راه‌های رسیدن به شغل رویایی

هر کسی را بهر کاری ساختند

اگر نگاهی به دور و برتان بیندازید، متوجه می‌شوید افراد زیادی در جایگاه‌های شغلی‌ مشغول به کار هستند که اصلا علاقه‌ای به آن ندارند. افرادی که بدون هیچ انگیزه‌ای صبح‌ها به محل کارشان می‌روند و مدام از کارشان گله و شکایت دارند. حتما افراد زیادی را می‌بینید که مرتب در حال تغییر شغل هستند، سال‌های زیادی از عمرشان را بیهوده تلف می‌کنند و هرگز به این نتیجه نمی‌رسند که چه  شغلی برایشان ایده‌آل است.

این موضوع مهم فقط به بزرگسالان مربوط نمی‌شود، حتی فرزندان ما از نوجوانی نمی‌دانند که در چه کاری استعداد دارند و می‌خواهند در آینده چه شغلی را انتخاب کنند؛ به همین دلیل مدام به این موضوع فکر می‌کنند که در کدام رشته تحصیلی درس بخوانند. حتما شما هم جوانان زیادی را دیده‌اید که بعد از قبولی در دانشگاه ترک تحصیل می‌کنند و یا به فکر تغییر رشته تحصیلی می‌افتند و مدام زمان و بهترین سال‌های زندگی‌شان را بیهوده از دست می‌دهند.

زمان مهم‌ترین دارایی ما انسان‌هاست که باید بتوانیم به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.

شاید حتی خود شما هم یکی از افرادی باشید که دائما بر سر انتخاب شغل مناسب با خودتان کلنجار می‌روید.

اگر ذهن شما هم با سوال‌هایی مانند:

  • آیا من در جایگاه شغلی مناسبی هستم؟
  • چه شغلی برای من مناسب است؟
  • چطور ایده‌آل‌ترین شغل را پیدا کنم؟
  • چطور درآمدم را افزایش دهم؟
  • چرا بسیاری از همکارانم نسبت به من موفق‌تر هستند و درآمد بیشتری دارند؟
  • چطور رسالتم را در این دنیا پیدا کنم و آن را انجام دهم؟
  • چطور از کارم لذت ببرم و با علاقه بیشتری انجام دهم؟

جهت رسیدن به پاسخ این سوالات و سوالات دیگری که در ذهنتان دارید،  فقط کافی است اینجا کلیک کنید تا مشاوران ما به صورت کاملا رایگان پاسخگوی شما باشند.

برخی از موفقیت‌های شرکت‌کنندگان دوره شغلی

 

 

می‌خواهم  در دوره تخصصی راه های رسیدن به شغل رویایی شرکت کنم برای توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

شغل در زندگی

شغل در پکیج زندگی، یکی از نیازهای اصلی و مهم انسان‌ها است. اگر می‌خواهی به معنای واقعی در مسیر شغلی‌ات موفق بشوی و به آرمان‌های شغلی خود برسی، لازم است که در مسیر آموزش قرار بگیری و سلسله‌مراتب شغلی را طی کنی.

ما در مسیر رشد و پیشرفت، آسانسوری نداريم؛ “قدم به قدم”رشد مي‌كنیم و انسان بزرگي مي‌شويم. انسان‌های ناآگاه، عجول‌اند و می‌خواهند ره صد ساله را یک شبه بروند اما توجه داشته باش! که در این دنیا هیچ اتفاقی، یک‌ دفعه‌ای نمی‌افتد و لازم است که سلسله‌مراتب را طی کنی و صبور باشی تا آرام‌آرام به لطف خداوند و تلاش و همت خودت به شرایط بهتری در شغلت دست پیدا کنی.

این دوره( راه‌های رسیدن به شغلی رویایی1) به شما کمک می‌کند، به خودشناسی لازم در مورد خودتان برسید، تشخیص ‌دهید که علاقه‌مندی شما در چه زمینه‌ای است و موانع بر سر راه علاقه‌مندی‌تان را شناسایی ‌کنید و همچنین تشخیص ‌دهید که در چه حوزه‌ای استعداد و توانایی کافی دارید و فکر می‌کنید که آیا می‌توانید در آن حوزه موفق باشید؟!

در این دوره به سه مبحث اصلی، خودشناسی، شغل‌شناسی و شخصیت‌شناسی پرداخته می‌شود. و در ادامه مباحث مهمی چون هدف‌گذاری واقعی، مصاحبه شغلی، قرارداد موفقیت شغلی، رزومه شغلی آموزش داده می‌شود که دانش‌پژوهانی که از این آموزش‌ها استفاده کردند، به نتایج بسیار ارزنده‌ای در زمینه شغل دلخواه خود رسیده‌اند.

خودشناسی

خودشناسی، یکی از مهم‌ترین مهارت‌های کلیدی برای درک و فهم شخصیت، رفتارها و مهارت‌های شغلی است. این مهارت به افراد کمک می‌کند تا توانمندی‌های خود را بشناسند و بر اساس آن شغل مناسب و مورد علاقه خود را پیدا کنند و حتی می‌تواند به افرادی که شاغل هستند، کمک کند تا ارتقای شغلی پیدا کنند.

برای دستیابی به موفقیت شغلی، بیشتر از هر چیزی باید تکلیفمان را با خودمان روشن کنیم که در این دوره به‌طور کامل به این درک عمیق می‌رسید.(شناخت آگاهانه از خود)

شغل شناسی

هرکسی را بهر کاری ساختند 

 میل آن را در دلش انداختند

در زمینه شغل‌شناسی محتوا و مطالب بسیار ارزشمندی در این محصول ارائه شده و همینطور مثال‌های تعداد زیادی از دوستان عنوان شده که شما را در رسیدن به شغل مورد علاقه‌تان راهنمایی و هدایت می‌کند.

شخصیت شناسی

دوره راه‌های رسیدن به شغل رویایی(۱) نگاه ژرفی به موضوع شخصیت‌شناسی دارد. به نظرتان چرا لازم است که شخصیت‌شناسی را یاد بگیریم؟ چون ما به دنبال شغل هستیم و در شغل هم به دنبال موفقیت شغلی هستیم. در این دوره توضیحات کامل از 9 تیپ شخصیتی ارائه شده که آگاهی از آن در جهت دست یافتن به شغل ایده‌آل و مناسب خودمان لازم و ضروری است.

به‌عنوان مثال فردی که تیپ شخصیتی 1 دارد برای شغل‌هایی چون مدیریت، وکالت و پلیسی ساخته شده و فردی که تیپ شخصیتی 2 دارد برای شغل‌هایی چون پرستاری، معلمی و مددکار اجتماعی.

اگر فردی در شغلی قرار بگیرد که مطابق با تیپ شخصیتی او نباشد، هیچ موقع از کارش رضایت ندارد و لذتی نمی‌برد. هر چه که در شغلتان حس رضایت بیشتری داشته باشید، به ایده‌آل‌های شغلی خود نزدیک‌تر می‌شوید.

هدفگذاری واقعی

در این دوره نحوه هدفگذاری صحیح را به زبان بسیار ساده و شیرین آموزش می‌بینید چون هدفگذاری و داشتن هدف درست در زندگی جزو لاینفک رشد شغلی محسوب می‌شود و مرحله به مرحله مسیر شغلی برای شما روشن‌تر و هموارتر می‌شود.

سخن پایانی

در این دوره در کنار آموزش‌های استاد، یک تیم پشتیبانی شما را همراهی می‌کند تا وضعیت موجود خود را بشناسید و تصمیمات شغلی و حرفه‌ای خود را بر مبنای اصول کارشناسی و روان‌کاوی اتخاذ نمایید و با قرارگیری در مسیر صحیح شغلی، آینده‌ای روشن برای کاروکسب خود ترسیم کنید.

بنابراین با این محصول قدرتمند همراه شوید تا دروازه‌های نعمت و ثروت به روی زندگی‌تان گشوده شود و شغل رویایی‌ خود را با استفاده از آموزش‌های بی‌نظیری که در طول این دوره در اختیارتان قرار می‌گیرد، کشف و استخراج نمایید. موفق باشید.

2 دیدگاه برای “راه‌های رسیدن به شغل رویایی

  1. سید محمد مهدی دهقان گفته:

    از زمانی ک این محصول رو گرفتم و کار کردم
    حقوقم افزایش چشم گیری داشت و موفقیتای شغلی زیادی برای من پیش آمد
    کارم سهولت پیدا کرد و رفتارم با کارفرمام خیلی خیلی صمیمانه و عالی شده
    از خداوند مهربون و استاد بسیار سپاسگذارم

  2. فاطمه السادات رضویان گفته:

    من از زمانیکه در دوره های شغلی استاد صادقیان حضور پیدا کردم توانمندیم روز به روز بیشتر شده اعتماد به نفس و عزت نفسم رشد پیدا کرد
    و در زمینه ی شغلی به اون شغل دلخواهی که همیشه جزو خواسته ی قلبیم بود رسیدم
    و رو به رشد هست و هم رشد شخصیتی بسیار خوبی داشتم و هم رشد مالی و هم رشد ارتباطی بسیار قوی و سازنده و همه ی اینها رو مدیون این دوره های بی‌نظیر شغلی هستم و

    سپاسگزارم از استاد صادقیان عزیز و بزرگوارم بابت آموزشهای ناب و ارزشمندشون که وجودشون در زندگی من سراسر خیرو برکت بوده در تمام حوزه های زندگی

    خدایا شکرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد