده هدف شما هستند جمع‌آوری کنید و آنها را روی یک تابلو یا هر جایی که هر روز آنها را می‌بینید قرار دهید.

2. به یک مراقبه که هدف‌تان را بازگو می‌کند گوش دهید.

مراقبه می‌تواند به شما کمک کند تا با ضمیر ناخودآگاه خود هماهنگ شوید و ارتباط خود را با اهداف خود تقویت کنید. از گوش دادن روزانه به آنها یک آیین بسازید.

3. یک برنامه شبانه جدید بسازید.

هر شب زمانی که به خواب می‌روید، حدود دو دقیقه را صرف تصویرسازی تصاویر موفقیت آینده خود کنید. اگر تابلوی کائنات درست کرده‌اید، درست قبل از خواب و دوباره اول صبح به آن نگاه کنید.

وقتی چیزی که می‌خواهید را تصویرسازی می‌کنید و با فعال کردن ضمیر ناخودآگاه  ، ضمیر ناخودآگاه شما افراد و فرصت‌هایی را جذب می‌کند تا این چیزی که می‌خواهید را به واقعیت تبدیل کند. پس تصویرسازی ذهنی را امتحان کنید و ثروت را به زندگی‌تان دعوت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد