تمرین قانون جذب[6 تمرین از بهترین ها]

بهترین تمرین قانون جذب

قانون جذب یکی از قوانین ثابت جهان هستی است که باعث می‌شود انسان‌ها به خواسته‌ها یا آرزوهایشان برسند، یا اینکه اتفاقات تلخ و ناخوشایند را جذب زندگی کنند. مطابق این قانون بروز هیچ اتفاقی در زندگی تصادفی نیست و انسان‌ها با افکارشان باعث وقوع آن شده‌اند. با توجه به اهمیت این قانون در زندگی تصمیم گرفتیم این مطلب را به تمرین قانون جذب اختصاص دهیم تا با استفاده از آن بتوانید شاهد تغییرات بزرگ در زندگی باشید.

قانون جذب چیست؟

حتماً شما هم با نیروهای طبیعی مانند گرانش و مغناطیس آشنایی دارید.قانون جذب هم مانند این قوانین نانوشته است اما تاثیر بسیار زیادی در زندگی دارد. اصلاً لازم نیست که شما اراده کنید تا از این قانون استفاده کنید، به طور ناخودآگاه به هر چیزی که فکر کنید، در زندگی شما اتفاق می‌افتد.

معرفی شش تمرین‌ قانون جذب

شش تمرین‌ قانون جذب

رسیدن به هدف‌ها و خواسته‌ها با انجام تمرین قانون جذب آسان‌تر می‌شود. تنها شرط تاثیرگذاری این قوانین، تکرار و استمرار در انجام دادن آن‌هاست. در ادامه شما را با موثرترین و بهترین تمرین‌های قانون جذب آشنا می‌کنیم.

تمرین اول: شکرگذاری

بهترین تمرین قانون جذب، تمرین شکرگذاری است. در این تمرین شما سعی می‌کنید بر داشته‌هایتان تمرکز کنید. پس لازم است یک لیست از تمام چیزهایی که دارید، مانند سلامتی، زیبایی، فرزندان یا پدر و مادر و دوستانتان یا هر چیز دیگر تهیه کنید و هر روز به آن نگاه کنید و بابت تک تک موارد خدا رو شکر کنید.

یک لیست دیگر هم از آرزوهایتان تهیه کنید و طوری خدا را بابت این موارد شکر کنید که انگار آن موهبت به شما داده شده است و شما غرق در نعمت هستید.

تمرین شکرگذاری را  هر روز صبح و شب قبل از خواب با تمرکز کامل انجام دهید و بابت تمام مواردی که داخل لیست نوشته‌اید، خدا رو شکر کنید.

تمرین دوم: تجسم خلاق

تجسم خلاق تمرین قانون جذب است که تاثیر زیادی در رسیدن به خواسته‌ها دارد. برای انجام این تمرین باید هر چیزی را که دوست دارید در ذهن تصور کنید و به شکلی به آن فکر کنید که انگار آن را به دست آورده‌اید. مثلاً اگر آرزو دارید ماشین بخرید، هر روز صبح و شب‌ها قبل از خواب خودتان را سوار بر ماشین و در حال رانندگی تصور کنید.

با تمرین تجسم خلاق، امواج مثبت را به جهان هستی می‌فرستید و شرایط را برای خرید ماشین آماده می‌کنید. از آن لحظه به بعد کائنات هم تمام شرایط را برای رسیدن شما به خواسته‌تان مهیا می‌کند.

[irp posts=”135297″ name=”تصویرسازی ذهنی  برای ثروت”]

تمرین سوم: به‌کارگیری جملات تاکیدی

درصورتی‌که می‌خواهید در بازه‌ی زمانی کوتاهی به خواسته‌ی خود برسید، باید تمرین قانون جذب با گفتن جملات تاکیدی را با دقت و تمرکز بالا انجام دهید. در این تمرین عبارت و جملات تاکیدی را آماده کنید و با گفتن آن‌ها بر خواسته‌ها و آرزوهایتان تمرکز کنید.

می‌توانید این جمله‌ها را روی کاغذ بنویسید و روی یک دیوار بچسبانید تا هر وقت چشمتان به آن افتاد، جملات را تکرار کنید یا اینکه برنامه‌ی مشخصی داشته باشید و چند بار در روز جمله‌های تاکیدی را تکرار کنید.

تمرین چهارم: بازی فراوانی

بازی فراوانی تمرین قانون جذب برای کسب ثروت است. در این تمرین شما برای کسب ثروت و فراوانی آماده می‌شوید و مانند یک آهنربا پول جذب می‌کنید. روز اول این بازی، به صورت فرضی یک میلیون تومان پول در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما تا آخرشب فرصت دارید که آن را خرج کنید. قانون اصلی این بازی به این صورت است که هیچ مقداری از این پول را نمی‌توانید برای پس انداز کنید یا اینکه فردا آن را خرج کنید، بلکه باید تمام پول را در همان روز خرج کنید.

هر روز به پولی که باید خرج کنید، یک میلیون تومان اضافه می‌شود و شما باید با آن هر چیزی را که دوست دارید به صورت فرضی خرید کنید. دقت داشته باشید که این خریدها باید در شما احساس مثبت ایجاد کند، طوری‌که باور کنید قوی و ثروتمند هستید.

مدت زمان تمرین بازی فراوانی 40 روز است، یعنی در روز آخر بازی 40 میلیون تومان در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای اینکه از انجام این تمرین بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است 40 روز تمرین پشت سر هم باشد.

تمرین پنجم: انتشار انرژی مثبت

برای انتشار انرژی مثبت و رسیدن به خواسته‌ها و آرزوها، باید بر خبرهای مثبت تمرکز کنید و از شنیدن یا انتشار خبرهای بد در جمع دوستان، خانواده و همکاران جلوگیری کنید. همچنین برای تمرین قانون جذب لازم است، در ارتباط با دیگران، همیشه شاد و سرحال باشید و لبخند بزنید. از ویژگی‌های مثبت دیگران تعریف کنید و به آن‌ها ایده‌های جدید بدهید.

تمرین ششم: مدیتیشن

مدیتیشن نیز یک تمرین قانون جذب است که در رسیدن به خواسته‌ها تاثیر زیادی دارد. تکرار این تمرین به شما کمک می‌کند مرکز انرژی در قلب و ذهن را پیدا کنید و با تمرکز بر آن به خواسته‌هایتان برسید. برای مدیتیشن موثر باید در یک فضای آرام و بدون سرو صدا قرار بگیرید، لباس تمیز به تن کنید و چشمان خود را ببندید. یک گوی نورانی را تصور کنید و بر گرمایی که از آن ساطع می‌شود تمرکز کنید. تصور گرم شدن گوی، کم‌کم باید در تمام قسمت‌های بدن شما  احساس شود و به شما انرژی بدهد.

بهترین تمرین قانون جذب برای من کدام است؟

وقتی صحبت از چندین تمرین قانون جذب است، بسیاری از افراد سوال می‌کنند، بهترین تمرین قانون جذب چیست یا بهترین تمرین قانون جذب برای من کدام است. واقعیت این است که بهترین و موثرترین تمرین، همان تمرینی است که احساس خوبی را در شما ایجاد کند و با انجام دادن آن رضایت بیشتری را حس کنید.

چون دقیقاً همین احساسات است که بر رسیدن به خواسته تاثیر می‌گذارد و هر چه انرژی و احساس شما بهتر باشد، احتمال رسیدن به خواسته بیشتر می‌شود.

بهترین زمان انجام تمرین‌ قانون جذب چه وقتی است؟

انجام دادن تمرین قانون جذب قاعده و قانون خاصی ندارد و هر زمان از روز که مایل باشید می‌توانید تمرین‌ها را انجام دهید. اما پیشنهاد می‌کنیم هر روز صبح این تمرین‌ها را انجام دهید. چون وقتی صبح‌ها تمرین‌ها را انجام می‌دهید و احساس خوبی را تجربه می‌کنید، این انرژی و احساس تا پایان روز با شما می‌ماند.

جمع‌بندی

انجام دادن تمرین‌های قانون جذب برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوها تاثیر بسیار زیادی دارد. چون در این صورت ارتعاش مثبت را به محیط وارد می‌کنید و راه را برای برآورده شدن آرزو هموار می‌کنید. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که تعهد در تکرار تمرین‌ها و احساسات مثبت هنگام انجام تمرین قانون جذب در موثر بودن تمرین‌ها نقش مهمی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد