چگونه با کائنات ارتباط برقرار کنیم؟

در این مقاله قصد داریم در پاسخ به پرسش “چگونه با کائنات ارتباط برقرار کنیم” پاسخ­هایی مفید و سودمند را ارائه دهیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که از زندگی خود رضایت ندارید. تصور می­کنید که هر چه تلاش می­کنید، به هدفتان نزدیک نمی­شوید و بسیاری از این موارد که از انرژی منفی سرچشمه می­گیرند، خواندن این مقاله بسیار به کارتان می ­آید.

برعکس این موارد نیز به وفور رخ می­دهد. بسیاری از افراد را در اطراف خود می­بینیم که مشکلات آن­ها بسیار آسان­تر از آن چیزی که تصور می‌کردند، رفع می­شود. این افراد یکی از بهترین و مؤثرترین راه­ها، یعنی ارتباط با کائنات را انتخاب کرده­ اند.

اگر می­خواهیم برای ما هم این چنین باشد، لازم است بدانیم چگونه با کائنات ارتباط برقرار کنیم؟

در صورت ارتباط داشتن با کائنات، بسیار سریع­تر، راحت­تر و با آرامش بیش­تری در مسیر رسیدن به خواسته ­ها و اهدافتان قرار

می­گیرید.

بیشتر بخوانید: راز اعداد تسلا و نحوة استفاده از آن ها

چگونه با کائنات ارتباط برقرار کنیم؟ چگونه باید از آن ها درخواست کنیم؟

به عنوان اولین و مهم­ترین نکته، باید بدانید که قوی بودن خواسته­  تان اهمیت بسیار زیادی دارد.

در صورتی که درخواست­ه ای محکمی نداشته باشید، به احتمال زیاد خیلی دیر به اهداف و خواسته ­های خود می­رسید؛ بنابراین حواستان باشد که درخواست­هایتان ضعیف نباشند.

تأکیدمان در این بخش بر روی درخواست­ها و آرزوهایی است که باید با قدرت از کائنات بخواهید. خواهید دید که اگر در

درخواست­هایتان ضعف و ناامیدی وجود نداشته باشد، کائنات در مناسب­ترین زمان، اهداف و خواسته­های شما را برآورده می­کنند.

اما تنها این نکته مهم نیست، بلکه تازه شروع همه چیز است. اکنون از خود می­پرسید اصلاً چگونه با کائنات ارتباط برقرار کنیم؟ راه و روش درست آن چیست؟ در بخش بعدی به شرح قدم­های بعدی می­پردازیم.

کائنات چیست؟

کاملاً مشخص است که اگر بخواهید ارتباطی با کائنات برقرار کنید، در ابتدا باید بدانید که اصلاً کائنات چیست. اگر اطلاعات درستی در این زمینه ندارید، مطالعة این بخش تا حد زیادی شما را از این مسئله آگاه می­کند.

چگونه با کائنات ارتباط برقرار کنیم

همه می­دانیم هر چیزی که در این دنیا وجود دارد، بخشی از کیهان است. از گوشی موبایل، ماشین شخصی، ستاره­ها، درختان و … همه و همه بخشی از جهان هستی هستند.

کائنات نیز همچون انسان روح دارند. باید تلاش کنیم درک درستی از جهان هستی به دست آورید و اهداف و خواسته­های خود را از آن­ها بخواهید، صد در صد در نهایت به اهداف و خواسته ­های مورد نظرتان خواهید رسید.

شاید تاکنون شنیده باشید که می­گویند آن چه را که می­خواهید درخواست کنید تا به شما داده شود. نگاهی به افراد ثروتمند و موفق بیندازید، بسیاری از آن­ها درخواست خود را مطرح کردند و به آن­ها رسیدند.

بیشتر بخوانید:  قانون جذب

ارتباط با کائنات با استفاده از مراحل شش‌گانه

اکنون می­دانید که کائنات چیست و درخواست­های قدرتمندتان چه تأثیری در رسیدن به خواسته­هایتان دارد. حال در ادامة پاسخ به پرسش “چگونه با کائنات ارتباط برقرار کنیم” قصد داریم به شرح مراحل شش‌گانه بپردازیم. ارتباط برقرار کردن با کائنات با دانستن این شش مرحله به راحتی امکان‌پذیر است.

نکته: اگر تصورتان این است که برای ارتباط برقرار کردن و بیان درخواست­هایتان، باید خواهش و التماس کنید، کاملاً در اشتباهید. صادقانه باید بگوییم که ارتباط برقرار کردن با کائنات اصلاً کار سخت و پیچیده­ای نیست، بلکه تنها نیاز است روش­های ارتباط برقرار کردن را بلد باشید و تمرین کنید.

شما میتوانید برای ارتباط با کائنات 10 راز قانون جذب کائنات که باید بدانید را بخوانید.

در هر شرایطی که هستید با تمرین این شش مورد، می توانید با کائنات ارتباط برقرار کنید

مرحله اول: تفاوتی ندارد چه چیزی بخواهید. مهم آن است هر آن چه که می­خواهید را در ابتدا مشخص کنید. توصیه می­شود یک هدف را در نظر بگیرید، بر روی آن تمرکز کنید و فرکانس­های قوی را به سمت کائنات بفرستید. هدفی که مشخص کرده­اید را بر روی یک برگه یادداشت نمایید. حتی می­توانید برای آن تابلوی کائنات درست کنید.

چگونه با کائنات ارتباط برقرار کنیم

مرحله دوم: یادداشت و یا تابلو کائنات را در جایی قرار دهید که در معرض دید شما باشند. حواستان باشید که حسرت داشتن، ناامید بودن و ترس داشتن، باعث می­شود که از اهداف و خواسته­هایتان فاصله بگیرید. باید این توانایی را در درون خود ایجاد کنید که خود را همیشه شایسته رسیدن به تمام اهدافتان بدانید و با خوشحالی به آن­ها فکر کنید.

مرحله سوم: منظور از تمرکز کردن، تنها معطوف کردن توجهات به سمت کائنات نیست. باید در مورد خواستة خود با کائنات حرف بزنید. مطمئن باشید که ارتعاشات قوی­ تری را با حرف زدن به سمت کائنات می­فرستید. در این صورت سریع­تر هم به خواستة خود می­رسید.

مرحله چهارم: در ادامه پاسخ به پرسش “چگونه با کائنات ارتباط برقرار کنیم” بهتر است در طول مسیر رسیدن به

خواسته ­تان، رفتارتان طوری باشد که گویا به خواستة خود رسیده­اید.

مرحله پنجم: برای آن که به آرزوهایتان برسید، باید در هر حال صبور باشید. هیچ‌گاه امید خود را از دست ندهید. ناامید بودن و بی­تابی کردن، احساست بدی را به سمت کائنات می­فرستند. حتی ممکن است به عکس خواستة خود برسید.

مرحله ششم: همیشه و در هر حال شکرگزار داشته­ های خود باشید. این تمرین باعث می­شود همیشه داشته­ هایتان را در نظر بگیرید و درونتان احساس بهتری داشته باشید.

کلام پایانی

تلاش کردیم در این مطلب به طور کوتاه اما کاربردی به پرسش “چگونه با کائنات ارتباط برقرار کنیم” پاسخ دهیم. دانستید که قدرت داشتن در ارتباط برقرار کردن و بیان درخواست­ ها اهمیت بسیار زیادی دارد. اکنون که با مراحل شش‌گانه آشنا شده ­اید، می­توانید تمرین کردن آن­ها را شروع کنید. همان طور که دیدید قرار نیست کار عجیب و غریبی انجام شود، انجام مراحل سادة بالا برای رسیدن به خواسته ­هایتان کافی است.

هیچ‌گاه فراموش نکنید که شما شایستگی رسیدن به تمام اهداف خود را دارید و لایق بهترین­ها هستید.

3 دیدگاه برای “چگونه با کائنات ارتباط برقرار کنیم؟

  1. حسن گفته:

    خیلی عالی هستش من ده روز بود ازعشقم بی خبربودم و درخواست خودمو به کائنات گفتم و به دوروز نکشید که عشقم جواب منو دادو خیلی خوشحالم و اعتماد کامل دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد