دوپینگ بالابردن ارتعاش ثروت

هر چیزی که لازم است در مورد بالابردن ارتعاش ثروت بدانید

آشنایی با قانون جذب ثروت

همه‌ی ما بارها شنیدیم که پول در زندگی آسایش به همراه دارد. پس اگر کسی خواهان پول بیشتر برای زندگی راحت‌ و بی‌دغدغه باشد، نمی‌توانیم او را سرزنش کنیم، حتی لازم است راه‌های بدست آوردن ثروت را هم به او نشان دهیم. ما هم قصد داریم با استفاده از اصول قانون جذب راه‌های بالابردن ارتعاش ثروت را به شما آموزش دهیم؛ با ما همراه باشید.

قانون جذب ثروت چیست؟

قانون جذب یک قانون ثابت است که همیشه در حال عمل کردن است و می‌تواند ما را به خواسته‌هایمان برساند. اما لازم است بدانید قانون اصلی که قانون جذب ثروت بر اساس آن استوار است، قانون ارتعاش است. مطابق قانون ارتعاش ذهن شما مانند یک فرستنده عمل می‌کند و ارتعاش تمام آنچیزی را که شما به آن فکر می‌کنید جذب می‌کند و باعث می‌شود اتفاق بیفتند. پس این قانون اختصاص به زمان خاصی ندارد و همیشه در جریان است.

بالابردن ارتعاش ثروت با قانون ارتعاش

بالابردن ارتعاش ثروت

حالا که با قانون ارتعاش آشنا شدیم، حتماً اولین سوالی که ذهن شما را درگیر می‌کند این است بالابردن ارتعاش ثروت چگونه اتفاق می‌افتد. واقعیت این است که شما هر طور راجع‌به پول فکر کنید، یعنی همان ارتعاش را به دنیای اطراف می‌فرستید.

به طور مثال اگر فکر می‌کنید پول چرک کف دست است، پول ارزشی ندارد یا ثروتمندان آدم‌های خوبی نیستند، درواقع ارتعاش منفی به دنیای اطرافتان ارسال می‌کنید و نمی‌توانید انتظار داشته باشید پول جذب زندگی شما شود.

اما اگر جزو افرادی هستید که با هر هزار تومانی که وارد زندگیتان می‌شود احساس شادمانی می‌کنید و خدا رو شکر می‌کنید، در جهت بالابردن ارتعاش ثروث عمل می‌کنید و قطعا این توانایی را دارید که پول بیشتری را به زندگی خود جذب کنید.

پس ساده‌ترین راه برای ثروتمند شدن بالابردن ارتعاش ثروت با داشتن احساس مثبت نسبت به پول است. کائنات و جهان هستی صدای شما را می‌شنود و یک آئینه در مقابل افکار شما قرار می‌دهند تا آنچه را که به آن فکر می‌کنید برایتان اتفاق بیفتد. با فکر کردن به پول بیشتر و احساس خوب نسبت به ثروتمند بودن می‌توانید به بالابردن ارتعاش ثروت کمک کنید و هر لحظه به پول بیشتر نزدیک شوید.

چگونه ارتعاش ثروت را بالا ببریم؟

حالا که متوجه شدیم برای جذب ثروت اولین شرط بالابردن ارتعاش ثروت است، باید اقدامات عملی و راهکارهای موثر آن را هم بشناسیم. موارد زیر مهم‌ترین کارهائی هستند که شما را به ثروت نزدیک‌تر می‌کنند.

شکرگزاری برای بالابردن ارتعاش ثروت

یکی از قدرتمندترین و سریع‌ترین اقداماتی که می‌تواند در بالابرن ارتعاش ثروت تاثیرگذار باشد، شکرگذاری است. شما باید یاد بگیرید بابت هر پولی که وارد زندگیتان می‌شود خدا رو شکر کنید، فرقی نمی‌کند میزان این پول چقدر باشد، بابت کمترین پولی هم که وارد زندگی شما می‌شود باید شکرگزار باشید.

وقتی هدیه‌ای از کسی می‌گیرد به ارزش مادی آن فکر نکنید، به اینکه یک چیز جدید وارد زندگیتان شده است خدا را شکر کنید یا وقتی در یک معامله سود می‌کنید، دنبال شکرگزاری برای مبالغ زیاد نباشید، حتی وقتی سود اندگی نصیب شما شد، شکرگزاری را فراموش نکنید.

البته باید به یاد داشته باشید که شکرگزاری فقط ادای یک جمله نیست، باید با احساس قوی و مثبت شکرگزاری انجام دهید. چون قانون جذب دقیقا با احساس شما کار دارد و بازتاب احساسات شما را با پول برایتان جبران می‌کند.

بالابردن ارتعاش ثروت با نچسبیدن به پول

یکی از راه‌های موثر برای جذب پول بیشتر به کسب و کار و زندگی این است که وابستگی به پول را رها کنید. وقتی نسبت به پول حس خوبی داشته باشید، می‌توانید خیلی راحت آن را خرج کنید و نگران تمام شدن یا دورشدن آن نباشید.

اما وقتی به پول وابسته باشید و نخواهید آن را خرج کنید، هر اتفاقی می‌افتد تا پول از دست شما خارج شود، ماشینتان خراب می‌شود یا یکی از وسایل خانه‌تان از کار می‌افتد، شاید پول گم کنید یا بخشی از پولتان را با دزدی از دست بدهید. اما عشق برای بالابردن ارتعاش ثروت لازم است. شما  باید یاد بگیرید نسبت به پول حس خوب داشته باشید تا با ازدست رفتن و خرج کردنش نگران نشوید، بلکه منتظر باشید تا پول دیگری به دست بیاورید.

بالابردن ارتعاش ثروت با بازی فراوانی

ما به شما توصیه می‌کنیم همچنان که بر روی احساسات خود در مورد پول کار می‌کنید و سعی می‌کنید پول بیشتری را جذب زندگی خود کنید، بازی فراوانی را هم انجام دهید. این بازی اولین بار پیشنهاد خانم استر هیکس بود.

مدت زمان انجام این بازی 40 روز است و شما با شروع بازی فرض می‌کنید، هر روز یک ملیون تومان پول به حساب شما واریز شده است و می‌توانید هر چیزی که دوست دارید بخرید، فقط نمی‌توانید پول را پس انداز کنید.

پس باید دست به کار شوید و مبلغی که به حساب شما واریز شده را با شوق و احساس خوب خرج کنید. دقت داشته باشید به طور مثال اگر در روز سوم که 3 میلیون تومان پول به حسابتان واریز شده، فقط همان روز برای خرج کردن پول فرصت دارید. البته اگر بخواهید بخشی از پول را به دیگری هدیه دهید هیچ اشکالی ندارد.

این بازی ذهنی در بالابردن ارتعاش ثروت به شما کمک می‌کند و باعث می‌شود در مدار جذب ثروت قرا بگیرید و روز به روز درآمدتان بیشتر شود و از راه‌هایی که فکرش را نمی‌کنید پول به دست بیاورید.

جمع‌بندی

یکی از قدرتمندترین قوانین کائنات قانون جذب است. قانون جذب برای به دست آوردن پول و ثروت هم کاربرد دارد و به شما کمک می‌کند با بالابردن ارتعاش ثروت، پول زیادی را زندگی خود جذب کنید. ما در این مطلب اطلاعات مفیدی در مورد قانون جذب ثروت و بالابردن ارتعاش در اختیار شما قرار دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد